Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κουκλι,οπως ολα τα κυβακια.

 

Που θα πας αυριο στο χωμα που λες;Ελεγα αν εμενες κοντα σε εμενα,να πηγαιναμε μαζι μια στο τοσο εδω που παω εγω.Απο αντοχες πως τα παμε; :-D

Δημοσ.

Από Θεσσαλονίκη είμαι φίλε μου και πάω σειχ σου - Μαλακοπή. Από αντοχές κάτι κάνω, έχω βελτιωθεί πάρα πολύ από τον πρώτο καιρό αλλά έχω ακόμα. Το ρημάδι το ανέβασμα είναι δύσκολο. Το κατέβασμα είναι όλα τα ευρά!

Δημοσ.

Κρίμα γιατί όσο μεγαλώνει η παρέα ανεβαίνει και η διάθεση. Μια χαρά είναι τα ideal και μάλιστα έχουν καλή ποιότητα και καλά περιφεριακά σε σχέση με την τιμή τους.

Δημοσ.

Εγώ πλέον είμαι με ένα ideal crossmo και σκέφτομαι με ένα φίλο που μόλις πήρε το ghost se3000 να αρχίσουμε λίγο βουναλάκι (σειχ σου/ χορτιάτη και όπου βγάλει). Εγώ βέβαια θα παλεύω να τον ακολουθήσω με την χαοτική διαφορά των ποδηλάτων αλλα αυτό θα είναι για λίγο καιρό.

http://www.hantesbikes.gr/2012_0410_Old_Site/products/bikes/city_crossmo_01_m.jpg

 

Έχω σκοπό για καθαρά mtb όταν δώ λίγο τα σκούρα. Μέχρι τότε όμως νομίζετε οτι με το συγκεκριμένο μπορώ να την βγάλω για βουναλάκι αν αλλάξω τα λάστιχα σε λίγο πιο χοντρά και τρακτερωτά; (έχει αυτά τα cross/trekking λάστιχα). Οι διαδρομές θα είναι βασικές καμια m3/m1 στο σειχ σού και χορτιάτη βλέποντας και κάνοντας. Έχω κάνει αρκετά ασφάλτινα χιλιόμετρα στη ζωή μου αλλα το βουνό το πρωτοδοκίμασα εδώ και κάποιους μήνες και το ψιλοαγάπησα. Moreover τα δισκόφρενα είναι μονόδρομος ή για amateur καταστάσεις και με τα v-break είμαι οκ;

 

Επίσης σήμερα ήταν η κατάβαση απο το γεντί κουλέ για όσους είχαν μείνει θεσσαλονίκη.

Δημοσ.

Στο συγκεκριμενο το μονο που μπορεις να κανεις μεχρι να αγορασεις καποιο mtb,ειναι να του βαλεις τρακτερωτα λαστιχα και εννοειται πιο φαρδια(2,1 και πανω,αρκει να τα παιρνουν οι ζαντες).Θα σε κοψει στην πολη,αλλα στο βουνο θα αλλαξει πολυ προς το καλυτερο.Αν και θα εχει αρκετα πιο βαρυ πατημα,θα βελτιωθει πολυ το κρατημα του στο χωμα.

 

 

Το διλλημα σου αναμεσα σε vbrake και σε δισκοφρενα ειναι για αυτο το ποδηλατο ή για το επομενο που θα παρεις;Για να βαλεις δισκοφρενα στο συγκεκριμενο πρεπει να αλλαζεις ζαντες.

 

Το vbrake θα σε βγαλει παληκαρι,απλα στην λασπη(αν κανεις ποτε) να ξερεις οτι δεν τα παει καλα και θα σε προδωσει.Επισης λογο ντιζας,θελει μεγαλυτερη δυναμη απο τα χερια σου για να φρεναρεις.Οποτε αν κατεβαινεις σαν κανιβαλος τις κατηφορες θα του πονεσουν τα δαχτυλα.Εγω προσωπικα ειχα σταματησει καταβαση γιατι δεν αντεχαν αλλο τα χερια μου.Το καλο τους ειναι η ευκολια στο δεσιμο,λυσιμο,σφηξιμο,ρυθμισμα,καθαρισμα κτλ κτλ κτλ.Τελος ειναι πιο ελαφρια.

 

Τα υδραυλικα δισκοφερνα αν και δεν εχουν την ευχρηστια των vbrake και ειναι πιο βαρια,φρεναρουν πολυ καλυτερα.Οχι γιατι ειναι πιο δυνατα(ισα ισα τα vbrake επειδη πιανουν ολην την ζαντα ειναι πιο δυνατα),αλλα γιατι λογο κατασκευης (υγρο) η ελαχιστη δυναμη που βαζεις εσυ στην μανετα μεταφραζεται σε πολυ μεγαλυτερη δυναμη στα τακακια.Επισης δεν μασανε ουτε απο βροχες,ουτε απο λασπες ουτε απο τιποτα.Ως μειονεκτηματα το βαρος και η πολυπλοκοτητα.

 

Τα μηχανικα αστα στην ακρη γιατι συνδιαζουν τα κακα και των δυο.Βαρος και πολυπλοκοτητα υδραυλικων + την μεγαλη δυναμη που απαιτουν απο τα χερια σου,οπως τα vbrake.

 

Για amateur οπως λες,τα vbrake θα σε βγαλουν ανετα.Απλα αν αρχισεις να κατεβαινεις κομματια σε καροδρομους,μονοπατια κτλ θα δεις οτι θα σου γονατισουν τα χερια.

 

 

Η αναρτηση σου να ξερεις οτι δεν ειναι για πολλα πολλα.Οι ζαντουλες παλι απο οτι βλεπω ειναι διπατες,οποτε δεν θα νομιζω να παθουν τιποτα ιδιαιτερο εκτος και αν ξεκινησεις τα αλματα. :P

 

Οτι αλλο θες ρωτα με,πολυ ομορφο το idealακι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ουάου! :) Ευχαριστώ πολύ για την υπερανάλυση. Επιβεβαίωσες ουσιαστικά όλες τις σκέψεις μου.

Ναι είχα δεί για το συγκεκριμένο και η αλλαγή για δισκόφρενα έβγαινε όσο όλο το ποδήλατο σχεδόν.

Στο επόμενο πιστεύω οτι θα ανέβω ούτως η άλλως οικονομική κατηγορία οπότε τα υδραυλικά θα είναι default. Αυτό που ήθελα να ξέρω γενικά είναι στο πού υστερεί αυτό (μετά την αλλαγή στα λάστιχα) και στο τι έχω να κερδίσω με την "αναβάθμιση".

 

Απο ότι καταλαβαίνω για light καταστάσεις είμαι μια χαρά με τα vbrakes. Ουσιαστικά με μια αναβάθμιση θα έχω τι; Καλύτερη ανάρτηση; Τι είναι πιο crucial ώστε να αξίζει αυτά τα παραπάνω πολλά $$? Σκελετός; Τα κάπως καλύτερα περιφερειακά; Γενικά για μια κατηγορία σα τη δική μου παίζει να δώ κάποια τρομερή διαφορά που να αξίζει όλο αυτό; Κομμάτια δεν παίζει να πηγαίνω γιατί έχω βγάλει ότι κα*λα είχα σε μηχανοκίνητα και πλέον πάω για basic όμορφες γρήγορες καταβασούλες με safety first και κάνα αλματάκι now and then.

Δημοσ.

Για light καταστασεις τα vbrake θα σε βγαλουν αρχοντα,αλλα αμα παρεις mtb πηγαινε σε δισκοφρενα ωστε αν μετα αποφασισεις να ζητησεις κατι παραπανω απο το ποδηλατο σου στο βουνο να μην σε ξενερωσει αυτο.

 

Πρωτα απο ολα αν πας σε mtb το πρωτο που θα παρατηρησεις ειναι η αναρτηση.Καμια σχεση με αυτην που εχεις τωρα.Ειδικα αν δωσεις ενα σεβαστο ποσο και πας σε καμια αερος θα παθεις πολιτισμικο σοκ απο την οχι μικρη,αλλα χαοτικη διαφορα.Ειδικα εσυ που θα ξεκινησεις με τρεκινγκ στο βουνο και μετα θα πας σε mtb,θα πεις "τοσο καιρο πως οδηγουσα το αλλο".

 

Μετα θα πας στις ταχυτητες.Τα πιο πολλα mtb εχουν ενα εξτρα γραναζακι για τις ανηφορες το οποιο κανει μεγαλη διαφορα.Αν δε,πας σε κανα 10αρι πισω σασμαν θα παθεις πλακα με τις ποσες επιλογες θα εχεις να παιξεις,αναλογα με το εδαφος.Ενταξει,αν πας σε κανα φθηνιαρικο mtb που θα εχει 21 ταχυτητες δεν θα δεις μεγαλη διαφορα με το τωρινο σου(αν και αλλαζουν λιγο τα γραναζωματα).

 

 

Παμε σε αυτα που δεν βλεπεις.

 

-Σκελετος:Συνηθως τα mtb ειναι πιο ενισχυμενα(λογικο),οποτε μακροπροθεσμα μπορει να αντεξει τις καταπονησεις που το τρεκινγκ θα εκλανε πανω του.

 

-Ρουλεμαν τροχων,κεντρα,μεσαιες τριβες κτλ.Ολα αυτα στις πετρες τρωνε την μεγαλυτερη καταπονηση.Στο τρεκινγκ ειναι φτιαγμενα για ασφαλτο και πατημενο χωματακι.Δεν θα παθουν τιποτα σε μια βολτα στα κατσαβραχα,αλλα στις πολλες βολτες ειναι θεμα χρονου να χαλασουν.

 

-Τα περιφεριακα θα ειναι σιγουρα καλυτερα απο αυτα που φορας τωρα(εξαρταται βεβαια και ποσα χρηματα θα δωσεις)

 

 

Τελος το mtb εχει ενα πιο mountain στησιμο(σωπαααα :lol: ).Απο την θεση του τιμονιου,την θεση σου πανω στο ποδηλατο κτλ.Γενικα με ολα αυτα(αναρτησεις,φρενα,γεωμετρια κτλ) θα δεις οτι θα εισαι πιο ανετος στο βουνο απο οτι εισαι με το τρεκινκ.

 

Επισης μην νομιζεις οτι δεν θα πηγαινεις κομματια.Δεν σου λεω να πηγαινεις χωρις αυριο,απλα το βουνο ειναι γλυκο και οσο να ναι στην ανηφορα θα λες αντε να φτασουμε κατηφορα να τσουλισουμε λιγακι,και καθε φορα θα λες λιγο πιο γρηγορα.Δηλαδη μην περιμενεις να εισαι στην κατηφορα πατημενος με τα φρενα και να "απολαμβανεις το τοπιο" :devil:

 

 

Συμβουλη,κανε 2-3 φορες βολτα με το τρεκινγκ σου στο βουνο και μετα ζητα απο τον φιλο σου για την ιδια διαδρομη(αναβαση καταβαση) το mtb του,ωστε να καταλαβεις τις διαφορες.Το μονο που πιστευω να σε ξενερωσει ειναι οι 26αρες ζαντες που φοραει σε αντιθεση με τις 28αρες δικες σου.Οσο να ναι οι πολλες ιντσες καταπινουν πιο ευκολα τον δρομο.Βεβαια υπαρχουν 29αρια mtb ;) .

 

 

 

 

 

 

 

Καποιες εξτρα παρατηρησουλες.

 

Λαστιχα για χωμα 28 ιντσων που ειναι το ποδηλατο σου(αν κανω λαθος διορθωσε με),απο οτι βλεπω δυσκολα βρισκεις.Οποτε μαλλον θα μενεις με αυτα του τρεκινγκ=οχι οτι καλυτερο για βουνο,ειδικα για προσφυση.

 

Επειδη διαβασα λιγο καλυτερα το μηνυμα σου:

 

Το αν θας δεις διαφορες για ΕΣΕΝΑ εξαρταται καθα απο την χρηση που θα κανεις.Παραπανω σου ειπα τις βασικες διαφορες.Αν πηγαινεις ομως σε απαλο χωματακι και με την λογικη "βολτα στο παρκο" το mtb σου ειναι αχρηστο.Οσο ανεβαινουν οι απαιτησεις σου στο χωμα,τοσο πλησιαζεις στο mtb.Οποτε ακολουθα την συμβουλη μου και κανε βολτα το ποδηλατο του φιλου σου και δες εσυ αν αξιζει η οχι το mtb.

 

Επισης μην ξεχνας οτι μια φορα τα δινεις τα λεφτα.Οποτε μπορει να παρεις το mtb σου για το βουνο και να εχεις και το τρεκινγκ σου για την πολη,χωρις να το ταλαιπωρεις αδικα στο βουνο. :)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω λόγια :)

 

Θα προσπαθήσω να βρώ 28ρια λάστιχα μήπως και είναι λίγο πιο ανεκτά τα πράγματα for now. Νομίζω οτι αν γίνει το βουνό "καθημερινότητα" όπως έχει γίνει πλέον το ποδήλατο γενικότερα κάπου στις 10-15 αναβάσεις/καταβάσεις θα το πάρω επιτέλους απόφαση και θα τα σκάσω μια και καλή.

 

Απο ότι καταλαβαίνω λοιπόν μιλάμε για χάος στις διαφορές σε όλους μα όλους τους τομείς! Θα δοκιμάσω και με το δικό μου και με το ghostάκι και πιστεύω οτι είναι θέμα χρόνου να αρχίσω να παραγγέλνω parts απο e-bay etc /σε spamάρω σε ερωτήσεις ώστε να στήσω κάτι όσο το δυνατόν καλύτερο :D Ήδη σε κάτι μικρά αλματάκια στο δρόμο που έχω καβαλήσει το ghost μου έχουν ξεκινήσει οι σηκωμάρες. Που να το δώ και στο στοιχείο του

 

Το σίγουρο είναι οτι θα έχω ευαγγέλιο πολλά απο τα παραπάνω.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου. Κατατοπιστικότατος!! :)

Δημοσ.

Δεν πρεπει να υπαρχουν 28αρια λαστιχα βουνο.Εψαξα και στο chain reaction και μετα απο τα 26αρια παει στα 29αρια.Οποτε ενας ακομη λογος για να πας σε καθαροαιμο mtb.

 

Τελικα αν καταληξεις,για εμενα δωσε κατι παραπανω και πηγαινε σε αναρτηση αερος.Εγω πραγματικα μετανιωσα που δεν πηρα,αλλα βλεπεις τα λεφτα που εδωσα ητανε στο οριο τους και επισης ψιλο "κυνηγησα" τα περιφεριακα.Οπως ειπα σε προηγουμενο μηνυμα μου,ποδηλατο με full deore περιφεριακα δυσκολα βρισκεις σε αυτα τα χρηματα.

 

 

Χαρα μου που σε βοηθησα,καλες βολτες και μην ξεχνας παντα κρανος γιατι πριν λιγο καιρο ειχε ενα ατυχημα ενας συμποδηλατης και το κρανος τον εσωσε,αλλα εγινε χαλια σε ολο το σωμα.Τουλαχιστον δεν ειχαμε χειροτερα,οι γρατζουνιες με τον καιρο φευγουν.

 

 

Μετα απο αυτο παντως εγω προμηθευτικα ενα body armor για να ειμαι ησυχος.Οποιος ενδιαφερεται ποσταρω φωτος.

  • Like 1
Δημοσ.

Μαλιστα,ωραια επιχειρηματα.

 

Καταλαβαινω το επιπεδο συζητησης απο τωρα,οποτε δεν την ξεκιναω καν.

 

Τελικα ρε παιδια ο ts τι πηρε;Χαθηκε εντελως........

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...