Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
1 ώρα πριν, Tobajara είπε

Εγώ θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου. Πέρα από τα κουτσομπολιά και τον κάπως καφενειακό τόνο του άρθρου, όχι μόνο δεν είπε κάτι νέο αλλά οι πηγές του (όσες αναφέρονται τουλάχιστον) είναι 3 - 4 ετών περίπου. Μέσα σε τρία χρόνια τα πράγματα έχουν μείνει ίδια? Μου φάνηκε ευκαιριακό "εύκολο" άρθρο και, κυρίως, απαρχαιωμένο.

Ένα παλιότερο άρθρο από Kotaku ή Polygon που είχε ξεκινήσει την ίδια κουβέντα παλιότερα είχε πολύ περισσότερες και ουσιαστικότερες πληροφορίες.

Όχι, δεν ισχύει αυτό. Τα οικονομικά στοιχεία (που αν και ελλιπή είναι πιο αναλυτικά από οτιδήποτε είναι ο funding tracker) δόθηκαν τέλη του περασμένου χρόνου, οι προθεσμίες για beta του SQ42 το 2020 είναι επίσης από το Δεκέμβρη, όπως και το ότι η CIG έχει πλέον και εξωτερικό funding από μέτοχο για marketing του SQ42. Το status που αναφέρουν για το τι υπάρχει από πλανήτες στο κόσμο του Star Citizen είναι επίσης up-to-date. Ακόμα στο πρώτο σύστημα είναι --και κακώς δεν αναφέρονται και στο τι mechanics έχουν γίνει σε σχέση με όσα υπόσχονται γιατί και εκεί υπάρχει ψωμί.

Το δεδομένο ότι έχει αδειάσει σημαντικά η μπάνκα προ- funding από τον μέτοχο επίσης είναι νέο. Παντού γραφόταν για 225++ εκ (ή το εκάστοτε συνολικό ποσό) και πολλοί ακόμα  πιπίλιζαν για σωστό game development με αδιάκοπο funding και polishing. Που θα βγάλει παιχνίδι το οποίο θα παίζουμε για δεκαετία και ήδη χωράει όλο το Skyrim σε ένα κρατήρα ενός φεγγαριού του --to be fair, αυτή τη μπούρδα την είπε ο ίδιος ο Roberts, μαζί με άλλες παρόμοιες συχνά πυκνά συγκρίνει το σκοροφαγωμένο πόνημά του με τίτλους AAA που έχουν κυκλοφορήσει (ή πρόκειται).

Πάντως τα παραπάνω που γράφει το άρθρο είναι πολύ πρόσφατα.

3-4 ετών είναι το video του Roberts που προσπαθεί να παίξει live το παιχνίδι του για πρώτη φορά από ό,τι φαίνεται... και είναι όσο απολαυστικό όσο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Σε FF βέβαια, μη τρελαθούμε κιόλας.

Ok, κάποια άλλα θα έπρεπε να ήταν γνωστά από δεκαετίες,  όπως ο ρόλος του Roberts στα Wing Commander, η αποτυχημένη ταινία (και το περίεργο funding της), οι φιλοδοξίες για Hollywood που τις έφαγε η αταλαντοσύνη, το τί παίχτηκε με τo πετσοκομμένο Freelancer και την εξαγορά της Digital Anvil, αλλά ομολογώ ότι κι εγώ τα έμαθα πριν μερικά χρόνια μόλις. 

Όταν λέω ότι πρέπει να είναι γνωστά όσα λέει το άρθρο αναφέρομαι στη γενική εικόνα ανικανότητας της εταιρείας να παράγει ένα σημαντικό κομμάτι όσων υποσχέθηκε και την κακοδιαχείριση των χρημάτων και των υπαλλήλων της. Αυτό πχ το ξέραμε από το άρθρο του Kotaku, ενώ το κλωτσοσκούφι του SQ42 το ζήσαμε επί χρόνια, και τα διαφημιστικά των spaceships τα λουζόμασταν εξ'αρχής. Ναι αυτά δεν άλλαξαν. Και πάλι, δεν είναι... καλό που δεν άλλαξαν ενώ πέρασαν τόσα χρόνια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν είναι φούσκα και σκάσει ίσως να πάρει μαζί και όλο το  game crowed funding ..  Θυμάμαι το Freelancer που το σημαζεψαν τελευταία στιγμή με πολύ edit και ήταν ψιλό απογοήτευση . Εδω έχουν προ πληρώσει τα κ@ρ@τα τους κιόλας τρελά λεφτά  ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Praetorian είπε

Όχι, δεν ισχύει αυτό.

Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία κλπ συμφωνώ, όσα δίνει τουλάχιστον. Αναφερόμουν στις πηγές εκ των έσω, όπως οι 20 εργαζόμενοι με τους οποίους μίλησε και αναφέρονται στην οργάνωση της εταιρίας. Έπρεπε να το είχα διευκρινίσει.

Η ουσία λίγο αλλάζει, βέβαια, σε σχέση με το παλιότερο άρθρο, αν και θα είχε ενδιαφέρον κάτι περισσότερο εκ των έσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχοληθηκα καμμια ωρα

το παιχνιδη ειναι ντροπη με τοσα bugs

δεν ειμαι beta tester ουτε γουσταρω να ρωταω καθε τοσο στο chat

Η ultra wide οθονη μου δεν λειτουργει full σημερα  ενω χθες ητανε ok

το customize στα keyboard mouse και joystic πρεπει να εισαι ο τυχερος τοθ Joker για να τα πετυχεις ενω το F που ειναι το βασικο πληκτρο bugαρετε για πλακα

μεγαλη ντροπη ,τα ιδια με περσι που το ειχα δοκιμασει

ειχα δει και βιντεο πως φτιαχνουνε τα πληκτρα και το joystic

παρολο που τα εφταξα ξαι εσωσα το προφιλ συνεχιζη να bugαρετε

χιλλιες φορες No mans sky - Elite dangerous - και μαλλον το X4 Foundations οταν θα ειναι σε steam sale

καληνυχτα Star citizen

Απαραδεκτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/4/2019 στις 5:36 ΠΜ, panther_512 είπε

Αν το Εlite, το οποίο είναι ολοκληρωμένο game δεν σου κέντρισε το ενδιαφέρον, τί ακριβώς περιμένεις από ένα tech demo σε alpha state?

Στα λέγαμε, το παιχνίδι είναι σε Alpha. Τί ακριβώς περίμενες?

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι δεν είναι παιχνίδι ακόμα με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Είναι project σε Alpha state.

Ξέρεις τί σημαίνει Alpha state? Αυτό που είδες.

 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mesfigas είπε

τσαμπα το download

τι να περιμενω απο παιχνιδη 200 εκατομυριων ?

Μου αρέσει που σε προειδοποίησα , άλλο alpha/demo BFV άλλο real Alpha... 

Μερικές builds crash κάθε 2 λεπτά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mesfigas έτσι ειναι στις alpha εκδοσεις, εδώ ολοκληρωμένα παιχνίδια έχουνε bugs, και δεν περίμενες να βρεις bugs σε alpha έκδοση😂

Υπάρχουν bugs όχι όμως σε βαθμό που το παιχνίδι να μην μπορεί να παιχτεί. Βέβαια υπάρχουν κάποια bugs που ειναι περισσότερα ενοχλητικά οπως πχ στις delivery missions που παραδίδεις το κουτί και κάποιες φορές δεν παίρνεις φράγκο🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα gameplay video έχω δει όλο κι όλο από αυτό το παιχνίδι αλλά το βλέπω να είναι σε Alpha κάτι χρόνια τώρα. Παρολαυτά δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ακριβώς είναι. Υπάρχει κάποιο επίσημο release date ή τουλάχιστον αν θα μπει σε beta?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
15 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Βέβαια υπάρχουν κάποια bugs που ειναι περισσότερα ενοχλητικά οπως πχ στις delivery missions που παραδίδεις το κουτί και κάποιες φορές δεν παίρνεις φράγκο🤣

Θα μπορούσε να είναι feature. :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Μάλλον έχετε χάσει επεισόδια ή έχετε επιλεκτική μνήμη... Όταν έβγαλε τα Τρελά χρήματα (που δεν το περίμενε, για αυτό έλεγε 2-3 χρόνια) Έβγαλε επίσημα ανακοίνωση τι θα θέλαμε να κάνουμε... Να παραμείνει στο αρχικό σχέδιο με μικρό game , ή να συνεχίσει το crowdfunding με ένα πιο μεγάλο Game και βλέπουμε...

Πάνω από τα 4/5 ψήφισαν να συνεχίσει... 

Για καλό ή για κακό θα δείξει σίγουρα το μέλλον...

Άμα είσαι original backer από Kickstarter και δεν έχεις κάνει login, ζητά refund και πάρε με τα 45$ Anthem + Fallout 76 ... :P

Επειδη το παρακολουθεις απο την αρχή, το αρχικό σχέδιο ποιο ήταν; απλώς να διαλέγεις διαστημοπλίάκια που να τα αναβαθμίζεις και να κάνεις πίου πίου στο διάστημα; Κατι σαν το Everspace ή ED; Oπου φυσικά δεν θα υπηρχε τιποτα απο το PU.

Επεξ/σία από Anuminas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Επειδη το παρακολουθεις απο την αρχή, το αρχικό σχέδιο ποιο ήταν; απλώς να διαλέγεις διαστημοπλίάκια που να τα αναβαθμίζεις και να κάνεις πίου πίου στο διάστημα; Κατι σαν το Everspace;

Καμία σχέση.

Δεκάδες ηλιακά συστήματα, πάμπολλα σκάφη, οικονομία, εμπόριο, πειρατεία, τα πάντα όλα. Single Player, multiplayer, τελειώνεις το single και έχεις μια μαγιά για να περάσεις στο multi. Ένα καλύτερο, μεγαλύτερο, περισσότερο εξελιγμένο Freelancer, όπως έταζε ο ίδιος ο Ρόμπερτς από το 2012 (και έχοντας πίσω του, υποτίθεται, ήδη ένα χρόνο "ανάπτυξης").

Με δυο λόγια, παπάδες.

Πώς, εκείνο το εξόχως σύνθετο και πλούσιο concept, έφτασε να βαφτιστεί "μικρό", είναι μέγα μυστήριο. Ή, ίσως, όχι και τόσο μέγα, αν συνυπολογίσει κανείς πως το παιχνίδι έπρεπε να αντλεί διαρκώς χρήματα από μια πεπερασμένη ομάδα ατόμων (αν, βέβαια, δεχτούμε το δακρύβρεχτο pitch του Κρις περί παραγκωνισμένης κοινότητας κτλ.) και ταυτόχρονα να έχει την προοπτική να πουλήσει και μετά την κυκλοφορία του (μιας και τα χρήματα που αντλούνται κάθε τόσο, πηγαίνουν στην ανάπτυξη του παιχνιδιού).

Πλέον, έχει ξεφύγει το πράγμα τελείως. Και μόνο για να συζητήσει κανείς πώς θα διαφοροποιηθούν ουσιαστικά τόσα διαστημόπλοια (να μην είναι, δηλαδή reskin 3-4 βασικών μοντέλων), πώς θα ισορροπούν στο παιχνίδι και πώς θα εντάσσονται στην οικονομία του παιχνιδιού, σε πιάνει πονοκέφαλος. Πριν καν ασχοληθείς με τις "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" ή το σύστημα επιβολής νόμων και τις διάφορες ενδιαφέρουσες ιδέες/stretch goals που,  7 ή 8 χρόνια μετά, ανάλογα πώς τα μετράει κανείς και πόσο λάσκα είναι διατεθειμένος να αφήσει στο Ρόμπερτς, βρίσκονται ακόμη στα χαρτιά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Snoob είπε

Καμία σχέση.

Δεκάδες ηλιακά συστήματα, πάμπολλα σκάφη, οικονομία, εμπόριο, πειρατεία, τα πάντα όλα. Single Player, multiplayer, τελειώνεις το single και έχεις μια μαγιά για να περάσεις στο multi. Ένα καλύτερο, μεγαλύτερο, περισσότερο εξελιγμένο Freelancer, όπως έταζε ο ίδιος ο Ρόμπερτς από το 2012 (και έχοντας πίσω του, υποτίθεται, ήδη ένα χρόνο "ανάπτυξης").

Με δυο λόγια, παπάδες.

Πώς, εκείνο το εξόχως σύνθετο και πλούσιο concept, έφτασε να βαφτιστεί "μικρό", είναι μέγα μυστήριο. Ή, ίσως, όχι και τόσο μέγα, αν συνυπολογίσει κανείς πως το παιχνίδι έπρεπε να αντλεί διαρκώς χρήματα από μια πεπερασμένη ομάδα ατόμων (αν, βέβαια, δεχτούμε το δακρύβρεχτο pitch του Κρις περί παραγκωνισμένης κοινότητας κτλ.) και ταυτόχρονα να έχει την προοπτική να πουλήσει και μετά την κυκλοφορία του (μιας και τα χρήματα που αντλούνται κάθε τόσο, πηγαίνουν στην ανάπτυξη του παιχνιδιού).

Πλέον, έχει ξεφύγει το πράγμα τελείως. Και μόνο για να συζητήσει κανείς πώς θα διαφοροποιηθούν ουσιαστικά τόσα διαστημόπλοια (να μην είναι, δηλαδή reskin 3-4 βασικών μοντέλων), πώς θα ισορροπούν στο παιχνίδι και πώς θα εντάσσονται στην οικονομία του παιχνιδιού, σε πιάνει πονοκέφαλος. Πριν καν ασχοληθείς με τις "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" ή το σύστημα επιβολής νόμων και τις διάφορες ενδιαφέρουσες ιδέες/stretch goals που,  7 ή 8 χρόνια μετά, ανάλογα πώς τα μετράει κανείς και πόσο λάσκα είναι διατεθειμένος να αφήσει στο Ρόμπερτς, βρίσκονται ακόμη στα χαρτιά.

Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επεξα με keyboard & mouse

καποια bugs ειναι ενοχλητικα αλλα οντως παιζετε με λιγη υπομονη

Πηγα και σε μερικους πλανητες και γενικοτερα εκανα το Tutorial του Youtube

Τα λεμε σε δεκα χροννια που θα γινη Beta το παιχνιδη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...