Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΘΑ αγόραζα εδώ και καιρό το htc m8 αλλά λόγω service και αναφορές που  δημοσιεύονται για την εν λόγω εταιρεία (και από iphone)...την έχω καθυστερήσει ίσως και αναβάλλω.......ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ HTC κ.λ.π.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και εγώ λογω του service δεν προκειται να παρω κινητο Sony ή HTC. Δεν εχω σκοπο να παλευω με την arvato για πραγματα που πρεπει να θεωρουνται δεδομενα. Δοξα το Θεο μια χαρα βολευομαι με την LG που εχει και παρα πολυ καλο service 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mentoras , φυσικά και θα ενημερωσω αδερφε καθως αν βγαλω ακρη με αυτο τον τροπο θα ειναι μια καλη λυση για οποιον αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα κι ετσι θα μπορει να ξερει πως να κινηθει χωρις να εκνευριστει ιδιαιτερα!

 

Μου ειναι δυσκολο να καταλαβω το πως :

α) η συσκευη μου ειναι "ξενη" και πρεπει να επισκευαστει εξω....(αδιανοητη πολιτικη εταιρειας, αν ειναι ετσι να στελνουμε τις bmw στη Γερμανια για service)

 

β) αν οντως υπαρχει αντικατάσταση μητρικης πλακέτας και όχι επισκευή, πως ειναι δυνατόν να κλαταρει καθε λιγο? (να μην ματιασω την δευτερη συσκευη που αγορασα, ακομα ειναι θεριο ανημερο αν και παλιουτσικο σε συγκριση με τα θερια που βγαινουν τωρα)

 

το θετικό απο την όλη ιστορία είναι πως η HTC μεχρι στιγμης με εξυπηρετησε αψογα και περιμενω να δουμε αν θα γινει δεκτο και το αιτημα της αντικαταστασης , εκει η εξυπηρετηση θα είναι Super!

 

(ps. Εχω την υποψια πως η arvato εχει το service ολων των κινητων συσκευων της Ελληνικης αγορας ...τουλαχιστον στην αθηνα.

οποιος κάνει μια βόλτα μεχρι εκει , θα δει το πινακα ανακοινώσεων με τις μαρκες που έχει αναλάβει....ξερετε τι σημαινει αυτο , ε??? ... καλη δυναμη σε οποιον χρειαστεi το service)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλο καλοκαιρι - χειμωνα σε ολους!

 

Επιστρέφω λοιπόν με νεότερα!

 

Πράγματι μίλησα με την HTC τηλεφωνικά (καλεσα μια φορά και η υπεύθυνη του τμήματος με κάλεσε πίσω εντος της εβδομαδος)

και μετα απο την αρκετα μεγαλη τηλεφωνική επικοινωνια που είχαμε καταλήξαμε στα:

α) πρέπει να παρω τη συσκευή και να την έχω στα χέρια μου για να μπορέσουν να προωθήσουν το αίτημα αντικατάστασης συσκευης

καθως θα πρεπει να τηνεχω στα χερια μου οταν δηλωνω δυσαρεσκεια.(ακουσον ακουσον....)

 

β) απο την στιγμή που η συσκευή προέρχεται απο αλλη ευρωπαική χώρα , υπάρχει περίπωση να μην πληρεί τις προδιαγραφές

και ως αποτέλεσμα θα εχει, παρα την τεραστια ταλαιπωρια μου, να μην γινει δεκτο το αιτημα αντικατάστασης απο πλευρα της HTC.

 

γ) δε μπορουν να κανουν κατι ωστε να επισπευσουν τη διαδικασια παραλαβης απο την πλευρα μου.

 

Να τονισω λοιπον πως παρα τα παράπονα μου για το απαραδεκτο service της Arvato,την αρκετη καθυστέρηση που εχω υποστει,

παρα το οτι εχω χασει τα δεδομενα μου επειδη με "προδιδει" η συσκευη που χρυσοπληρωσα, παρα το οτι εχω πληρώσει μία συσκευη την οποία υποτιθεται διορθωνουν με καινουρια ανταλλακτικα και οχι με επισκευασμενα και μεχρι σημερα δεν εχω μια αξιοπιστη συσκευη, η οποια επιστρεφει στο service συνεχως , την οποια δεν μπορω να εμπιστευθω και να ασφαλισω τα δεδομενα μου , παρα το γεγονος οτι τη συσκευη ακομα και σημερα 28/8/2014 δεν την εχω παραλαβει, η απαντηση παρεμεινε ιδια

" πρεπει να παραλαβω την συσκευη και να την χρησιμοποιησω ωστε να μπορει να γινει δεκτο το αιτημα αντικαταστασης.

τα ανταλλακτικα ειναι καινουρια και οχι μεταχειρισμενα κυριε."

Με λιγα λογια ακομα δεν εκανα τιποτα μεσω της HTC αφου δεν την εχω τη συσκευη στα χερια μου!!! ελεος!!!

Μα αυτο θελω κοπελα μου, τη καταρεμενη συσκευη στα χερια μου θελω.

Να τονισω πως οταν ειπα πως οταν αγορασα τη συσκευη μεσω ηλεκτρονικου καταστηματος κανεις δε μου εκανε γνωστο τιποτα απο τα παρπαπανω(σχετικα με την αντικατασταση σε περιπτωση δυσαρεσκειας και σε περιπτωση service αφου προέρχεται απο άλλη χώρα και θα έπρεπε να γίνεται γνωστό στο κόσμο τουλάχιστον απο την πλευρά της HTC)

δε πηρα καμια απαντηση...

 

Τραγικο λοιπον σε τι περιπετεια  πρεπει να μπεις ωστε να εχεις μια συσκευη στα χερια σου απο την στιγμη που θα χρειαστεις το service της arvato.

 

νεοτερα απο την Arvato , θα εχουμε(θα γραψω εδω) αυριο το πρωι που θα καλεσω (δε μπορω να επισκευθω την εταιρεια λογω διακοπων)

καθως μεχρι και σημερα 28/8/2014 δεν εχω κανενα sms ή τηλεφώνημα προς ειδοποιηση σχετικα με το σταδιο που βρισκεται η συσκευη μου.

Να υπενθυμισω πως την συσκευη μου παρεδωσα για ακομα μια φορά στην εταιρεια την 9/7/2014 ...

 

σκεφτομαι εντονα να κινηθω νομικα,καθως πλεον αυτο ξεπερναει τα ορια της υπομονης και της αναμονης.

 

το ταξιδι συνεχιζεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο καλοκαιρι - χειμωνα σε ολους!

 

Επιστρέφω λοιπόν με νεότερα!

 

Πράγματι μίλησα με την HTC τηλεφωνικά (καλεσα μια φορά και η υπεύθυνη του τμήματος με κάλεσε πίσω εντος της εβδομαδος)

και μετα απο την αρκετα μεγαλη τηλεφωνική επικοινωνια που είχαμε καταλήξαμε στα:

α) πρέπει να παρω τη συσκευή και να την έχω στα χέρια μου για να μπορέσουν να προωθήσουν το αίτημα αντικατάστασης συσκευης

καθως θα πρεπει να τηνεχω στα χερια μου οταν δηλωνω δυσαρεσκεια.(ακουσον ακουσον....)

 

β) απο την στιγμή που η συσκευή προέρχεται απο αλλη ευρωπαική χώρα , υπάρχει περίπωση να μην πληρεί τις προδιαγραφές

και ως αποτέλεσμα θα εχει, παρα την τεραστια ταλαιπωρια μου, να μην γινει δεκτο το αιτημα αντικατάστασης απο πλευρα της HTC.

 

γ) δε μπορουν να κανουν κατι ωστε να επισπευσουν τη διαδικασια παραλαβης απο την πλευρα μου.

 

Να τονισω λοιπον πως παρα τα παράπονα μου για το απαραδεκτο service της Arvato,την αρκετη καθυστέρηση που εχω υποστει,

παρα το οτι εχω χασει τα δεδομενα μου επειδη με "προδιδει" η συσκευη που χρυσοπληρωσα, παρα το οτι εχω πληρώσει μία συσκευη την οποία υποτιθεται διορθωνουν με καινουρια ανταλλακτικα και οχι με επισκευασμενα και μεχρι σημερα δεν εχω μια αξιοπιστη συσκευη, η οποια επιστρεφει στο service συνεχως , την οποια δεν μπορω να εμπιστευθω και να ασφαλισω τα δεδομενα μου , παρα το γεγονος οτι τη συσκευη ακομα και σημερα 28/8/2014 δεν την εχω παραλαβει, η απαντηση παρεμεινε ιδια

" πρεπει να παραλαβω την συσκευη και να την χρησιμοποιησω ωστε να μπορει να γινει δεκτο το αιτημα αντικαταστασης.

τα ανταλλακτικα ειναι καινουρια και οχι μεταχειρισμενα κυριε."

Με λιγα λογια ακομα δεν εκανα τιποτα μεσω της HTC αφου δεν την εχω τη συσκευη στα χερια μου!!! ελεος!!!

Μα αυτο θελω κοπελα μου, τη καταρεμενη συσκευη στα χερια μου θελω.

Να τονισω πως οταν ειπα πως οταν αγορασα τη συσκευη μεσω ηλεκτρονικου καταστηματος κανεις δε μου εκανε γνωστο τιποτα απο τα παρπαπανω(σχετικα με την αντικατασταση σε περιπτωση δυσαρεσκειας και σε περιπτωση service αφου προέρχεται απο άλλη χώρα και θα έπρεπε να γίνεται γνωστό στο κόσμο τουλάχιστον απο την πλευρά της HTC)

δε πηρα καμια απαντηση...

 

Τραγικο λοιπον σε τι περιπετεια  πρεπει να μπεις ωστε να εχεις μια συσκευη στα χερια σου απο την στιγμη που θα χρειαστεις το service της arvato.

 

νεοτερα απο την Arvato , θα εχουμε(θα γραψω εδω) αυριο το πρωι που θα καλεσω (δε μπορω να επισκευθω την εταιρεια λογω διακοπων)

καθως μεχρι και σημερα 28/8/2014 δεν εχω κανενα sms ή τηλεφώνημα προς ειδοποιηση σχετικα με το σταδιο που βρισκεται η συσκευη μου.

Να υπενθυμισω πως την συσκευη μου παρεδωσα για ακομα μια φορά στην εταιρεια την 9/7/2014 ...

 

σκεφτομαι εντονα να κινηθω νομικα,καθως πλεον αυτο ξεπερναει τα ορια της υπομονης και της αναμονης.

 

το ταξιδι συνεχιζεται...

Η Γνώμη μου είναι να κινηθείς νομικά για να μπουν όλα στην θέση τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή σας μέρα!

Έρχομαι και πάλι για να συμπληρώσω στα "νεα σχετικα με την ταλαιπωρια μου".

.

Σήμερα ειχα τηλεφωνική επικοινωνία με την Arvato ωστε να μάθω τι μελλει γενεσθαι σχετικά με την συσκευή,

Η υπάλληλος με ενημέρωσε πως σήμερα παρέλαβαν(συσκευες που αποστελουν στο εξωτερικο προς επισκευη) και πως θα περασει απο τον έλεγχο! Θα ενημερωθω το ποτε θα παραλαβω με γραπτο μηνυμα. Με διαβεβαιωσε μαλιστα πως θα εχω νεοτερα σήμερα ή το αργότερο αυριο...Κατάφεραν να πεσουμε και στις εορτοαργίες οποτε το φαγαμε το 3μηνακι στο service....αντε να δουμε τι θα γινει...(καθως πρεπει να αφησω την οικογενεια εδω, να επιστρεψω αθηνα να παραλαβω και να επιστρεψω και παλι στις ολιγοημερες διακοπες μας. Δεν εχω διαθεση να τους το αφησω ουτε λεπτο επιπλεον εκει μεσα).

 

Ας συνοψισουμε λοιπόν ...επισκεψεις του κινητου και την διαρκεια που παρεμεινε στην arvato (ευχομαι να τελειωσει συντομα αυτο το μαρτυριο) :..

 

αγορα συσκευης  3 Απριλιου 2013

 

Επιπλέον Ενημέρωση σχετικά με τη συσκευή : Γερμανικο μοντελο(πρεπει να επισκευαστει στο εξωτερικο)    

 

Επισκεψη service :                                         Παραλαβή                             Αιτιολογία :

Αρχες(περιπου 1-5) Οκτωβρη 2013         25 Οκτωβρη 2013             αντ/ση μητρικης πλακετας, αλλαγη οθονης

Αρχές(περιπου 6-10) Ιουνιου 2014            9 Ιουλιου 2014                 αντ/ση μητρικης πλακετας

9 Ιουλιου 2014                                         παραλαβή άγνωστο            αντ/ση μητρικης πλακετας

 

Επισης να τονισω πως ολα μεχρι στιγμης είναι εντος εγγυησης και δεν εχω πληρωσει τιποτα , αλλα και παλι η ταλαιπωρια , η απωλεια δεδομενων καθε λιγο , το επιπλεον "δωρακι" στο back cover της συσκευης,το μαρτυριο της αναμονης...μοιάζει σα να ξοδεψα μια μικρή περιουσία.

 

EDIT : για να μην ποσταρω ξανα νεοτερο μηνυμα, το βάζω εδω....Γιουπιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!

ναι είναι γεγονός !!! μετά απο 3 μηνες αναμονης...ήρθε!!!! σημερα! 2/9/2014 και ωρα 12:00!

οοοοοχι αδερφε, δεν ήρθε η συσκευή στα χερια μου.... το μηνυμα ήρθε για να με ενημερώσει πως επιτελους μπορω να παραλαβω!!!

Τώρα πρεπει να επιστρεψω αθηνα για να παραλαβω και να τσεκαρω οτι τελικα ειναι επισκευασμενη η συσκευη και δεν έχει άλλα "παρασημα" απο την Arvato....εχω λίγο αγχος ....αντε να δουμε!!!!

 

 

Η Γνώμη μου είναι να κινηθείς νομικά για να μπουν όλα στην θέση τους

 Το σκέφτομαι πολυ σοβαρά φίλε μου , διοτι και την συσκευή μου να παραλαβω και κανενα προβλημα να μην παρουσιασει στο μελλον, δεν εχω καμια ,μα καμια ,διαθεση να την κρατησω.

Δεν το είχα σα σκέψη στην αρχή , καθώς πίστευα πως κάπου θα ληξει αυτο το παρατραγουδο και δεν υπάρχει λογος να το "τραβηξουμε" τοσο πολυ, δεν ειμαι ανθρωπος που του αρεσει να "τραβαει" καταστασεις στα ακρα...αλλα οπως προειπα ...αυτο ξεπερναει τα ορια πια και νομιζω πως απο την πλευρα τους το εχουν τραβηξει στα ακρα, εκτος αν ειναι αποτελεσμα ενος τεραστιου στ' αρχ....σμου! Μονο που εγω δεν φταιω να υποστω την ολη αυτη κατασταση,

... Θα κανω λιγο ακομα υπομονη να δω τι θα γινει με την αρβατο αυτες τις μερες και αναλογα θα κινηθω.

Ου μπλεξεις αδερφε, ου μπλεξεις...

Επεξ/σία από tyxodiwkths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερα να στειλουμε mail στις εταιριες που εχουν την ατυχια να επισκευαζονται απο την arvato, και να απαιτησουμε αλλαγη εταιριας για τις επισκευες.

Πχ η apple πλεον επισκευαζεται (και?) στην infoquest, που ειναι Εταιρία, όχι παραμάγαζο.

 

Να σου πω εγω αν θα ξανακουνηθει η καθε arvato.

Ή θα κάνουν την δουλεια τους σωστα, γρηγορα, υπευθυνα, και χωρις ψεμματα,

ή ΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΥΤΟ,  θα εχουν την τυχη της RAINBOW, που εχασε την αντιπροσωπεια της  Apple στην Ελλαδα, και ουσιαστικα αφομοιωθηκε απο την Infoquest.

 

Αν νομιζουν οτι θα κοροϊδευουν τον κοσμο κι οτι αυτοι ειναι οι εξυπνοι, θα βρεθουν μια μερα χωρις επισημη αντιπροσωπεια-service στα χερια τους.

Η ιστορία, διδάσκει. Ας ανοιξουν τα στραβα τους, να δουν τι τους περιμενει.

 

Αρκετά με την πάρτη τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ο ξάδελφος μου εχει ενα Huawei μια μερα του πέφτει σε νερά το βγάζει το στεγνώνει και ευτυχώς το κινητό συνέχισε να δουλεύει κανονικά, μετά απο αρκετό διάστημα του χαλάει η οθόνη και μου ζητάει να το πάω στο Media Markt για να το στείλουν για επισκευή μιας και ειναι εντός εγγυήσεις του λέω οτι αποκλείετε να του το φτιάξουν τζάμπα γιατι θα δουν την υγρασία από τα νερά, παρόλα αυτα το δίνουμε για service και ως εκ θαύματος το κινητό επιστρέφει με καινούργια οθόνη και καινούργιο μικρόφωνο χωρίς να δώσουμε ούτε λεπτό!!

Το γράφω αυτό γιατί φαντάζομαι οτι το κινητό πήγε στην Arvato για service και απ οτι διαβάζω εδώ μέσα όλα τα κινητά τα βγάζει με υγρασία και με κόστος επισκευής μεγαλύτερο από την αγορά και μου κάνει τρομερή  εντύπωση πως επισκεύασαν το κινητό του ξαδέλφου μου τζάμπα και μάλιστα από τη στιγμή που είχε πέσει σε νερά :shock: :ph34r: :X :blink: :wacko:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Nokia Care δεν το παιρνουν και ειναι κριμα γιατι το κινητο ειναι καινουργιο και σε τελεια κατασταση(1520)...Στο Γερμανο μου ειπαν οτι στην Arvato τα επισκευαζουν μαλλον....Γενικα ρωτησα γιατι δεν ακουω και τα καλυτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλημέρα,

Πριν περίπου από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα Sony XPERIA J ST26i (09/07/2013). Πριν από μερικές μέρες εμφανίστηκε ένα μόνιμο κόκκινο φως στην λυχνία της συσκευής  ( κάτω και κέντρο-μετά απο δικιά μου έρευνα θεώρησα ότι ήταν ένα πρόβλημα που συσχετιζόταν με την μπαταρία του κινητού). Γνωρίζοντας ότι η μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής είχε μόνο 1 έτος εγγύηση κάλεσα την υποστήριξη της Sony στην Ελλάδα και με παρέπεμψαν σε ένα υποκατάστημα service της Sony στην Καλλιθέα. Όταν όμως έφθασα στο συγκεκριμένο κατάστημα πληροφορήθηκα από το προσωπικό του καταστήματος ότι δεν ήταν αρμόδιο για κινητά και θα χρειαζόταν 20-25 ημέρες για να το στείλουν στην Arvato, που είναι η εταιρεία που έχει σε αποκλειστικότητα το σέρβις των κινητών της sony !!! . Αποφάσισα λοιπόν να το πάω αυθημερόν στην Arvato Α.Ε. φοβούμενος ότι η εγγύηση θα έληγε άμεσα. Παρέδωσα λοιπόν  το κινητό μου και πήρα απόδειξη παραλαβής, την οποία  περιέργως μου ζήτησαν να υπογράψω.. Φθάνοντας σπίτι διαπίστωσα ότι στο χαρτί που υπέγραψα αναγραφόταν με μικρά γράμματα κάτω αριστερά η εξής φράση "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ" κάτι για το οποίο δεν είχα ενημερωθεί προφορικά από το προσωπικό. Τηλεφώνησα στη εταιρία και διαμαρτυρήθηκα. Και μου τα μάσησαν λέγοντας  ότι αυτό γίνεται για κινητά που δεν τα παραλαμβάνουν. Την επόμενη ημέρα, έλαβα μήνυμα στο κινητό μου το εξής μήνυμα "ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 149 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ 18,5 ΕΥΡΟ". Αμέσως εκείνη τη στιγμή κάλεσα την εταιρεία για να διαμαρτυρηθώ αφού η συσκευή μου ήταν εντός εγγύησης (2 χρόνια απο την αγορά, 1 χρόνο για μπαταρία). Μου είπαν ότι στη συσκευή βρέθηκα υγρασία. Αναρωτιέμαι τι λέει η Sony για όλα αυτά και γιατί έχει δώσει το service σε αυτήν την εταιρία για την οποία υπάρχουν τόσα παράπονα.. Θεωρώ  ότι πρέπει να βγουν προς τα έξω όλα αυτά, με την ελπίδα να συνετιστεί η εταιρεία αυτή, να ενημερωθεί η sony και να δώσει εξηγήσεις, ή να αναλάβει μία άλλη πιο αξιόπιστη εταιρεία.  Δεν υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που μπορούν να αναλάβουν το σέρβις με αξιοπιστία και χωρίς τις εξωφρενικές χρεώσεις της Αρβάτο; Φτάνει πια με την καταλήστευση αυτής της χώρας!

 

Νικόλας | xNiChoo

 

 

Εγω θα το ξαναγραψω. Μηπως οι συσκευες που ανακαλυπτουν οι εταιριες οτι "εχουν παρει υγρασια", ειναι κινητα χωρις την "ελληνικη εγγυηση" δηλαδη δεν εχουν εισαχθει απο την επισημη ελληνικη εταιρια ωστε να κρατησουν την προμηθεια τους αλλα ειναι τα λεγομενα "ευρωπαικα"; Γιατι αν ναι τοτε εξηγουνται πολλα. Απο που το πηρες εσυ φιλε;

 

Στις συσκευες των διαφορων σκρουτζομαγαζων με τις χαμηλες τιμες η εταιρια δεν εχει παρει την προμηθεια της αφου δεν εχει εισαχθει απο αυτους και αρα δεν αποκλειεται για αυτο το λογο να τα βγαζουν με υγρασια. Σε εμενα με sony ελληνικης εγγυησης που χρειαστηκε επισκευη- (βασικα αντικατασταση εκαναν) δεν μου ειπαν για υγρασια (που δεν ειχε αλλωστε).

 

 

ΥΓ. Οσοι γραφετε την περιπτωση σας,αναφερετε και αν ειναι "ελληνικο" μοντελο ή ευρωπαικο ή εκτος Ε.Ε. για να βγαλουμε μια ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω φίλε, έχω παει sony xperia l αγορασμενο απο kaiser,συγκεκριμενα απο Νορβηγία ηταν η συσκευή και την επισκεύασαν κανονικά .κάτι άλλο παιζει .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω φίλε, έχω παει sony xperia l αγορασμενο απο kaiser,συγκεκριμενα απο Νορβηγία ηταν η συσκευή και την επισκεύασαν κανονικά .κάτι άλλο παιζει .

Μονο που η Νορβηγία είναι εντός Ευρώπης.Οποτε ισχύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...