Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Copy - Paste από το άρθρο.

 

According to the game’s FAQ, players can claim land licenses. These licenses entitle the holder to claim ownership of a small section of land on a planet, moon, or asteroid controlled by the UEE. Players can claim a 4kmX4km land for $50 or a 8kmX8km land for $100.

 

Εκεί που πρώτα πουλούσαν σκάφη, τώρα πουλάνε σκάφη και γη. Δεν είναι ακριβώς loot boxes - ίσως να μην είναι και microtransactions με τη στενή έννοια - αλλά δεν το λες και ευπρόσδεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Copy - Paste από το άρθρο.

 

According to the game’s FAQ, players can claim land licenses. These licenses entitle the holder to claim ownership of a small section of land on a planet, moon, or asteroid controlled by the UEE. Players can claim a 4kmX4km land for $50 or a 8kmX8km land for $100.

 

Εκεί που πρώτα πουλούσαν σκάφη, τώρα πουλάνε σκάφη και γη. Δεν είναι ακριβώς loot boxes - ίσως να μην είναι και microtransactions με τη στενή έννοια - αλλά δεν το λες και ευπρόσδεκτο.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/16292-Q-A-Land-Claim-License/

 

All for the clicks :/

 

 

TL;DR is this:

These claims are essentially preordering the paperwork and beacon to claim a parcel of land, which you still have to hunt down and prospect (if you want to see if there's anything worthwhile there, which will vary depending who's looking to own it).

It's only a legal document and a beacon. Unless you shoot the interlopers looking to walk around your plot, it does nothing other than being able to report them for trespassing.

This only applies to UEE space.

These will be 100% purchasable in-game for credits, and the mechanic isn't close to being implemented.

There will be billions of square kilometers. Lots and Estates are 4×4 km (16 sq km) and 8×8 km (64 sq km). Do the math.

 

 

PS: 850$ Για ένα σκάφος που χτίζεις κτίρια στην γη που νοικιάζεις είναι οκ αλλά τα 50$ για το ενοίκιο είναι κακό?

πάνω από ένα μήνα το ξέρουμε αλλά μόνο click bait θέλουν ...

 

Να δείτε που μερικοί εδώ μέσα θα ανακαλύψουν σε μερικά χρόνια ότι θα μπορείς να αγοράζεις in-game money με real money... άσχετα που ξέρουμε από kickstarter ...

Επεξ/σία από BadIronTree
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/16292-Q-A-Land-Claim-License/

 

PS: 850$ Για ένα σκάφος που χτίζεις κτίρια στην γη που νοικιάζεις είναι οκ αλλά τα 50$ για το ενοίκιο είναι κακό?

Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι ok.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτό το συνεχές άρμεγμα.

 

Προφανώς, για να αρμέξεις θα πρέπει να υπάρχουν και οι πρόθυμοι να αρμεχτούν, και κανείς δεν βάζει το μαχαίρι στο λαιμό αυτών που θα σκάσουν 50 και 100 δολάρια για να έχουν το δικαίωμα να πουν in-game "κύριε, κύριε, κάποιος εισέβαλε στο χωράφι μου" (δεν θέλω να εικάσω τι απάντηση θα λάβει η καταγγελία...) αλλά, ειλικρινά, ως επιχειρηματική επιλογή είναι εντελώς παράδοξη.

 

Θέλω να πω, εκτός κι αν κατάφεραν να κάψουν όλα αυτά τα εκατομμύρια που λένε πως συγκέντρωσαν, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να ανακοινώσουν ένα τέτοιο σχέδιο.

 

Από ό,τι διαβάζω, αργεί ακόμη η εφαρμογή του (σώπα, γιατί το υπόλοιπο παιχνίδι είναι προ των πυλών...) και, πρακτικά, δεν μπορούν να κάνουν τίποτε σε αυτούς που θα εισβάλουν στα διαστημικά χωράφια των άλλων. Άρα, τι;

 

Ένα βουνό από κακές αποφάσεις, αυτό βλέπω εγώ. Και αμέτρητες καθυστερήσεις. Αλλά, ναι, είμαστε βαλτοί, θύματα αυτών που κυνηγάνε τα κλικ και θέλουμε το κακό του Ρόμπερτς.

 

Υ.Γ. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει σε αυτούς που προβάλουν ως δικαιολογία το "θα μπορείτε να το αγοράσετε με credit μέσα στο παιχνίδι" τι σημαίνει το pay to win. Αν εγώ πρέπει να διαθέσω δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) ώρες για να μαζέψω αυτά τα credit, και ο άλλος θα μπορεί να το αγοράσει στη στιγμή, ΔΕΝ έχουμε ένα σωστό περιβάλλον.

 

Αν θέλω να βιώσω πώς είναι να υστερώ απέναντι σε εκείνους που έχουν μεγαλύτερο πορτοφόλι από μένα, υπάρχει μια παιχνιδάρα που έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό. Ονομάζεται πραγματική ζωή.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δεν με χαλάει η ιδέα. Κάποια στιγμή μπορεί να αγοράσω γη με in-game credits. Προς το παρόν οταν βγει το παιχνίδι θα κοιμάμαι στο σκάφος και σε ξενοδοχεία. Space Pilot on the Go.  :-D

 

Το να αγοράσεις σκάφος είναι περισσότερο pay-to-win, απο το να πάρεις γη. Αλλα ούτε και αυτο με χαλάει, απο την στιγμή που όλα μπορούν να αποκτηθούν με game-credits.

 

Απλά το win για μένα, δεν προσδιορίζεται απο το πόσο μεγάλο σκάφος έχω, το ποση περιουσία έφτιαξα, ή το πόσα εχθρικά σκάφη κατάρριψα στο SC...και γι'αυτό δεν με χαλάει η pay-to-win μηχανική στο συγγεκριμένο game.

Θα με χάλαγε μόνο αν δεν μπορούσα να αποκτήσω κάποιο αντικείμενο μέσα στο παιχνίδι με in-game credits.

Εχω δώσει $45 δολλάρια real money μέχρι στιγμης για το παιχνίδι, (δεν σκοπεύω να δώσω περισσότερα)...και δεν το έχω μετανιώσει.

 

Υπάρχει κόσμος που τρελένεται και τα σκάει για να αγοράζει διαφορα cosmetics, σπιτια, κλκ... και αυτό ειναι που εκμεταλεύονται στην CIG.

To αρμεγμα θα συνεχίζει όσο θα υπάρχει το παιχνίδι. Οσοι ειναι πρόθυμοι να αρμεχτούν, καλως να ορίσουν.

Ουτε κρύο, ουτε ζέστη.

 

Το παιχνίδι θα ειναι μάλλον κάτι σαν Second Life, αλλά σε ενα περισσότερο επικίνδυνο περιβάλλον.

Και πάλι δεν με χαλάει καθόλου αν βαδίσει σ' αυτήν την κατεύθυνση. Αρκεί να έχει fun gameplay.

 


Επεξ/σία από InfinitySurfer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω γνώμη για το συγκεκριμένο feature κατά πόσο αποτελεί pay to win. Δεν ξέρω πώς (θα) λειτουργεί η γη, ίσως να πρόκειται για κάποια μικρή διευκόλυνση στην καθημερινότητα του χρήστη, όπως πχ μεγαλύτερο inventory ή stash σε ένα Diablo clone. Περισσότερο μου φαίνεται για pay to play πάντως παρά για pay to win.

 

Να θυμίσω το χάλι με την κυκλοφορία του Dungeon Keeper για κινητά, που παρόλο που ήταν free to play ήταν πρακτικά αδύνατο να παίξεις χωρίς να πληρώσεις για κάτι. Από τις λίγες κυκλοφορίες που το κράξιμο ήταν τόσο ομόφωνο και καταδικαστικό από reviewers. Η σαλαμοποίηση στο gameplay σπάνια οδηγεί σε καλό.

 

https://gamerant.com/electronic-arts-dungeon-keeper-mobile-apology/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Quoted for truth. Microtransactions είναι, pay to win προφανώς και δεν είναι. Ούτε είναι loot boxes. Η έννοια του microtransaction είναι ότι σκας λεφτά για κάτι που υπάρχει στο παιχνίδι. Microtransactions είναι τα cosmetic shit που έχουν τόσα παιχνίδια. Οπότε ναι, κι εδώ έχουμε microtransactions (δεν αναφέρομαι σε σένα Snoob, απλά σε άλλους που είπαν ότι και καλά δεν είναι μορφή microtransaction αυτό). Η πλάκα είναι ότι ήδη μπορούν να σκάσουν τα λεφτά για να πάρουν το license με pre-order, παρόλο που δεν έχει γίνει implemented στο παιχνίδι. Δηλαδή... τι άλλο θα δούμε πια.

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτό το συνεχές άρμεγμα.

 

Προφανώς, για να αρμέξεις θα πρέπει να υπάρχουν και οι πρόθυμοι να αρμεχτούν, και κανείς δεν βάζει το μαχαίρι στο λαιμό αυτών που θα σκάσουν 50 και 100 δολάρια για να έχουν το δικαίωμα να πουν in-game "κύριε, κύριε, κάποιος εισέβαλε στο χωράφι μου" (δεν θέλω να εικάσω τι απάντηση θα λάβει η καταγγελία...) αλλά, ειλικρινά, ως επιχειρηματική επιλογή είναι εντελώς παράδοξη.

 

Θέλω να πω, εκτός κι αν κατάφεραν να κάψουν όλα αυτά τα εκατομμύρια που λένε πως συγκέντρωσαν, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να ανακοινώσουν ένα τέτοιο σχέδιο.

 

Από ό,τι διαβάζω, αργεί ακόμη η εφαρμογή του (σώπα, γιατί το υπόλοιπο παιχνίδι είναι προ των πυλών...) και, πρακτικά, δεν μπορούν να κάνουν τίποτε σε αυτούς που θα εισβάλουν στα διαστημικά χωράφια των άλλων. Άρα, τι;

 

Ένα βουνό από κακές αποφάσεις, αυτό βλέπω εγώ. Και αμέτρητες καθυστερήσεις. Αλλά, ναι, είμαστε βαλτοί, θύματα αυτών που κυνηγάνε τα κλικ και θέλουμε το κακό του Ρόμπερτς.

 

Υ.Γ. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει σε αυτούς που προβάλουν ως δικαιολογία το "θα μπορείτε να το αγοράσετε με credit μέσα στο παιχνίδι" τι σημαίνει το pay to win. Αν εγώ πρέπει να διαθέσω δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) ώρες για να μαζέψω αυτά τα credit, και ο άλλος θα μπορεί να το αγοράσει στη στιγμή, ΔΕΝ έχουμε ένα σωστό περιβάλλον.

 

Αν θέλω να βιώσω πώς είναι να υστερώ απέναντι σε εκείνους που έχουν μεγαλύτερο πορτοφόλι από μένα, υπάρχει μια παιχνιδάρα που έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό. Ονομάζεται πραγματική ζωή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

το αρμεγμα της ιερης αγελαδας

 

νεος τιμοκαταλογος

 

ανοιγμα/τρεξιμο παιχνιδιου  : 50$

αλλαγη game settings : 20$

ρεζερβες στο πορτ μπαγκαζ του σκαφους : 10$

σκαφος που κουβαλαει το κανονικο σας σκαφος ωστε να μη χαλασει η νεα υπερδιαστημικη μπογια : 5.000$

οικοπεδα σε μετεωριτες : 35.000$

οικοπεδα σε πλανητες : 120.000$

μπατλερ για μεσα στο σκαφος : 500$/μηνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αρμεγμα της ιερης αγελαδας

 

νεος τιμοκαταλογος

 

ανοιγμα/τρεξιμο παιχνιδιου  : 50$

αλλαγη game settings : 20$

ρεζερβες στο πορτ μπαγκαζ του σκαφους : 10$

σκαφος που κουβαλαει το κανονικο σας σκαφος ωστε να μη χαλασει η νεα υπερδιαστημικη μπογια : 5.000$

οικοπεδα σε μετεωριτες : 35.000$

οικοπεδα σε πλανητες : 120.000$

μπατλερ για μεσα στο σκαφος : 500$/μηνα

8S2v8RK.jpg

 

top-hat-and-monocle.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο βιντεάκια που βλέπω πάντως απο αυτους που το τεστάρουν τώρα, το παιχνίδι ειναι πολύ immersive. (βασικά τον Xenthor Xi, βλέπω πιο πολύ)

 

Η μονη ανησυχία μου είναι αν θα του δώσουν καλα flying mechanics, για να είναι fun to play.

Χωρίς να έχω παίξει το Elite, (μονο απο videos) μου δίνει την αίσθηση οτι το Elite ειναι πιο smooth στο κουμαντάρισμα του σκάφους, ακόμα και στο όχημα εδάφους, απ'ότι το SC.

(αν μπορεί κάποιος που έχει παίξει και τα δυο, ας πει και την γνώμη του)

 

Αλλα οκ, Θα δείξει με τον καιρο. Κάτσε να κυκλοφορίσει η 3.0, και βλέπουμε.

 

Επίσης θα έχει Live γιορτινό streaming στις 21 Δεκ. με περισσότερες πληροφορίες για το SQ42, απ'οτι λένε....για να δούμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Crytek Sues Star Citizen Developer Over Breach Of Contract.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2017/12/13/crytek-sues-star-citizen-developer-over-breach-of-contract.aspx

 

Ηχούν τα κανόνια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...