hud_red_ekfik Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Γειά σας, είμαι αρχάριος στην visual basic, και έχω κάποιες απορίες... 1) Πώς γίνετε,να αλλάξεις χρώμα στην progress bar ? 2) Πώς μπορείς να κάνεις ενα label να αναβωσβήνει αλλάζοντας χρώματα ? 3) Αν θέλω π.χ σε ενα textbox να βάλλω www (οτι θέλω) .com δηλ. να ελέγχει αν στην αρχεί και στο τέλος έχουν μπεί αυτές οι δύο φράσεις,για να το πάρει σωστό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
παπι Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2012 subclassing. Αν κατι δεν εχει αυτο που θες, φτιαξε πανω του αυτο που θες. πχ, για το 2 (ειναι σε c# αλλα δεν εχει πολυ σημασια εφοσον ειναι visual) http://www.youtube.com/watch?v=K1Go_EU5M3c 1
hud_red_ekfik Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Ωρέο το βίντεό σου αλλα έχω 2 ερωτήσεις : 1) αν γράψω τον ίδιο κωδ σε visual basic θε το πάρει ? 2) Θέλω να αναβοσβήνει το χρώμα το ίδιον των γραμάτων , όχι του φόντου
MitsakosGR Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Τα ίδια πράγματα θα κάνεις αλλά με το συντακτικό της VB αντί της C#. Αντί να χρησιμοποιήσεις το BackColor θα χρησιμοποιήσεις το ForeColor.
hud_red_ekfik Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 "Τα ίδια πράγματα θα κάνεις αλλά με το συντακτικό της VB αντί της C#." - Για εύκολο μου το λές ?
Star_Light Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Ρε παιδια... εγω εχω ενα προγραμμα σε Visual Basic το οποιο παιζει στον δικο μου υπολογιστη κανονικα και οταν το πηγαινω σε αλλον δεν παιζει καθολου... δεν ανοιγει καν. Και οι 2 υπολογιστες έχουν λειτουργικο συστημα Windows 7 32-bit τι μπορει να φταιει????? Η μεταφορα του προγραμματος γινεται μεσα απο στικακι... και η πλακα ειναι πως στον δικο μου υπολογιστη παιζει μεσα απο το στικακι ενω στον αλλον που θελω να το μεταφερω ΟΧΙ...
MitsakosGR Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2012 Δες αν έχεις στο target pc το αντίστοιχο framework (3.0, 4.0 κτλ) με το οποίο έγινε η ανάπτυξη. @hud_red_ekfik http://www.developerfusion.com/tools/convert/csharp-to-vb/