kitsosdigital Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Καλημέρα , Είμαι ο κάτοχος του site www.digitalimages.gr με ειδικότητα στην δημιουργία 360ο virtual tour-εικονικών περιηγήσεων .Εκανα διαφημιστική καταχώρηση στη σελίδα του Χρυσού Οδηγού και στον τοπικό Χρυσό Οδηγό και από αρχίζει η παρακάτω περιπέτεια Τον Μάϊο και τον Ιούλιο του 2011 τους ειδοποίησα για την μη ανανέωση της καταχώρησης , τον Νοέμβριο συμφωνήσαμε το υπόλοιπο και στις 7 Δεκεμβρίου έκλεισα το υπόλοιπο. Στις 6 του Σεπτεμβρίου 2012 , πρίν 10 ημέρες έλαβα επιστολή από το δικηγορικό γραφείο της κας Φράγκου για εξώφληση τιμολογίων που κόπηκαν στις 8 Δεκεμβρίου του 2011 αξίας €399 !! Η επιστολή αναγράφει ότι εάν δεν εξωφλήσω τα τιμολόγια τα οποία ουδέποτε ήρθαν στα χέρια μου , τα ζήτησα αλλά ακόμα και σήμερα δεν τα έχουν στείλει , θα κινηθούν δικαστικά με εξώδικα -διαταγή πληρωμής -Τειρεσία . Δυστυχώς , πρέπει να πληρώσω την οφειλή για να μην τρέχω σε δικηγόρυς , και μετά να ζητήσω τα χρήματα πίσω μέσω καταγγελιών κλπ . Πληροφορήθηκα από συναδέλφους ότι έχουν και αυτοί τα αντίστοιχα προβλήματα με την εν λόγω εταιρία . Σας παρακαλώ ενημερώστε τους φίλους και γνωστούς σας για να μην πέσουν και άλλοι θύματα της "αυτόματης ανανέωσης" , για να κλείσουν την δουλειά αρκεί το τηλέφωνο ενώ για να ακυρώσουν θέλουν ακόμα και δείγμα DNA.Πλήρη στοιχεία , να μην κατηγορηθούμε ότι κατηγορούμε άδικα, στο http://digitalimagesgr.blogspot.gr/
apd453 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Οι χρεώσεις του χρυσού οδηγού είναι απλά εξωφρενικές φίλε. Έπρεπε να ρωτήσεις πριν μπεις. Έχω μαλώσει παν πολλές φορές με τους πωλητές τους. Μακριά.
Physics_Rulez Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με τον χρυσό οδηγό. Έχω μαλώσει κι εγώ με τις κατάξανθες στα γραφεία τους. Είναι η πολιτική τους αυτή, να μη διακόπτουν και μετά να σε τρέχουν... και αυτό το αντιμετωπίζω τουλάχιστον 3-4 χρόνια από το χρυσό οδηγό σε διάφορες επιχειρήσεις - "πελάτες" του. Μην αποδεχθείς το στοιχείο που έκοψαν. Αν αρχίσουμε όλοι να τιμολογούμε αυθαίρετα και μετά να απαιτούμε χρήματα ζήτω που καήκαμε. Επιτέλους κάποιος πρέπει να κάνει μια καταγγελία και να τους τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί. Εμείς απλά τους αγνοούμε. Τι τηλεφωνικά, τι με fax, δεν κάνουν διακοπή με τίποτα.
gatokoritso Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με τον χρυσό οδηγό. Έχω μαλώσει κι εγώ με τις κατάξανθες στα γραφεία τους. Είναι η πολιτική τους αυτή, να μη διακόπτουν και μετά να σε τρέχουν... και αυτό το αντιμετωπίζω τουλάχιστον 3-4 χρόνια από το χρυσό οδηγό σε διάφορες επιχειρήσεις - "πελάτες" του. Μην αποδεχθείς το στοιχείο που έκοψαν. Αν αρχίσουμε όλοι να τιμολογούμε αυθαίρετα και μετά να απαιτούμε χρήματα ζήτω που καήκαμε. Επιτέλους κάποιος πρέπει να κάνει μια καταγγελία και να τους τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί. Εμείς απλά τους αγνοούμε. Τι τηλεφωνικά, τι με fax, δεν κάνουν διακοπή με τίποτα. αυτο δεν εχει καμια μα καμια λογικη..τι πολιτικη και αηδιες ειναι αυτα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα