Προς το περιεχόμενο

εγγυηση στη cosmote


alekosk75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους.εχω ενα προβλημα.πεσαν ολα μεζεμενα και αφησα απληρωτο το λογαριασμο κιν.για 3 μηνες και το κοψανε.το υπολοιπο ηταν 91.90e.Προχθες το πληρωσα και τωρα ειναι ενταξει.τους ζητησα να το επανασυνδεσουν και μου ζητησανε εγγυηση 150ε.τους ειπα οτι θελω να το κανω φορητοτητα και οτι αρκει να ανοιξουν τη γραμμη χωρις να ενεργοποιησουν τις εξερχομενες προκειμενου να το βρει η wind ανοιχτο.Μου απαντησαν οτι πρεπει να πληρωθει το ποσο και μετα να το επιστρεψουν αφου γινει φορητοτητα,το νουμερο ειναι 15 ετων και δε θελω να το χασω.Μπορω να κανω κατι;ειμαι εγω λαθος;ετσι πρεπει να γινει;ευχαριστω που διαβασατε το πονο μου.αν καποιος φιλος εχει παρομοια περιπτωση ας μου πει τι εκανε.Ευχαριστω και παλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως κάπως έτσι είναι η πολιτική τους. Φίλος είχε cosmote πριν 4-5 χρόνια. Σ αυτό το διάστημα το είχε αφήσει απλήρωτο για καν 2 μήνες. Ξεχρέωσε και το κοψε. Πέρσι πήγε να πάρει stickάκι Internet on the go και του ζήτησαν την εγγύηση των 150€ για να του το δώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από την κοσμοτε, παθών προ 10ετιας όταν έκανα 30 ευρώ λογαριασμό και δεν με έδιναν επιδότηση, με το που τους λέω κόψτε το βρήκαν ξαφνικά μια επιδότηση 80 ευρώ με την προϋπόθεση να κάτσω άλλους 20 μήνες.βρε ουστ

 

Swyped from my SII using Insomnia App, κλέβοντας wifi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι είναι δυστυχώς όπως στα είπαν, η εγγύηση είναι για την cosmote ο τρόπος να διασφαλίσει τα συμφέροντά της εφόσον είχες "κακό" προηγούμενο ότι σε περίπτωση που σε ξανασυνδέσει δεν θα φεσώσεις 3-4 λογαριασμούς ξανά. τα 150 στα επιστρέφει εφόσον ανοίξει η γραμμή σου και φύγει στη wind.

 

Μακριά από την κοσμοτε, παθών προ 10ετιας όταν έκανα 30 ευρώ λογαριασμό και δεν με έδιναν επιδότηση, με το που τους λέω κόψτε το βρήκαν ξαφνικά μια επιδότηση 80 ευρώ με την προϋπόθεση να κάτσω άλλους 20 μήνες.βρε ουστ

 

Swyped from my SII using Insomnia App, κλέβοντας wifi

 

μη κάνετε σαν μικρά παιδιά που τους πήραν το γλιφιτζούρι, έτσι είναι στις περισσότερες εταιρίες, οι επιδοτήσεις τέλος όπως τις ξέραμε. αυτά είναι δυστυχώς κ άμα μας αρέσουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους.εχω ενα προβλημα.πεσαν ολα μεζεμενα και αφησα απληρωτο το λογαριασμο κιν.για 3 μηνες και το κοψανε.το υπολοιπο ηταν 91.90e.Προχθες το πληρωσα και τωρα ειναι ενταξει.τους ζητησα να το επανασυνδεσουν και μου ζητησανε εγγυηση 150ε.τους ειπα οτι θελω να το κανω φορητοτητα και οτι αρκει να ανοιξουν τη γραμμη χωρις να ενεργοποιησουν τις εξερχομενες προκειμενου να το βρει η wind ανοιχτο.Μου απαντησαν οτι πρεπει να πληρωθει το ποσο και μετα να το επιστρεψουν αφου γινει φορητοτητα,το νουμερο ειναι 15 ετων και δε θελω να το χασω.Μπορω να κανω κατι;ειμαι εγω λαθος;ετσι πρεπει να γινει;ευχαριστω που διαβασατε το πονο μου.αν καποιος φιλος εχει παρομοια περιπτωση ας μου πει τι εκανε.Ευχαριστω και παλι.

 

φίλικά στο λέω τίποτα δεν θα είχε συμβεί αν από την πρώτη στιγμή στον 1ο λογαριασμό, αντί να αφήσεις 3 λογαριασμούς, πήγαινες σε ένα κατάστημα cosmote και έκανες ένα διακανονισμό ή στην χειρότερη μετατροπη σε καρτοκινητό εφόσον δεν έχεις να πληρώσεις, αλλά το να πας στη wind με σύνδεση και εκεί προυποθέτει ότι θα πρέπει να πληρώνεις λογαριασμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι είναι δυστυχώς όπως στα είπαν, η εγγύηση είναι για την cosmote ο τρόπος να διασφαλίσει τα συμφέροντά της εφόσον είχες "κακό" προηγούμενο ότι σε περίπτωση που σε ξανασυνδέσει δεν θα φεσώσεις 3-4 λογαριασμούς ξανά. τα 150 στα επιστρέφει εφόσον ανοίξει η γραμμή σου και φύγει στη wind.

 

 

 

μη κάνετε σαν μικρά παιδιά που τους πήραν το γλιφιτζούρι, έτσι είναι στις περισσότερες εταιρίες, οι επιδοτήσεις τέλος όπως τις ξέραμε. αυτά είναι δυστυχώς κ άμα μας αρέσουν..

μα δεν ειναι φεσωμενοι.τους εχω ξοφλησει

 

φίλικά στο λέω τίποτα δεν θα είχε συμβεί αν από την πρώτη στιγμή στον 1ο λογαριασμό, αντί να αφήσεις 3 λογαριασμούς, πήγαινες σε ένα κατάστημα cosmote και έκανες ένα διακανονισμό ή στην χειρότερη μετατροπη σε καρτοκινητό εφόσον δεν έχεις να πληρώσεις, αλλά το να πας στη wind με σύνδεση και εκεί προυποθέτει ότι θα πρέπει να πληρώνεις λογαριασμούς.

στη wind θα παω σε F2G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι είναι δυστυχώς όπως στα είπαν' date=' η εγγύηση είναι για την cosmote ο τρόπος να διασφαλίσει τα συμφέροντά της εφόσον είχες "κακό" προηγούμενο ότι σε περίπτωση που σε ξανασυνδέσει δεν θα φεσώσεις 3-4 λογαριασμούς ξανά. τα 150 στα επιστρέφει εφόσον ανοίξει η γραμμή σου και φύγει στη wind.

 

μη κάνετε σαν μικρά παιδιά που τους πήραν το γλιφιτζούρι, έτσι είναι στις περισσότερες εταιρίες, οι επιδοτήσεις τέλος όπως τις ξέραμε. αυτά είναι δυστυχώς κ άμα μας αρέσουν..[/quote']

 

Για πριν δέκα χρόνια μιλάω φίλος

 

Swyped from my SII using Insomnia App, κλέβοντας wifi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μη κάνετε σαν μικρά παιδιά που τους πήραν το γλιφιτζούρι' date=' έτσι είναι στις περισσότερες εταιρίες, οι επιδοτήσεις τέλος όπως τις ξέραμε. αυτά είναι δυστυχώς κ άμα μας αρέσουν..[/quote']

Αυτά μόνο στην κοσμοτε.

Και δυστυχώς αυτό το γεγονός δείχνει πως δεν σέβεται τους πελάτες της.

Παθών είναι και ένας εκ της διαχείρισης του Ινσομνια. :)

 

Sent from my Galaxy S using Insomnia v2.0.2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πριν δέκα χρόνια μιλάω φίλος

 

Swyped from my SII using Insomnia App, κλέβοντας wifi

 

εγώ θυμάμαι παλιά οι επιδοτήσεις αυξάνονταν χωρίς πολλά πολλά μόνο με την απειλή του ότι θα έφευγε κάποιος ή αν το ζήταγες, τώρα οι εταιρίες ακόμα και το αίτημα χειροπιαστό να δουν ότι θες να φύγεις και πάλι δε χαμπαριάζουν. vrwmiaris στην περίπτωση σου μάλλον ήσουν λίγο άτυχος..

 

Αυτά μόνο στην κοσμοτε.

Και δυστυχώς αυτό το γεγονός δείχνει πως δεν σέβεται τους πελάτες της.

Παθών είναι και ένας εκ της διαχείρισης του Ινσομνια. :)

 

Sent from my Galaxy S using Insomnia v2.0.2

 

δεν είναι ότι δεν τους σέβεται αλλά όταν σιγά σιγά φτάνει το 55% σε ποσοστό πελατών συνδέσεων στην ελλάδα κάπου μετά φρακάρει το σύστημα και βλέπεις άτομα που πέρσυ με τούς ίδιους λογαριασμούς να έχουν τώρα το 1/3 της περσινής επιδότησης κ όμως κάθονται γιατί τους συμφέρει.. εννοείται πως αν κάποιος βρει κάτι καλύτερο δεν έχει παρά να κάνει "μεταγγραφή" σε άλλη εταιρία. γιαυτό και οι εγγυήσεις και όλα και το ψείρισμα των πελατών όσων αφορά τις εγγυήσεις, θέλει να παραμείνει υγιής σαν εταιρία, το οποίο δεν το θεωρώ κακό σαν πολιτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εγώ θυμάμαι παλιά οι επιδοτήσεις αυξάνονταν χωρίς πολλά πολλά μόνο με την απειλή του ότι θα έφευγε κάποιος ή αν το ζήταγες' date=' τώρα οι εταιρίες ακόμα και το αίτημα χειροπιαστό να δουν ότι θες να φύγεις και πάλι δε χαμπαριάζουν. vrwmiaris στην περίπτωση σου μάλλον ήσουν λίγο άτυχος..

 

δεν είναι ότι δεν τους σέβεται αλλά όταν σιγά σιγά φτάνει το 55% σε ποσοστό πελατών συνδέσεων στην ελλάδα κάπου μετά φρακάρει το σύστημα και βλέπεις άτομα που πέρσυ με τούς ίδιους λογαριασμούς να έχουν τώρα το 1/3 της περσινής επιδότησης κ όμως κάθονται γιατί τους συμφέρει.. εννοείται πως αν κάποιος βρει κάτι καλύτερο δεν έχει παρά να κάνει "μεταγγραφή" σε άλλη εταιρία. γιαυτό και οι εγγυήσεις και όλα και το ψείρισμα των πελατών όσων αφορά τις εγγυήσεις, θέλει να παραμείνει υγιής σαν εταιρία, το οποίο δεν το θεωρώ κακό σαν πολιτική.[/quote']

 

Αυτό με τα νούμερα δεν παίζει, τουλάχιστον ποιοτικά.

Ωστόσο πρώτη φορά ακούω για εταιρεία που θέλει να διώχνει πελάτες.

Οι εποχές που οι εταιρείες διαλέγαν πελάτες, έχει περάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εγώ θυμάμαι παλιά οι επιδοτήσεις αυξάνονταν χωρίς πολλά πολλά μόνο με την απειλή του ότι θα έφευγε κάποιος ή αν το ζήταγες' date=' τώρα οι εταιρίες ακόμα και το αίτημα χειροπιαστό να δουν ότι θες να φύγεις και πάλι δε χαμπαριάζουν. vrwmiaris στην περίπτωση σου μάλλον ήσουν λίγο άτυχος..

 

δεν είναι ότι δεν τους σέβεται αλλά όταν σιγά σιγά φτάνει το 55% σε ποσοστό πελατών συνδέσεων στην ελλάδα κάπου μετά φρακάρει το σύστημα και βλέπεις άτομα που πέρσυ με τούς ίδιους λογαριασμούς να έχουν τώρα το 1/3 της περσινής επιδότησης κ όμως κάθονται γιατί τους συμφέρει.. εννοείται πως αν κάποιος βρει κάτι καλύτερο δεν έχει παρά να κάνει "μεταγγραφή" σε άλλη εταιρία. γιαυτό και οι εγγυήσεις και όλα και το ψείρισμα των πελατών όσων αφορά τις εγγυήσεις, θέλει να παραμείνει υγιής σαν εταιρία, το οποίο δεν το θεωρώ κακό σαν πολιτική.[/quote']

 

Απλα δεν θελει αλλους πελατες.το συστημα της μια χαρα δουλευει.ομως πρεπει να διωξει μερικους πελατες.για φορολογικους λογους της επιχειρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απλα δεν θελει αλλους πελατες.το συστημα της μια χαρα δουλευει.ομως πρεπει να διωξει μερικους πελατες.για φορολογικους λογους της επιχειρησης.

 

Μπορείς να διευκρινήσεις το 《για φορολογικούς λόγους》;

 

Sent from my GT-P5100 using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...