Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι κάποιο καινούργιο update αυτό; 

Εγώ θυμάμαι αυτό, στο οποίο άλλαξαν τους όρους για το refunding και το οποίο είχε συζητηθεί αρκετά (στο διαδίκτυο, και εδώ)

http://www.kotaku.co.uk/2016/06/20/star-citizen-changes-terms-of-service-to-make-it-more-difficult-to-get-a-refund

https://www.rockpapershotgun.com/2016/07/14/star-citizen-refund/

δεν έχω ιδεα που το βρήκε.. θα κάνανε γλέντια στο Reddit 

μάλλον κακή μεταφραση από τον Derek smart :P

 

από τότε δεν έχουν αλλάξει κάτι για να πατήσω accept 

 

PS: STAR CITIZEN MAKES $10 MILLION IN 60 DAYS

http://imperialnews.network/2016/10/star-citizen-10-million-in-60-days/

 

O DS είχε πει   για το SC περσι τετοια εποχή , ότι έχουν ζωή τα studio 2-3 μήνες πριν κλείσουν LOL

έτσι ξεκίνησαν οι δημοσιογράφοι να ψάχνουν την άπατη και μετά από τόσους μήνες δεν βρήκαν ούτε έναν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απλα προσπαθώ να καταλαβω αν αξιζει να δωσω τα ευρουλακια μου και εσυ δεν βοηθας ετσι....................

 

 

Αυτή τη στιγμή είναι αβέβαιο το πότε θα υπάρχει single player launch ή τουλάχιστον Early Access υλικό κάποιας πληρότητας. Η υπόθεση είναι για μετά από ένα χρόνο (με τις επίσημες ημερομηνίες να έχουν εκπέσει όλες).

 

Για multiplayer υλικό κάποιας πληρότητας το ίδιο αλλά με ακόμα μεγαλύτερο χρονικό ορίζοντα, όπου και πάλι τα features είναι πολύ συζητήσιμα στη μορφή και έκταση που θα έχουν τελικά.

 

Δεν υπάρχει κάτι απτό και τροχιοδρομημένο που να μπορούμε να σου πούμε "αν αξίζει". Υπάρχει αποσπασματικό περιεχόμενο πάντως αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες. Αυτή τη στιγμή δίνεις τα χρήματά σου αν σου αρέσει το concept, ελπίζοντας σε εύλογη κυκλοφορία μελλοντικά και να τιμήσουν την πλειοψηφία των δεσμεύσεών τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη στιγμή είναι αβέβαιο το πότε θα υπάρχει single player launch ή τουλάχιστον Early Access υλικό κάποιας πληρότητας. Η υπόθεση είναι για μετά από ένα χρόνο (με τις επίσημες ημερομηνίες να έχουν εκπέσει όλες).

 

Για multiplayer υλικό κάποιας πληρότητας το ίδιο αλλά με ακόμα μεγαλύτερο χρονικό ορίζοντα, όπου και πάλι τα features είναι πολύ συζητήσιμα στη μορφή και έκταση που θα έχουν τελικά.

 

Δεν υπάρχει κάτι απτό και τροχιοδρομημένο που να μπορούμε να σου πούμε "αν αξίζει". Αυτή τη στιγμή δίνεις τα χρήματά σου αν σου αρέσει το concept, ελπίζοντας σε εύλογη κυκλοφορία μελλοντικά και να τιμήσουν την πλειοψηφία των δεσμεύσεών τους.

Αυτό ακριβός λέω σε όλους μην αγοράσεις το game ! Δεν είναι pre order να το ακυρώσεις όποτε θες...

"Δωρεά" κάνεις και γινεσαι backer 

To τελικό παιχνίδι θα κάνει 45$ ή 45+15 και για single+multi

 

Όλοι αυτοί που δινουν πολλά παραπάνω δεν το κάνουν γιατί είναι καλή ευχερια και αξίζουν τα  έχτρας, αλλά γιατί πιστεύουν στο ονειρο του CR...

Στην org μου είναι ένας Ελληνας που έχει δώσει 6000$+ (capitals) και ένας ξένος που τα δίνει σε νέους με gift με πάνω από 18000$+

Πιστευτέ ότι το κάνουν για value of money ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κάποιο καινούργιο update αυτό; 

Εγώ θυμάμαι αυτό, στο οποίο άλλαξαν τους όρους για το refunding και το οποίο είχε συζητηθεί αρκετά (στο διαδίκτυο, και εδώ), όταν κάποιος αναφερόμενος στον όρο που έλεγε ουσιαστικά ότι

"το παιχνίδι θα βγει σε 18 μήνες ή τα λεφτά σας πίσω", πάτησε ακριβώς εκεί και η εταιρεία του Chris δεν το είδε με καλό μάτι... 

http://www.kotaku.co.uk/2016/06/20/star-citizen-changes-terms-of-service-to-make-it-more-difficult-to-get-a-refund

https://www.rockpapershotgun.com/2016/07/14/star-citizen-refund/

 

Ναι.

 

Βγήκε ο όρος αυτός από Τ&C, την ίδια μέρα που είπαν ότι θα αργήσει, και εξαφάνισαν την ημερομηνία έκδοσης του παιχνιδιού από την ιστοσελίδα τους επίσης.

Γι αυτό έγραφα περί απάτης, αλλά κάποιοι εδώ μέσα σφυρίζουν αδιάφορα.

Απο αυτο το νημα γνωρισα το παιχνιδι που σαν ιδεα αποτελει ίσως την εκπληρώση ενός ονειρου.Απλα προσπαθώ να καταλαβω αν αξιζει να δωσω τα ευρουλακια μου και εσυ δεν βοηθας ετσι....................

 

 

Για αυτο που γραφείς στην παρένθεση αναθεμα και αν καταλαβαίνω τι θες να πεις........ :wacko:

 

ΟΧΙ. Αγόρασε το Elite Dangerous  με το Horizons αν θες να παίξεις αντίστοιχο παιχνίδι τώρα, και όχι να δώσεις λεφτά τώρα για να παίξεις κάτι κάπου ίσως το 2020 και ΑΝ.  (όλο και κάπου θα υπάρχει καμιά προσφορά το Elite όπως μέχρι το περασμένο ΣΚ με €30 όλα μαζί πακέτο με Horizon pass).

 

Επίσης το SQ42 θα βγει σε τρεις-τέσσερις δόσεις. ~20 ώρες η κάθε έκδοση, και με την μορφή και τιμή πλήρη παιχνιδιού η κάθε έκδοση, όχι DLC τιμή.

Αν θες μετά να παίξεις το MMO κομμάτι του ή το FPS θα πρέπει να τα σκάσεις επίσης αντίστοιχα για το καθένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα και το έψαξα λίγο καλύτερα, γιατί βασίστηκα σε αναλύσεις άλλων και δεν μου αρέσει να λέω ότι ναναι.

 

Βασικά αφαίρεσαν από το TOS τις συνθήκες εκείνες που θα τους υποχρέωναν να ενεργοποιήσουν τον οικονομικό έλεγχο για τη διαχείρηση των χρημάτων. Δεν υπάρχουν πλέον χρονικές δεσμεύσεις για την ολοκλήρωση του project.

 

Η παράγραφος για οικονομικό έλεγχο παραμένει, αλλά όσο το στούντιο θα υποστηρίζει ότι δουλεύει στο project, δεν θα γίνεται έλεγχος για τη διαχείρηση των χρημάτων.

 

Το TOS Φεβρουαρίου 2015

 

https://web.archive.org/web/20150221120446/https://robertsspaceindustries.com/tos

 

Και το τελευταίο

 

https://robertsspaceindustries.com/tos

 

Και η σύγκριση:

http://imgur.com/a/Ov1Tt

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι, ok, άρα είναι η γνωστή αλλαγή στους ToS.

Να πω την αλήθεια, το θεωρώ ανόητο από μέρος τους που είχαν εκεί δέσμευση για τόσο μικρό διάστημα, και αυτό δείχνει και μια απειρία στο management ενός game development project και ότι κάπου κάνει κουμάντο η αισιοδοξία/ φιλοδοξία και όχι κάποιο καλοσχεδιασμένο πλάνο ανάπτυξης. Αυτό το βλέπεις και τώρα ακόμα, κατά τη γνώμη μου. Υπόσχονται με ημερομηνίες πολλά και σημαντικά milestones και συνεχώς βρίσκονται στη θέση να τα αναβάλλουν (βλέπε παρουσίαση της GamesCom). Στο CitizenCon απλά υποσχέθηκαν πολλά και σκόπιμα δεν ανέφεραν ημερομηνίες -- αλλά παράλληλα ακύρωσαν όλες τις γνωστές μέχρι τότε, οπότε όλα πήγαν σε λογική "όταν είναι έτοιμο" (...) :/ . 

 

Πιθανόν να βάρυνε βέβαια το ότι και αυτή η δέσμευση (release τότε ή τα λεφτά σας πίσω) στους ToS λειτούργησε για να τραβήξει backers, γιατί αποτελούσε μια εγγύηση ότι το παιχνίδι θα έβγαινε σύντομα, ότι τα είχαν βάλει κάτω και τα λογάριασαν ακριβώς αλλιώς δεν θα ήταν τόσο συγκεκριμένοι και δεν θα στρίμωχναν τον εαυτό τους σε μια γωνία, ότι σε αντίθεση με άλλα crowd funded projects αυτό θα ήταν διαφορετικό και θα παρέδιδε κάτι έτοιμο χωρίς καθυστερήσεις.

 

Και όταν όλα αυτά τα πήρε η μπάλα (...), ο όρος μόνο τους έβλαπτε όσο παρέμενε. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ναι, ok, άρα είναι η γνωστή αλλαγή στους ToS.

 

Να πω την αλήθεια, το θεωρώ ανόητο από μέρος τους που είχαν εκεί δέσμευση για τόσο μικρό διάστημα, και αυτό δείχνει και μια απειρία στο management ενός game development project  [...]

 

Γενικά, με αυτά που έχουμε δει σε διάφορα projects, αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που μου προξενεί πραγματικά εντύπωση: η αδυναμία εμπειρότατων ανθρώπων να διαχειριστούν χρήματα και στόχους, και κυρίως να επικοινωνήσουν με τρόπο απλό και κατανοητό (δηλαδή χωρίς να χρειάζεται να αφιερώσεις τη ζωή σου στην παρακολούθηση του project, ούτε να κάνεις το ντετέκτιβ για να βρεις πέντε στοιχειώδεις πληροφορίες) το πού σκοπεύουν και πότε εκτιμούν ότι θα φτάσουν εκεί.

 

Είναι, ίσως, κι ένας τρόπος να μπει στις πραγματικές της διαστάσεις όλη αυτή η συζήτηση γύρω από το λόγο των παραγωγών στη σύγχρονη βιομηχανία και της επίδρασης που έχουν στο "όραμα" των διαφόρων developers.

 

Με άλλα λόγια, κάτι τέτοια βλέπω και λέω "εδώ σας χρειάζεται ένας άνθρωπος να σας βάλει σε σειρά".

 

Κι ο Σέιφερ μας έχει κάνει (πολλά, τον τελευταίο καιρό) νερά, και ο Φάργκο, και ο Ρόμπερτς.

 

Απλά, στην περίπτωση του Star Citizen, τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί προκαλούν ίλιγγο. Κι ίσως -μακάρι να πέσω έξω- να αποτελέσει κλασική περίπτωση όπου ένα project πέφτει θύμα της επιτυχίας του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω ... με κάποιο πακέτο μπορείς να παίξεις τώρα σε άλφα ;

 

αν εχω καταλαβει σωστα με ολα που αγοραζεις σκαφος?

 https://robertsspaceindustries.com/fly-now

Αν θέλεις starter με δυνατότητα trading πάρε το AURORA/Νεκροφόρα :P

Αν θες PVE το άλλο

βάλε Αν θες και το single player + 15$ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κι ο Σέιφερ μας έχει κάνει (πολλά, τον τελευταίο καιρό) νερά, και ο Φάργκο, και ο Ρόμπερτς.

Όντως, και υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ του "Double Fine Adventure Game" του Schafer και το Star Citizen του Roberts.

 

Και στο project του Schafer αλλάξαν την κλίμακα του adventure που στόχευαν να φτιάξουν (χωρίς ακόμα να ξέρουν ιστορία και χαρακτήρες) όταν συγκέντρωσαν ποσό ρεκόρ τότε για το Kickstarter και μάλιστα για κλασσικού στυλ point and click adventure game. Και εκεί διαφήμιζαν την ανεξαρτησία από τους κακούς publishers και ξέφυγαν πολύ από τις αρχικές εκτιμήσεις (αν και τουλάχιστον ήταν σχετικά συνεπείς στα επεισόδια του documentary πάνω στην ανάπτυξη που ήταν επίσης μέσα στα "παραδοτέα" του project). Από κάποια φάση και μετά δεν τους έφτανε το αρχικό ποσό που συγκέντρωσαν και έψαχναν για νέους τρόπους χρηματοδότησης του project (sales, πολλαπλά humble bundles με παιχνίδια τους, σπάσιμο του παιχνιδιού σε δύο κομμάτια με τα λεφτά από το πρώτο να πηγαίνουν στην παραγωγή του δεύτερου)... 

 

Και ο Tim δεν φάνηκε να πολυέχει το πάνω χέρι σε αυτή την κατάσταση. Τα είχε καταφέρει μάλιστα ώστε πολλά πράγματα να εξαρτώνται από αυτόν (με βασικότερο το τελικό σενάριο που αργούσε να ολοκληρώσει - παρότι έλεγε αν θυμάμαι σωστά ότι υπάρχει ολοκληρωμένο πλάνο εξ΄αρχής)... 

 

Όλα αυτά είναι στάδια που περνάει και το Star Citizen, όπως και άλλα crowd funded projects (...) όπου οι δημιουργοί πίστεψαν ότι θα τα καταφέρουν καλύτερα αν το όνειρο τους δεν μπλοκάρετε από τις αυστηρές προθεσμίες και τις απαιτήσεις των publishers, αλλά αποδείχθηκε ότι ενώ ήταν καλοί στον τομέα τους, στο project management ήταν άπειροι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τροφη για σκεψη..........this is ambitious as fuck(sorry) :X λεει ο BigfryTV και συμφωνω απολυτα...



Επεξ/σία από darkheretic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...