Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Και εγω ειχα κανει μια παραγγελία απο το e- shop 14-04-2005 και ακομα την περιμενω. οι τύποι είναι απίστευτοι!

 

 

LOL μόνο 8 χρόνια αργεί, κομπλέ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς απεστάλησαν κιόλας και καλά ξεμπερδέματα..

Προς Γνώση κ Συμμόρφωση για τι ποιότητα εξυπηρέτησης μπορεί να περιμένει κανείς από τους εν'λογω απαράδεκτους.

Να μας κρατάς ενήμερους.

θέλω πολυ να μάθω τι κατάληξη θα έχει όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω καταλαβει ενα πραγμα για ΟΛΑ αυτα τα καταστηματα (πλαισιο,multirama,e-shop,getitnow,public κτλ) που εχουν αναγνωρισιμο ονομα και ακομα και τη μανα μας να ρωτησουμε θα ξερει που βρισκονται...Οταν εχουν κατι σε προσφορα ή γενικα σε καλυτερη τιμη απο τον ανταγωνισμο πρεπει να ειμαστε -ψυχολογικα- προετοιμασμενοι γιατι 99.9% θα ακυρωσουν την παραγγελια ή θα φτασει στα χερια μας 5-10 ημερες μετα απο την προβλεπομενη ημερομηνια...Τα παραδειγματα που υπαρχουν στο topic των προσφορων ειναι πολλα...Οσο για το θεμα του service πιστευω οτι ειμαστε αφημενοι στα χερια της μοιρας και σε ποιον υπαλληλο/υπευθυνο καταστηματος θα πέσει η διαχειρηση της υποθεσης μας...Ειναι σιγουρο οτι αυτα τα καταστηματα εχουν και καποιους ευχαριστημενους πελατες (δεν ειναι αδικη η ζωη για ολους...) αλλα το ποσοστο,αυριο-μεθαυριο να γινει η 'στραβη' και να περασουν στην αντιπερα οχθη μαζι με εμας τους δυσαρεστημενους,ειναι μεγαλο...Ισως στα λιγοτερο γνωστα καταστηματα να μην υπαρχουν ακυρωσεις και το service να ειναι ιδανικο αλλα θα πρεπει ο εκαστοτε αγοραστης να ειναι διατεθειμενος να το πληρωσει...

Έτσι είναι όπως τα λες το θέμα είναι οτι οι προσφορές ειναι ψευτοπροσφορες,και στην τελική πιο ακριβά τα πληρώνουμε απο την υπόλοιπη Ευρώπη και το after sales φυσικά δεν έχει καμιά σχέση το ένα με το άλλο.

 

Να μας κρατάς ενήμερους.

θέλω πολυ να μάθω τι κατάληξη θα έχει όλο αυτό.

 

Χαχα εννοείται και εγώ θέλω πολύ να το μάθω ! αλλά να σου πω και κάτι ? και να τις πετάξω τις μνήμες τελικά θα ξέρω ότι έκανα αυτό που έπρεπε και το περισσότερο που μπορούσα,ίσως στον επόμενο τις στείλουν πιο κοντά στο σπίτι του και πραγματικά ελεγμένες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η αποψη μου ειναι πρεπει να στηριξουμε τετοια καταστηματα γιατι ειναι εισαγωγεις αλλιως θα μας φαει το μονοπωλειο του πλαισιου

και της oktabit και ετσι θα πανε οι τιμες στα υψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

η αποψη μου ειναι πρεπει να στηριξουμε τετοια καταστηματα γιατι ειναι εισαγωγεις αλλιως θα μας φαει το μονοπωλειο του πλαισιου

και της oktabit και ετσι θα πανε οι τιμες στα υψη

θα πρέπει να στηρίξουμε καταστήματα που κάνουν αυτά που βλέπουμε στα posts του Moviemaker?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

<p>η αποψη μου ειναι πρεπει να στηριξουμε τετοια καταστηματα γιατι ειναι εισαγωγεις αλλιως θα μας φαει το μονοπωλειο του πλαισιου</p>

<p>και της oktabit και ετσι θα πανε οι τιμες στα υψη</p>

 

Και εμας ποιος θα μας στηριξει;

 

Εγω παντως εχω παψει απο καιρο τις αγορες απο ελληνικα on line καταστηματα και εχω βρει την ηρεμια μου.Ας ειναι καλα τα ξενα on line καταστηματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι λύση να ψωνίζουμε μόνο απ έξω παιδιά γιατί αν συνεχιστεί αυτό θα
βρίσκουμε δουλειά μόνο σε μεταφορικές εταιρείες από τις οποίες θα λαμβάνετε τα
πράγματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν είναι λύση να ψωνίζουμε μόνο απ έξω παιδιά γιατί αν συνεχιστεί αυτό θα

βρίσκουμε δουλειά μόνο σε μεταφορικές εταιρείες από τις οποίες θα λαμβάνετε τα

πράγματα.

Και θα ζημιώσουμε κι' αλλο την τσέπη μας η οποία λόγο κρίσης είναι σχεδόν άδεια?

Ας μή την πάμε αλλού την συζήτηση. εδώ μιλάμε οτι για χρόνια δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ποτέ κέρδος για τον καταναλωτή. και δέν αναφέρομαι μόνο στο κόστος αλλα και στην αντιμετώπιση-service.

+ οτι όταν πρόκειτε για αγορά εντός, πλέων προτιμώ μικρά μαγαζάκια που έχουν πάνω κάτω ίσες τιμές με τα γωστά μαγαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και θα ζημιώσουμε κι' αλλο την τσέπη μας η οποία λόγο κρίσης είναι σχεδόν άδεια?

και που το πρόβλημα με αυτό? τα ελληνικά μαγαζιά πάνω από όλα! :P
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λεω να ζημιώσει κανεις την τσέπη του.

Απλα δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπορείς να βρεις κατι στην Ελλάδα σε καλη τιμη και να το βρίσκεις στο ebay και αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

για μέχρι 10 euro διαφορά εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτο αξίζει να βάλεις το νερό στο κρασί σου και να επιλέξεις ένα από τα καλά ελληνικά καταστήματα, όχι eshop κι έτσι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω και δεν λεω οτι αν θελει ενας Ελληνας να σε κλεψει θα κατσεις.

Απλα και η νοοτροπια που περναει, μακρυα απο Ελληνες κτλ, δεν ειναι σωστή.

Γιατι όλοι σε κάποια ελληνική επιχείρηση δουλευουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω κανει πολλες αγορες και δεν ειχα κανενα προβλημα.
μονο μια φορα πηρα ενα ποντικη και χαλασε την ιδια μερα και μετα απο 2 μερες μου εβγαλαν πιστωτικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...