Προς το περιεχόμενο
Cossutius.

Aγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από αντιπροσωπία

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αντιπροσωπία στην επικεφαλίδα θέλει "ει", παρακαλώ όπως διορθωθεί :-)

 

Καλησπέρες.

Εδω και καιρό σκέφτομαι να αγοράσω ένα αμάξι κοιτάζοντας είτε σε μαντρα είτε σε αντιπροσωπεία.

 

Οι μαντράδες (η καλύτερα, καταστήματα αγορά μεταχειρισμένων), ειναι μεν ακριβοι αλλά προσφέρουν μια εγγυηση 1 έτους κατά βάση, ενώ σου επιτρέπουν να πας το αμάξι σε κάποιο συνεργείο εκει κοντά για έλεγχο. (θέλω να το σχολιάσετε αυτό για το κατά πόσο η εγγύηση που δινουν, μαρτυρά οτι το αμάξι ειναι όντως καλό και αν βγει μάπα τι μπορω να κάνω). Αυτό βέβαια ειναι λιγο δυσκολο αν βρεις το αμάξι που θέλεις στον Πειραιά τη στιγμη που ο μηχανικός που εμπιστεύεσαι ειναι στο Καματερό για παράδειγμα.

 

Οι αντιπροσωπίες που έχουν ΚΑΙ μεταχειρισμένα, ΗΞΕΡΑ οτι δινουν ισως και 2 χρόνια εγγύηση, πράγμα που σημαίνει οτι δεν ειναι καν ανάγκη να το πας σε μηχανικό το αμάξι, αλλά η τιμή τους ειναι τεράστια.

 

Απ την άλλη το να απευθυνθείς σε ιδιωτη, όλοι ξέρουμε το ρίσκο και το πόσο τυχερός θα σταθεί κανείς, στην αγορά, στο αν ο ιδιωτης είναι κοντά ωστε να ελεγθει στον δικο σου άνθρωπο το αμαξι κτλ κτλ, αλλά βέβαια τα λεφτα ειναι σαφως λιγότερα.

 

Θα ήθελα να σχολιάσετε λίγο τα παραπάνω και να μου πειτε την άποψή σας, ειδικά για τα 2 πρωτα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αγορα απο ιδιωτη ειναι πολυ πιο ευκολο να πς το αμαξι για ελεγχο εκει που θελεις εσυ γιατ οι... μαντραδες τα εχουν συνηθως ανασφαλιστα και δεν σε αφηνου να τα κουνησεις. Το να πας τον μηχανικο σου εκει αν δεν μπορει να σηκωσει το αμαξι και να το κανει εστω το τετραγωνο ειναι δωρο αδωρο.

Οι αντιπροσωπειες σε μεταχειρισμενα δεν ειναι τιποτα παραπανω ή παρακατω απο τους ...μαντραδες και η εγγυηση που δινουν αν δινουν ειναι το πολυ ενας χρονος αλλα δεν ξερω αν σε καλυπτει και σε τι.

 

Εγω προσφατα πηρα του γιου μεταχειρισμενο το πηγαμε στον δικο μου μαστορα το εκανε μια βολτα το σηκωσε το ελεγξε οσο ειναι βεβαια δυνατον και μου ειπε το ΟΚ.

 

Καποια πραγματα δεν μπορει να τα δει οπως αν εχει αλλαξει εκεντροφορο που ελεγε το βιβλιο service πριν 10.000 χλμ γιατι...επρεπε να λυσει την μηχανη .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε παρομοια φαση ειμαι και εγω.και μιας και ειμαι ''καμμενος'' απο μαντρα (μου πουλησε αυτοκινητο που η μηχανη του ηταν μες τα αλατα και την διαβρωση!) δεν ξερω τι να κανω.αυτα τα καταραμενα τα μεταχειρισμενα ειναι λαχειο!ισως η μονη λυση (και παλι με ολο το ρισκο) ειναι να προτιμησουμε μια μαντρα που εχει καλη φημη.πχ automarin(?)stock-center.....και παλι χωρις 100%εγγυημενα αποτελεσματα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αγορα απο ιδιωτη ειναι πολυ πιο ευκολο να πς το αμαξι για ελεγχο εκει που θελεις εσυ γιατ οι... μαντραδες τα εχουν συνηθως ανασφαλιστα και δεν σε αφηνου να τα κουνησεις. Το να πας τον μηχανικο σου εκει αν δεν μπορει να σηκωσει το αμαξι και να το κανει εστω το τετραγωνο ειναι δωρο αδωρο.

 

Δέν ισχύει.Μια χαρά πήρα το αμάξι μου 3km μακρυά απο τον μαντρά (και άλλα 3 η επιστροφή) για να κάνω τον έλεγχο.Τώρα αν με πιάνανε οι τροχαίοι και ποιανού τον πάτο θα σκίζανε ελλείψει ασφάλειας,είναι άλλη ιστορία...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν ισχύει.Μια χαρά πήρα το αμάξι μου 3km μακρυά απο τον μαντρά (και άλλα 3 η επιστροφή) για να κάνω τον έλεγχο.Τώρα αν με πιάνανε οι τροχαίοι και ποιανού τον πάτο θα σκίζανε ελλείψει ασφάλειας,είναι άλλη ιστορία...

 

Αν το ειχε ασφαλισμενο λογικο αυτο.Αν δεν το ειχε μεγαλο το ρισκο του

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη φημη.πχ automarin(?)

 

 

Που την έχει την καλή φήμη;

Δεν έχω ακούσει ούτε ένα καλό για αυτούς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο μαντρα

ΟΛΑ εχουν κατεβασμενα χιλιομετρα.

 

Ενω απο ιδιωτη.....Γνωστος με RAV απο 110.000 τα εκανε 65.000

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο μαντρα ειναι σιγουρο οτι θα εχει κατεβασμενα

απο ιδιωτη ειναι πολυ μικροτερες πιθανοτητες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο μαντρα ειναι σιγουρο οτι θα εχει κατεβασμενα

απο ιδιωτη ειναι πολυ μικροτερες πιθανοτητες

 

Απο που προκυπτει αυτη η τεκμιριωση ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μαντράδες (η καλύτερα, καταστήματα αγορά μεταχειρισμένων), ειναι μεν ακριβοι αλλά προσφέρουν μια εγγυηση 1 έτους κατά βάση, ενώ σου επιτρέπουν να πας το αμάξι σε κάποιο συνεργείο εκει κοντά για έλεγχο. (θέλω να το σχολιάσετε αυτό για το κατά πόσο η εγγύηση που δινουν, μαρτυρά οτι το αμάξι ειναι όντως καλό και αν βγει μάπα τι μπορω να κάνω). Αυτό βέβαια ειναι λιγο δυσκολο αν βρεις το αμάξι που θέλεις στον Πειραιά τη στιγμη που ο μηχανικός που εμπιστεύεσαι ειναι στο Καματερό για παράδειγμα.

 

Οι αντιπροσωπίες που έχουν ΚΑΙ μεταχειρισμένα, ΗΞΕΡΑ οτι δινουν ισως και 2 χρόνια εγγύηση, πράγμα που σημαίνει οτι δεν ειναι καν ανάγκη να το πας σε μηχανικό το αμάξι, αλλά η τιμή τους ειναι τεράστια.

 

Η δική μου άποψη είναι πως ουσιαστική εγγύηση για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ΔΕΝ υπάρχει.

Δεν θα σχολιάσω τις περιπτώσεις που παρουσιάζεις εσύ(έμπορος μεταχειρισμένων - έμπορος καινούργιων και μεταχειρισμένων), αλλά τις περιπτώσεις που παρέχεται γραπτή εγγύηση ΧΩΡΙΣ λεπτομερείς όρους σύμβασης, και ΜΕ. Όσο για την περίπτωση της εγγύησης στα λόγια δε θα αναφερθώ καν.

 

Στην πρώτη περίπτωση η εγγύηση θεωρώ πως είναι αέρας κοπανιστός. Χωρίς λεπτομερείς όρους σύμβασης εγγύησης ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί πως οποιαδήποτε ζημιά πάθεις είναι αποτέλεσμα φυσιολογικής φθοράς. Η μοναδική περίπτωση που θα σε καλύψει είναι για να προστατεύσει τη φήμη του.

 

Στη δεύτερη περίπτωση η εγγύηση ουσιαστικά είναι ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχει κάνει ο έμπορος με κάποια ασφαλιστική εταιρεία. Οι καλύψεις που αναφέρονται στο συμβόλαιο ισχύουν, αλλά στην πραγματικότητα είναι σχεδόν τίποτα. Πχ ναι μεν καλύπτεται ο συμπλέκτης αλλά όχι όταν φθαρεί φυσιολογικά. Δηλαδή δεν καλύπτεται η φθορά του υλικού τριβής, αλλά σε καλύπτει μόνο όταν ξεκολλήσει το υλικό τριβής από το δίσκο(μόνο σε 4χ4 έχω δει να συμβαίνει κάτι τέτοιο μετά από πολύ extreme ζόρια).

 

Αυτά από εμένα.

 

απο μαντρα ειναι σιγουρο οτι θα εχει κατεβασμενα

απο ιδιωτη ειναι πολυ μικροτερες πιθανοτητες

 

Εγώ πάντως θα έλεγα το αντίθετο. Ο έμπορος έχει και μια φήμη να προστατεύσει, έχει και μαγαζί για να τον βρεις. Ο ιδιώτης μόλις πάρει τα λεφτά τελείωσε.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο μαντρα

ΟΛΑ εχουν κατεβασμενα χιλιομετρα.

απο μαντρα ειναι σιγουρο οτι θα εχει κατεβασμενα

απο ιδιωτη ειναι πολυ μικροτερες πιθανοτητες

 

Όταν ο ίδιος μαντράς έχει δύο ίδια αυτοκίνητα,ίδια χρονολογίας και τα πουλάει στην ίδια τιμή (ενώ το ένα έχει 11,5Κ km και το άλλο 40Κ km),δέν είναι κομμάτι άκυρο να τα αφήσει as is, ενω υποτίθεται οτι έχει την "δυνατότητα" να βάλει χέρι στο κοντέρ;Λές να το κάνει για το ξεκάρφωμα ή για να μας τρολλάρει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποτε πηρα με εναν συναδελφο στην δουλεια , μεταχειρισμενο αμαξι (ενα εγω , ενα αυτος εννοω).

 

Εγω το πηρα απο ιδιωτη , το ειχε στην πενα και μεχρι και σημερα δεν εχει βγαλει κανενα σημαντικο προβλημα κανοντας του φυσικα τα φυσιολογικα του σερβις.

Ο συναδελφος το πηρε απο μαντρά.Μετα απο 2 μερες , χτυπαγε ενας ηχος/θορυβος στην μηχανη.Κοιταμε , στεγνη απο λαδι..εβγαζες το ματζαφλαρι και ηταν στεγνο!

Του βαζουμε λαδι , μετα απο καμμια βδομαδα , τα ιδια..το ματζαφλαρι στεγνο.Σκεφτειτε οτι διπλα στο ματζαφλαρι σε μια φαση ειδαμε σφηνωμενο ενα μπουκαλι λαδι!!!

 

Τα συμπερασματα δικα σας.

 

Εγω πιστευω οτι στον μαντρά εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε ελαττωματικο αμαξι απο οτι απο εναν ιδιωτη που το χρησιμοποιει , ισως ειναι μερακλης και το προσεχει κλπ κλπ.Δεν ειναι απολυτο αυτο που λεω..αλλα μιλαμε στατιστικως...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχη σε μεταχειρισμενα που στο πρωτο φυλο του book service δεν γραφουν ονομα πρωτου ιδιοκτητη.πολλες φορες ειναι απο εταιριες ενοικιασεων.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχη σε μεταχειρισμενα που στο πρωτο φυλο του book service δεν γραφουν ονομα πρωτου ιδιοκτητη.πολλες φορες ειναι απο εταιριες ενοικιασεων.

 

Oύτε στο δικό μου άλλα ούτε και στα υπόλοιπα τρία "κουτένια" οχήματα που πέρασαν απο την οικογένεια αναγραφόταν το όνομα του πρώτο ιδιοκτήτη στο sb.Μπορεί ελέω βαρεμάρας,άλλα δέν είναι και μεγάλο πρόβλημα να βάλουν ένα όνομα "Νίκος Ξεκούδουνος" δε οποιοδήποτε βιβλιαράκι,θέλοντας να καλύψουν κάτι ύποπτο.Η ύπαρξη ή η απουσία του ονόματος δέν λέει τίποτα...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.