Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, υπάρχει τράπεζα που να σου δίνει πιστοτική κάρτα(όχι χρεωστική) χωρίς να σου ζητάνε εκαθαριστήκό και άλλα φορολογικά?

Σκοπός μου είναι να μπορώ να την συνδέσω με paypal για άμεσες αγορές από εξωτερικό. Και επειδή δεν ξέρω τι τρέχει με τις "προπληρομένες" και κάτι άλλες που ακούω περριστασιακά, με ενδιαφέρει να'χω μια κάρτα, στην οποία θα έχω τα λεφτά, και θα μπορώ με εκείνη να πληρώσω online μετρητά κάτι που θέλω να αγοράσω, π.χ. από το ebay..

Έψαξα και στο γοογλε για το θέμα αλλά δεν βρήκα κάποιο φετινό αποτέλεσμα...Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας το πει.

Πολύ απλά θέλω να βγάλω κάρτα, αλλά δεν έχω εκαθαριστηκό και δεν κάνω και φορολογική δήλωση. Είμαι απλώς φοιτητής. Γίνεται?

Δημοσ.

χωρις εκκαθαριστικο η εθνικη μου εδωσε 2 καρτες! :-D

αλλα μου φαινεται οτι ηταν μερος διαφημιστικου και κατι τετοια

Δημοσ.

Καλησπέρα, υπάρχει τράπεζα που να σου δίνει πιστοτική κάρτα(όχι χρεωστική) χωρίς να σου ζητάνε εκαθαριστήκό και άλλα φορολογικά?

Σκοπός μου είναι να μπορώ να την συνδέσω με paypal για άμεσες αγορές από εξωτερικό. Και επειδή δεν ξέρω τι τρέχει με τις "προπληρομένες" και κάτι άλλες που ακούω περριστασιακά, με ενδιαφέρει να'χω μια κάρτα, στην οποία θα έχω τα λεφτά, και θα μπορώ με εκείνη να πληρώσω online μετρητά κάτι που θέλω να αγοράσω, π.χ. από το ebay..

Έψαξα και στο γοογλε για το θέμα αλλά δεν βρήκα κάποιο φετινό αποτέλεσμα...Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας το πει.

Πολύ απλά θέλω να βγάλω κάρτα, αλλά δεν έχω εκαθαριστηκό και δεν κάνω και φορολογική δήλωση. Είμαι απλώς φοιτητής. Γίνεται?

χρεωστικη καρτα θες.

• Like 2
Δημοσ.

χρεωστικη θες. η πιστωτικη εχει νοημα μονο αν θες να την χρησιμοποιήσεις για δοσεις ή για ενοικίαση αυτοκινήτου.

χρεωστική δε σημαίνει προπληρωμένη. αν και δεν υπαρχει κατι κακο και με τις προπληρωμενες..

και γενικα ΟΛΕΣ συνδεονται με πεηπαλ.

Δημοσ.

χρεωστικη καρτα θες.