Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Γενικα παντως αποψη μου ειναι πως αν χρειαζεται κανεις service καλυτερο ειναι να το πηγαινει/στελνει ο ιδιος στο service παρα να το πηγαινει στο καταστημα αγορας (ειδικα αν ειναι και μεγαλο). Ο λογος ειναι πως οι αποστολες στο service απο τα καταστηματα δε γινονται καθημερινα (δεν εχω καταληξει αν περιμενουν να "μαζεψουν" κομματια ή εχουν συγκεκριμενη ημερα αποστολης, αλλα εικαζω το πρωτο) οποτε ενδεχεται να υπαρξουν καθυστερησεις.

Γενικα αυτο, οχι μονο για αρβατο κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο... από ποιο μαγαζί το πήρες?

απο smarties.gr τελικα στην arvato το στειλανε μου ειπαν οτι και να γινει θα μου αντικαταστησουν τη συσκευη εις αυριο τα σπουδαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω το νοκια ν8 και για κακη μου τυχη χαλασε ο sim holder.Ενα αλλο παιδι οταν ρωτησα μου πε πως και αυτος ειχε το ιδιο προβλημα και το πηγε στο nokia care    και αυτοι το στειλαν στο αρβατο για επισκευη.

το θεμα ειναι με αυτα που διαβασα εδω μεσα δεν μπορω να σκεφτω την ιδεα να μου στειλουν το τηλ σε αυτους να μου βγαλουν ενα προβλημα που δεν το ηξερα και να ζητανε τρελα λεφτα...

ειπαρχει τροπος να μη σταλθει το κιν εκει περα αν το δωσω στην  nokia care   ;η αυτοι το διορθωνουν μονοι τουσ

 

εχμ, η νοκια δεν επισκευαζει πλεον στα νοκια stores τετοιες μικρες ζημιες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα παντως αποψη μου ειναι πως αν χρειαζεται κανεις service καλυτερο ειναι να το πηγαινει/στελνει ο ιδιος στο service παρα να το πηγαινει στο καταστημα αγορας (ειδικα αν ειναι και μεγαλο). Ο λογος ειναι πως οι αποστολες στο service απο τα καταστηματα δε γινονται καθημερινα (δεν εχω καταληξει αν περιμενουν να "μαζεψουν" κομματια ή εχουν συγκεκριμενη ημερα αποστολης, αλλα εικαζω το πρωτο) οποτε ενδεχεται να υπαρξουν καθυστερησεις.

Γενικα αυτο, οχι μονο για αρβατο κλπ.

Λογικό αυτό που λες, ωστόσο αυτό δεν αναιρεί ότι η Arvato είναι απαράδεκτη. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να καθυστερήσει το service 2-3 μέρες, αλλά να βγάλουν άκρη και να μη χρειάζεται να πηγαίνω εκεί κάθε τρεις και λίγο.

Παρόλα αυτά κι εγώ πιστεύω ότι όταν έχεις να κάνεις με service, είναι καλύτερα να το πηγαίνεις εσύ ο ίδιος, παρά να το πηγαίνεις στο μαγαζί και να τα κανονίζουν όλα αυτοί. Πιο πολύ από εσένα τον ίδιο, δεν ενδιαφέρονται να σε βοηθήσουν, ειδικά εφόσον δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λογικό αυτό που λες, ωστόσο αυτό δεν αναιρεί ότι η Arvato είναι απαράδεκτη. 

Α οχι, δεν το ειπα για να αναιρεσω τις γνωμες που ακουγονται για τη συγκεκριμενη εταιρεια (δεν εχω αλλωστε προσωπικη εμπειρια, αλλα σιγουρα θα προτιμουσα τη Smartec). Απλα το ανεφερα ως by the way tip :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω όμως και μια απορία. Ψάχνοντας online για επίσημο service της Samsung, βρήκα μόνο την Arvato και ένα άλλο στην πλατεία Αμερικής. Πουθενά δεν αναφέρεται η Smartec. Γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ειναι λιγο κουλη η αναζητηση στην ιστοσελιδα τους οντως. Αν επιλεξεις πολη Αθηνα σου βγαζει αυτα τα δυο που ανεφερες.

 

Ωστοσο αν βαλεις Χαιδαρι...

http://www.samsung.com/gr/support/location/supportServiceLocation.do

 

 

Για καποιον λογο δε θεωρουν το Χαιδαρι στην Αθηνα :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω μπλεξει ακομα νεα συσκευη δεν εχω το καταστημα μου ειπε οτι μιλησε με arvato και οτι θα μου εστελνε καινουριο πεμπτη-παρασκευη ετσι συννενοηθηκε με την arvato παιρνω την παρασκευ και μου λεει μια υπαλληλος του καταστηματος εχει μικρη βλαβη και δεν θα στο αλλαξουμε αλλα λεει ο εναε υπαλληλος αλλα ο αλλος τι να κανω? ο υπαλληλος που μου ειπε οτι θα το αντικαταστησει λυπει με αδεια και ειμαι ξεκρεμαστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και απο εμε εχω ενα sonyericsson xperia mini white αγορασμένο απο Plaisio πέρυσι .Ξαφνικά σταμάτησε να ανοίγει το πήγα λοιπόν  και μου ζήταγαν 150ε για την επισκευή γιατι η πλακέτα μεσα ειναι σπασμένη. Σημειώστε το τηλέφωνο ουτε μια γρατζουνιά δεν εχει .το πήρα πισω αφου πλήρωσα και 18,50ε για τον ελενχο,μου το έδωσαν με φωτο που δειχνουν το προβλημα αλλα χωρις καμια αιτιολόγηση στο γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση. Απο το 1999 μονο ericsson  και μετα sony ειναι τα κινητά μας εδω ειχα μεινει πολυ ευχαριστημένος και απο προηγούμενη ζημιά που μου το είχαν αλλάξει  το 2007. Τώρα??ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και απο εμε εχω ενα sonyericsson xperia mini white αγορασμένο απο Plaisio πέρυσι .Ξαφνικά σταμάτησε να ανοίγει το πήγα λοιπόν  και μου ζήταγαν 150ε για την επισκευή γιατι η πλακέτα μεσα ειναι σπασμένη. Σημειώστε το τηλέφωνο ουτε μια γρατζουνιά δεν εχει .το πήρα πισω αφου πλήρωσα και 18,50ε για τον ελενχο,μου το έδωσαν με φωτο που δειχνουν το προβλημα αλλα χωρις καμια αιτιολόγηση στο γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση. Απο το 1999 μονο ericsson  και μετα sony ειναι τα κινητά μας εδω ειχα μεινει πολυ ευχαριστημένος και απο προηγούμενη ζημιά που μου το είχαν αλλάξει  το 2007. Τώρα??ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY

Δε νομίζω ότι φταίει η Sony για το σέρβις της Arvato. Μίλα με τη Sony

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

σαν την infoquest παιδια τιποτα... αψογοι...

 

Να λέμε καμιά κουβέντα για τις θετικές μας εμπειρίες: 

 

Εγώ π.χ. έχω να πω τα καλύτερα για τη System Graph.

 

Μου είχαν φέρει πέρισυ ένα iPad 3 από Αμερική και σε μια εβδομάδα σταμάτησε να λειτουργεί.

Τους το πήγα και σε τρεις μέρες μου το αντικατέστησαν με καινούριο!

Είχα στην αρχή ανησυχήσει επειδή δεν είχα ούτε απόδειξη, ούτε κάποιο άλλο αποδεικτικό, απλώς ευτυχώς το είχα κάνει register, αλλά τελικά δεν είχα κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρόνια είχα ένα Huawei Ideos X5 Pro το οποίο έφαγε κάποιο σκάλωμα και έμεινε σε μια ημερ/νια και από τότε δεν μπορούσα να κάνω install/uninstall τίποτα συν ότι έκανε επανεκκινήσεις κτλ. Το έδωσα στην Wind και το έστειλε στην Arvato. Μετά από 1 μήνα μου δόθηκε πίσω επισκευασμένο στην εγγύηση. Η υπάλληλος είπε ότι μου άλλαξαν μητρική. Αγνωστο αν όντως έγινε αυτό αλλά εγώ έχω μέχρι και τώρα ένα λειτουργικό Huawei. (το δωσα στην αδερφή μου)

 

Καλή η εμπειρία μου από δαύτους αλλά με προβληματίζει το τόπικ αυτό. Μιας και ως νέος κάτοχος Note 2 δεν θέλω να κλαίω τα 450 € που έσκασα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

παιδιά είχα και εγώ θέμα με 2 συσκευές. Μάιο 2012 με ένα Samsung Galaxy Nexus αγορασμένο από Expansys. Δεν φόρτισε ποτέ με το που το πήρα.Το πήγα arvato μου άλλαξε την πλακέτα δωρεάν. Ιούνιο 2012 αγόρασα ένα HTC ONE X από Expansys και πάλι. Βγάζει πρόβλημα στην οθόνη(κιτρινίλες) το πάω στην Arvato. Το φτιάχνει και αυτό πάλι δωρεάν. Όταν το παρέλαβα είχε χτυπήματα στο πίσω πλαϊνό μέρος που δεν ήταν δικά μου. Αφού τους τα έψαλα ότι αυτό δεν είναι δικό μου, μου λένε ούτε δικό μας γιατί έχουμε παντού στο πάτωμα ειδικό για να γκελάρει το κινητό και να μην χτυπάει. Τους είπα δεν το παίρνω έτσι δεν ξέρω τι θα κάνετε. Μου είπαν αφήστε το. Εν τέλει το φτιάξανε τσάμπα και αυτό μετά από λίγο καιρό αναμονής. Ευτυχώς δεν μου φέρθηκαν όπως σε άλλα παιδιά. Βέβαια ίσως είναι και λόγω HTC+Samsung η διαφορετική συμπεριφορά. Αυτά από εμένα με την Arvato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

εμενα τελικα μου αλλαξανε κεντρικη πλακετα με τιποτα δεν επαιρνα νεο τηλεφωνο. δεν ξερω αν παιζει ρολο οτι το τηλεφωνο δεν εχει εισαχθει καν απο την samsung hellas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...