Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια, ολοκληρη ελλαδα, ενα εναλλακτικο service για sony mobiles δεν υπαρχει;

Ολοι, ολα, καταληγουν στην arvato?

 

Δεν υπαρχει κανενας εναλλακτικος εξουσιοδοτημενος-πιστοποιημενος απο την sony, επισκευαστης;

 

Sony ειναι ρε γαμωτο, δεν ειναι καμια εταιρια να πεις οτι πουλα ελαχιστα στην ελλαδα ή οτι δεν την ξερει ουτε η μανα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδια, ολοκληρη ελλαδα, ενα εναλλακτικο service για sony mobiles δεν υπαρχει;

Ολοι, ολα, καταληγουν στην arvato?

 

Δεν υπαρχει κανενας εναλλακτικος εξουσιοδοτημενος-πιστοποιημενος απο την sony, επισκευαστης;

 

Sony ειναι ρε γαμωτο, δεν ειναι καμια εταιρια να πεις οτι πουλα ελαχιστα στην ελλαδα ή οτι δεν την ξερει ουτε η μανα της.

Εγώ βρήκα αυτό.

 

http://www.celect.gr/pdf/service/SERVICE-SONY.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Πριν περίπου από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα Sony XPERIA J ST26i (09/07/2013). Πριν από μερικές μέρες εμφανίστηκε ένα μόνιμο κόκκινο φως στην λυχνία της συσκευής  ( κάτω και κέντρο-μετά απο δικιά μου έρευνα θεώρησα ότι ήταν ένα πρόβλημα που συσχετιζόταν με την μπαταρία του κινητού). Γνωρίζοντας ότι η μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής είχε μόνο 1 έτος εγγύηση κάλεσα την υποστήριξη της Sony στην Ελλάδα και με παρέπεμψαν σε ένα υποκατάστημα service της Sony στην Καλλιθέα. Όταν όμως έφθασα στο συγκεκριμένο κατάστημα πληροφορήθηκα από το προσωπικό του καταστήματος ότι δεν ήταν αρμόδιο για κινητά και θα χρειαζόταν 20-25 ημέρες για να το στείλουν στην Arvato, που είναι η εταιρεία που έχει σε αποκλειστικότητα το σέρβις των κινητών της sony !!! . Αποφάσισα λοιπόν να το πάω αυθημερόν στην Arvato Α.Ε. φοβούμενος ότι η εγγύηση θα έληγε άμεσα. Παρέδωσα λοιπόν  το κινητό μου και πήρα απόδειξη παραλαβής, την οποία  περιέργως μου ζήτησαν να υπογράψω.. Φθάνοντας σπίτι διαπίστωσα ότι στο χαρτί που υπέγραψα αναγραφόταν με μικρά γράμματα κάτω αριστερά η εξής φράση "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ" κάτι για το οποίο δεν είχα ενημερωθεί προφορικά από το προσωπικό. Τηλεφώνησα στη εταιρία και διαμαρτυρήθηκα. Και μου τα μάσησαν λέγοντας  ότι αυτό γίνεται για κινητά που δεν τα παραλαμβάνουν. Την επόμενη ημέρα, έλαβα μήνυμα στο κινητό μου το εξής μήνυμα "ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 149 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ 18,5 ΕΥΡΟ". Αμέσως εκείνη τη στιγμή κάλεσα την εταιρεία για να διαμαρτυρηθώ αφού η συσκευή μου ήταν εντός εγγύησης (2 χρόνια απο την αγορά, 1 χρόνο για μπαταρία). Μου είπαν ότι στη συσκευή βρέθηκα υγρασία. Αναρωτιέμαι τι λέει η Sony για όλα αυτά και γιατί έχει δώσει το service σε αυτήν την εταιρία για την οποία υπάρχουν τόσα παράπονα.. Θεωρώ  ότι πρέπει να βγουν προς τα έξω όλα αυτά, με την ελπίδα να συνετιστεί η εταιρεία αυτή, να ενημερωθεί η sony και να δώσει εξηγήσεις, ή να αναλάβει μία άλλη πιο αξιόπιστη εταιρεία.  Δεν υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που μπορούν να αναλάβουν το σέρβις με αξιοπιστία και χωρίς τις εξωφρενικές χρεώσεις της Αρβάτο; Φτάνει πια με την καταλήστευση αυτής της χώρας!

 

Νικόλας | xNiChoo

 

post-304119-0-13224000-1404922467_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλημέρα,

Πριν περίπου από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα Sony XPERIA J ST26i (09/07/2013). Πριν από μερικές μέρες εμφανίστηκε ένα μόνιμο κόκκινο φως στην λυχνία της συσκευής  ( κάτω και κέντρο-μετά απο δικιά μου έρευνα θεώρησα ότι ήταν ένα πρόβλημα που συσχετιζόταν με την μπαταρία του κινητού). Γνωρίζοντας ότι η μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής είχε μόνο 1 έτος εγγύηση κάλεσα την υποστήριξη της Sony στην Ελλάδα και με παρέπεμψαν σε ένα υποκατάστημα service της Sony στην Καλλιθέα. Όταν όμως έφθασα στο συγκεκριμένο κατάστημα πληροφορήθηκα από το προσωπικό του καταστήματος ότι δεν ήταν αρμόδιο για κινητά και θα χρειαζόταν 20-25 ημέρες για να το στείλουν στην Arvato, που είναι η εταιρεία που έχει σε αποκλειστικότητα το σέρβις των κινητών της sony !!! . Αποφάσισα λοιπόν να το πάω αυθημερόν στην Arvato Α.Ε. φοβούμενος ότι η εγγύηση θα έληγε άμεσα. Παρέδωσα λοιπόν  το κινητό μου και πήρα απόδειξη παραλαβής, την οποία  περιέργως μου ζήτησαν να υπογράψω.. Φθάνοντας σπίτι διαπίστωσα ότι στο χαρτί που υπέγραψα αναγραφόταν με μικρά γράμματα κάτω αριστερά η εξής φράση "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ" κάτι για το οποίο δεν είχα ενημερωθεί προφορικά από το προσωπικό. Τηλεφώνησα στη εταιρία και διαμαρτυρήθηκα. Και μου τα μάσησαν λέγοντας  ότι αυτό γίνεται για κινητά που δεν τα παραλαμβάνουν. Την επόμενη ημέρα, έλαβα μήνυμα στο κινητό μου το εξής μήνυμα "ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 149 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ 18,5 ΕΥΡΟ". Αμέσως εκείνη τη στιγμή κάλεσα την εταιρεία για να διαμαρτυρηθώ αφού η συσκευή μου ήταν εντός εγγύησης (2 χρόνια απο την αγορά, 1 χρόνο για μπαταρία). Μου είπαν ότι στη συσκευή βρέθηκα υγρασία. Αναρωτιέμαι τι λέει η Sony για όλα αυτά και γιατί έχει δώσει το service σε αυτήν την εταιρία για την οποία υπάρχουν τόσα παράπονα.. Θεωρώ  ότι πρέπει να βγουν προς τα έξω όλα αυτά, με την ελπίδα να συνετιστεί η εταιρεία αυτή, να ενημερωθεί η sony και να δώσει εξηγήσεις, ή να αναλάβει μία άλλη πιο αξιόπιστη εταιρεία.  Δεν υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που μπορούν να αναλάβουν το σέρβις με αξιοπιστία και χωρίς τις εξωφρενικές χρεώσεις της Αρβάτο; Φτάνει πια με την καταλήστευση αυτής της χώρας!

 

Νικόλας | xNiChoo

 

Φίλε μου κινήσου νομικά με γενική προστασία του καταναλωτή και με συνήγορο του καταναλωτή για να βρεις το δίκαιο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου κινήσου νομικά με γενική προστασία του καταναλωτή και με συνήγορο του καταναλωτή για να βρεις το δίκαιο σου.

 

Αυτό ακριβώς να κάνεις. Την δικαιολογία της υγρασίας την έχουν ψωμοτύρι στην Αρβάτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια αποψη και απο μενα....λοιπον....

alcatel 997d σε εγγυηση..

εκλεισε χωρις λογο...

35ε για επισκευη απο arvato.

5ε για την μπαταρια..

30για την αναβαθμιση...

η αναβαθμιση δεν εγινε ποτε παρα μονο ενα hard reset....

τους τονισα εξαρχεις οτι το χρησιμοποιω για την εργασια και οτι θελω ξεκαθαρες κουβεντες ως προς το κοστος επισκευης

και τον χρονο παραδοσης.

8,5ευρω ζητηθηκαν σε περιπτωση που επιστρεφοταν χωρις επισκευη.

1 εβδομαδα για επισκευη δλδ αλλαγη μιας μπαταριας.

γενικα επιβεβαιωσαν οτι ειναι τυχοδιωκτες.

θελουν πολυ πιεση και απειλες

Υ.Γ.\εστειλα φωτογραφιες,αποδειξεις

ΑΛΛΑ ΚΑΙ...

δηλωση οτι επιφυλασσομαι να κινηθω νομικα ή μεσω φορεα προστασιας καταναλωτη

σε περιπτωση κρυφων χρεωσεων ή διαγνωση οτι δεν καλυπτονται η εργασιες απο την εγγυηση(2 ετη)

εγραψα οτι εγινε χρηση συμφωνα με τα προβλεπομενα και οτι δεν ευθυνομαι για φθορες που προεκυψαν στο κινητο απο κακοτεχνιες στην κατασκευη του οπως εισχωρηση υγρασιας διοτι μενω σε νησι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ θάψιμο βλέπω για την arvato.

δική μου εμπειρία.

 

κινητό alcatel.

πάω να του κάνω update και μπρικάρει. δικό μου λάθος.

τους το στέλνω.

μου το επιστρέφουν αλλά μου έχουν χαλάσει το κουμπί της κάμερας πλάγια.είχε μπει μέσα.

δε δίνω σημασία γιατί ήταν φθηνό κινητό και η κάμερα άχρηστη. δε τη χρησιμοποιούσα καν.

 

μετά από ένα διάστημα τους το ξαναστέλνω. δε θυμάμαι τι πρόβλημα είχε. νομίζω δεν αποκρίνοταν τα πλήκτρα. με παίρναν τηλέφωνο και δε μπορούσα να απαντήσω,

 

τους το πάω απο εκεί.

δεν ανέφερα καν το πρόβλημα με το πλήκτρο της κάμερας.

όταν το πήρα πίσω, μου φτιάξαν και το πλήκτρο.

 

αν εξαιρέσουμε αυτό με το πλήκτρο και τις 2 φορές με εξυπηρέτησαν χωρίς πρόβλημα,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια, ολοκληρη ελλαδα, ενα εναλλακτικο service για sony mobiles δεν υπαρχει;

Ολοι, ολα, καταληγουν στην arvato?

 

Δεν υπαρχει κανενας εναλλακτικος εξουσιοδοτημενος-πιστοποιημενος απο την sony, επισκευαστης;

 

Sony ειναι ρε γαμωτο, δεν ειναι καμια εταιρια να πεις οτι πουλα ελαχιστα στην ελλαδα ή οτι δεν την ξερει ουτε η μανα της.

 

 

τελικα υπαρχει αλλο επισημο service για τη sony εκτος απο την Αrvato?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τυπικα οχι δεν υπαρχει ολες η ετεριες εκει τα στελνουν

http://www.teleservice.com/teleservice_departments_greece.phpκαι το χειροτερο ειναι οτι ειναι εξαπλωμενη σε πολες χωρες

ειναι να μην σου τυχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βρήκα αυτό.

 

http://www.celect.gr/pdf/service/SERVICE-SONY.pdf

 

 

Αυτό είναι για τις υπόλοιπες συσκευές, όχι για κινητά.

Υπάρχει και ένα στη Δωδεκανήσου στη Θεσσαλονίκη, μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν εξουσιοδοτημένο:

 

http://www.ltcom.gr/site/xPage.asp?sid=819&langid=5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι για τις υπόλοιπες συσκευές, όχι για κινητά.

Υπάρχει και ένα στη Δωδεκανήσου στη Θεσσαλονίκη, μέχρι πέρσι τουλάχιστον ήταν εξουσιοδοτημένο:

 

http://www.ltcom.gr/site/xPage.asp?sid=819&langid=5

 

Μακαρι οντως να ειναι εξουσιοδοτημενο και να λειτουργει ανεξαρτητα απο αρβατο και να εχει πιστοποιησεις κατευθειαν απο sony mobiles.

Αραγε να εχουν και την 'πρεσα αδιαβροχοποιησης' για τα νεα αδιαβροχα κινητα της sony?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καθώς διάβαζα πολλά αρνητικά σχόλια σχετικά με την εταιρεία σκεφτόμουν πως ίσως έχουν κάποια δόση υπερβολής...αλλα ... ήρθε και η σειρά μου!!

Ευτυχώς! δεν είχα την ατυχία να μου τη βγάλουν τη συσκευή εκτός εγγύησης...παρακάτω σας παραθέτω την δική μου εμπειρία με την εν λόγω εταιρεία που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη :

 

Τον Απρίλιο του 2013 αγόρασα 2 συσκευές ΗTC ONE X απο κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα,μετά απο 7 (οκτώβριο του 2013)μήνες η μια απο τις δύο σταμάτησε να ανταποκρίνεται και έτσι επισκεφθηκα την εν λόγω εταιρεία που βρίσκεται κοντα στο τόπο διαμονής μου ,(αφου οπως με ενημερωσαν απο το καταστημα που το είχα αγορασει (ευγενικοτατα) πως κι εκεινοι εκεί θα το έστελναν για τον έλεγχο και επισκευή).

Ολα καλά , ευγενικότατη η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε και με ενημέρωσε για ολα τα σχετικά καιγια τις χρεωσεις σε περιπτωση που δεν καλυπτοταν απο την εγγυηση, αφήνω λοιπον τη συσκευη μου στα χερια τους και μετα απο μια εβδομαδα με τηλεφωνικη επαφή με ενημέρωσαν πως η συσκευή μου είναι εντος εγγυησης και πως είναι "ξένη" και θα πρέπει να επισκευαστεί στη Γερμανία, έτσι και θα καθυστερούσε η παραλαβή.απο την πλευρά μου κατα τρείς εβδομαδες.

Έκανα λοιπον υπομονή και πράγματι σε τρείς εβδομαδες παρελαβα τη συσκευή μου με αιτολογια " αντικατασταση στη μητρικη πλακετα και αλλαγη οθονης!" και με επιπλεον "δωρακι" ενα μικρο αμελητέο σημαδακι στην κατω πλευρά του back cover που φυσικα δεν ηταν απο εμενα καθως τις συσκευες μου εχω την μανια να τις κρατω σε αψογη κατασταση(προφανως ηταν απο το εργαλειο που χρησιμοποιήσαν ωστε να αφαιρεσουν την οθονη απο το back cover ). Δεν εκανα καποια φασαρια καθως ηταν "μικρο το κακό" και φυσικά αφου είχα αποχωρήσει απο το χώρο δε θα δέχοταν ποτέ οτι προκλήθηκε απο αυτούς(το καταλαβα σχετικα αργά , το ομολογώ , καθως επρεπε να επιστρεψω στην εργασια μου και δεν ελεγξα.)

Τον Ιούνιο του 2014 η συσκευή άρχισε να ανταποκρίνεται πολυ αργά , να ζεματάει διχως λόγο και να κλείνει μόνη της(edit : ξεχασα να προσθεσω οτι δεν διαβαζεκαθολου την καρτα sim τελειως ξαφνικα) έτσι και πάλι ακολουθησα το δρόμο προς τα κτελ του κηφισου(Arvato)...με αρκετα ευγενικη εξυπηρετηση και παλι παρελαβαν τη συσκευη μου αλλα αυτη τη φορα με ενημερωσαν απο την αρχη,πως η συσκευη μου "είναι ξενη " και θα πρεπει να επισκευαστεί στη Γερμανία.

Μετα απο μία εβδομάδα με ενημέρωσαν με γραπτο μηνυμα πως η συσκευη μου περασε το τεχνικο ελεγχο και πως βρισκεται στο σταδιο αναμονης...

Τον ιουλιο(8./7/2014) ελαβα γραπτο μηνυμα πως μπορω να παραλαβω, 9/7/2014 παρελαβα τη συσυσκευη μου επιτελους και παλι ως αιτολογια είχε "αντικατασταση μητρικης πλακετας"!

Αυτή τη φορά ως "δώρο" ηταν το screen protector ,ξεσκισμενο(που μου είχε αναφερει η υπαλληλος πως θα αφαιρεσουν κατα την επισκευη)λες και εβαλαν κατσαβιδι και το εγδερναν ,ευτυχως δεν ειχε καποιο σημαδι η οθονη καθως και παλι εκανα ελεγχο πολυ αργα (δεν εμαθα απο την πρωτη φορα... :X )... φυσικα επρεπε να κανω φασαρια αλλα σκεφτηκα "δε βαριεσαι αδερφε , τουλαχιστον δεν εχει κάτι αλλο,μικρο το κακο ας προσπερασω... "

Την ιδια ακριβως ημερα το κινητο παρσουσιασε ακριβως τα ιδια προβληματα για τα οποια το ειχα παει στην arvato τον ιουνιο και ισως ακομα χειροτερα , ετσι την ιδια μερα μερικες ωρες αργοτερα επεστρεψα στην εταιρεια και εδωσα και παλι το κινητο , η υπαλληλος παρελαβε και φυσικα  με την απορια πως ειχαν κανει αντικατασταση , πως ο τεχνικος τους επιβεβαιωσε...και με ρωταει με ενα χαμογελο "Γιατι καιει τόσο ? απο τη χρήση ? "

νομιζω καπου εκει είναι που εκνευριστηκα και φυσικα της απαντησα αναλογως και καπου εκει ενδιαμεσα ψελλισα πως δεν προλαβα να κανω καμια χρήση!!

Ευγενικά , παρ' ολα τα  οσα ειπα προσφέρθηκε να περάσει την ιδια μέρα τον τεχνικό ελεγχο κι ετσι άφησε τη θεση της ωστε να το παει η ιδια μεσα στους τεχνικους,

μετα απο μια ωρα αναμονης επεστρεψε να με ενημερωσει πως "θα το περασουμε παλι ως μητρικη πλακετα " και πως θα πρεπει ΠΑΛΙ να παει ΓΕΡΜΑΝΙΑ και θα πρεπει ΠΑΛΙ να ΠΕΡΙΜΕΝΩ ενα μηνα χωρις τη συσκευη μου! ...με αρκετα νευρα πλεον και δεν ηθελα να τα ξεσπασω στην υπαλληλο που παλευε για ενα μισθο, επικοινωνησα απευθειας με την HTC μεσω email  ,με αποδεικτικα στοιχεια και ημερομηνιες και εξεφρασα τη δυσαρεσκεια μου ως προς την εξυπηρετηση του εξουσιοδοτημενου service της arvato και φυσικα προς την εταιρεία της HTC , δεν ειναι δυνατο συσκευες τετοιας αξιας να μην εχουν καποια κάλυψη στον κατοχο τους, είμαι χρήστης HTC εδω και χρονια και πρωτη φορα συναντω τετοιο πραγμα. .

Απο την HTC μου ζητησαν συγγνωμη για τη ταλαιπωρια και με ενημερωσαν πως θα πρεπει να επικοινωνησω τηλεφωνικα με καποιο τμημα ωστε να κανω αιτημα αντικαταστασης της συσκευης μου...οπως και επραξα και περιμενω εγκριση καθως μέχρι και σήμερα ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ!....

Αυτη λοιπον είναι η εμπειρία μου ... τα συμπεράσματα δικά σας...

Επεξ/σία από tyxodiwkths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαινει και απο τη δικη σου εμπειρια, ως μια απο τις χειριστες εταιριες.

Ποτε θα καταλαβουν οι κατασκευαστριες εταιριες ποσο κακο τους κανει να αναθετουν το service τους σε κατι τετοιους;

Καλα εκανες και επικοινωνησες με την HTC κατευθειαν.

Να μαθαινονται αυτα.

Ενημερωσε μας οταν εχεις νεα από την HTC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...