Προς το περιεχόμενο

Δημιουργία βιβλιοθήκης


Latency

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω μπερδευτεί, μερικοί απλά φτιάχνουν Console32 Application και φτιάχνουν τα Headers και μερικοί φτιάχνουν Library Applicatoin, βασικά το 2ο εκτός από το .h δίνει και ένα .lib αρχείο

 

τι γίνεται με το 2; που χρησιμεύει? μήπως είναι για να κρύψουμε τον κώδικα? δηλαδή στα Headers υπάρχουν οι υπογραφές και στο .lib είναι η υλοποίηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[..]τι γίνεται με το 2; που χρησιμεύει? μήπως είναι για να κρύψουμε τον κώδικα? δηλαδή στα Headers υπάρχουν οι υπογραφές και στο .lib είναι η υλοποίηση?

 

Αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό.

 

:P λίγη κατατόπιση δεν βλάπτει :P, έχω ένα πρόβλημα, όταν πάω να δημιουργήσω ένα Lib δεν μπορώ να το κάνω Compile, και πως θα τεστάρω τον κώδικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:P λίγη κατατόπιση δεν βλάπτει :P, έχω ένα πρόβλημα, όταν πάω να δημιουργήσω ένα Lib δεν μπορώ να το κάνω Compile, και πως θα τεστάρω τον κώδικα?

 

Στην πιο απλή περίπτωση κάνεις compile τα sources της βιβλιοθήκης μαζί με τα δικά σου. Αν έχεις κάνει ήδη compile τη βιβλιθήκη ή έχεις βει έτοιμα pre-compiled binaries της για την πλαφόρμα σου, τότε το προσθέτεις στο linker του project σου.

 

Π.χ. με gcc για να βγάλεις το object file της βιβλιοθήκης γράφεις...

 

>gcc -c mylib.c -o mylib.o

 

Και κατόπιν για τους κώδικές σου, γράφεις...

 

>gcc -myporg.c mylib.o -o myprog.exe

 

Κοίτα κι εδώ: http://x-karagiannis.gr/prog/libs/content/misc/other/prompt_for/doc/html/index.html#Compile

 

ΥΓ. Ο κάθε compiler έχει διαφορετικές διαδικασίες, συμβουλεύσου την τεκμηρίωση του δικού σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...