Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για ενημέρωση όλων σας (επειδή διάβασα σε κάποιες προσφορές να λένε για 1 χρόνο ) παντού στην Ευρώπη ισχύουν τα 2 χρόνια εγγύηση άσχετα τι λένε οι πωλητές....!!!!!!! που είναι οι άμεσα υπεύθυνοι , αλλα και που...... προσπαθούν να "ερμηνεύσουν" την κοινωτική οδηγία... http://www.efpolis.g...c=fileinfo&id=5 όπως αυτοι θέλουν και....... ότι "πιάσουν"......

 

Πρόσφατο παράδειγμα η δική μου εμπειρία...

 

Το netbook της γυναίκας μου ( Lenovo ) έκαψε οθόνη στον ενάμιση και πλέον χρόνο. Φυσικά στο Καρφούρ μου είπαν ότι είναι " εκτός εγγύησης".... γιατι έχουν 1 χρόνο.....

 

Οταν όμως έκανα καταγγελία στο "συνήγορο του καταναλωτη" ( με FAX παρακαλώ ) http://www.synigoros...Guidelines.html "έτρεχαν και δεν έφταναν " για να προλάβουν να μου επιστρέψουν όλα τα χρήματα (ασχετα που εγω ακόμα το πληρώνω με τη Visa μου) μέσα στην προθεσμία που τους είχε ορίσει ο συνήγορος του καταναλωτή....!!!!!!!!!!!!!!.

 

Οπως βλέπετε κάποιες Υπηρεσίες και στην Ελλαδα λειτουργούν.....

 

Γιωργος

  • Like 2
Δημοσ.

Εμένα πάντως, χωρίς τιμή σκρουτζ δε με ψήνει...

 

Τι εννοείς??? Δεν το επιασα.

 

@A7PILOT Αν μπορείς να δώσεις παραπάνω στοιχεία, θα ήταν πολύ καλό, μιας και το θέμα είναι χιλιοσυζητημενο χωρίς τελικό αποτελεσμα

  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα έστω και καθυστερημένα γιατί δεν πρόσεξα ότι κάποιοι ζητούσαν διευκρινήσεις. Συγνώμη.....

 

Λοιπόν αναλυτικά

 

Στο πρώτο fax που έστειλα στο Συνήγορο του Καταναλωτή ανέφερα το γεγονός της άρνησης επισκευής επισυνάπτοντας φωτο της απόδειξης αγοράς και ζήτησα προστασία τελειώνοντας με  " Παρακαλώ για τις κατά την κρίσιν σας ενέργειες "

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έστειλε μία ερώτηση στο  Καρφούρ (Διευθύνοντα Σύμβουλο) την οποία κοινοποίησε και σε μένα για τις "θέσεις του" πάνω στην καταγγελία μου, ορίζοντας προθεσμία για την απάντηση.

 

Κάποια στιγμή , μετα απο κανα δυο μήνες???? άρχισαν να με καλούν επιμόνως από το Καρφούρ να τους πάω πίσω το Netbook και να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου...!!!!! Κουφάθηκα.....!!!!!. Ο αρμόδιος υπάλληλος , που μου είχε αρνηθεί, με παρακαλούσε να πάω.....!!!!!  Οσπου μετα από κανα διήμερο έλαβα την κοινοποίηση της απόφασης του συνήγορου του Καταναλωτή που όριζε 10 ημέρες για πλήρη αποζημίωσή μου...!!!!! Σε αντίθετη περίπτωση ..., δεν θυμάμαι για πόσα αδικήματα κατηγορούνταν ο Διευθύνων Σύμβουλος...αν θυμάμαι καλά ακόμα και για κακούργημα "προσβολής δημοσίου θεσμού ???? γιατι δεν απάντησαν....????

Δεν θυμάμαι ...πέρασε κι ένας χρόνος . Πάντως είχαν πάρει "φωτιά τα μπατζάκια τους"... και με επέστρεψαν όλα τα χρήματα άσχετα που εγώ συνέχιζα μέχρι πριν λίγο να το πληρώνω με δόσεις....!!!!!

 

Συμπέρασμα : Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάνει σωστά την δουλειά του προστατεύοντας όλους εμάς.-

 

Γιώργος και πάλι συγνώμη για την καθυστερημένη  απάντηση

  • Like 5
Δημοσ.

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.Αν και είναι τραγικό να προσπαθείς για τα αυτονόητα.Κατ' εμέ στα Καρφούρ, όπως και σε οποιαδήποτε εταιρία που εφαρμόζει τέτοιες τακτικές, θα έπρεπε να της επιβάλλεται και πρόστιμο ή τέλος πάντων κάποια επιπλέον κύρωση.

Δημοσ.

αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι το carrefour το ξεχασε δεν εδωσε σημασια στο γραμμα γι αυτο τρεχαν μετα απο 2 μηνες αφου περασε κατα πολυ η 10ημερη προθεσμια!Ετσι εξηγειται και οτι σου επεστρεψαν πισω χρηματα(τα αρχικα?) και οχι απλα σερβις-αλλαγμενη οθονη!


τον φεβρουαριο ειχα και γω θεμα με το iphone 4s diasabled wifi(γνωστο bug).

εστειλα στο εκπιζο(μεσαζωντας τυπου ινστιτουτο κ μλκς.ελπιζω να μην εχουν τιποτα κρατικες χορηγιες) και περιμενα κατι βδομαδες χωρις απαντηση.οποτε αποφασισα να στειλω απ ευθειας στην γεν.γραμ.καταναλωτη.μεσα στην βδομαδα με πειραν τηλ.και μου λεγε οτι δεν ειναι νορμαλ να ζητας επισκευη γιατι το bug δεν ηταν εξ αρχης!!μου διαβαζε συνεχεια το αρθρο που ελεγε για εξ αρχης προβλημα..Δεν το δεχομουν και το αφησα εκει το θεμα αφου ελεγε και αυτη δεν εχω αλλον χρονο γιατι εχω να κανω και αλλα τηλ.
Τεσπα αποφασισα να το παω κανονικα για σερβις αφου η wind(οχι τα μαγαζια αυτα ακομη 1 χρονο λενε) μου απαντησε οτι εχουν 2 χρονια εγγυηση ακομη και τα iphone.το πηγα μετα απο 1μηνα μου  φεραν επισκευασμενο-refurbished.
και αφου ειχε περασει κανα 2μηνο απο επιστολη προς γεν.γραμ.καταν/τη μου στειλαν γραμμα που ζηταγαν να τους πω τι εγινε.λεω χαζεψαν αυτοι,αφου η υπαλληλος τους μου ειπε δεν δικαιουμε τιποτα και δεν απαντησα.
μετα απο λιγες βδομαδες σκαει κουριερ με signed for γραμμα απο wind!
μου λεγαν σε φαση κοινοποιησης προς γραμματεια καταναλωτη οτι μου το αντικατεστησαν!!!

τεσπα καπως ετσι δεν εμαθα ποτε(γιατι οι ημερ/νιες ηταν λιγο περιεργες) αν στο θεμα μου τελικα λειτουργησε η 2ετη εγγυηση ή το μαρκαρισμα απο γραμματεια κατ/τη

 

Δημοσ.

Η vodafone για ενα iphone 3gs που χαλασε, μου ελεγε οτι ηταν εκτος εγγυησης το προβλημα που ειχε και μου ζητησε να δωσω 200 ευρω για επισκευη. Εκανα καταγγελια ΙΝΚΑ, και μετα απο λιγες μερες που ειπαν, ελατε να παραλαβετε καινουριο iphone δωρεαν. :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

ρε σεις, μετά ρίχνετε και κάνα "told ya", "niah niah niaah niaaaaaahhh" ή το αφήνετε ανεκμετάλευτο? :P

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...