Critter Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Στις 18 Οκτωβρίου, θέλοντας να κάνω ένα δώρο στους γονείς μου μια μηχανή nespresso, μιας και έχουμε ήδη μία στο εξοχικό μας και τους άφηνε ικανοποιημένους χωρίς να έχουνε ψάξει άλλες επιλογές (κλασική μεγάλοι που βολεύονται με κάτι που τους αρέσει), έκανα έρευνα αγοράς μέσω internet (skroutz, google κτλ) για συγκεκριμένες espressoμηχανές. Στο ψάξιμο, έπεσα στο subforum των προσφορών του insomnia και είδα ότι η nespresso έχει προσφορά με κάθε αγορά μηχανής, 70€ δωροεπιταγή ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΗ! Εκείνη την ώρα σκέφτηκα ότι είμαι γραμμένος στο site της nespresso (από τον Μάρτιο) και θεωρώντας εαυτόν μέλος, πάτησα το link, συνδέθηκα και όντως στο πάνω μέρος της σελίδας εμφανίστηκε ένα banner ώστε να εκμεταλλευτώ την προσφορά. Έτσι προχώρησα στην παραγγελία και πλήρωσα με την πιστωτική μου κάρτα. Την επόμενη μέρα δέχτηκα τηλέφωνο από τη nespresso και ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα με ενημέρωσε ότι εάν δεν έχω κάνει online παραγγελία στο παρελθόν, δεν θεωρούμαι μέλος της nespresso και ας είμαι γραμμένος στο site, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η παραγγελία αν δεν τους αναφέρω το άτομο που μου έκανε τη σύσταση ως μέλος του nespresso club. Αν δεν το έκανα αυτό, η παραγγελία θα ακυρωνότανε. 1ο σφάλμα : Σαφέστατα και δέχομαι ότι η προσφορά είναι μόνο για μέλη του nespresso club, όμως εφόσον θέλουνε να το δουλέψουνε έτσι, δεν θα έπρεπε να δίνουν τη δυνατότητα σε απλούς εγγεγραμμένους χρήστες για προχωράνε τη διαδικασία του check out εκμεταλλευόμενοι την προσφορά. Επομένως μιλάμε για δομικό λάθος της ιστοσελίδας, που λυνότανε απλά με μία εγγραφη στη βάση δεδομένων του στυλ «να βλέπουνε την προσφορά μόνο τα μέλη». Μάλιστα αφού όπως θα δούμε και παρακάτω δίνουν τόσο μεγάλη έμφαση στο club, το συγκεκριμένο κομμάτι θα το χαρακτήριζα ερασιτεχνισμό. Με τα πολλά, ανέφερα στον κύριο ότι το βρήκα από το internet μέσω κάποιου ποστ και αυτός μου είπε ότι αν δεν αναφέρω συγκεκριμένο όνομα μέλους, δεν θα προχωρήσει η παραγγελία. Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυασχολήθηκα με το θέμα διότι δεν φανταζόμουνα ότι εν καιρώ κρίσης, δεν θα μου στέλνανε τη μηχανή για τον εξής απλό λόγο : Η εταιρία προφανώς αποδέχεται ότι η προωθητική ενέργεια αυτή θα της αποφέρει μεσοβραχυπρόθεσμα κέρδος και συνεπώς ένας άνθρωπος που θα εκμεταλλευτεί την προσφορά, αποτελεί σαν μονάδα πηγή κέρδους αλλά και σαν καταναλωτής δυνητικό διαφημιστή της εταιρία nespresso, πράγμα που σημαίνει επιπρόσθετα κέρδη. Δεν πρέπει δηλαδή να παραβλέπουμε ότι η καλύτερη διαφήμιση για μία επιχείρηση είναι οι πελάτες της. Συν τοις άλλοις, ακόμα και η προσφορά σαν προσφορά, αποκλείεται να προκαλεί χασούρα στην εταιρία από άποψη τιμής κόστους υλικών. Το μόνο σίγουρο δηλαδή είναι ότι δεν χαρίζουν για την ψυχή της μάνας τους αλλά αποσκοπούν στο κέρδος. 2ο σφάλμα : Μέχρι και σήμερα 25/10 δεχόμουνα σχεδόν καθημερινά τηλεφωνήματα (λες και επρόκειτο για ύψιστο θέμα εθνικής ασφάλειας) για να τους δώσω τα στοιχεία ώστε να προχωρήσει η παραγγελία με την προειδοποίηση κάθε φορά ότι δεν θα μου σταλεί η μηχανή σε διαφορετική περίπτωση. Δηλαδή με λίγα λόγια δεν μου κάνανε τη χάρη να πάρουν τα λεφτά μου. Μήπως έπρεπε να παρακαλέσω κιόλας; Τι είναι το nespresso club; H λέσχη μπίλντεμπεργκ; Μια λέσχη από λάτρεις του καφέ είναι που δίνουν τα λεφτά τους στη nespresso. Αλλα εν πάσει περιπτώσει δεν κρίνω τις πολιτικές της αλλα την αντίδραση της στο λάθος τους. Η εταιρία λοιπόν, όχι μόνο δεν σέβεται τον δυνητικό πελάτη – πηγή κέρδους – αλλά δεν σέβεται και τον ίδιο της ευατό μη υιοθετώντας πολιτικές πωλήσεων και αντιμετώπισης πελατειακών περιστατικών που διδάσκονται στη διοίκηση επιχειρήσεων της τρίτης λυκείου. Είναι θεμελιώδες ζήτημα στις πωλήσεις, ότι όταν κάνεις λάθος (στη συγκεκριμένη περίπτωση ότι με αφήσανε να εκμεταλλευτώ την προσφορά) και πρόκειται να αφήσεις δυσαρεστημένο έναν πελάτη ή έναν δυνητικό πελάτη, τότε κάνεις τα πάντα (ακόμα και με χασούρα) ώστε να τον αφήσεις ικανοποιημένο και «σκλαβωμένο» με σκοπό να συνεχίσει να είναι πελάτης. Δηλαδή τώρα η nespresso τι κατάφερε με την ερασιτεχνική αντιμετώπιση των στελεχών της (διότι που ανέφεραν ότι θέμα έχει φτάσει ψηλά); Να σας πω : 1) Έφαγε δημόσιο κράξιμο που σίγουρα σε κάποιους θα προκαλέσει κακή εντύπωση 2) Εξήγησα στους γονείς μου το περιστατικό και νευριάσανε μιας και όλοι έχουμε το ανθρώπινο κεφάλαιο να αντιληφθούμε τις πελατειακές σχέσεις (πατέρας καταστηματάρχης και εγώ οικονομικός υπεύθυνος και δημοσίων σχέσεων σε εταιρία λιανικών πωλήσεων και μάλιστα στο χώρο του καφέ). 3) Η ΚΑΦΕΑ (illy) έχει αυτή τη στιγμή προσφορά στο Σκλαβενίτη με 8 πακέτα την Y1 και στο site της με 12 πακέτα την X7.1. Προφανώς και θα προτιμήσουμε αυτή την espressιέρα μιας και οι γονείς πείστηκαν ότι ίσα ίσα πάμε και σε πιο επώνυμο και επαγγελματικό καφέ παρά το ότι είναι πιο ακριβός. Άλλωστε με τη δωρεάν μηχανή αποσβένεις για 1-2 χρόνια τη διαφορά της τιμής στον καφέ. Μάλιστα μου είπαν να αντικαταστήσουμε και αυτή του εξοχικού δεδομένου ότι τον καφέ που δίνει η καφέα, θα τον πιούμε. Είναι κρίμα εταιρίες σαν τη nespresso να επιλέγονται σαν λύση μόνο για τον φθηνό εύγευστο καφέ τους και για τίποτα παραπάνω. Τέλος θα πρέπει να αναφέρω ότι εκτός από μία κοπέλα (στις 24/10) που της είπα όλα τα παραπάνω και μου ζήτησε συγγνώμη, κανείς άλλος δεν το έκανε. Ακόμα και σήμερα που με πήραν τηλέφωνο για να γίνει η ακύρωση καθώς δεν μου κάνανε τη χάρη να πάρουν τα λεφτά μου, συγγνώμη δεν άκουσα. Αυτά!
sphinxgr Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Είναι κρίμα εταιρίες σαν τη nespresso να επιλέγονται σαν λύση μόνο για τον φθηνό εύγευστο καφέ τους και για τίποτα παραπάνω. ...φθηνό?
Lucifer Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Μήπως τα πολλά τηλεφωνήματα ήταν hint απλώς να βρεις ένα μέλος στην τύχη και να το αναφέρεις, ώστε να πωληθεί μια συσκευή αλλά να μη μπλέξει ο υπάλληλος με κανέναν στριμμένο τυπολάτρη supervisor;
johnieXoX Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 όχι, έπρεπε η nespresso να δώσει την προσφορά έτσι στον critter για να μην τον χάσει από πελάτη... τον critter και τον κάθε critter περιμένει μία εταιρεία, που πληρώνει τον clooney για τις διαφημίσεις της, για να του χαρίσει 70,00 € εμπόρευμα αντίθετα με τους όρους της προσφοράς που έχει θέσει εγώ πάντως είχα χρησιμοποιήσει τα στοιχεία από μέλος του forum
kage Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 espresso latte κτλ.real θα κανεις μονο με μηχανες που δεν δεχονται καψουλες...
Critter Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 Είναι πιο φθηνές οι κάψουλες σε σχέση με το αντίπαλο δέος της illy. Αυτο εννοώ φθηνή. Μήπως τα πολλά τηλεφωνήματα ήταν hint απλώς να βρεις ένα μέλος στην τύχη και να το αναφέρεις, ώστε να πωληθεί μια συσκευή αλλά να μη μπλέξει ο υπάλληλος με κανέναν στριμμένο τυπολάτρη supervisor; Ο τυπολάτρης supervisor, για να έχει γίνει supervisor, θα πρέπει να έχει τις στοιχειώδης γνώσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και αντιμετώπισης λαθών. Όπως είπα και παραπάνω, σέβομαι το γεγονός ότι η εταιρία έχει θέσει κάποιους όρους, είτε εμένα μου αρέσουν είτε όχι (δεν θα μου δώσουν και αναφορά) αλλά στην προκειμένη εφόσον μου έδωσαν τη δυνατότητα ΩΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ να προχωρήσω στην παραγγελία, αποτελεί κατάφωρα δικό τους λάθος. Δεν παρέκαμψα με κάποιο trick τους κανόνες τους. Την επίσημη διαδικασία ακολούθησα. Αυτοι παρακάμψανε τους κανόνες τους δίνοντας μου τη δυνατότητα να προχωρήσω την παραγγελία θεωρώντας εαυτόν μέλος (να μυρίσω τα νύχια μου ότι δεν θεωρούμαι μέλος παρόλο που είμαι εγγεγραμένος; Το ότι δεν μου ήρθε το mail, δεν σημαίνει κάτι. Πολλά mails δεν φτάνουν και μπαίνουν π.χ στο spam). Btw, κάποιος χρήστης ανέφερε τη φράση «χαρίζω 70€ εμπόρευμα». Προφανώς κάνει πλάκα. Στην σπάνια περίπτωση που το εννοεί (που αποκλείεται) να του πω ότι τα 70€ εμπόρευμα σε όρους κόστους υλικών για την εταιρία παίζει να είναι και 10€ (και πολύ μπορεί να λέω). Σε συνδυασμό με τα 139€ που θα έδινα για τη μηχανή, που σε όρους κόστους είναι αρκετά χαμηλότερη, η εταιρία θα έβγαινε ΕΞ ΑΡΧΗΣ κερδισμένη. Από εκεί και πέρα θα κέρδιζε ακόμα περισσότερο από τις μελλοντικές παραγγελίες μου. Σιγά μην πούλαγε η nespresso με χασούρα. Τι είναι; Φιλανθρωπικό ίδρυμα; Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν κοστολογικά. Όπως ξαναείπα δεν παρακαλάω κανέναν για να πάρει τα λεφτά μου. 100% πρόβλημα του αν δεν θέλει. Μου ήταν πάρα πολύ εύκολο ως παλιός στο forum να στείλω ένα pm στον topic starter να μου δώσει το όνομα του για να το χρησιμοποιήσω. Σιγά μην έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία για να δώσω τα λεφτά μου σε κάποιον. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλίες που κάνουν καλύτερα και πιο επώνυμα πορτοκάλια με προσφορές σαν της illy. Α!και για να μην ξεχάσω, αφου η προσφορά είναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΗ, τότε γιατί ζητάνε σύσταση για έναν που είναι μη μέλος; Δεν γράφει πουθενά στους όρους της προσφοράς ότι είναι μεν ΜΟΝΟ για μέλη αλλά υπάρχει εξαίρεση αν υπάρξει σύσταση. Τέλος πάντων, αν δεν ήταν κοντόφθαλμοι, σίγουρα θα μπορούσανε να εξυπηρετήσουν. Κοριδεύουν τον εαυτό τους και τον κόσμο με αυτα τα tricks τύπου σύσταση, μή συσταση κτλ.
isim Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2012 Είναι κρίμα εταιρίες σαν τη nespresso να επιλέγονται σαν λύση μόνο για τον φθηνό εύγευστο καφέ τους και για τίποτα παραπάνω. Ουτε φθηνος ειναι ουτε ευγευστος!!!!Αντιθετα ειναι ενα ακριβο νεροζουμι
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2012 Είναι κρίμα εταιρίες σαν τη nespresso να επιλέγονται σαν λύση μόνο για τον φθηνό εύγευστο καφέ τους και για τίποτα παραπάνω. ...φθηνό? Όταν το ασημένιο φακελάκι του illy κοστίζει 0,25 περίπου ( και μιλάμε για καφέ που γαμάει) , και το χρωματιστό σκατό προϊόν χημείας στην κάψουλα κάνει 0,45, δεν τη λες και φθηνή.. μισώ nestle όπως και να ΄χει, γνωρίζουν όλοι πως με παράνομες τακτικές απειλεί τα σουπερμάρκετ ώστε να μη βάζουν ανταγωνιστικά προϊόντα στα ράφια τους, κι έχει οδηγήσει σε λουκέτο πολλές μικρές ελληνικές εταιρίες που δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να εξαγοράσει, με προϊόντα πολύ καλύτερα σε σχέση με τα δικά της, χωρίς να έχουν σημαντική διαφορά στην τιμή , και έχουν γίνει πολλές καταγγελίες και αγωγές σε βάρος της από ανταγωνιστές , αλλά με το μπουρδέλο το ελληνικό κράτος και την ελληνική δικαιοσύνη και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς τη συμφέρει να πληρώνει δίκες και πρόστιμα παρά να γίνει σοβαρή επιχείρηση και να σταματήσει την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης που έχει σε πολλές κατηγορίες προϊόντων... Δηλαδή με λίγα λόγια δεν μου κάνανε τη χάρη να πάρουν τα λεφτά μου. Μήπως έπρεπε να παρακαλέσω κιόλας; Τι είναι το nespresso club; H λέσχη μπίλντεμπεργκ; Μια λέσχη από λάτρεις του καφέ είναι που δίνουν τα λεφτά τους στη nespresso. ε όχι και λάτρεις του καφέ.. τεμπέληδες του καφέ θα τους έλεγα εγώ, που προτιμούν να πίνουν χημικά ζουμιά αντί να φτιάξουν ΚΑΦΕ στη μηχανή με πραγματικό καφέ, γιατί βαριούνται να καθαρίσουν το ρουξούνι και το μπρίκι από το αφρόγαλο, και τη θήκη και τη βάση της εσπρεσιέρας από τα υπολείματα του εσπρέσσο... για τους περισσότερους είτε πίτουρο έχει μέσα η κάψουλα είτε ξεραμένο σκατό αγελάδας αρωματισμένο με χημικά το ίδιο και το αυτό τους κάνει... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα