Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φίλε manosnik τι εννοείς με αυτό που είπες >? για πες μου να καταλάβω γιατι αυτο ηταν προσωπικό ! η δικη μου συμπεριφορα φαλίρησε το κρατος ? εισαι σοβαρός ανθρωπέ μου ? επειδή θα κοιτάξω να πάρω απο εκει που έχει πιο φθηνά ?

μερικοί δε πατε καλα εδω μέσα..άλλο να μου πεις δε γουσταρεις το e-shop γιατι σε καθυστερεί και αλλο η παπαρια που πέταξες..δε με ξερεις προσωπικά οποτε προσεχε πως μιλας..

απο τη στιγμη που συντηρεις λαμογια απατεωνες και σκατομαγαζατορες,συντηρεις αυτη τη σκατοκατασταση αυτου του σκατομαγαζο,και μαλιστα εν γνωση σου.

θα γουσταρω πολυ την επομενη φορα που θα πας για rma να σου πουνε μια απο τις κλασσικες παπαριες για στραβωμενα πινακια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γενικά εγώ προσωπικά εγώ είμαι σχετικά ικανοποιημένος από το εν λόγω κατάστημα εκτός από μια αρνητική εμπειρία. Πολύ θετικό η χαρακτηριστική ευκολία που έχουν στην αντικατάσταση οποιουδήποτε ελαττωματικού προϊόντος. Συγκεκριμένα την τελευταία φορά τους πήγα πίσω έναν αποκωδικοποιητη τηλεόρασης επειδή κολλαγε η εικόνα σε 3-4 κανάλια. Μου τον αντικατέστησαν αμέσως(αν και οι 2 αποκωδικοποιητες δεν είχαν ζελατινα το κουτί τους απεξω..δεν θα πρεπε να είχαν..; ). Μόλις έβαλα τον καινούργιο αποκωδικοποιητή διαπίστωσα ότι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Οπότε

ελεγξα τα καλώδια-βυσματα της κεραίας και τελικά έφταιγαν αυτά...Που σημαίνει ότι δεν έκαναν ούτε έναν τυπικό έλεγχο και μου δωσαν με την μια καινουργιο(ήταν όντως καινούργιο γιατι πάνω στο δεκτή είχε ζελατινες και ήταν πραγματικά αψεγαδιαστος). Η μονη πραγματικά αρνητική εμπειρία ήταν με ένα χειριστήριο ps3. Το παραγγελνω από εκεί επειδή εκανε 40 ευρώ τότε ενώ στα αλλά μαγαζια το είχαν κοντά στα 60. Που να ξέρω και εγώ τι θα ακολουθήσει... Μόλις μου ήρθε και το άνοιξα εξωτερικά ήταν ακριβώς ίδιο. Μόλις δοκίμασα να παίξω όμως κατάλαβα οτι κάτι δεν εκεί καλά. Το analog κολλουσε και μερικά πλήκτρα επισης. Εψαξα μετά στο νετ για μουφα χειριστήρια που μπορεί να βγάζουν κ όπως αποδείχτηκε ήταν όντως μαϊμού. Τους το πήγα και είπα οτι δεν θέλω αντικατάσταση γιατί και το επόμενο θα ήταν το ίδιο και τους ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Ο υπάλληλος που ηταν φιλικός όντως παραδέχτηκε όταν το πιασε και παταγε κουμπια οτι κάτι δεν πήγαινε καλά. Τελικά δεν δέχτηκαν ποτέ να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων και μου κάνανε πίστωση χρημάτων για επόμενη αγορά...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ E-SHOP!!! Που να καταρρεύσει σαν αλυσίδα και να απολυθούν όλοι οι άχρηστοι που δουλεύουν εκεί μέσα!!! Γιατί δεν εκτιμούν το να έχεις δουλεία μια τέτοια εποχή και όχι να αντιμετωπίζουν τον πελάτη σα σκουπίδι!

 

 

 

Πιστευεις οτι η οντως κακή εξυπηρετηση του eshop, ειναι λόγος για τετοιες κατάρες; Για μια οθόνη, εύχεσαι να καταστραφουν οι ζωές τόσων ανθρώπων; Απλά αν έτσι νομίζεις επέλεξε άλλο μαγαζι την άλλη φορά.

Και δικιο που εχεις φίλε μου, με τον τρόπο που εκφράστηκες το χάνεις.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μπω δυναμικα στο θεμα και συντομα..

εδω και 2 εβδομαδες περιμενω 1 πολυμηχανημα το οποιο στο site τους λενε σε 2 μερες και μου ειπανε οτι θα το εχουνε μεχρι την παρασκευη απο τοτε που εκανα την παραγγελια τριτη..

εδω και 2 παρασκευες μου λενε οτι ακομα παραγγελια δεν εχει γινει και περιμενουνε..

 

Ελληνικη Ξεφτιλα απλα.

να τα κλεισουνε να τελειωνουμε τι τους λενε και επαγγελματιες κιολας?

απλα οταν θα δω οτι ειναι ετοιμο να σταλει στο site θα παρω τηλ να το ακυρωσω ετσι για σπασιμο και θα παω να το παρω απο αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την καλησπέρα μου,ειδα για εμπειριες..και ειπα να γραψω και εγω :)

σε γενικες γραμμες ικανοποιημενος (παραγγελια,αρεμει)

αν βρω κατι μεμτο ειναι θεμα "καθυστερηση ειδοποιησης"

(σε προιοντα που λενε 8-14 μερες)

δεν ειδοποιουμε οταν ρθουν, απλα εγω το μαντευω κ πηγαινω για παραλαβη!

οπως και να εχει ειναι απο τα λιγα μαγαζια με καλες τιμες...και φθηνο!

(κακως μαλωνετe παιδες για "ξενο αχυρωνα" ) :P :P

 

υ.γ benign 315 (1) 316 (χ) 319 (1) 331 (χ)

καλα κερδη ,σε οσους τα παιξανε ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδεία οι άνθρωποι που το έχουν τους έχουν παει μέσα για χρέοι . Απλός η μεγαλύτερη ιντερνετικη αλυσίδα που υπήρχε απο παλιά τελείωσε ...

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e-shop προσωπικα με εχει βολεψει για πολλες αγορες στο παρελθον και δεν ειχα κανενα παραπονο εδω και χρονια. Το γεγονος πως μπορουσες να παραλαβεις απο το e-shop point χωρις εξτρα χρεωσει με ειχε βολεψει πολυ και παροτι ειχε παψει να ειναι το φθηνο καταστημα, τα γλιτωνα απο τα εξοδα αποστολης. Περσυ τετοια εποχη ομως πειρα ενα κινιτο, ελεγε αμεσα διαθεσιμο και τελικα εφτασε εναν μηνα μετα. Τοτε αποφασισα οτι δεν θα τους ξαναπροτιμισω, αλλωστε οι υπολοιποι εχουν ριξει τις τιμες τους και αν δωσω και λιγα παραπανω με τα εξοδα αποστολης, τουλαχιστων θα εχω το προΐων γρηγορα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σε όλους! σήμερα θα κράξω και εγώ το συγκεκριμένο μαγαζί.. θα συμφωνήσω με πολλούς αλλά θα διαφωνήσω με άλλους...

Είμαι και εγώ ένα από τα θύματα τις εποχής με τις προσφορές κράχτες..(crazy sundays)

 

Στις 24/12 έκανα μια παραγγελία με μια κάρτα γραφικών που από 260€ την είχε 208€. Την ώρα που την είδα έγραφε διαθέσιμη. κάνω την παραγγελία μου και μετά από 2-3ώρες την δείχνω σε έναν φίλο μου και έγραφε παραλαβή στις 29/12. Οκ λέω κανένα θέμα..

Η παραγγελία δεν συνεχίστηκε όμως και στις  31/12 στέλνω email στην εταιρία πως δεν έχω λάβει απάντηση για το αν παρέλαβαν αυτοί το προϊόν. Λαμβάνω σχεδόν άμεση απαντιση από eshop που έλεγε

Η παραγγελία σας ενημερώθηκε με επιτυχία.

 

Αναμενόμενες παραλαβές, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση του προμηθευτή θα έχουμε στο τέλος της εβδομάδας.

 

Τι να κάνουμε λέω άλλη μια βδομάδα υπομονή... ε σήμερα μου στείλανε μήνυμα... ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΛ.. το τονίζω αυτό... πως υπάρχει πρόβλημα στην παραγγελία και να πάρω εγώ τηλ για να δούμε τι θα κάνουμε... ΕΛΕΟΣ.... ΠΟΣΟ ΓΥΦΤΟΙ ρε παιδιά... ΕΛΕΟΣ!

 

Συγκράτησα λίγο τον θυμό μου.. (Έχω δουλέψει σε αρκετές τέτοιου είδους εταιρίες και γνωρίζω αρκετά πράγματα όπως όταν κάνεις μλκία προσπαθείς να έρθεις κοντά στον πελάτη για να βρεις μια λύση που να συμφέρει και τους 2..)

 

Πηρά τηλ και απάντησε ένα καημένο παιδάκι που έκανε αγγαρεία.. δηλαδή απάντησε με ένα τόνο φωνής στυλ.. ναιιιιιιι......

 

Τον ρωτάς για την παραγγελία και μου λέει με άνεση δεν φταίμε εμείς φταίει το προμηθευτής που δεν είχε άλλο προϊόν..

Ωραία του λέω τι έχετε να προτείνετε? ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.. λες και απευθίνεται στον φίλο του... του λέω να μιλήσω στον προϊστάμενο του γιατί και αυτός την δουλεία του κάνει κ λέει ότι του πουν.. και συνεχίζει με τον ίδιο τόνο..

- δεν έχω προϊστάμενο...

του λέω ΤΙ??? λέει δεν είναι άδω...

του λέω φέρε μου κάποιον να συνεννοηθώ βρε αδερφέ...

απαντά θα μιλήσω εγώ και θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας μέχρι αύριο.. 

του λέω θέλω να μιλήσω με τον διευθυντή.. επέμενε πως θα με πάρουν τηλ..

του λέω γνωρίζουμε πολύ καλά και οι δύο πως δεν θα γίνει αυτό γιαυτο σύνδεσε με τώρα...

και μου απάντησε δεν μπορώ να το κάνω αυτό γεια σας... και τέλος η συνομιλία...

 

 

 

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. έμεινα εντελώς ευχαριστημένος από το κατάστημα θα το ξαναπροτιμήσω.

 

Εντωμεταξύ επειδή μένω επαρχεία πλέων.. τα περισσότερα πράγματα τα αγοράζω από online καταστήματα και σε όπιο κατάστημα υπήρχε κάποιο θέμα ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ με έπαιρναν τηλέφωνο και σε άλλα καταστήματα σε παρόμια περίπτωση μου έδιναν αντίστοιχο προϊόν στην ίδια τιμή.(καλύτερο πάντα)

 

αυτά.... τέτοια μαγαζιά που κατά την γνώμη μου(και όχι μόνο) κοροϊδεύουν τους πελάτες που το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έχουν γνώσεις στο αντικείμενο πρέπει να ελέγχονται καλύτερα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ λίγο πολύ ευχαριστημένος είμαι. Εντάξει..κάτι κολπάκια τα κάνουνε, αλλά σε σχέση με αυτά που κάνουν άλλες αλυσίδες, είναι "πταίσματα". Στο μόνο θέμα που δεν έχω σχεδόν καθόλου εμπιστοσύνη, είναι οι διαθεσιμότητες. Οπότε αν χρειαστώ κάτι άμεσα ή σε συγκεκριμένο χρόνο (συνήθως για θέματα δουλειάς), δυστηχώς προτιμώ άλλα καταστήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ μια από τα ίδια, απ΄τη Παρασκευή 4/1/13 έκανα μια παραγγελία σε κουτί, κάρτα γραφικών, fans και φίλτρα το κουτί που είχα επιλέξει έλεγε από 8-15 εργάσιμες οπότε θα μου αργούσε τα άλλα που είχαν 1-3, κάνω αλλαγή στην παραγγελία το Σάββατο 5/1/13 με κουτί και αυτό 1-3 εργάσιμες από τότε έως χθες, περίμενα σμσ αφού δεν έστελναν πείρα στο e-shop και τους ρώτησα πότε θα έρθουν, η απάντηση... δεν είχαν την 7770  σε κανένα μαγαζί και την έφεραν από την asus, δεν πρόλαβε να φτάσει Αθήνα με για να έρθει Πάτρα με το δρομολόγιο του Σαββάτου χθες δηλαδή και θα μου την στείλουν με το επόμενο δηλαδή την τρίτη.. 

τη να πει κανείς... :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα τα πραματα παιδια παρτε ενα τηλ και ρωτηστε για ενα εξαρτημα πληροφοριες παρτε μια το e-gate και μετα παρτε μια το e-shop και θα δειτε μονοι σας οτι αφορα το θεμα ευγενεια κτλπ.

 

ποτε πλαισιο ποτε e-shop ποτε γερμανοι ποτε multirama.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε πλαισιο ποτε e-shop ποτε γερμανοι ποτε multirama.

Μη ξεχνάς κώτσο. Υπάρχει κόσμος που ψωνίζει υπολογιστές από εκεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιοτερα ειχα δουλεψει σε πληρως μηχανογραφημενη αποθηκη(σκανερ,LPR DeFacto κλπ).Οταν εφευγε ενα προιον η ενημερωση γινοταν μετα απο κανα τριωρο.Αυτο δεν λεει τπτ.Το θεμα της διαθεσιμοτητας σε ολα τα e-shops ειναι κατι σχετικο.Παιρνεις τηλ για να βγαλεις ακρη.Και αντε,αμα παρεις το VisionStudio πχ ενα εχουν τα παιδια και φυσικα ειναι πιο ευκολο να εχουν μια πληρη εικονα της αποθηκης τους.Σε αλυσιδες ομως οπως το E-shop γινετε ο κακος χαμος,μπορει να βλεπουν στο συστημα οτι εχουν 10 κομματια απο ενα προιον και να τρεχουν παραγγελιες για 15.Αρα 5 πελατες θα περιμενουν αρκετα.Οσο για την online ενημερωση.....αυτη πασχει ακομα και σε μεγαλα sites του εξωτερικου.

Εγω εχω παρει πολλα πραγματα και απο το e-shop,multirama,plaisio,visionstudio,computerbeast,digitalmaster κλπ.

Και πολλα απο αυτα τα εχω ακυρωσει(και απο τα "μικρα")για να τα παρω τελικα απο αλλου

Τωρα για RMA η πιο προσφατη εμπειρια μου ειναι απο το multirama,μια gpu,η οποια εγινε μεσα σε μια εβδομαδα.

Δεν δικαιολογω τπτ και κανεναν,πανω κατω τα ιδια ισχυουν για ολα τα μαγαζια,εξαιρεσεις παντα υπαρχουν,και οι εμπειριες παντα θα διαφερουν.

Και το σημαντικοτερο,μην ξεχναμε ποτε οτι εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε γελασε,που λεει και ο νιονιος,με οτι αυτο συνεπαγεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Την περασμένη Τετάρτη 20/2 παρέδωσα στο eShop 2 προβληματικές μνήμες τύπου vengeance της Corsair για έλεγχο και αντικατάσταση.
Οι μνήμες παρουσίαζαν το εξής πρόβλημα,δεν εκκινουσαν τον υπολογιστή αν δεν πατούσες 2-3 φορές το power button.Αν ο υπολογιστής ξεκινούσε μετά από αυτές τις προσπάθειες λειτουργούσαν κανονικά κ απροβλημάτιστα.Εδώ να σημειώσω ότι με ίδιες ακριβώς μνήμες ο υπολογιστής ξεκινάει και λειτουργεί μια χαρά.
Την Δευτέρα παίρνω ένα μήνυμα που λέει ότι οι μνήμες δεν παρουσίασαν πρόβλημα κ ότι πέρασαν το memtest και θα μου επιστραφούν.Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους και καταλήγοντας να μιλήσω με τον ίδιο τον τεχνικό που έλεγξε τις μνήμες του εξήγησα ακριβώς πιο είναι το πρόβλημα του είπα ότι με κάθε άλλου τύπου η ακόμα με ίδιου τύπου μνήμες ο υπολογιστής λειτουργεί απρόσκοπτα κ απροβλημάτιστα,και τον παρακάλεσα οι μνήμες ν'αντικατασταθουν.Επίσης τον παρακάλεσα να έχω σύντομα ενημέρωση για να ξέρω και εγώ πως θα κινηθώ.
Σήμερα το πρωί και μετά από 9 συνολικά μέρες κ χωρίς να έχω καμιά άλλη ενημέρωση τους ξανακαλεσα να μου πουν τι τελικά θα γίνει με τις μνήμες.Οι μνήμες έχουν πάρει την μορφή φαντάσματος στα χέρια τους και κανείς δεν ξέρει τελικά τίποτα.Γι'αυτο τον λόγο στις 10 σήμερα το πρωί μου είπαν θα με καλέσει το "αρμόδιο τμήμα".Κάτι που φυσικά δεν έγινε και έτσι αποφάσισα να ξανακαλεσω εγώ στις 4 γιατί μετά ξέρω ότι το Servis δεν λειτουργεί.
Πάλι δεν ήξεραν τίποτα,ψέλλιζαν απαντήσεις,πάλι πολλά "δεν ξέρω" και όταν ζήτησα να μιλήσω και με κάποιον πιο υπεύθυνο από τον τηλεφωνητή,έγιναν και ανάγωγοι από πάνω λες και αυτός που ζητάει λογικές απαντήσεις σε μια "θέατρο του παραλόγου"- εξυπηρέτηση είναι ο εγκαλούμενος.
Στην αρχή μου είπαν είναι για επιστροφή σε εσάς και όταν τον ρώτησα "οκ να το δεχτώ και να βρω την άκρη μου αλλιώς μαζί σας (μέσω συνήγορου καταναλωτή) γιατί δεν μου έχετε επιστρέψει τις μνήμες από την Δευτέρα ? - Δεν απάντησε.
Όταν τον ρώτησα πιο είναι αυτό το αρμόδιο τμήμα από το οποίο περιμένω επικοινωνία και δεν με καλεί ? - Δεν απάντησε.
Το μόνο που επαναλάμβανε ήταν ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου το "αρμόδιο τμήμα" - φάντασμα.

"Κύριοι"  εσείς μπορείτε να παραπαιετε αλλά δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα ούτε καμιά ηθική βάση να συμπεριφέρεστε τόσο ανεύθυνα σε αυτούς που τι έκαναν ? σας εμπιστεύτηκαν.και έγιναν πελάτες σας.Ακόμα μια φορά από αυτά που διαβάζω και γράφονται και έχοντας ιδίαν πείραν πλέον φανήκατε ανάξιοι να διαχειριστείτε ... 2 μνήμες.. πόσο μάλλον την ευθύνη που έχετε ως κατάστημα απέναντι στους πελάτες σας..
Επιφυλάσσομαι μιας και δεν έχετε απαντήσεις αλλά κυρίως επειδή φανήκατε και ανάγωγα επιθετικοί για να καλύψετε την αμηχανία σας να ψάξω τις απαντήσεις μου μέσα από τα όποια δικαιώματα μου δίνει αυτή η χώρα και οι νομοί της και να είσαστε σίγουροι ότι εγώ θα το εξαντλήσω.Σας ευχαριστώ πολύ.. αλλά "δεν θα ξαναπάρω"..

Υ.γ Την Δευτέρα αν δεν υπάρξει ενημέρωση κ λύση που να με ικανοποιεί θα υπάρξουν και οι ανάλογες καταγγελίες στα αρμόδια όργανα.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...