Προς το περιεχόμενο

Είναι καλά αυτα τα stats για την συνδεση μου???


habbit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά θα ήθελα μια βοήθεια και δεν ξέρω που να απευθυνθώ...

Συγκεκριμένα έχω:

bull__md.gif Link Information

spacer.gif Uptime: 1 day, 14:02:01 spacer.gif Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.020 / 1.614 spacer.gif Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]: 0,00 / 0,00 spacer.gif Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0 spacer.gif Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 18,0 / 39,0 spacer.gif SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 6,5 spacer.gif Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN spacer.gif Loss of Framing (Local/Remote): 11 / 0 spacer.gif Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0 spacer.gif Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 spacer.gif Loss of Link (Remote): 0 spacer.gif Error Seconds (Local/Remote): 59 / 0 spacer.gif FEC Errors (Up/Down): 4.294.967.185 / 15.110 spacer.gif CRC Errors (Up/Down): 4.294.967.185 / 410 spacer.gif HEC Errors (Up/Down): 17 / 190

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.020 / 1.614

Χάλια. Συγχρονίζεις κάτω από 2Mbit. 1.6Mbit για την ακρίβεια.

 

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 18,0 / 39,0

Για το Attenuation που έχεις, θα μπορούσες να έχεις καλύτερο συγχρονισμό. Περίπου στα 5+++Mbit.

 

SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 6,5

Το SNR πάλι δεν είναι καλό.

 

Έχεις βάλει σε όλα τα τηλέφωνα του σπιτιού φίλτρα;

Έχεις δοκιμάσει να συνδέσεις μόνο τον Router και να βγάλεις όοοολα τα τηλέφωνα από τις πρίζες;

 

 

Που μένεις και με τη παροχέα είσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας με ποιον παροχέα είσαι. Επίσης το Router που χρησιμοποιείς.

Πήρες τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη να δηλώσεις βλάβη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στην Forthnet και έχω το 585 ν7 και ναι έχω πάρει πολλά τηλέφωνα και έχω κάνει πολλούς καβγάδες... Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπορώ να κάνω κάποιες ρυθμίσεις από το interface του router ή αν παίζει κάποιο ρόλο κάποια βλάβη στην καλωδίωση του σπιτιού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θέση σου θα δοκίμαζα τα παρακάτω:

1) Να κάνω Update στο Firmware. (Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι).

2) Να δοκιμάσω με κάποιον άλλο Router κάποιου φίλου ενδεχομένως. Θα δοκίμαζα όσους περισσότερους μπορούσα.

3) Και με τον δικό μου Router και με του φίλου να πάω να μετρήσω το καλώδιο μου, που έρχεται έξω από το σπίτι. Να δω αν υπάρχει πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση.

4) Αφού τα είχα κάνει όλα αυτά θα έλεγα στη Forthnet ότι το πρόβλημα είναι δικό τους και να το φτιάξουν άμεσα.

5) Αν δεν το έφτιαχναν, θα πήγαινα σε ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως ειπαν πιο πανω το ρουτερ να φταιει δυσκολο.αν εχεις αλλο δοκιμασε αλλα δυσκολο.

β.κανονικα θα πρεπε να ησουν κοντα στα 8.επισης τωρα απο δοκιμες αναλογα τι πιανουν τα χερια σου απο το ευκολ οστο δυσκολο.

α.βγαζεις τα παντα απο πανω και αφηνεις μονο το ρουτερ σε μια τηλεφωνικη γραμμη με μικρο καλωδιο.ουτε τηλεφωνα ουτε τιποτα.

α1.εχεις συναγερμο??

β,ανοιγεις το κεντρικο πριζακι βγαζεις ολα τα καλωδια και συνδεεις στο πριζακι μονο αυτα τα 2 που ερχονται απο τον οτε και δοκιμαζεις παλι.ετσι θα εχεις απομονωσει ολο το αλλο σπιτι.

γ.αν εχεις εργαλεια κτλ κατεβαινεις κατανεμητη η χωνευτη αποσυνδεεις ολο το σπιτι και δοκιμαζεις εκει ποσο συγχρονιζεις.αλλιως το δινεις βλαβη σε forthnet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...