Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, kti23 είπε

Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής?

Φαντάσου το πιό πλούσιο σε περιεχόμενο και τέλειο διαστημικό παιχνίδι. Φαντάσου το καλά.

Αυτό θα είναι το Star-Citizen.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, kti23 είπε

Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής?

Aυτο που πάνω κάτω χτιζουν τώρα δηλαδή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Roberts θα χαρεί πάρα πολύ.

Για τους υπόλοιπους, το No Man's Sky έχει γίνει αξιοπρεπέστατο σύμφωνα με τα όσα ξέρω, ενώ το Elite:Dangerous εξακολουθεί να είναι κορυφή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Μόλις τώρα, kti23 είπε

Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής?

Ως ιδέα, είναι απίθανη (υπερβολικά απίθανη).

Έχεις το single player κομμάτι, με δεκάδες αποστολές. Κάτι σαν σύγχρονο Wing Commander/Freelancer, αλλά κλάσεις ανώτερο. Σενάριο, σκηνοθεσία, voice overs από επαγγελματίες. Το περίφημο Squadron 42. Από αυτό, μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει τίποτε. Τελειώνει αυτό, και με την εμπειρία που έχεις αποκτήσει, μπορείς να περάσεις στο multi. 

Εκεί, έχεις δεκάδες συστήματα, συν δορυφόρους, αστεροειδείς, διαστημικούς σταθμούς για να κάνεις ό,τι θέλεις.

Αυτά, στη θεωρία.

Στην πράξη, οκτώ χρόνια μετά υπάρχει ένας πλανήτης και κάτι φεγγάρια, κι ένα εντυπωσιακό tech demo (αν το πιάσεις στις καλές του). Πρόσφατα είχαμε και τη συγκλονιστική εξέλιξη των θηλυκών avatars. Στα οκτώ ρημάδια χρόνια.

Παραπίσω περιμένουν ένα σωρό ενδιαφέρουσες ιδέες (το Law System είναι για μένα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες) αλλά είναι ακόμη στα χαρτιά. Ένα μήνα πριν τη λήξη του "χρονοδιαγράμματος" για την επόμενη έκδοση, λ.χ., ο στόχος για βελτιωμένη συμπεριφορά του "μπάρμαν" είναι ακόμη υπό ανάπτυξη, ούτε στα μισά των tasks που του αναλογούν (8/37 αυτή τη στιγμή...). Ο αντίστοιχος στόχος για τον "civilian" είναι scheduled. Για πιο σύνθετους στόχους (λ.χ. advanced gunship defensive maneuvers ή παραμετροποίηση στόχων αποστολής σε πραγματικό χρόνο) δεν το συζητάμε καν.

Θεωρητικά (αλλά πολύ θεωρητικά), μιλάμε για το κάτι άλλο.

Πρακτικά, μιλάμε για 8 χρόνια και ένα tech demo. Μιλάμε για έναν προγραμματισμένο ορίζοντα άλλου ενός χρόνου για το αρχικό iteration πάμπολλων συστημάτων, και... βλέπουμε.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Snoob είπε

Το περίφημο Squadron 42

Που τελικά το πρώτο επεισόδιο θα πάρουμε αρχικά (κάποτε). Τα άλλα δύο θέλουν άλλη πληρωμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Επειδη το παρακολουθεις απο την αρχή, το αρχικό σχέδιο ποιο ήταν; απλώς να διαλέγεις διαστημοπλίάκια που να τα αναβαθμίζεις και να κάνεις πίου πίου στο διάστημα; Κατι σαν το Everspace ή ED; Oπου φυσικά δεν θα υπηρχε τιποτα απο το PU.

Πάρα πολλοί ξεχνούν, η campaing δεν ξεκίνησε στο KICKSTARTER. (δεν ήθελαν να δώσουν ποσοστά) μετά από 2-3 εβδομάδες έκαναν και στο kickstarter site και αυτό μετά από πολλά παρακάλια μερικών. τα 2.1 milions ήταν KS 4.2+ στο site τους ( που πήρε παράταση για σταματησει μαζί με KS)  Αλλά δεν το έκλεισαν πότε

 Από τα 2 έως 6 μύρια ήταν goals μετά την επιτυχία που είδαν

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

 

Τα original ships είναι όλα ingame τώρα... και άμα δεις την ποιότητα των αρχικών σκαφών με αυτα που έχουμε τώρα θα πάθεις (Hornet)  :D 

Τώρα έχουμε online features και tech που πότε δεν την είχαν υποσχεθεί ούτε σαν goals γιατί είδαν τι μπορούσαν να κανουν και τι χρειαζετε για να φτιάξουν γερές βάσης για το μέλλον.

 Την Cryengnine την έχουν αλλάξει τόσο πολύ που πρέπει να αλλάξουν το όνομα xD 

Στο  event τον Οκτώβριο έχουν ανεβάσει 8-10 video που μιλούν σε πάνελ  30-90 λεπτά developers για τις new tech που φτιαχνουν από το 0... (βαρετά για άτομα που δεν έχουν ιδεα :P) 

 Πολλοί νομίζουν κάνεις 1-2 click και βγάζουν λαγούς... 

To ότι παραλίγο να έκλεινε η Crytech, και πήραν τόσα άτομα, τους έκατσε λαχείο γιατί τώρα  που κανουν τρελά πράγματα που δεν θα μπορούσαν...

Εγώ για το NETWORK side αγχώνομαι ... είναι "make or brake" το παιχνίδι... 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ως ιδέα, είναι απίθανη (υπερβολικά απίθανη).

Έχεις το single player κομμάτι, με δεκάδες αποστολές. Κάτι σαν σύγχρονο Wing Commander/Freelancer, αλλά κλάσεις ανώτερο. Σενάριο, σκηνοθεσία, voice overs από επαγγελματίες. Το περίφημο Squadron 42. Από αυτό, μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει τίποτε. Τελειώνει αυτό, και με την εμπειρία που έχεις αποκτήσει, μπορείς να περάσεις στο multi. 

Εκεί, έχεις δεκάδες συστήματα, συν δορυφόρους, αστεροειδείς, διαστημικούς σταθμούς για να κάνεις ό,τι θέλεις.

Αυτά, στη θεωρία.

Στην πράξη, οκτώ χρόνια μετά υπάρχει ένας πλανήτης και κάτι φεγγάρια, κι ένα εντυπωσιακό tech demo (αν το πιάσεις στις καλές του). Πρόσφατα είχαμε και τη συγκλονιστική εξέλιξη των θηλυκών avatars. Στα οκτώ ρημάδια χρόνια.

Παραπίσω περιμένουν ένα σωρό ενδιαφέρουσες ιδέες (το Law System είναι για μένα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες) αλλά είναι ακόμη στα χαρτιά. Ένα μήνα πριν τη λήξη του "χρονοδιαγράμματος" για την επόμενη έκδοση, λ.χ., ο στόχος για βελτιωμένη συμπεριφορά του "μπάρμαν" είναι ακόμη υπό ανάπτυξη, ούτε στα μισά των tasks που του αναλογούν (8/37 αυτή τη στιγμή...). Ο αντίστοιχος στόχος για τον "civilian" είναι scheduled. Για πιο σύνθετους στόχους (λ.χ. advanced gunship defensive maneuvers ή παραμετροποίηση στόχων αποστολής σε πραγματικό χρόνο) δεν το συζητάμε καν.

Θεωρητικά (αλλά πολύ θεωρητικά), μιλάμε για το κάτι άλλο.

Πρακτικά, μιλάμε για 8 χρόνια και ένα tech demo. Μιλάμε για έναν προγραμματισμένο ορίζοντα άλλου ενός χρόνου για το αρχικό iteration πάμπολλων συστημάτων, και... βλέπουμε.

Κατάλαβα. Πάντως μοιάζει αρκετά φιλόδοξο και έχει μια δόση ρεαλισμού που δεν έχω ξαναδεί έως τώρα σε κάτι τέτοιο.

Πάλι καλά που συνεχίζεται έστω και έτσι το project μετά από τόσα χρόνια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mesfigas είπε

Με τοσα λευτα γιατι να σταματησει ?

No offence

https://cloudimperiumgames.com/blog/corporate/cfo-comment-2012-2017-financials
Δες τα κόκκινα πιο κάτω να σε πιάσει κρύος ιδρώτας :P

Πάλι καλά που το 2019 μάλλον θα είναι η καλύτερη χρονιά τους (so far)... και όσο βάζουν νέα features και profesions στο τριμηνιαίο patch θα πάνε ακόμα καλύτερα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως να ξερεται δεν τα λεω αυτα με διαθεση κακιας.......

σεβομαι τους space sim enthusiast διοτι και εγω gamer ειμαι

sim racing

μακαρι να πετυχουνε συντομα

Επεξ/σία από mesfigas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Δεν νομίζω ότι βοηθάει σε κάτι το κράξιμο αν και όντως οι στόχοι του παιχνιδιού μοιάζουν κάπως απροσδιόριστοι και διάβασα αρκετές απόψεις ως τώρα που πήδηξαν από το τρένο και ζήτησαν refund. Λογικό όταν βλέπεις τόσο αργή ανάπτυξη σε διάστημα δεκαετίας.

Σαν εγχείρημα όμως στην θεωρία ακούγεται το επόμενο τεράστιο βήμα σε αυτό που ονομάζουμε παιχνίδι και simulation. Δεν έχω ξαναδεί κάτι που να στοχεύει σε τέτοιο immersion.

 

Θα κοιτάξω και τα Elite Dangerous και No mans sky, το πρώτο φαίνεται αρκετά καλό και ολοκληρωμένο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Kti23 αν το Elite dangerous σου φανει αδειο ειναι διοτι πρεπει εσυ να φτιαξεις την μοιρα σου στο παιχνιδη

ειναι δυσκολο και θα πρεπει να δεις πολλα βιντεος για να κανεις μιαν αρχη ,ειναι ομως επος

Το No mans sky ειναι ποιο απλο και βατο θα το καταλαβεις πολλυ ευκολα με λιγη βοηθεια πο τα Youtube videos βεβαια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
10 λεπτά πριν, kti23 είπε

Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Δεν νομίζω ότι βοηθάει σε κάτι το κράξιμο αν και όντως οι στόχοι του παιχνιδιού μοιάζουν κάπως απροσδιόριστοι και διάβασα αρκετές απόψεις ως τώρα που πήδηξαν από το τρένο και ζήτησαν refund. Λογικό όταν βλέπεις τόσο αργή ανάπτυξη σε διάστημα δεκαετίας.

Σαν εγχείρημα όμως στην θεωρία ακούγεται το επόμενο τεράστιο βήμα σε αυτό που ονομάζουμε παιχνίδι και simulation. Δεν έχω ξαναδεί κάτι που να στοχεύει σε τέτοιο immersion.

Θα κοιτάξω και τα Elite Dangerous και No mans sky, το πρώτο φαίνεται αρκετά καλό και ολοκληρωμένο.

H τεκημηριωμένη κριτική δεν μπορεί να ταυτίζεται με το οιοδήποτε "κράξιμο".

Οι μόνοι που εξυπηρετούνται από αυτή την ταύτιση και τις κορώνες περί "κραξίματος" είναι οι απολογητές του Ρόμπερτς και ο ίδιος ο Ρόμπερτς που έταζε λαγούς με πετραχήλια από το 2012, επίσημα και δημόσια, για να φτάσουμε επτά χρόνια μετά (οκτώ αν μετρήσουμε και το 2011 που υποτίθεται -μόνος του το έλεγε- ότι ανέπτυσσε το παιχνίδι) να έχουμε ένα tech demo και κάτι βίντεο (που κοίταξε ο αχαρακτήριστος να τα χρεώσει, μέχρι που τον έκραξαν και οι πλέον φανατικοί οπαδοί του...) για τις φοβερές και τρομερές τεχνολογίες που θα δούμε κάποια στιγμή στο παντελώς απροσδιόριστο μέλλον.

Τα έχω αναφέρει αναλυτικά και με συνδέσμους προς τις σελίδες από όπου αντλώ τις πληροφορίες, δεν νομίζω πως χρειάζεται να τα επαναλάβω.

Προφανώς, για αυτό που ρωτούσες αρχικά, καμία ημερομηνία κυκλοφορίας δεν υπάρχει. Υπάρχει ένας οδικός χάρτης για τις εκδόσεις που θα κυκλοφορήσουν μέσα στον επόμενο χρόνο, και προφανώς υπάρχει καθυστέρηση και σε αυτό το χρονοδιάγραμμα. 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...