Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τρείς μήνες πρίν έστειλα μια οθόνη που είχε ένα ράγισμα δεξία κάτω γώνια μήπως και φτιάχνεται. μου ζήτησαν τα κέρατα τους και όταν αρνήθηκα την επισκευή την παρέλαβα σε αυτή την κατάσταση. βλεπε φώτο http://tinypic.com/view.php?pic=3004bw6&s=6

ενο την έστειλα ετσι http://tinypic.com/view.php?pic=358ytkl&s=6.

 

Οταν τους ρώτισα τι και πώς και να βρεθεί μια λύση αρχησαν τα διάφορα και θα σας ενήμερωσουμε συντομα και αυτο γινόταν για 10 μέρες περίπου.

οταν ανέφερα συνήγορο του καταναλωτή μου είπαν θα με καλέσει αρμόδιο τμήμα-υπέυθηνος.

 

ακόμα περιμένω να με καλέσουν.....

απλά ποτέ μα ποτέ ξανα αγορα απο το εν λόγο κατάστημα. ουτε για καραμέλες.

χαίρομαι απλα οταν ακούω διάφορους να λενε θα παω στο τάδε κατάστημα να παρω "αυτο"

και τους κάνω απλα να περνάνε απέξω.

χαίρομαι που τους έκανα να χάσουν έστω αυτους τους 4-5 πελάτες. (και είναι και άλλοι στην ουρά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε μου με εμένα όμως έπεσαν στην περίπτωση,επειδή τα πράγματα τα βλέπω πρώτα "ηθικά" και μετά "υλικά" δεν θα το αφήσω αν δεν δικαιωθώ.. θα το πάω όσο πάει,και θα του αφιερώσω όσο χρόνο χρειαστεί.. και δεν είναι θέμα "μαγκιάς" αλλά βούλησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω μαζι σου φιλε. μακαρι να βρείς ακρη και να το φτάσεις μέχρι τέρμα. εμένα ήταν περίεργη περίπτωση καθώς δε μπορούσα να αποδείξω οτι μου έκανα αυτοι την ζημία η κάποιος αλλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, ολοι τωρα προσπαθουν να σου παρουν τα λεφτα, αμα στα παρουν μετα δε τα ξαναπαιρνεις, ειχα παρει πριν καιρο κατι μνημες απο το πλαισιο οι οποιες ητν μια χαρα αλλα κατα κακη μου τυχη καθως αγοραζα τις μνημες μου καηκε η μητρικη στο σπιτι, πηγα λοιπον τις μνημες πισω ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ και  τις δεχτηκαν και για αρχη δεν μου εδιναν τα λεφτα μου πισω... , ΤΙΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΒΡΑΔΥ, μου εδωσαν μια πιστωση και για επιστροφη τζιφος, ρωτουσα και ξαναρωτουσα, ( ητν και 150Ε, την επομενη μερα ειχα διαβασει στο γοογλε για εναν Ευρωπαικο νομο που υπαρχει που αμα επιστρεψεις ενα προιον εντος 7 εργασιμων ημερων σε πολυ καλη κατασταση, μπορεις να παρεις τα λεφτα σου πισω, οτν ξαναπηγα ( με τν πιστωση πια)  και τους ελεγα αυτο, αυτοι μου ελεγαν οτι το πλαισιο δεν δινει λεφτα πισω κλπ κλπ, και επειδη ειδαν οτι δεν εβγαζαν ακρη μαζι μου, μου εστειλαν τν υπευθυνο και οτν του ειπα υπαρχει νομος που το λεει, και ο καταναλωτης τωρα εχει δικαιωματα, εστειλε μνμα στο ταμειο και μου δωσαν τα λεφτα μου πισω, αρα Ο ΛΥΚΟΣ ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΛΕΙ, αμα το παιξεις χαζος και καλος δεν καταφερνεις τπτ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το e-shop.δεν ξερω ισως ειμαι και τυχερος. εχω αγορασει πανω απο 15 προιοντα και ολα λειτουργουν τελεια. το μονο θεμα που ειχα ηταν οτι μερικες φορες μπορει να περιμενεις 7-8 μερες για ενα προιον που εχει διαθεσιμοτητα 2-3 μερες. αυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το e-shop.δεν ξερω ισως ειμαι και τυχερος. εχω αγορασει πανω απο 15 προιοντα και ολα λειτουργουν τελεια. το μονο θεμα που ειχα ηταν οτι μερικες φορες μπορει να περιμενεις 7-8 μερες για ενα προιον που εχει διαθεσιμοτητα 2-3 μερες. αυτα.

και εγώ, αλλά ήρθε και η σειρά μου που λένε,σου εύχομαι όμως να μην έρθει κ η δική σου,γιατί διαπιστωμένα οι τύποι δεν δίνουν δεκάρα.. Θα μπορούσα αν δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να είμαι χωρίς Pc 10 μέρες,γιατί απλά πρέπει να περιμένω το "αρμόδιο τμήμα".. Όταν λένε θα σας καλέσουν και δεν καλεί κανείς,ούτε σε συνδέουν όμως τι άλλο μπορεί να είναι εκτός από κοροϊδία ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορία... Plaisio τραγελαφικά

 

1) Από το ράφι 5870 Vapor-X . Πάω σπίτι την ανοίγω και είχε μέσα reference μεταχειρισμένη του κερατά. Επιστροφή αμέσως. Σε 3 μέρες ξανά στο μαγαζί , Vapor-X σε αντίστατικό σακουλάκι. Δεν το δέχθηκα ούτε λεφτά δίνανε πίσω ,μόνο πιστωτικό. Παρέλαβα 25 μέρες μετά αλλά τα λεφτά τα είχαν τσεπωσει ένα μήνα πριν.

 

2) Αγορά φορητού σκληρού δίσκου στα 110 ευρώ. Κάηκε στο 6μηνο. Πιστωτικό 72 ευρώ.

 

3) αγορά IPad 2. Bleeding στην μισή οθόνη. Επιστροφή σε μια ώρα. Doa τίποτα. Πήρα σε 10 ημέρες ανακατασκευασμένο.

 

4) Αmd 955 για φίλο. Ανοιγμένη συσκευασία. Μικρά ίχνη πάστας στο cooler.

 

5) Crosshair Formula. 2 από τις 4 υποδοχές για μνήμες πεθαμένες κατά το στήσιμο. Μας άκουσε όλη η γειτονιά . Το μαγαζί πίτα. Λίγο ακόμη και θα πέφτανε μπουνίδια με τον προϊστάμενο εκτός από τα σπροχσίδια. Πήρα τα λεφτά μου πίσω και κανένας γνωστός μου δεν ξανάπήρε ποτέ τίποτα από αυτούς.

 

Άρα δεν ειναι μόνο το Eshop . Αμα πεις για cosmodata θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι με αυτά που εχω να διηγηθώ. Εδω το mysystem αρχισε να κάνει νερά.Ποιον να επιστευτεις πια;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

εγω παντως δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το e-shop.δεν ξερω ισως ειμαι και τυχερος. εχω αγορασει πανω απο 15 προιοντα και ολα λειτουργουν τελεια. το μονο θεμα που ειχα ηταν οτι μερικες φορες μπορει να περιμενεις 7-8 μερες για ενα προιον που εχει διαθεσιμοτητα 2-3 μερες. αυτα.

τι σχέση έχει το eshop με το αν σου λειτουργούν τέλεια τα προϊόντα που αγόρασες? αυτό είναι θέμα κατασκευαστή...

 

το θέμα είναι αν σου χαλάσει, πως θα σου φερθεί το κατάστημα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι σχέση έχει το eshop με το αν σου λειτουργούν τέλεια τα προϊόντα που αγόρασες? αυτό είναι θέμα κατασκευαστή...

 

το θέμα είναι αν σου χαλάσει, πως θα σου φερθεί το κατάστημα...

Σωστός ... και σε μένα χαλάσαν δυο ssd corsair και το plasio τους άλλαξε χωρίς πρόβλημα. όπως και ένα corsair usb 32gb στικακι μου το αλλάξανε από το computerbeast. Τώρα ποιον να ευχαριστήσω το πλαίσιο το computerbeast η την corsair ? Εγώ πιστεύω και τους τρεις .
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ... και σε μένα χαλάσαν δυο ssd corsair και το plasio τους άλλαξε χωρίς πρόβλημα. όπως και ένα corsair usb 32gb στικακι μου το αλλάξανε από το computerbeast. Τώρα ποιον να ευχαριστήσω το πλαίσιο το computerbeast η την corsair ? Εγώ πιστεύω και τους τρεις .

Τον Θεό πρώτα και μετά όλους τους άλλους που αναφέρεις.. Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά,αλλο το να σου λένε κάτι ότι και να είναι αυτό ακόμα και να στο επιστρέφουν χαλασμένο,και αλλο να χάνονται να σε κοροϊδεύουν και να μην έχουν απαντήσεις και να μην επικοινωνούν καν μαζί σου.. γι'αυτο εγω τα έχω πάρει τόσο πολύ με το e-shop γιατί είναι απόσταγμα κοροϊδίας και κακού επαγγελματισμού..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Movie....

ειλικρινα δεν θα ηθελα ποτε να βρεθω στην θεση σου. δυστηχως οι αγορες απο απροσωπες εταιριες και ιδιως απο εκεινες που ψυχοραγουν φερνουν..... τα γνωστα αποτελεσματα. (βλεπε αυτο το νημα και αλλα πολλα)

 

και για να μη με εχουν γραμμενο στο χιονι ή οπου δεν πιανει μελανη και για να μην τρωω την τσατιλα που τρως "εσυ", ειχα αποφασισει προ πολλού και κανω ολες τις αγορες μου

απο "συνοικιακά" μαγαζια, γνωριζοντας οτι πληρωνω παραπανω. π.χ. την dell + 25,00€  τον fx 8350 + 20,00€ και αλλα πολλα.

στην χειροτερα περιπτωση τα μπινελικια μου θα τα ριξω αν χρειαστει (το εχω κανει εφερε αποτελεσματα) ή στην ακομα χειροτερη θα του σπασω καμια βιτρινα (του ειπα οτι θα το κανω μεταξυ σοβαρου και αστειου)

που λεει ο λογος αν καταλαβω οτι με δουλευει ψιλο γαζι.

 

καλα ξεμπερδεματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι απερίγραπτοι του e-shop χτύπησαν !! Παρέλαβαν μνήμες από το Γαλάτσι και σήμερα μου ήρθε μήνυμα να πάω να τις παραλάβω από το κατάστημα του e-shop στην.... Καβάλα.

Τις μνήμες μετά από 12 ημέρες τις επέστρεψαν όπως τις παρέλαβαν δηλαδή ελαττωματικές,και σε λάθος υποκατάστημα.

Οι καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς απεστάλησαν κιόλας και καλά ξεμπερδέματα..

Προς Γνώση κ Συμμόρφωση για τι ποιότητα εξυπηρέτησης μπορεί να περιμένει κανείς από τους εν'λογω απαράδεκτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω καταλαβει ενα πραγμα για ΟΛΑ αυτα τα καταστηματα (πλαισιο,multirama,e-shop,getitnow,public κτλ) που εχουν αναγνωρισιμο ονομα και ακομα και τη μανα μας να ρωτησουμε θα ξερει που βρισκονται...Οταν εχουν κατι σε προσφορα ή γενικα σε καλυτερη τιμη απο τον ανταγωνισμο πρεπει να ειμαστε -ψυχολογικα- προετοιμασμενοι γιατι 99.9% θα ακυρωσουν την παραγγελια ή θα φτασει στα χερια μας 5-10 ημερες μετα απο την προβλεπομενη ημερομηνια...Τα παραδειγματα που υπαρχουν στο topic των προσφορων ειναι πολλα...Οσο για το θεμα του service πιστευω οτι ειμαστε αφημενοι στα χερια της μοιρας και σε ποιον υπαλληλο/υπευθυνο καταστηματος θα πέσει η διαχειρηση της υποθεσης μας...Ειναι σιγουρο οτι αυτα τα καταστηματα εχουν και καποιους ευχαριστημενους πελατες (δεν ειναι αδικη η ζωη για ολους...) αλλα το ποσοστο,αυριο-μεθαυριο να γινει η 'στραβη' και να περασουν στην αντιπερα οχθη μαζι με εμας τους δυσαρεστημενους,ειναι μεγαλο...Ισως στα λιγοτερο γνωστα καταστηματα να μην υπαρχουν ακυρωσεις και το service να ειναι ιδανικο αλλα θα πρεπει ο εκαστοτε αγοραστης να ειναι διατεθειμενος να το πληρωσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...