Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίρνοντας ως αφορμή το επικό πιστεύω πλέον νήμα περί γέροντα παστιτσίου:

 

http://www.insomnia....ντα-παστίτσιου/

 

παρατήρησα για πολλοστή φορά το εξής φαινόμενο.

 

Υπάρχουν τρεις τύποι θεμάτον συζήτησης σε ένα φόρουμ:

Α) Ερώτηση ενός χρήστη για κάποι πρακτικό ζήτημα (π.χ. αγορά κάρτας γραφικων).

Β) Δημιουργία ενός θέματος με την αναφορά ενός γεγονότος της επικαιρότητας προκειμένου τεθεί προς σχολιασμό.

Γ) Θέματα που αφορούν τον διαμοιρασμό περιεχομένου (π.χ. αστείες εικόνες, συζήτηση για μία ταινία).

 

Στο μεν (Α) θέμα, το οποίο αφορά και την πιο "καθαρή" μορφή συζήτησης, εκφράζονται διάφορες απόψεις - απαντήσεις για το τιθέμενο ερώτημα και ο ts διαλέγει την καλύτερη πράττοντας ανάλογα.

 

Το μεν (Γ) θέμα δεν περιέχει στην ουσία κάποια ουσιώδη συζήτηση - κυρίως συμμετέχουν όσους ενδιαφέρει.

 

Το (Β) θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς:

- Ανάγεται άμεσα σε μια γενικότερη, υποκειμενική, συζήτηση για κάποια αόριστη έννοια (π.χ. η απονομή δικαιοσύνης)

- Κανείς δεν ενδιαφέρεται στην ουσία για το γεγονός/συμβάν για το οποίο δημιουργήθηκε το νήμα. Όλοι θέλουν να εκφράσουν την άποψή τους για την παραπάνω έννοια συσχετίζοντας τα λεγόμενά τους με το συμβάν για "ξεκάρφωμα".

- Η άποψη αυτή προκαλεί χρήστες με αντίθετη/διαφορετική αντιμετώπιση προς την έννοια αυτή να απαντήσουν με όμοιο τρόπο, και ξεκινάει ένας φάβλος κύκλος.

- Όλοι γνωρίζουν ότι κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει την άποψή του διαβάζοντας την κουβέντα. Απλώς εκφράζουν τα λεγόμενά τους περιμένωντας υποστήριξη από ομοιδεάτες τους.

- Σχόλια τα οποία είναι ουδέτερα, κατά βάση αγνοούνται από την πλειοψηφία των χρηστών, ή γίνονται τροφή για τους υπόλοιπους ώστε να ενισχύσουν την άποψή τους.

- Κατακράζονται από την κοινότητα ή τιμωρούνται από την διαχείριση όσοι παρεκτραπούν, μη αντιλαμβανόμενοι, ότι δεν πρόκειται να πείσουν κανέναν.

- Το θέμα ξεχνιέται/κλειδώνεται.

 

Αυτός δεν είναι ο "ορισμός" του ανούσιου διαλόγου?

  • Like 4
Δημοσ.

Καλά τα λες αλλά να συμπληρώσω κάτι.

- Όλοι γνωρίζουν ότι κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει την άποψή του διαβάζοντας την κουβέντα, και το ίδιο κάνουν την επόμενη φορά σε ίδιο θρεντ, και την επόμενη και για πάντα

Δημοσ.

Δεν υπάρχει ανούσιος διάλογος.

 

Ανούσιοι μπορεί να χαρακτηριστούν:

- Διάλογοι που αφορούν θέματα χαμηλού ενδιαφέροντος ("Εφαγα ένα τοστ σήμερα το πρωί και δεν μπορώ να θυμηθώ αν είχε τυρί γκούντα ή έμμενταλ.")

- Διάλογοι που δεν οδηγούν πουθενά - κρίνονται ανούσιοι εκ του αποτελέσματος ("Είναι σωστή η σύλληψη του δημιουργίου του γέροντα παστιτσίου?")

 

Σαφώς βέβαια και αυτό είναι υποκειμενικό, αφού παραδείγματος χάρην κάποιος μπορεί να βρει μείζονος σημασίας το ότι το γκούντα έχει 50% λιπαρά, ενώ το έμμενταλ 49%. Ή ακόμη μπορεί να θεωρήσει κανείς ότι μέσα από την συζήτηση περί ορθότητας ή μη της σύλληψης του "Παστιτσίου" θα εκφραστούν σοβαρές απόψεις που θα γεννήσουν νέες ιδέες για τον ορισμό και τον χαρακτήρα της διακιοσύνης. Αυτό ίσως είχε μια βάση, αν γινόταν διάλογος με μηδενική βάση. Δηλαδή διάλογος μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν ήδη διαμορφώσει κάποια άποψη και δεν έχουν ταχθεί σε κανένα στρατόπεδο. Για του λόγους που προείπα λοιπόν πιστεύω ότι υπάρχει ανούσιος διάλογος, και οι δύο αυτές περιπτώσεις είναι παραδείγματά του.

Δημοσ.

Γέλασα πολύ με το θέμα σου ρε Άλκε.. είσαι λαμπρό παλικαράκι.

 

Να θέσω ένα ερώτημα. Προς τι η δημιουργία αυτού του Thread; Προς τι το ξέσπασμα; Τι έσκασε μέσα σου και σε έκανε να μοιραστείς μαζί μας τις θεωρίες σου;

Δημοσ.

Γέλασα πολύ με το θέμα σου ρε Άλκε.. είσαι λαμπρό παλικαράκι.

 

Να θέσω ένα ερώτημα. Προς τι η δημιουργία αυτού του Thread; Προς τι το ξέσπασμα; Τι έσκασε μέσα σου και σε έκανε να μοιραστείς μαζί μας τις θεωρίες σου;

 

Παρακάμπτω το στυλάκι σου και συμπληρώνω ότι μάλλον έπεσα στο τρυπάκι που περιέγραψα και εγώ και ξεκίνησα έναν ανούσιο διάλογο... λολ...

 

Διάβαζα σελίδες και σελίδες για τον παστίτσιο που λες, και είχα την αίσθηση ότι το έχω ξαναδεί αυτό το έργο σε κάθε συζήτηση που έχω διαβάσει εδώ που αφορά π.χ. την κρίση, το κράτος και γενικώς συναφή με την επικαιρότητα θέματα. Κάθε φορά τα θέματα ακολουθούν την πορεία που περιέγραψα επάνω πράγμα που καθιστά ανούσια την κουβέντα, και πολλές φορές βαριέμαι και να γράψω την άποψή μου .... Κ' αυτό ακριβώς γιατί δεν έχει κανένα ενδιαφέρον μια κουβέντα, όταν δεν υπάρχει η προοπτική της αποδοχής μιάς άποψης από το αντίπαλο στρατόπεδο και το ανάποδο. Θα ήθελα να δω και τις δικές σας απόψεις για το θέμα, αλλά nvm...

Δημοσ.

- Όλοι γνωρίζουν ότι κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει την άποψή του διαβάζοντας την κουβέντα. Απλώς εκφράζουν τα λεγόμενά τους περιμένωντας υποστήριξη από ομοιδεάτες τους.

Εδώ είσαι λάθος οπότε καταρρίπτεται όλο το υπόλοιπο. Έχω αλλάξει άποψη διαβάζοντας επιχειρήματα άλλων και το ίδιο συμβαίνει με αρκετούς οι οποίοι είτε παραδέχονται το λάθος τους είτε απλώς σταματούν την αντιπαράθεση, καθένας με τον τρόπο του.

 

Μουτζαχεντίν υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα, τι να γίνει.

  • Like 3
Δημοσ.

Αγαπητέ φίλε Sellers, άσε με για μια ακόμα φορά να σου παραθέσω τα επιχειρήματα μου με την απαραίτητη ευγένεια που αρμόζει στο αξιοσέβαστο πρόσωπο σου, κι αν δεν σε πείσω, θα σεβαστώ απόλυτα την γνώμη σου, όσο λάθος ή διεστραμμένη κι αν είναι.

 

 

daisydelahoya.jpg

 

 

Α και τώρα που το θυμήθηκα, ισχύει τελικά η προσφορά στην Αξον? Ενδιαφέρεται ένας φίλος μου αλλά φοβάται ότι θα μείνει και δεν θέλει να ξαναπληρώνει.

Δημοσ.

Praetorianos

 

αγαπητέ μου. Αντι να προσπαθείς να πείσεις τον φίλτατο Sellers θα προτιμούσα να έθετες στον συνρωμαιο Cossutio το επιχείρημα που παρέθεσες.

Δημοσ.

Μια χαρά το axon. Σήμερα κάναμε το ban σε όλους τους χρόνους και χρήστες.

Απροσδόκητα εύστροφο, αναξιοπαθούντως, αναπόδραστα κι ανερμάτιστα καλό. Ειλικρινά μου άρεσε.

 

Παρτουζιάρη φίλε μου, girl middle finger --> images ---> 8η απο αριστερά. Όνομα δεν γνωρίζω. (και καλά κάνω ότι απαντάω σε σένα για ξεκάρφωμα, ξέρω κάποιον που στο τέλος του "8η από αριστερά" έχει ήδη πατήσει Ctrl + T)

 

Edit Disclaimer: Τώρα το είδα. Όποιος, ΜΗΝ ξεχάσει το middle στην αναζήτηση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...