Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Star Citizen - pre-alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση . Όντας backer από Νοέμβρη του 2012 έχω να παραθέσω τα εξής ;

1.Αρνητικά

  • Η υπέρμετρη φιλοδοξία κι αισιοδοξία του προέδρου Chris Roberts. Έχει κοστίσει σε εργατοώρες ανασχεδιάζοντας, αστοχώντας και ανακατεύοντας την τράπουλα αρκετέ φορές. Προς υπεράσπισή του , τέτοιο πρότζεκτ δεν τολμούσε ποτέ να το αναλάβει καμμία εταιρεία , χωρίς μάλιστα launch dealine. Από τότε που τον βοήθησε ο αδελφός του ( έμπειρος developer ) στο production, τα πράγματα ηρέμησαν και τα features επιτέλους κλειδώθηκαν. ( Μακράν των αρχικών υποσχέσεων αλλά κλειδώθηκαν ).
  • Το συνεχές μάρκετινγκ με τα υπερμεγέθη κόστη σκαφών, ζαλίζει , κουράζει και είναι ένας ανηλεής πόλεμος με το πορτοφόλι σου και την εγκράτειά σου.
  • Μιας και είναι η αφρόκρεμα της μελλοντικής γενιάς παιχνιδιών, τα προτεινόμενα  requirements σε hardware για ΤΩΡΑ είναι κάπως...  εκφοβιστικά. Όταν θα μπορείτε να χτυπήσετε μια 1060 ή 580 στα 100-150 ευρώ , ξαναελάτε. Όσο για τη RAM , από 12 και πάνω. Τετραπύρηνοι. Δεν μιλάω για τα μίνιμουμ.

2. Τα Θετικά:

  • Η υπέρμετρη φιλοδοξία κι αισιοδοξία του προέδρου Chris Roberts. Χωρίς αυτόν... καληνύχτα. Θα παίρναμε ενα Elite & Dangerous No 2 . Nothing to see here.
  • Gaming R&D από άλλο πλανήτη !  FaceOverIP, procedural planets χωρις loading screen, ένας σερβερ για ολα ,  αληθινες εξωγηινες γλωσσες, FPS - Space simulation - Real economy - Real NPCs - Κλίμακα 1 προς 10 ! 4 παιχνιδια σε ενα ( Planetside - Elite Dangerous - X3/X4 - Mass Effect ) , KAI σινκλ ΚΑΙ μουλτι ...
  • Δυναμικό community, που στηρίζει , τα στάζει και δείχνει το μεσαίο δάχτυλο στις πολυεθνικές , οι οποίες λοξοκοιτάζουν και το σάλιο τρέχει. Η όλη ιστoρία ξύπνησε το Space genre . Αν παίζουν κάποιοι πίου-πιου στο διάστημα , οφείλεται στο Star Citizen, στο ED και στην Egosoft που δεν εγκατέλειψε ποτέ το είδος.
  • Open development. Πιο όπεν , πεθαίνεις. Χιλιάδες ώρες βίντεο, συνεντεύξεων και στρίμινγκ. Εξαιρέτως ελαχίστων περιπτώσεων , δεν έχουν κρύψει τίποτε. Σχεδόν πάντα ακούν το community όταν τα σκατά χτυπάν ανεμιστήρα. Έχουν κάνει λάθη, αλλά κυρίως τα παραδέχονται.
  • Τελευταίο και κυριότερο κοστίζει 45 ευρώ... ΜΟΝΟ.

CASE CLOSED .

Επεξ/σία από 300Lions
ορθογραφικά
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι, και για αυτό το λόγο έχουμε τις συνήθεις αντιπαραθέσεις, είναι ότι το Star Citizen δεν είναι ένα απλό video-game, ώστε να το κρίνουμε με τα ίδια μέτρα και σ

Σκοπός του παιχνιδιού είναι να κυκλοφορήσει.

Εχουν πει οτι θα μπορουμε να βαζουμε beacon σε πλανητες και να αγοραζουμε οικοπεδα για να φτιαχνουμε βασεις.. Τελειωσα το setup σμρ,του χρονου παλι ολο και κατι θα προστεθει..

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα ρόδινα τα βλέπετε αλλά δεν ξέρω αν τώρα πια είστε η πλειοψηφία αφού δεν έχουμε 2016.

 

Επεξ/σία από nzeppos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το gaming R&D και τεχνολογία/εργαλεία που αναπτύσσουν εκ του μηδενός ακόμη θυμάμαι το βιντεο/παρουσίαση σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας αστικού οικοσυστήματος, που ειναι και η μέθοδος που χρησιμοποιούν για την δημιουργία του ArcCorp.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Όλα ρόδινα τα βλέπετε αλλά δεν ξέρω αν τώρα πια είστε η πλειοψηφία αφού δεν έχουμε 2016.

lol τώρα είναι καλύτερα γιατί άνοιξαν και τα οικονομικά τους public τα Χριστούγεννα. Πούλησαν το 10% για 46 εκατομμύρια που πάνε για marketing...

https://cloudimperiumgames.com/blog/corporate/cfo-comment-2012-2017-financials

https://cloudimperiumgames.com/blog/corporate/cloud-imperium-investment-fact-sheet

Επεξ/σία από BadIronTree
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
10 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

Πούλησαν το 10% για 48 εκατομμύρια που πάνε για marketing...

:D

5 ώρες πριν, Anuminas είπε

Πέρα απο το Star Citizen υπάρχει και το single player Squadron 42, με πρωτόγνωρο cast για videogame και την beta να φθάνει τέλη 2019

H beta του Squadron 42 είναι με τις τρέχουσες εκτιμήσεις (που μπορεί να πάνε και πίσω) για Q2 του 2020. Δηλαδή Απρ-Ιουν 2020. 

Το πρωτόγνωρο cast το αφήνω ασχολίαστο. Μάζεψε ονόματα, αλλά ονόματα έχουν μαζέψει και άλλα videogames. Το θέμα είναι να τα αξιοποιήσει σωστά, να έχει καλή ιστορία και ενδιαφέρον gameplay το SQ42. Κι αυτό ακόμα εκκρεμεί να το διαπιστώσουμε. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Praetorian είπε

:D

Το πρωτόγνωρο cast το αφήνω ασχολίαστο. Μάζεψε ονόματα, αλλά ονόματα έχουν μαζέψει και άλλα videogames. Το θέμα είναι να τα αξιοποιήσει σωστά, να έχει καλή ιστορία και ενδιαφέρον gameplay το SQ42. Κι αυτό ακόμα εκκρεμεί να το διαπιστώσουμε. 

Όταν  πάρω την NDA Alpha build ... δεν θα σας πω :D

Αλλά σίγουρα καποιο "καλό παιδί" θα κάνει leak στο reddit ...

Προσωπικά το single player campaign  δεν το είχα στα υπόψιν μου αλλά μακάρι να βγει καλό για να μαζέψουν κόσμο online ( όπως  το GTA V έκανε με το online...[είναι ακόμα στο TOP 10 uk lol])

 

Επεξ/σία από BadIronTree
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Και ούτε πρόκειται. Τουλάχιστον έτσι όπως το έταξαν -και χρηματοδοτήθηκαν- στο Kickstarter, από όπου το ξέρω.

Το ευγενικότερο που μπορώ να πω είναι ότι έπεσαν θύματα της επιτυχίας τους. Το διόγκωναν επί χρόνια, ήταν αναπόφευκτο να ξεφύγει, και σε χρόνους, και σε δυσκολία εφαρμογής όλων εκείνων των παραμέτρων. Όλους αυτούς, δε, που τους στήριξαν για το single player κομμάτι και μόνο, τους έχουν αφοδευμένους πατόκορφα: πάρεργο έχει καταντήσει. Εδώ και χρόνια. Τάχα μου μάζεψαν φοβερά και τρομερά άτομα για να κάνουν τις φωνές. Καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς. Αυτό είναι το θέμα;

Aν έχει κανείς το κουράγιο να περάσει από τη σελίδα του KS, στην περιγραφή του SC το πρώτο που γράφουν είναι το single player. Τώρα, είναι απλά "τυράκι", κατά πώς φαίνεται, για να μαζέψουν κόσμο στο multi. Αυτή τη βλακεία, να μην αντιλαμβάνονται πως κάποιοι δεν ακουμπάμε καν τα multi, εν μέρει γιατί δεν υπάρχει χρόνος, εν μέρει γιατί δεν γουστάρουμε το κάθε βλαμμένο που βγάζει τα συμπλέγματά του σε έναν ψεύτικο κόσμο να μας χαλάει τη μία ώρα που έχουμε να ασχοληθούμε, εν μέρει γατί μέσα στα δέκα χρόνια που θα χρειαστεί τουλάχιστον αυτό το πράγμα για να κυκλοφορήσει άλλοι άνθρωποι ήμαστε όταν στηρίξαμε το SC και άλλοι τώρα, άλλο χρόνο διαθέταμε το 2012 και άλλο το 2022, ειλικρινά δεν μπορώ να την καταλάβω.

Δημιούργησαν μια σφαίρα, έναν μικρόκοσμο, και έχουν κλειστεί εκεί.

Απευθύνεσαι στον κόσμο να σε βοηθήσει να κάνεις κάτι. Και τον έχεις εξήμισι χρόνια μετά τη λήξη εκείνου του KS campaign στο περίμενε; Εκτός κι αν σου τα σκάσει ξανά για να γίνει Ιλουμινάτος ή πώς κέρατο βάφτισαν τα καμάρια του Ρόμπερτς αυτούς που έχουν πρόσβαση στις alpha εκδόσεις; Αναβολή στην αναβολή και τώρα θα βγει και αύριο θα βγει και πάρε οδικούς χάρτες, και βουνά οι δικαιολογίες.

Για να μην σταθούμε καν στο ότι, κάποια στιγμή, πρέπει να γίνει μια σοβαρή συζήτηση για αυτά τα ρημάδια τα χρονικά πλαίσια. Πετάνε εκεί πέρα μια χρονολογία και "ντάξει μωρέ, στο περίπου". Το δε KS, μάζεψε μια καλή χαρτωσιά από την προμήθεια, και το έριξε στο Χατζηχρήστο, "Δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω, υποφέρεις κι υποφέρω".

Πλέον, το μόνο που ολόθερμα εύχομαι να συμβεί είναι να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή, και να μην πατώσει, γιατί αν μας βγει Duke Nukem, θα θάψει οριστικά το crowdfunding για οτιδήποτε πάνω από garage project. 

 

 

  • Like 12
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι έχω καταλάβει, το παιχνίδι έχει προς το παρόν κυκλοφορήσει σε κάποια modules, κομμάτια από τα modules που στο τέλος θα απαρτίζουν το όλο παιχνίδι. Όταν το είχα δοκιμάσει πριν μήνες, εξακολουθούσε να έχει χάλια απόδοση και φυσικά η γεύση που σου αφήνει είναι ενός unoptimized tech demo, παρά ενός παιχνιδιού. Πρακτικά έχει ξεπεράσει σαν Vaporware οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι. Τουλάχιστον οι δημιουργοί του EverQuest δώσανε κάποια στιγμή ένα τέλος όταν ανακοίνωσαν την λήξη του project. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, seithan είπε

. Όταν το είχα δοκιμάσει πριν μήνες, εξακολουθούσε να έχει χάλια απόδοση και φυσικά η γεύση που σου αφήνει είναι ενός unoptimized tech demo, παρά ενός παιχνιδιού. 

Αλλαξαν πολλά προς το καλύτερο απο την τελευταια φορά που το δοκιμασες. Πλεον το frame rate ειναι στα ύψη, ως επι το πλείστον.

Επεξ/σία από Anuminas
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
1 ώρα πριν, Anuminas είπε

H 3.5 κυκλοφόρησε  στο PTU

ένα δικό μου βιντεάκι απο Hurston

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Εμένα ακόμα την 3.4.3 βγάζει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο PTU  (Public Test Universe) κυκλοφόρησε για πρώτη δοκιμή, όχι στο Persistent Universe, αλλά είναι ζήτημα ημερών να κυκλοφορήσει και εκεί. δηλαδή για όλους.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Αν το Εlite, το οποίο είναι ολοκληρωμένο game δεν σου κέντρισε το ενδιαφέρον, τί ακριβώς περιμένεις από ένα tech demo σε alpha state?

  • Like 4
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.