Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Αν δεν είναι σαφές, αυτό που είδαμε στο demo (στο keynote του Chris Roberts) δεν θα είναι στην 3.0. Όπως δεν θα είναι και το Face over IP του GamesCom demo (ούτε το Idris αν θυμάμαι σωστά). Για το sandworm του περσινού Citizen Con demo δεν είμαι σίγουρος --νομίζω όχι :P .

 

Η 3.0 pre-alpha δεν έχει ακόμα επίσημη (νέα) εκτίμηση κυκλοφορίας στο ευρύτερο κοινό των testers (PTU) πόσω μάλλον στο σύνολο των backers (PU). Είναι επίσης πολύ νωρίς στο στάδιο testing από τους Evocati (το στενό κύκλο επίλεκτων testers).

 

Η παρουσίαση για κάτι από το Squadron 42 πήρε αναβολή για το stream event που έχουν πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συγγνωμη για να καταλαβω κατι,ολοι αυτοι που εχετε αγορασει το παιχνιδι δεν μπορειτε να το παιξετε?Η εχει τοσα προβληματα που δεν γινεται?

 

Δεν υπάρχει παιχνίδι. Κάτι ψιλολόγια τα οποία είναι απλά tech demo και όχι κάτι που μπορούμε να παίξουμε. 

Εν αντιθέσει με το Elite Dangerous, που το παίζουμε χρόνια τώρα, αν και είχε μικρότερο budget και άρχισε την ίδια περίοδο με το SC. 

Αν δεν είναι σαφές, αυτό που είδαμε στο demo (στο keynote του Chris Roberts) δεν θα είναι στην 3.0. Όπως δεν θα είναι και το Face over IP του GamesCom demo (ούτε το Idris αν θυμάμαι σωστά). Για το sandworm του περσινού Citizen Con demo δεν είμαι σίγουρος --νομίζω όχι :P .

 

Η 3.0 pre-alpha δεν έχει ακόμα επίσημη (νέα) εκτίμηση κυκλοφορίας στο ευρύτερο κοινό των testers (PTU) πόσω μάλλον στο σύνολο των backers (PU). Είναι επίσης πολύ νωρίς στο στάδιο testing από τους Evocati (το στενό κύκλο επίλεκτων testers).

 

Η παρουσίαση για κάτι από το Squadron 42 πήρε αναβολή για το stream event που έχουν πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

 

Κοίτα να δεις. Αλλάζουν τα γραφικά για 4η φορά. Υπομονή χρειάζεται δουλειά.........

Από DX11,  σε Mantle υποστήριξη, σε αποκλειστικά DX12 και πλέον αποκλειστικά Vulcan. Σύντομα θα το γυρίσουν σε DX9 για να παίζουν και τα Windows XP σε Native......... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που θέλουν να κάνουν με το παιχνίδι ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα ότι μπορεί να είναι εφικτά και οτι μπορεί να τα δούμε με την σημερινή τεχνολογία. Το να το συγκρίνουμε με το elite dangerous και το no man sky ή να λέμε ότι αργεί όταν παιχνίδια οπως το GTA V τα οποία έχουν έτοιμες ομάδες και εργαλεία απο την αρχή και τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα το επαναστατικό, θέλουν 5 χρόνια ανάπτυξης και ανάλογο budget είναι άτοπο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Υπενθύμιση ότι το ED και το NMS έχουν ήδη κυκλοφορήσει εδώ και παραπάνω από 1 χρόνο και δέχονται σημαντικά updates και τα δύο. 

 

Επίσης το NMS στο στάδιο της ανάπτυξης του και του promotion του έταζε επίσης λαγούς (και άφηνε σκόπιμα θολό το τοπίο σχετικά με κάποια features του).

 

Το Star Citizen είναι σε pre-alpha στάδιο, και δείχνει εντυπωσιακά γραφικά και tech σε demos. 

Αυτό που έχουν παραδώσει ακόμα είναι πολύ μακριά από αυτά που έχουν υποσχεθεί. 

 

Το πρόβλημα (για μένα) δεν είναι ο χρόνος που τους παίρνει. Είναι ότι αυτό το μοντέλο funding εσαεί και marketing που ακολουθούν είναι πολύ κακή πρακτική και πολύ κακό προηγούμενο για το crowd funding. Και είναι οι υποσχέσεις που δεν τηρούν, το ερασιτεχνικό ύφος "και τι έγινε που πέσαμε έξω στις προβλέψεις μας", η επέκταση του scope όταν δεν έχουν καν ένα παιχνίδι για βάση και ο περιορισμός του scope όταν καταλαβαίνουν ότι έχουν βγει πολύ έξω από τα νερά τους και πρέπει να αρχίσουν να παραδίδουν κάτι.

 

Τα προβλήματα με αυτό το project, αν αρχίσει κάποιος να μιλάει σοβαρά για αυτά,γεμίζουν βιβλίο. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εντάξει, τάζουν παπάδες και προσωπικά αμφιβάλλω αν θα παραδώσουν το 1/10 αυτών που λένε. Μακάρι να το κάνουν.

 

Αλλά, αυτό το "meaningful travel times" όταν ταξιδεύεις στο διάστημα, που ακούω στο βίντεο για κάτι 8λεπτα  στη διάρκεια των οποίων έδειχναν κάποια άλλα πράγματα στο presentation, οι Πλεμπάτι, όταν με το καλό πάρουν το παιχνίδι στα χέρια τους, τι θα κάνουν; Θα φτιάχνουν ένα σάντουιτς, ας πούμε, θα αλλάζουν χώμα στο γατί;

 

Πώς τους ήρθε αυτή η ιδέα, θέλω να πω; Μαζεύτηκαν 5-10-50 άνθρωποι, συσκέφτηκαν και είπαν, "loading screen 8 λεπτών, σούπερ!"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που θέλουν να κάνουν με το παιχνίδι ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα ότι μπορεί να είναι εφικτά και οτι μπορεί να τα δούμε με την σημερινή τεχνολογία. Το να το συγκρίνουμε με το elite dangerous και το no man sky ή να λέμε ότι αργεί όταν παιχνίδια οπως το GTA V τα οποία έχουν έτοιμες ομάδες και εργαλεία απο την αρχή και τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα το επαναστατικό, θέλουν 5 χρόνια ανάπτυξης και ανάλογο budget είναι άτοπο.

 

+

Το SC με βάση αυτο που δείξαν προχθές ειναι χρόνια μπροστά απο οτιδηποτε κυκλοφορεί ή προκειται να κυκλοφορήσει. Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί δεν υπάρχει πουθενά σε κανενα αλλο παίγνιο, και ειναι κάτι που το ανέπτυξαν οι ίδιοι, δεν ειχαν έτοιμα εργαλεία. Οπως είπες τίτλοι που δεν έχουν τιποτε νέο να προσφέρουν έχουν διάρκεια ανάπτυξης πέντε και παραπάνω ετών, οπότε ειναι παράδοξο κάποιος να περιμένει μεσα σε τρια τεσσερα χρονια να ολοκληρωθεί κάτι σαν το SC, το οποιο ξεκίνησε απο μια ομάδα δεκα ατόμων οι οποιοι ξεκίνησαν μην έχοντας τίποτα, απλώς με  ιδέα για κάτι πολύ μεγάλο. Προσωπικά ειχα χρονια να νιωσω τοσο δεος με την τεχνολογια πισω απο ένα βιντεοπαχνίδι, απο εποχές Doom 3, Half Life 2 και Crysis.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο εποχές Doom 3, Half Life 2 και Crysis.

Aυτα τα επαιξες ομως ;

Το SC μειρκοι για να το παιξουμε θα πρεπει να βρεθει και τροπος να γυρισουμε απο το ταφο :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

+

Το SC με βάση αυτο που δείξαν προχθές ειναι χρόνια μπροστά απο οτιδηποτε κυκλοφορεί ή προκειται να κυκλοφορήσει. Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί δεν υπάρχει πουθενά σε κανενα αλλο παίγνιο, και ειναι κάτι που το ανέπτυξαν οι ίδιοι, δεν ειχαν έτοιμα εργαλεία. Οπως είπες τίτλοι που δεν έχουν τιποτε νέο να προσφέρουν έχουν διάρκεια ανάπτυξης πέντε και παραπάνω ετών, οπότε ειναι παράδοξο κάποιος να περιμένει μεσα σε τρια τεσσερα χρονια να ολοκληρωθεί κάτι σαν το SC, το οποιο ξεκίνησε απο μια ομάδα δεκα ατόμων οι οποιοι ξεκίνησαν μην έχοντας τίποτα, απλώς με  ιδέα για κάτι πολύ μεγάλο. Προσωπικά ειχα χρονια να νιωσω τοσο δεος με την τεχνολογια πισω απο ένα βιντεοπαχνίδι, απο εποχές Doom 3, Half Life 2 και Crysis.

Ποια ακριβώς είναι η τεχνολογία που δεν έχεις δει να χρησιμοποιεί κανένα άλλο παιχνίδι; Το procedural generation της πόλης;

 

Ή ό,τι έχουν τα καλύτερα γραφικά σε αυτή την υπάρχουσα εδώ και κάποιες δεκαετίες τεχνολογία σε ένα demo για τους σκοπούς ενός show από το οποίο περιμένουν να έχουν περισσότερο funding. Και που δεν είναι μέρος της τρέχουσας build στην οποία δουλεύουν επίσημα, ούτε θα αποτελεί μέρος της για πολύ καιρό ακόμα;

 

Επίσης... "παράδοξο κάποιος να περιμένει μέσα σε τρια τεσσερα χρονια"; 

 

Τo project ξεκίνησε από το 2011 σε pre-production κατά τον Roberts. Δεν είναι 3-4 χρόνια αυτό. Και "παράδοξο να περιμένει κάποιος" ; 

 

Ποιος υποσχέθηκε να έχει φτιάξει δύο παιχνίδια ξεκινώντας νέο studio χωρίς να έχει προηγούμενο release ή established team και engine έτοιμη (ή κάπου κοντά σε έτοιμη) για αυτό που στόχευε; Ποιος είπε ότι θα είναι έτοιμα το 2014 (+18 μήνες margin) και τα δύο αλλιώς τα λεφτά σας πίσω; Ποιος άλλαξε το scope όταν είδε ότι μαζεύει χρήματα πουλώντας αέρα, ενώ δεν ήταν κοντά στο να παραδώσει οτιδήποτε (επικαλούμενος κάποιο poll (?)) ; Ποιος έθεσε τις προθεσμίες για περιοδικά patches και συνέχιζε να θέτει νέες όσο έχανε τις παλιές; Ποιος φέτος έφτιαξε τα schedules και τα παρανοϊκά Gantt charts που άλλαζαν ανά εβδομάδα από τον Απρίλιο και τελικά εξαφανίστηκαν κατά τον Σεπτέμβρη; Ποιος σχεδόν εξαφάνισε το Squadron 42 εδώ και δύο χρόνια από οποιοδήποτε ουσιαστικό progress report και κλωτσάει την υποτιθέμενη παρουσίαση του από event σε event; 

 

Αυτά κάπως οδηγούν σε παράδοξες απαιτήσεις κατά την γνώμη σου;

 

Φυσικά και τα γραφικά θα βελτιώνονται όσο προχωράμε. Ένα demo, ειδικά ένα demo με περιορισμένο scope και σαφή στόχο να εντυπωσιάσει gamers, θα βελτιώνεται με διαδοχικά περάσματα. Αυτό είναι από τα βασικά όπλα του marketing σε κάθε -μεγάλο ειδικά- gaming τίτλο εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό που σου "πουλάνε" στα εντυπωσιακά demos έχει ελάχιστες αν όχι μηδενικές πιθανότητες να είναι αυτό που θα πάρεις στα χέρια σου τελικά.

 

Και ο Roberts θα κάνει κάτι διαφορετικό γιατί.... ; Τι έχει κάνει διαφορετικά και καλύτερα, πέρα από φανφάρες, για να κερδίσει αυτή την εμπιστοσύνη; Ενώ παράλληλα κάνει τα ίδια και χειρότερα. Με concept ship sales, referral διαγωνισμούς, αφήνοντας black markets να τρέχουν στο background, και όντας σε pre-alpha (= ακόμα ψάχνουμε την τεχνολογία και δεν έχουμε τίποτα έτοιμο) σε ό,τι έχει παραδώσει ως πρόοδο 5-6 χρόνια μετά;

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποια ακριβώς τεχνολογία μιλάμε;
To παιχνίδι ξεκίνησε με έτοιμη game engine (CryEngine) και κάποια στιγμή άλλαξε σε  Amazon's Lumberyard engine (που ευτυχώς έχει κοινά στοιχεία με την πρώτη). Δεν ξεκίνησαν από το μηδέν.

Ελπίζω το παιχνίδι να προχωρήσει (έχω πάρει σκάφος) αλλά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος. Συνέχεια αλλαγή στόχων, υπερφίαλες επιδιώξεις, παραγωγή καινούριων σκαφών (που το δικο μου μπροστά τους αυτή τη στιγμή μοιάζει με κουνούπι), ξαφνικά προσθήκη FPS παιχνιδιού, συνεχείς συγκεντρώσεις για να τα πούνε με τους φίλους. Το newsletter το σβήνω χωρίς διάβασμα.

Το σχέδιο είναι τόσο μεγαλεπήβολο (αν και δεν ξεκίνησε έτσι) που δεν ξέρω αν μπορεί (όχι αν θέλουν) να ολοκληρωθεί. Έπρεπε τα χαρακτηριστικά του να έχουν κλειδώσει και όχι να επεκτείνονται εσαεί.

Ποιος ο λόγος να δημιουργείς νέα σκάφη; Τα άλλα γραφιστικά στοιχεία και μοντέλα έχουν τελειώσει; Σαφώς και δεν έχουν τελειώσει αλλά μαζεύουν λεφτά από τα νέα σκάφη.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποια ακριβώς τεχνολογία μιλάμε;

To παιχνίδι ξεκίνησε με έτοιμη game engine (CryEngine) και κάποια στιγμή άλλαξε σε  Amazon's Lumberyard engine (που ευτυχώς έχει κοινά στοιχεία με την πρώτη). Δεν ξεκίνησαν από το μηδέν.

 

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, tech δεν είναι μόνο η μηχανή γραφικών και ό,τι έχει σχέση με τα γραφικά αλλά ανάπτυξη in-house εργαλείων για φυσική, για συγκεκριμένα τμήματα του gameplay, για προσαρμογή της μηχανής σε κάτι πιο εξειδικευμένο κλπ. Σίγουρα υπάρχει ανάπτυξη τεχνολογίας γενικότερα (θυμάμαι τη συζήτηση για seamless transition από πρώτο σε τρίτο πρόσωπο), αλλά το κατά πόσο αυτή αφορά κάτι ουσιαστικό...

 

Βάζω ένα link σε παλιότερο post μου που έχει ένα πολύ αναλυτικό άρθρο του Kotaku από ένα χρόνο πριν. Συνιστώ ακόμα και τώρα την ανάγνωσή του.

 

http://www.insomnia.gr/topic/461484-star-citizen/?p=55147538

 

Δεν έχω κάτι να προσθέσω σε όσα έλεγα, πέρα από το ότι περίμενα ΠΟΛΥ καλύτερη διαχείριση από το Roberts. Στις πρώτες κρίσιμες φάσεις έγιναν εγκληματικές επιλογές που επιβάρυναν πολύ το project, και λάθη πραγματικά ανεπίτρεπτα από πλευράς οργάνωσης και διοίκησης. Κακή επικοινωνία ανάμεσα σε studios, προβληματικό outscourcing, χαώδες οργανόγραμμα, αλλαγή μηχανής γραφικών (με ποια κριτήρια καταλληλότητας είχε επιλεγεί ή CryEngine? Αυτά τα λάθη τα χρεώθηκε κάποιος?) Αν υπήρχε χρηματοδότης ή venture capitalist από πίσω, ο Roberts δε θα είχε επιβιώσει εδώ και χρόνια. Θα είχε απολυθεί με συνοπτικές διαδικασίες ή απλά δε θα έπαιρνε άλλα χρήματα και φαλιμέντο. Ανεξάρτητα από το όποιο αποτέλεσμα, η διοίκηση του project είναι απαράδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλυτερο λαθος εκτος απο την αθλια οργανωση που υπαρχει ειναι οτι αναπτυσουν παραλληλα και το single και το online κομματι του.Επρεπε να ειχε πεσει αρχικα ολο το βαρος μονο στο single player, αυτην την στιγμη θα παιζαμε το Sq 42 , και μετα να αναπτυσαν  το online universe και ας βαζαν μεσα της παναγιας τα ματια απο αποψη content, τεχνολογιας και μεγαβλεπουμενων σχεδιων . 

Βεβαια ετσι πως θα εβγαινε το χρημα χωρις διαστημοπλοια που τα χρεωνουν 3ψηφιους αριθμους ...

Προς το παρων το μονο που εχουν κανει ειναι να  τα παρουν και ουσιαστικα να μην εχουν δωσει τιποτα πισω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, tech δεν είναι μόνο η μηχανή γραφικών και ό,τι έχει σχέση με τα γραφικά αλλά ανάπτυξη in-house εργαλείων για φυσική, για συγκεκριμένα τμήματα του gameplay, για προσαρμογή της μηχανής σε κάτι πιο εξειδικευμένο κλπ. Σίγουρα υπάρχει ανάπτυξη τεχνολογίας γενικότερα (θυμάμαι τη συζήτηση για seamless transition από πρώτο σε τρίτο πρόσωπο), αλλά το κατά πόσο αυτή αφορά κάτι ουσιαστικό...

 

 

Το ED ξεκίνησε από το μηδέν και μέσα σε 18 μήνες από την στιγμή του kickstarter, με πάρα πολύ μικρότερο budget, το βασικό παιχνίδι ήταν έτοιμο με 200δις ηλιακά συστήματα procedural generated, εκτός των μερικών χιλιάδων που ως ανθρωπότητα γνωρίζουμε, που έχουν γίνει με το χέρι. Ή όσα ανακαλύφθηκαν έκτοτε π.χ TRAPPIST-1 τα άλλαξαν με το χέρι. 

 

Μετά έβαλαν και τους πλανήτες για προσγειώσεις, με τις βάσεις τους κλπ και όλα procedural. Και προχωράνε. 

Και μιας και μιλάς για physics, μια πτήση κοντά σε πλανήτη με μικρή βαρύτητα και υπαρκτή χαμηλή ατμόσφαιρα, θα πάρεις πλάκα. 

 

Ενώ έχει και το ΜΜΟ κομμάτι του, με τα factions, puzzles στην μέση του πουθενά που για να το σπάσει κάποιος χρειάστηκε αστρονομία και μαθηματικά, και προσθέτουν συνέχεια και άλλα.

 

 

Egosoft με το Χ4 ξεκίνησαν από το μηδέν, με σχεδόν τα πάντα procedural, ακόμα και οι σταθμοί που περπατάς και πας στα μπαρ κλπ (όπως και το X Rebirth). Και βγαίνει του χρόνου! (Vulcan exclusive)  Ενώ η ελευθερία του να φτιάξεις τα πάντα (π.χ διαστημικούς σταθμούς), και να επιδράς στο κόσμο και την οικονομία του με δεκάδες χιλιάδες ηλιακά συστήματα κλπ. Κάνοντας ακόμα και τον μεγιστάνα, χωρίς να πετάς εσύ με κάποιο σκάφος..... Και η Egosoft δεν έχει εκατοντάδες εκατομμύρια budget. Μια χούφτα άνθρωποι είναι. 

 

Το SC έχει κάμποσα studio, εκατοντάδες εκατομμύρια budget, και ακυρώνουν κάθε ημερομηνία έκδοσης. 

SQ42 ξεχάστηκε..... όταν βγει ο Μark Hamil (που είναι στο παιχνίδι) θα έχει πεθάνει ίσως, έχοντας ήδη γυρίσει το κομμάτι του. 

το Star Marine που έβγαινε τον Απρίλιο 2017 με όλες τις φανφάρες, το γύρισαν για Ιούνιο 17, και έκτοτε χάθηκε. 

 

Και όσον αφορά τα γραφικά. Στο tech demo, η GTX1080Ti @ 2100 που έχω, στενάζει. Πόσοι νομίζεις αντέχουν οικονομικά αυτή την κάρτα; Όπως στέναζε και η overclocked 295Χ2 που είχα το 2014 όταν η AMD μου έδωσε το κλειδί για το SC (και το αντίστοιχο σκάφος). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ κάπου, εγώ έγραψα κάτι αναφορικά με το τι είναι "τεχνολογία" και "ανάπτυξη τεχνολογίας" γενικά. Το να προσπαθήσεις πχ να μετατρέψεις τη Frostbite από 1st person σε 3rd person μηχανή συνεπάγεται ανάπτυξη εργαλείων, τεχνογνωσία, απόκτηση εμπειρίας, εξοικείωση, εργατοώρες κλπ. Όλα αυτά αφορούν tech.

 

Το ότι το Star Citizen έπρεπε να έχει σταματήσει να αναπτύσσει εργαλεία πολύ καιρό πριν και να βγάζει πια προσβάσιμο περιεχόμενο σαν τρελό δε χωράει αμφισβήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...