Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω εχω κανει πολλες αγορες και δεν ειχα κανενα προβλημα.

μονο μια φορα πηρα ενα ποντικη και χαλασε την ιδια μερα και μετα απο 2 μερες μου εβγαλαν πιστωτικο

επισης εχω κανει παρα πολλες αγορες χωρις προβλημα. τη μοναδικη φορα που πηρα ενα gamepad αμεσως μολις το πηγα σπιτι βλεπω οτι ηταν σπασμενο. ειχε φαει χτυπο δηλαδη και οι βιδες επεσαν κατω οταν βγηκε απο το κουτι.

την ιδια ωρα παω πισω στο μαγαζι και με κατηγορησαν (εμμεσα) οτι εγω το εσπασα. του λεω πριν 5 λεπτα το παρελαβα σφραγισμενο(σε πλαστικη σκληρη μεμβρανη)...μου λενε δε μας ενδιαφερει. Δεν εβρισα δεν εκανα σκηνη το πεταξα στον καδο απεξω και τα υπολοιπα δεν εχουν σημασια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω εχω κανει πολλες αγορες και δεν ειχα κανενα προβλημα.

μονο μια φορα πηρα ενα ποντικη και χαλασε την ιδια μερα και μετα απο 2 μερες μου εβγαλαν πιστωτικο

Σήμερα πήγα το 2ο ποντίκι μέσα σε 1 εβδομάδα χαλασμένο και αυτό μετά απο αλλαγή. Για να δω μπας και σταυρώσω ένα που να μην έχει πρόβλημα. Σε λίγο τα ποστ για το eshop θα ξεκινάνε όπως η αμερικάνικες σειρές....Previously on E-Shop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης εχω κανει παρα πολλες αγορες χωρις προβλημα. τη μοναδικη φορα που πηρα ενα gamepad αμεσως μολις το πηγα σπιτι βλεπω οτι ηταν σπασμενο. ειχε φαει χτυπο δηλαδη και οι βιδες επεσαν κατω οταν βγηκε απο το κουτι.

την ιδια ωρα παω πισω στο μαγαζι και με κατηγορησαν (εμμεσα) οτι εγω το εσπασα. του λεω πριν 5 λεπτα το παρελαβα σφραγισμενο(σε πλαστικη σκληρη μεμβρανη)...μου λενε δε μας ενδιαφερει. Δεν εβρισα δεν εκανα σκηνη το πεταξα στον καδο απεξω και τα υπολοιπα δεν εχουν σημασια

 

Και επειδή εσύ πχ έχεις την δυνατότητα να πετάς... τόσο απλά χρήματα στον καλάθι των αχρήστων, πάει να πεί και ότι οι υπόλοιποι τα βρίσκουν τόσο απλόχερα και εύκολα που να τους κάνει να πετάνε χρήματα έτσι απλά;

 

Δεν νομίζεις, πως να διαμαρτύρεσαι για στοιχειώδη πράγματα είναι βασικό, ειδικά στους σημερινούς μας καιρούς...; Όταν μια εταιρεία, με την μια η την άλλη δικαιολογία, δεν ανταποκρίνεται σε νόμους και τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της, δεν πρέπει να διαμαρτυρηθείς; Τι είδους λογική είναι:

 

Απλά το πέταξα στον κάδο, δεν έκανα σκηνή, δεν έβρισα, και δεν έχει σημασία...;

 

Το βλέπω πολύ λάθος αυτό..... :) Πάνε οι εποχές που απλά έτσι πετούσαμε τα χρήματα... Και το παραμικρό λεπτό του ευρώ πλέον, έχει σημασία... όσο τραβηγμένο και σκρουτζ ακούγεται...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βλέπω πολύ λάθος αυτό..... :) Πάνε οι εποχές που απλά έτσι πετούσαμε τα χρήματα... Και το παραμικρό λεπτό του ευρώ πλέον, έχει σημασία... όσο τραβηγμένο και σκρουτζ ακούγεται...

Μη το βλέπεις λάθος.

Ούτε εγώ θα το έκανα αλλά είναι καθαρά υποκειμενικό.

Κάποιοι έχουν την οικονομική άνεση να το κάνουν και κάποιοι όχι.

Just saying.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα προσωπικά, εγώ, σαν... Dave, το βλέπω λάθος... (Μέσα από την δική μου οπτική, κρητήρια κτλ κτλ)

Αν έχει κάποιος την ευκαίρια να πετάει χρήματα έτσι απλά, μαγκιά του... Δεν σημαίνει όμως ότι σε μεγάλο ποσοστό άλλων, αυτό ισχύει... Αν δεν γούσταρε να φωνάξει, δικαίωμα του, αλίμονο :) Δεν κρίνω τον ίδιο, ούτε την πράξη του, κρίνω την γενικότερη λογική σε παρόμοιες καταστάσεις...

 

Θα κάνω τώρα, έναν... άδικο... παραληλισμό θέλωντας να τονίσω αυτό που θέλω να πω....

 

Αν έρθει ένας ληστής στο σπίτι σου, και σε ληστέψει, αν είχες φυσικά την δυνατότητα δεν θα αντιδρούσες; Αν δεν αντιδρούσες ενώ μπορούσες, θα ήταν σαν να τον καλοσώρισες και να τον ευχαρίστησες για την ληστεία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδή εσύ πχ έχεις την δυνατότητα να πετάς... τόσο απλά χρήματα στον καλάθι των αχρήστων, πάει να πεί και ότι οι υπόλοιποι τα βρίσκουν τόσο απλόχερα και εύκολα που να τους κάνει να πετάνε χρήματα έτσι απλά;

 

Δεν νομίζεις, πως να διαμαρτύρεσαι για στοιχειώδη πράγματα είναι βασικό, ειδικά στους σημερινούς μας καιρούς...; Όταν μια εταιρεία, με την μια η την άλλη δικαιολογία, δεν ανταποκρίνεται σε νόμους και τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της, δεν πρέπει να διαμαρτυρηθείς; Τι είδους λογική είναι:

 

Απλά το πέταξα στον κάδο, δεν έκανα σκηνή, δεν έβρισα, και δεν έχει σημασία...;

 

Το βλέπω πολύ λάθος αυτό..... :) Πάνε οι εποχές που απλά έτσι πετούσαμε τα χρήματα... Και το παραμικρό λεπτό του ευρώ πλέον, έχει σημασία... όσο τραβηγμένο και σκρουτζ ακούγεται...

 

καπως παρεξηγησες οτι ειπα. δεν ηθελα να δωσω πολλες λεπτομερειες για δικους μου λογους.

οταν του πηγα το gamepad μαζι με το πλαστικο κουτι (απο αυτα που ανοιγουν μονο με κοπιδι) του δειχνω οτι ηταν σπασμενο και μου λεει οτι δεν το πηρες απο εμας ετσι.

του απανταω εγω σου λεω οτι σαφως ηταν σφραγισμενο αλλα ειχε σπασει στη μεταφορα μεσα. και να το στειλω πανω μου συμπληρωνει δε θα γινει τιποτα. Εφοσον το παρελαβες απο εμας ακεραιο τελος. Του λεω ηταν σπασμενο εσωτερικα και δεν ακουσατε τις βιδες να κουδουνανε. μου απανταει θα το ακουγα. Του απανταω και εγω οτι εφοσον με λετε ψευτη και ερχομαι να ξεφτυλιστω για 9 ευρω σας ευχαριστω και γεια σας. Δεν ιδρωσε το αυτι τους. Αυτη ηταν η ολη στοιχομυθια που αν τη διαβασει το παλικαρι που δουλευε σιγουρα θα τη θυμηθει. Μετα απο αυτα δηλαδη τι να επιμεινεις και τι να κανεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσες φορες εχω ψωνισει, και επειδη παω και τα παιρνω μονος μου, τα ανοιγω εκεινη την ωρα μπροστα τους. τουλαχιστον αν ειναι κατι που κανει μπαμ, να φανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν η προσφορά ειναι τόσο μεγάλη πια και οι τιμές τόσο κοντά η μια στην άλλη η ψυχική σου υγεία,και το after sales είναι σημαντικά,δεν χρειάζεται να στηρίζουμε - υποστηρίζουμε κανέναν ούτε κ να παρακαλάμε κανέναν ν'αλλαξει για να του δώσουμε τα χρήματα μας.. Τώρα έχουμε πει όλοι ότι έχουμε ψωνίσει από αυτά τα μαγαζιά πράγματα χωρίς κανένα πρόβλημα,το θέμα είναι όταν θα υπάρξει το πρόβλημα τι αντιμετώπιση θα έχεις..

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Γειά σ' όλους, είμαι ο Κώστας. Μόλις γράφτηκα μόνο και μόνο γι αυτό το θέμα.

 

Πολλά παράπονα από το e-shop.

 

Πάρα πολλά ελλατωματικά προιόντα, τα crazy sundays μεγάλη παγίδα λόγω χαμηλών τιμών και τα περισσότερα εκεί μέσα μάπα :/

 

Cisco 877W router μου ήρθε χαλασμένο, το έστειλα πίσω, μου το αντικατέστησαν μετά από 2 μήνες.

 

Raidsonic ICY box με το που το πήρα, σε λιγότερο από μια εβδομάδα έσπασε το μπουτόν on/off.

 

3 θήκες REEKIN για 2,5 δίσκους μου που πήρα, και τα τρία προβλήματα συμβατότητας, χωρίς να αναφέρει κάτι η σελίδα του προιόντος.

 

1 FM Transmitter > MP3 που πήρα πρόβλημα, εκπέμπει ελάχιστα εως καθόλου στο ράδιο του αυτοκινήτου μου.

 

Ένας TV tuner που είχα πάρει πριν 7 μήνες, δεν συνεργάζεται με win7 χωρίς να αναφέρει κάτι η σελίδα του προιόντος.

 

1 αποκωδικοποιητής HDMI χαλασμένος, επεστράφη και μου ξαναέστειλαν χαλασμένο αποκωδικοποιητή HDMI.

 

Και 2-3 ακόμη περιπτώσεις, όπου δεν μπορώ να θυμηθώ ακόμη..

 

 

Ακόμη και τα παιχνίδια που βγάζει σε προσφορά είναι αμφιβόλου προέλευσης.

 

Π.χ. πήρα ένα Baldurs Gate Compilation για την προσωπική μου συλλογή με oldies. Όταν το έτρεξα στο pc μου, τρέχει η βασική εγκατάσταση, αλλά το expansion δεν συνεργάζεται με τα win 7 Gr που έχει το pc μου. Ο λόγος είναι γιατί η έκδοση του παιχνιδιού αυτή θέλει English Win7 όπως λέει και το μύνημα λάθους.

 

Ψωνίζω πλέον από PLAISIO και COSMODATA για χοντρά πράγματα, ενώ παιχνίδια παίρνω από Game Explorers και Redline. Πολύ ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι πιστεύω πως το πρόβλημα δεν είναι στα πολυκαταστήματα τύπου e-shop,multyrama,πλαίσιο,κτλ. αλλά στους ανθρώπους που είναι αντιπρόσωποι και πόσο καλά γνωρίζουν το αντικείμενο στο οποίο είναι αντιπρόσωποι.

Αμά ο άλλος είναι ΓΤΠ και στην καλύτερη αλυσίδα να είναι θα είναι ΓΤΠ.-

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι αλλά μετά από μερικές καταγγελίες αν η αλυσίδα τον κρατάει εν γνώση της τότε είναι κι αυτή GTPK...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλά μετά από μερικές καταγγελίες αν η αλυσίδα τον κρατάει εν γνώση της τότε είναι κι αυτή GTPK...

αμα γίνεται αυτό ναι και και οι 2 ΓΤΠ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλίοτερα το e-shop ήταν Οκ...τώρα ομως αστα να πάνε...Ειδικά αυτό με τα crazy sundays τρελή μούφα...μηδεν διαθεσιμότητα...Πάντως και εγω δεν πιστευψ ότι είναι λύση να ψωνίζεις μόνο απ' εξω. Σωστό το comment του φίλου παραπάνω που λεει ότι έτσι μόνο οι μεταφορικές θα έχουν δουλειά. Ευτυχώς που υπάρχουν και άλλα Ελληνικά μαγαζία, που ακόμα σε εξυπηρετούν σωστά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προσθέσω 2 πράγματα.. Ελάχιστα Ελληνικά μαγαζιά τηρούν την νομοθεσία που λέει ότι η εγγύηση πρέπει ν'αναγραφεται στην απόδειξη όπως και στην ιστοσελίδα..

Δεύτερο και επειδή έκανα καταγγελία για το e-shop και μου κοινοποιήθηκε και η απάντηση τους,σας λέω οτι γράφει ένα σωρό ανακρίβειες π.χ ότι μου προτάθηκε να πάω ολο το μηχάνημα για έλεγχο η ότι θα μου προταθεί να πάνε για επανέλεγχο,δεν έκαναν καμιά αναφορά ότι οι μνήμες μου επιστραφήκαν μετά 10ημερου στα χέρια μου διαμέσου κολοπετινιτσας γιατί έκαναν λάθος και οτι το insomnia είναι ενα εχθρικό και πολέμιο σε αυτούς μέσο.. πουθενά δεν έγραψαν φυσικά,ότι το insomnia αποτελείται από πελάτες τους.. 

Το δικαίωμα αυτό δηλαδή το να ισχυρίζονται ότι θέλουν στις ελεγκτικές αρχές τους το δίνουμε εμείς οι ίδιοι που προτιμούμε να χάσουμε κάποια χρήματα από το να τους καταγγείλουμε (και αναφέρομαι για τον οποιονδήποτε και όχι μόνο το συγκεκριμένο κατάστημα) για λανθάνουσες συμπεριφορές και έτσι το δικό μου περιστατικό να μπορεί να χαρακτηριστεί μεμονωμένο και μέσα σε μια λανθάνουσα..

Με λίγα λόγια .. όπως στρώνουμε κοιμόμαστε.. (γιαυτό ας μην παραπονούμαστε) εγώ στις τελευταίες αγορές από εγχώρια μαγαζιά απαίτησα να γράψουν τον χρόνο εγγύησης πάνω στην απόδειξη και φυσικά αφού είναι το νόμιμο κανείς δεν αρνήθηκε.. αλλά και ελάχιστοι το κάνουν από μόνοι τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψωνιζω εδω και 3 χρονια απο το e-shop και ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα σε τιποτα....Εχω δωσει σε αυτα τα 3 χρονια πανω απο 2000 ευρω με αγορες κινητου,υπολογιστη εξαρτηματων υπολογιστη και διαφορα αλλα πολλα...Εγω προσωπικα ποτε δεν ειχα και προβλημα με καποια καθυστερηση...Tο παλικαρι που ανοιξε το θεμα θα πρεπει να γνωριζει οτι κυριως υπευθυνος γι αυτο που επαθε ειναι ο υπαλληλος του καταστηματος και οχι τοσο το ιδιο το e-shop! Ισως το μοναδικο πραγμα που με ενοπχλησε ειναι οτι σε καποια προιοντα στα χαρακτηριστικα τους γραφουν καποια πραγματα που μπορει να μην ισχυουν...πχ πηρα προχτες ενα κινητο και εγραφε στο λειτουργικο οτι εχει android jelly bean ενω εχει gingerbread,την jelly bean θα την παρει δεν την εχει παρει ακομα οποτε δεν υπαρχει και λογος να το γραφουν ετσι! Παντως γενικα οταν ειναι να κανουμε αγορες απο online καταστημα με μεγαλο ποσο πχ πανω απο 100 ευρω ενοειτε οτι περνουμε και ενα τηλεφωνο να ρωτησουμε αν οντως ισχυου ολα οσα μας λενε γιατι το σαιτ ειναι σαιτ και λαθη γινονται...Εμενα μου εχει τυχη να αγορασω απο ενα καταστημα  κατι που ενω εγραφε στο σαιτ για 2 χρονια εγγυηση να εχει τελικα ενα χρονο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...