Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

 

Άνοιξα αυτό το θέμα μη γνωρίζοντας που να απευθυνθώ και θέλοντας να ενημερώσω/προστατέψω κάποια άτομα στο φόρουμ.

Ίσως είναι σε λάθος κατηγορία και ίσως να μην έχει καν χώρο σε αυτό το φόρουμ, αλλά αφορά τρελά παράπονα για το e-shop...

 

Έχοντας με απογοητεύσει επανειλημμένα είπα τη δευτέρα 29/10 να τους δώσω μια τελευταία ευκαιρία και να αγοράσω από εκεί μια LG 23αρα οθόνη...

Το προιόν άμεσα διαθέσιμο. Εγώ για να το σιγουρέψω μιας και ξέρω πλέον ότι το κατάστημά τους είναι ένα μπάχαλο, παίρνω τηλ στις πωλήσεις για να μου το επιβεβαιώσουν! 2 φορές ρώτησα τον άνθρωπο, 2 φορές μου τόνισε πως ναι, υπάρχει και θα είναι στο χώρο μου σε 2-3 μέρες.

 

Το παραγγέλνω λοιπόν και δηλώνω πως θέλω να παρακολουθείτε η εξέλιξη του προιόντος μέσω SMS. Αποτέλεσμα: 4 μέρες ούτε μήνυμα, ούτε προιόν. Μπαίνω στο SITE και βλέπω πως το προιόν δεν υπάρχει πουθενά, είναι εξαντλημένο και δεν είναι δυνατή η απόκτησή του. Μπαίνω στην παραγγελία μου, βλέπω πως έχει κολλήσει στο στάδιο του ελέγχου διαθεσιμότητας!

 

Εν ολίγοις: Παραγγέλνω το προιόν, δεν ενημερώνομαι ποτέ και περιμένω 4 μέρες σαν το ******* την οθόνη μ... Σήμερα (Παρασκευή 2/11) παίρνω λοιπόν τηλ, μου λένε λοιπόν σαν να μην τρέχει τίποτα ότι η παραγγελία μου πρέπει να ακυρωθεί αφού δεν υπάρχει πλέον αυτή η οθόνη... Τους λέω ότι είχα διπλορωτήσει για διαθεσιμότητα και μου λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα...

Λέω πως θέλω να μιλήσω με προιστάμενο και μου λένε δεν γίνετε άμεσα και πως θα επικοινωνήσει εκείνος σήμερα μαζί μου ...

Και όλα αυτά με εμένα να είμαι έτοιμος να σκοτώσω άνθρωπο και αυτόν σαν να μη τρέχει τίποτα...

Αποτέλεσμα... Πάλι με γράψανε κανονικά! Πάλι μηδενική εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση...

Δεν ξέρω πια τι να πω΄!

 

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ E-SHOP!!! Που να καταρρεύσει σαν αλυσίδα και να απολυθούν όλοι οι άχρηστοι που δουλεύουν εκεί μέσα!!! Γιατί δεν εκτιμούν το να έχεις δουλεία μια τέτοια εποχή και όχι να αντιμετωπίζουν τον πελάτη σα σκουπίδι!

 

Μεγάλο το κείμενο, πολλά τα παράπονα, αλλά πιστεύω ότι θα βοηθήσω άτομα που θέλουν να παραγγείλουν από εκεί!!!!

 

Υ/Σ Την προηγούμενη φορά που έφτιαξα μαζί με φίλο PC από εκεί δεν χωράει ο νους σας το τι πέρασα και ακόμα περνάω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ παιδιά πάλι, για μία αλλαγή χαλασμένου προϊόντος (κάρτας γραφικών), δύο χρόνια μετά την αγορά της, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, Οι υπάλληλοι ήταν εξυπηρετικότατοι...

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ από θέμα διαθεσιμότητας μια φορά τους έχω κράξει, αλλά όσον αφορά αλλάγες σε ελλατωματικό προιόν μέσα στην εγγύηση δεν έχω κανένα πρόβλημα τόσα χρόνια που ψωνίζω από κει!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mα το eshop ρε παιδιά, ήταν έτοιμο να βαρέσει μπιέλες, ήταν έτοιμο για χρεωκοπία η τέλος πάντων έτοιμο να κλείσει. Σώθηκε "λένε" μπαίνοντας σε κάποιο "άρθρο", αλλά και πάλι, δεν είναι το... "e-shop" παλαιότερων ετών...

 

Εταιρεία φάντασμα, που ήταν έτοιμη να φαλιρίσει, και πάτε και αγοράζετε, κάνετε παραγγελίες από εκεί...;

 

Ποιός φταίει; Ο $#@$$# σας.... Μακριά από εκεί...

Επεξ/σία από DaveMurray
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε πατε καλά ? έχετε δει τι τιμες έχει το e-shop ? και τι προτείνετε τα πλαισιο-multi-cosmodata klp ?
εμένα προσωπικά με έχουν εξυπηρετήσει παρα πολυ καλά και οτι ηταν ελαττωματικό μου το άλλαζαν χωρις συζήτηση σε αντίθεση με το πλαισιο που εχω τις χειροτερες εντυπώσεις..και σιγα ρε φιλε δε σου εφαγαν λεφτα..ναι ηταν μη επαγγελματικη συμπεριφορα να μην σε ενημερώσουν έγκαιρα αλλα χαλάρωσε για οθονη μιλας και οχι για φαρμακο..δε θα πεθανεις κιολας.. αν δεν υπηρχαν και αυτοι τι θα καναμε με τους υπολοιπους ?

  • Like 19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι υπάρχουν παράπονα για το e-shop δεν το πιστεύω θα έχω να λέω στα εγγόνια μου οτι έζησα να το δώ και αυτό :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε πατε καλά ? έχετε δει τι τιμες έχει το e-shop ? και τι προτείνετε τα μπουρδελα πλαισιο-multi-cosmodata klp ?

εμένα προσωπικά με έχουν εξυπηρετήσει παρα πολυ καλά και οτι ηταν ελαττωματικό μου το άλλαζαν χωρις συζήτηση σε αντίθεση με το πλαισιο που εχω τις χειροτερες εντυπώσεις..και σιγα ρε φιλε δε σου εφαγαν λεφτα..ναι ηταν μη επαγγελματικη συμπεριφορα να μην σε ενημερώσουν έγκαιρα αλλα χαλάρωσε για οθονη μιλας και οχι για φαρμακο..δε θα πεθανεις κιολας.. αν δεν υπηρχαν και αυτοι τι θα καναμε με τα μπουρδελα τους υπολοιπους ?

τι τιμες εχει?

το eshop Ειχε καλυτερες τιμες καπου το 2003-2004

μαλλον ξεχνας την συμπεριφορα που ειχε προς τους πελατες στο θεμα rma

ξεχνας οτι κανει 2 μηνες να σου φερει προιοντα

και φυσικα ξεχνας οτι ειναι κυριολεκτικα απατεωνες κλεβοντας το δημοσιο με πλαστα τιμολογια και οτι κανουν 2 μηνες να πληρωσουν τους υπαλληλους τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το pc της υπογραφης μου το πηρα απο το e-shop και εκανε 1 Μηνα(!) να ερθει.

Τις πρωτες 2 εβδομαδες ουτε φωνη ουτε ακροαση!

Η παραγγελια ειχε κολησει στον ελεγχο διαθεσιμοτητας.

Πολλα τηλεφωνα απο 'μενα.Απο τα 30 τηλεφωνα που εκανα(κυριολεκτικα) να σηκωσαν τα 3.Και μου ελεγαν ψεματα οτι οπου να 'νε θα τα στειλουν.

Μετα μου εστηλαν μηνυμα οτι καποιο προβλημα διαθεσιμοτητας υπαρχει.

Παιρνω τηλ και μ ενημερωνουν οτι τα ηχεια και κατι αλλο (δεν θυμαμε τι) δεν ηταν διαθέσιμα.(Μετα απο 2 βδομαδες μου το 'πανε...)

Και αφου τα αλλαξα εκανε αλλες 2 εβδομαδες να ερθει.

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το e-shop το μόνο που έχει να κάνει κανείς για να καταλάβει τι παίζει είναι να δει τις προσφορές Crazy Sundays. Βάζουν τιμές σε προϊοντα που δεν έχουν καν εκείνη τη στιγμή και τα περιμένουν κάποια στιγμή στο μέλλον. Τώρα το αν θα το παραγγείλεις και θα φτάσουν όσα αυτοι έχουν είναι άλλο θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχτώ χρόνια ψωνίζω από το eshop (δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο καταστημα στην πόλη μου) και αν εξαιρέσω τις καθηστερήσεις στην παραλαβή τα τελευταία χρόνια (για τις οποίες είμαι προετοιμασμένος ψυχολογικά) δεν είχα προβλήματα με ελατωματικά προιοντα και επιστροφές.Μια φορά μονο μου έστειλαν αλλο κουτί από αυτό που είχα παραγγείλει γιατι δεν υπήρχε το δικό μου και το οποιο ήταν καλύτερο και ακριβότερο από αυτό που είχα ζητησει και το πλήρωσα στην τιμή του κουτιού που δεν είχαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...