Προς το περιεχόμενο

Διαρκείς αποσυνδέσεις WIND, Tραγική εξυπηρέτηση, Kαταναλωτής σε απόγνωση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα ίδια ακριβώς θέματα είχα και εγώ με τη Wind. Αποσυνδέσεις συνέχεια, αργό streaming στο YouTube και η αγένεια από πλευράς υπαλλήλων σε όλο της το μεγαλείο. Ειρωνία, ξεπετα λύσεις (τα ίδια και τα ίδια). Απλά αίσχος, τελείως αγένεια στο "support" λες και κάποιοι είναι.

 

Βρε ΟΥΣΤ, σωθηκα.

 

´Εβαλα Hol πρώτου κάν λήξει το συμβόλαιο με δαύτους, γιατί πολύ απλά πληρωνα τσάμπα. Οσο για τη Hol, μέρα με νύχτα. Μακραααν πολύ καλύτερη... ούτε αποσυνδέσεις , ούτε τίποτα. Ενα χρόνο τώρα βρήκα την υγεία μου.

 

Είναι πως θα κάτσει βέβαια, αλλά από Wind μακριά.

 

Μου είπαν μα μου, έχετε συμβόλαιο κτλπ και τους απάντησα ότι θα τους καταγγείλω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών χωρίς δεύτερη σκέψη και όλος τυχαίως σταμάτησαν να με ενοχλούν.

 

Αν το συνέχιζαν θα τους είχα δώσει. Κατάλαβαν ότι δεν τους παίρνει και ότι έχω δίκιο και δεν με ενόχλησαν.

 

Οπότε κάνε μια καταγγελία ή νέα σύνδεση σε άλλη εταιρία. Και σε περίπτωση τηλεφώνων ότι χρωστάς και τα συναφή, απείλησέ τους με καταγγελία στην εεττ.

 

Peace

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ίδια ακριβώς θέματα είχα και εγώ με τη Wind. Αποσυνδέσεις συνέχεια, αργό streaming στο YouTube και η αγένεια από πλευράς υπαλλήλων σε όλο της το μεγαλείο. Ειρωνία, ξεπετα λύσεις (τα ίδια και τα ίδια). Απλά αίσχος, τελείως αγένεια στο "support" λες και κάποιοι είναι.

 

εξυπηρέτηση και youtube είναι τα 2 μειονεκτήματα της wind ακόμα. αλλά σίγουρα δεν συμβαίνει σε όλους αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξυπηρέτηση και youtube είναι τα 2 μειονεκτήματα της wind ακόμα. αλλά σίγουρα δεν συμβαίνει σε όλους αυτό

 

 

Το σίγουρο είναι ότι αυτά είναι από τα βασικά που θέλει ένας χρήστης του ίντερνετ. Σε ανάλογες περιπτώσεις θέλει φορητότητα και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα και πάλι σε όλους.

Ζήτησα από τον φίλο να κοιτάξει τα όσα είχαμε συζητήσει και τα βρήκε όλα οκ με τα φίλτρα, τις γραμμές, τα καλώδια. Μόνο για τον συναγερμό μου είπε να το κοιτάξει καλύτερα ηλεκτρολόγος και ήρθε ο ίδιος που μας είχε κάνει την συντήρηση στον συναγερμό περίπου έναν χρόνο πριν και κοίταξε πάλι και τις υποδοχές των φις στους τοίχους (μου είχατε αναφέρει παραπάνω ότι εάν κάποιο έγραφε ΟΤΕ έπρεπε να ανοιχτεί.) Και οι δύο μου είπαν πως δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

Για να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα, σήμερα το πρωί μου έβγαζε μήνυμα ότι είμαι σε local access only και στην κάρτα του Diagnose & repair μου έλεγε ότι δεν βρέθηκε primary DNS. -Στην τελευταία επικοινωνία μου είχαν πει να έχω τη ρύθμιση κατά την οποία θα παίρνει DNS αυτόματα, (για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τους είχα σημειώσει )- Πέρασα τους Prefered & Alternate DNS και λύθηκε. Όταν γύρισα το απόγευμα, πάλι local access only, πάλι δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με τους DNS... Ήμουν πάλι έτοιμη να τους καλέσω αλλά το μόνο αποτέλεσμα πάλι θα να μου τσάκιζαν τα νεύρα. Τι άλλο μπορεί να φταίει ? Γιατί 7/10 μου αναφέρει πρόβλημα DNS και γιατί δεν ικανοποιείτε είτε σε auto είτε σε manual?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ weder & Beerloah

Την καταγγελία στην EETT και στον συνήγορο του καταναλωτή ήταν τα δύο πρώτα τα οποία ώστε να απαλλαχθώ άμεσα από αυτήν την κατάσταση. Από το λίγο που το έχω κοιτάξει για να γίνει η καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να μπορέσει να κάνει κάτι- υπάρχει η προϋπόθεση ενός παραβόλου αξία 400€ (ισχύει σίγουρα όσων αφορά ονόματα χώρου - δεν ξέρω εάν ισχύει για περίπτωση ανάλογη της δικής μου)

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι σίγουρα χωρίς κάποια χρέωση αλλά η σύνδεση δεν είναι στο δικό μου όνομα και χρειάζομαι επικυρωμένο αντίγραφο ταυτότητας του κατόχου της γραμμής.Οπότε πήγε λίγο πίσω.

Ο λόγος που με "καίει" τόσο είναι ότι βασίζω μεγάλο μέρος της δουλείας μου στην σύνδεση μου. Εννοείτε πως το χρησιμοποιώ και για διασκέδαση-μουσική-παιχνίδια-έρευνα/ενημέρωση αλλά στο θέμα της δουλείας διαρκώς εκτίθεμαι. Και όταν τους το τόνισα η απάντηση ήταν: Μα εγώ μία απλή οικιακή γραμμή Internet/Τηλεφωνίας βλέπω, όχι κάποιο εταιρικό πακέτα. Άντα να βγάλεις άκρη με αυτά τα μυαλά. Λες και είμαι η μόνη που δουλεύει και από το σπίτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Linap.ας τα παρουμε λιγο απο την αρχη.

α.στον συναγερμο εχει μπει φιλτρο?πρεπει να εχει μπει κανονικα μεσα στο κουτι του συναγερμου.

β.το thomson εχει τρια counters.το ενα counter σου λεει ποσες ωρες/μερες ειναι ανοιχτο το ρουτερ το δευτερο counter που ειναι στο broadband και dsl connection σου λεει ποση ωρα ειναι up ο συγχρονισμος δηλαδη το broadband και το τριτο counter σου λεει ποση ωρα ειναι Up το ιντερνετ.οποτε βλεποντας αυτα μπορεις να δεις ποση ωρα ειναι Up τα παντα.επισης αν πας στο dsl connection και στα details σου λεει ποσες φορες εχει πεσει η γραμμη.το αναφερει σαν loss of signal.επισης στην ιδια σελιδα σου γραφει σε τι ταχυτητα συγχρονιζεις οπως και attenuation και margin>χρειαζομαστε αυτα για να βγαλουμε ενα συμπερασμα για αρχη.πχ εγω εχω τωρα

loss of signal 0/0 Που σημαινει οτι δεν εχει πεσει και ο counter λεει 5 μερες και 19 ωρες και 40 λεπτα οτι ειναι up.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Sarantis Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι στον συναγερμό υπάρχει φίλτρο. Όταν δεν έχω σύνδεση η ένδειξη του Internet σταματάει να αναβοσβήνει (αυτό το τσέκαρα σίγουρα την επόμενη φορά θα κοιτάξω εάν αλλάζει και κάτι άλλο)

@ poulinos αυτό με τα couners που μπορώ να το βρω? Κοίταξα στα link παρακάτω αλλά δεν είδα που μπορώ να βρω αυτούς τους μετρητές. :whistle:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε μια ιδέα αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

1.Η wind δουλεύει χωρίς username&pass.

2.Aν δε βλέπουν τίποτα στο ιστορικό σου είναι σα να μην τα έχεις περάσει.

Έπεσα μέσα; Έχεις κάτι του τύπου [email protected]?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι πάντα με το συνηθισμένο - ίδιο για όλους username & password έμπαινα για μου δώσουν τηλεφωνικά τις οποιεσδήποτε ρυθμίσεις. Στην τελευταία επικοινωνία μου μαζί τους ο πρώτος υπάλληλος μου είπε ότι η γραμμή μου δεν είχε αποσυνδέσεις και ένα δεκάλεπτο αργότερα ο επόμενος υπάλληλος μου είπε πως έβλεπε 2 το ίδιο μεσημέρι. Οπότε σαν ιστορικό κάτι πρέπει να καταγράφεται υποθέτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ανέφερα και πάνω, είχα και εγώ νταραβέρια με DnS κτλπ... Όπως εσένα, κάποιος από εκεί έβλεπε αποσυνδέσεις ενώ τα άλλα αγράμματα δεν έβλεπαν. Δυστυχώς με τη Wind δεν βγάζεις άκρη και πλέον το Ιντερνέτ που προσφέρουν είναι ένα μεγάλο ψέμα στη μεγαλύτερη πλειοψηφία των πελατών της. Αργό, λες και έχεις Ίντερνετ με κάρτα - αποσυνδέσεις και από εξυπηρέτηση άστο... άστο λέμε το θυμάμαι και μου έρχεται να πάω σε κανένα κατάστημά τους καμιά μέρα και να τους σαπίσω.

 

Ειρωνία τέρμα ρε παιδάκι μου... τέρμα όμως. Αίσχος - με δαύτους τράβηξα πολλά.

 

Προτείνω Cyta ή Hellas Online. Πάρε μια από τις δύο εταιρίες και πες τους να σε αλλάξουν άμεσα. Πληρώνεις τον τελευταίο λογαριασμό στη Wind (δηλαδή ρωτάς ή τη Hellas Online ή τη Cyta πότε ξεκινάς να έχεις να κάνεις με αυτούς και κανονίζεις).

 

Έτσι έκανα και εγώ. Βέβαια είχαν το θράσος να με πάρουν 2-3 φορές ότι χρωστάτε κτλπ.

 

Τους είπα που λες τους μάγκες ότι δεν πληρώνω για κάτι που ΔΕΝ είχα. Και αν θέλετε να τα βρούμε, θα στείλω μια καταγγελία στον ΕΕΤ μπας και πάρω πίσω τα λεφτά που μου φάγατε 4-5 μήνες χωρίς Ίντερνετ.

 

Αυτό ήταν, σταμάτησαν να με ενοχλούν και εδώ και ένα χρόνο έχω Hellas Online - καμία σχέση με τους ανίδεους της Wind.

 

Μη μασάς τίποτα - κάντην με ελαφρά, αίντε να πούμε τα λαμόγια.

 

Η Wind και η κάθε Wind, ξέρει πότε έχει άδικο και αν τους απειλήσεις κάνει πίσω γιατί ξέρει ότι δεν την παίρνει. Απλά θα πάρουν κανα 2 τηλέφωνα μπας και πάρουν κάνα ευρώ (ότι προλάβουν δηλαδή), καθώς εσύ θα είσαι ήδη στο στάδιο μεταβίβασης της σύνδεσής σου σε άλλη εταιρία και όχι σε καφενείο όπως τη Wind.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

counter για ποση ωρα ειναι Up to dsl

192.168.1.254 broadband connection-dsl connecction-details

counter για ποση ωρα ειναι up to internet

192.168.1.254 broadband connection-internet services

counter ποσω ωρα ειναι up το ρουτερ

192.168.1.254 thomson gateway-configuration-γραφει time since power on

επισης καλο θα ηταν να πας στην καρτα δικτυου σου στο Tcp ip και να βαλεις Ip 192.168.1.4 subnet 255.255.255.0 default gateway 192.168.1.254 dns πρωτα του google 8.8.8.8 και μετα του ρουτερ 192.168.1.254 (ολα αυτα εφοσον μου λες οτι το ιντερνετ δεν σβηνει και απλα σταματαει να αναβοσβηνει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

beerloah ελπιζω να στο εσβησαν το υπολοιπο που ειχες και οχι μετα απο κανα χρονο να δεις κανα χαρτι απο δικηγορικο γραφειο οτι χρωστατε.καλο θα ηταν να τους χτυπαγες ενα τηλεφωνο να δεις αν η καρτελλα εχει μηδενισει.

sarandis εφοσον εχουν κοινα Username/password θα μπορουσαν να διαβαζουν τα Logs της πορτας και οχι του username/

Lina ελπιζω το φιλτρακι στο συναγερμο να το εχει βαλει σωστα αυτος και να μην εχει κανει οτι νανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...