Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα σε τιμές ντροπή


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να σου πω την μαυρη αληθεια ειναι απο τα λιγα πραγματα που με βρισκουν συμφωνο στη χωρα αυτη, η εξτρα φορολογηση δηλαδη των αυτοκινητων πολυτελειας/υψηλου κυβισμου. Ειδικα στα τζιπ υψηλου κυβισμου επρεπε να κοβουν ακομα παραπανω κ**ους.

 

Δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνώ ή διαφωνώ... άλλο η - σε επικίνδυνο βαθμό - βλακεία που πρέπει να δέρνει κάποιον, για να κυκλοφορεί με Grand Cherokee, Land Cruiser, Range Rover ή ακόμα και ...Hummer H2, αποκλειστικά εντός των τειχών της πόλης. Αυτή δε θεραπεύεται με συμβατικές μεθόδους...

 

...αλλά, γιατί φορολογικό ξέσκισμα στα αυτοκίνητα πολυτελείας/υψηλού κυβισμού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνώ ή διαφωνώ... άλλο η - σε επικίνδυνο βαθμό - βλακεία που πρέπει να δέρνει κάποιον, για να κυκλοφορεί με Grand Cherokee, Land Cruiser, Range Rover ή ακόμα και ...Hummer H2, αποκλειστικά εντός των τειχών της πόλης. Αυτή δε θεραπεύεται με συμβατικές μεθόδους...

 

...αλλά, γιατί φορολογικό ξέσκισμα στα αυτοκίνητα πολυτελείας/υψηλού κυβισμού;

Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι γενικα η λογικη φορολογουμε το αμαξι σου διοτι αν εχεις πολλα κυβικα εισαι και πλουσιος, ξερω πως μπαζει. Εξηγουμαι ομως λιγο παρακατω για αυτο το θεμα.

 

Για να επανελθω στο ερωτημα σου:

Για τον ιδιο λογο που ειμαι υπερ του φορολογικου ξεσκισματος σε κατοχους ακινητων με πισινες ας πουμε.

Καλως ή κακως καποια πραγματα ειναι δειγματα πολυτελους διαβιωσης. Δεδομενου οτι η χωρα αυτη ποτε δεν καταφερε να φορολογησει ως πρεπει τους φοροδιαφευγοντες και τον πλουτο, ενας καλος τροπος ειναι να τους φορολογεις για την πολυτελη διαβιωση τους. Ετσι λοιπον τα 3000-4000cc (και οχι τα 2000cc), οι πισινες και τα κοτερα ειναι μερικα απο αυτα τα στοιχεια.

 

Θα μου πεις παιρνει η μπαλα και τα χλωρα μαζι με τα ξερα (τυπου χομπιστες με το αμαξι-ταχυτητα που απο το υστερημα τους αγορασαν το αμαξι-ονειρο μιας ζωης?). Πραγματι τους παιρνει και δε φταινε και σε τιποτα.

Αλλα νυσαφι, δεν μπορει να χρησιμοποιουμε τους συγκεκριμενους ως ασπιδα για την χαμηλη φορολογηση αυτοκινητων που θελουν μια περιουσια τοσο να τα αποκτησεις οσο και να τα συντηρησεις, ειδικα οταν στη χωρα κανει παρτυ η φοροδιαφυγη απο τα ιδια προσωπα που απροκαλυπτα ζουν μεσα στην πολυτελεια χωρις να ανησυχουν αν θα τους ρωτησει ποτε καποιος "μα καλα ρε με 10.000 εισοδημα που τα βρηκες ολα αυτα?".

 

Το να πληρωνουν παρομοιους φορους αυτοι που εχουν Καγιεν, με εναν που εχει ενα ibiza cupra 1.8T οπως συνεβαινε πριν μερικα χρονια, ε ηταν περα απο καθε φαντασια.

 

ΥΓ. Για τα τζιπ υψηλου κυβισμου λεω για ξεσκισμα επειδη στο 90% των περιπτωσεων αγοραζονται για φιγουρα και κοινωνικο στατους. Θελω να πω οτι ειδικα στα τζιπ εστιαζεις με τεραστιες πιθανοτητες επιτυχιας στις κατηγοριες που προαναφερω (ενω σε ενα porsche boxter υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα να πεσεις στον καρμοιρη με 3 και 60 που απλα εχει κολημα με τα διθεσια/σπορ κλπ).

Εκτος αν μπορεσει καποιος να με πεισει οτι τα υψηλου κυβισμου τζιπ κανουν παρελαση στην Ελλαδα επειδη γιναν ολοι λατρεις του 4χ4, του κυνηγιου, επειδη ρυμουλκουν , ή εστω επειδη τα θαυμαζουν για... την κακογουστια ομορφια τους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι γενικα η λογικη φορολογουμε το αμαξι σου διοτι αν εχεις πολλα κυβικα εισαι και πλουσιος, ξερω πως μπαζει. Εξηγουμαι ομως λιγο παρακατω για αυτο το θεμα.

 

Η γενικότερη ένστασή μου, εντοπίζεται ακριβώς στο «μπάζει». Επειδή δηλαδή, κάποιοι είναι όντως πάμπλουτοι και όντως φοροδιαφεύγουν, είναι λογικό το κράτος να γονατίζει φορολογικά και αυτούς - τους λίγους ή πολλούς, δεν έχει σημασία - οι οποίοι επέλεξαν να μην αγοράσουν π.χ. ένα διαμέρισμα (διότι απλώς, δεν ήθελαν διαμέρισμα...σε ποιον υποχρεούνται να δώσουν λογαριασμό; ), αλλά να διαθέσουν τα λεφτά που θα έδιναν γι' αυτό, στην αγορά ενός αυτοκινήτου, για να ικανοποιήσουν την προσωπική τους τρέλα;

 

Δεδομενου οτι η χωρα αυτη ποτε δεν καταφερε να φορολογησει ως πρεπει τους φοροδιαφευγοντες και τον πλουτο, ενας καλος τροπος ειναι να τους φορολογεις για την πολυτελη διαβιωση τους. Ετσι λοιπον τα 4000cc (και οχι τα 2000cc), οι πισινες και τα κοτερα ειναι μερικα απο αυτα τα στοιχεια.

 

Το συνδυάζω με το προηγούμενο που έγραψα: Το κράτος είναι ανίκανο να κάνει τη δουλειά του, οπότε πηδάει τους «μικρούς», προκειμένου να μειώσει τη χασούρα που έχει από τους μεγάλους που δε μπορεί - ή δε θέλει - να αγγίξει. Δε μπορώ να το δεχθώ ως πρέπον. Όχι ότι είναι καινούργιο φρούτο αυτό, ή ότι ισχύει μόνο στη φορολόγηση των αυτοκινήτων, αλλά μια και μιλάμε για αυτοκίνητα τώρα, το αναφέρω...

 

Αντίστοιχα, περί «δειγμάτων πολυτελούς διαβίωσης», θα ήθελα την άποψή σου για μια περίπτωση την οποία τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά:

 

Ο πατέρας μου έχει ένα εξοχικό σπίτι στον Ωρωπό, 50 περίπου χιλιόμετρα από την Αθήνα. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει εγκατασταθεί στο διπλανό οικόπεδο, όπου έχτισε σπίτι, ένα ανδρόγυνο. Με τους ανθρώπους αυτούς, οι δικοί μου έχουν φιλικότατες σχέσεις.

 

Ο τύπος, δούλευε από την εποχή που τελείωσε το φανταριλίκι, μέχρι και τη συνταξιοδότησή του, στην ίδια εταιρία (ιδιωτικού τομέα). Βγήκε λοιπόν στη σύνταξη και, έχοντας αποφασίσει ότι θέλει να φύγει μόνιμα από την Αθήνα, πούλησε το σπίτι που είχε εκεί, καθώς κι ένα κατάστημα (για τα οποία πλήρωνε κανονικότατα τα «δέοντα» στο κράτος, όλα τα χρόνια που τα είχε στην ιδιοκτησία του), καθώς και κάθε άλλο περιουσιακό του στοιχείο (παιδιά, σκυλιά γατιά δεν έχει...), πήρε το μετρητό στα χέρια και πήγε να εγκατασταθεί με τη γυναίκα του στον Ωρωπό. Αποκλειστικά με τα λεφτά που απέκτησε από την πώληση της περιουσίας του, έφτιαξε το σπίτι στο οποίο μένει και ...μια πισίνα(!) στη φάτσα του οικοπέδου.

 

Πλήρωνε κανονικά τους προβλεπόμενους φόρους, τόσο για το εισόδημά του από τη δουλειά για όσα χρόνια δούλευε (πάνω από 30 στην ίδια εταιρεία), όσο και για τα περιουσιακά του στοιχεία.

 

Πλέον ζει από την - ομολογουμένως - «γερή» σύνταξή του, ενώ εκείνη την περιουσία δεν την έχει πια (ευνόητο, αλλά φορολογήθηκε και για τα λεφτά που πήρε από την πώλησή της). Επί της ουσίας:

 

Γιατί πρέπει να τον γαμ... στη φορολογία το κράτος; Διότι διάγει «πολυτελή» βίο, πράγμα το οποίο ...αποδεικνύεται(!) από την πισίνα;

 

χαμηλη φορολογηση αυτοκινητων που θελουν μια περιουσια τοσο να τα αποκτησεις οσο και να τα συντηρησεις

 

Συγκεκριμένη περίπτωση: Αμερικάνικη σπορ «κλασσικουριά» 15 ετών τότε, προ πενταετίας και πλέον (συγκεκριμένα Ford Mustang) και 5000 κυβικών, σε κατάσταση ουσιαστικά άριστη, την οποία ζαχάρωνε ένας μπάρμπας μου, τρελός με τα κλασσικά αμερικάνικα σπορ αυτοκίνητα, μπορούσε να την πάρει από Αμέρικα (όπου ζούσε και δούλευε από παιδί) με λιγότερα από 10 χιλιάρικα (εκτός των εξόδων για εισαγωγή στην Ελλάδα, αλλά τα είχε, δεν τον ένοιαζε...). Θα ερχόταν να ζήσει στην πατρίδα του μόνιμα πλέον, μετά από 4 δεκαετίες στο εξωτερικό και υπέθεσε - ο ηλίθιος - ότι θα μπορούσε να έχει και το αμάξι που γούσταρε. Αυτά που είχε αποταμιεύσει από τη δουλειά του έξω (χώρια η σύνταξή του), ήταν αρκετά, όχι μόνο για τη βενζίνη της ...φαγάνας, αλλά για να ...κερνάει και τη βενζίνη της γειτονιάς του.

 

Μηχανικός αυτοκινήτων για 40 χρόνια στο Αμέρικα ο τύπος, με άκρες για να προμηθεύεται φθηνά, ακόμα και το πιο απίθανο ανταλλακτικό. Έμαθε πόσα θα πλήρωνε σε μόνιμη βάση στην Ελλάδα, μόνο λόγω της κατοχής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (όχι λόγω των εισοδημάτων του) και, φυσικά δεν το έφερε. Όχι διότι αδυνατούσε να τα πληρώνει... αλλά βλέπεις, 40 χρόνια έξω, είχε μάθει μεταξύ άλλων κι ένα πράγμα: Νταβατζή έχουν οι πουτάνες κι εκείνος...πουτάνα δεν την είχε δει ακόμα!

 

ΥΓ. Για τα τζιπ λεω για ξεσκισμα επειδη στο 90% των περιπτωσεων αγοραζονται για φιγουρα και κοινωνικο στατους. Θελω να πω οτι ειδικα στα τζιπ εστιαζεις με τεραστιες πιθανοτητες επιτυχιας στις κατηγοριες που προαναφερω (ενω σε ενα porsche boxter υπαρχει μεγαλυτερη πιθανοτητα να πεσεις στον καρμοιρη με 3 και 60 που απλα εχει κολημα με τα διθεσια/σπορ κλπ).

Εκτος αν μπορεσει καποιος να με πεισει οτι τα υψηλου κυβισμου τζιπ κανουν παρελαση στην Ελλαδα επειδη γιναν ολοι λατρεις του 4χ4, του κυνηγιου κλπ.

 

Για τα ...χτηνοτζίπ, συμφωνώ απολύτως...για άλλους, προσωπικούς λόγους, τους οποίους ανέφερα πριν, αλλά συμφωνώ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος αν μπορεσει καποιος να με πεισει οτι τα υψηλου κυβισμου τζιπ κανουν παρελαση στην Ελλαδα επειδη γιναν ολοι λατρεις του 4χ4, του κυνηγιου, επειδη ρυμουλκουν , ή εστω επειδη τα θαυμαζουν για... την κακογουστια ομορφια τους...

 

Για τους κατακρεουργημένους δρόμους που απαιτούν 65+ προφίλ, για "φόβητρο" -αφού ελέω όγκου ο μέσος κόπανος θα το σκεφτεί δύο φορές για να σου κάνει σφήνα (παρόλο που ο μαλάκας είναι ανίκητος...) και θα ακολουθήσει τακτική μακριά και αλάργα, γιατί το 2009 δίνανε τα Jeep (τις ομώνυμης εταιρίας) σε τιμές χώμα ,προφανώς γνωρίζοντας κάτι που όλοι οι υπόλοιποι δέν ξέραμε τότε.

Απο εκεί και πέρα,ναί, υπάρχει και ο κλασσικός νάρκισσος -παύλα- ατένσιον χόρ -παύλα- έχωλεφτάκαιτοδείχνω που του αξίζουν μπουνιές στα νεφρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

deesnider δεν λεω οτι ειναι δικαιο, λεω οτι σε ενα αδικο κρατος ισως ναναι ενας νομος που αδικει λιγους και λειτουργει σωστα για τους πολλους. Προφανως ειναι ημιμετρο, προφανως επρεπε να φορολογουν τον πλουτο με αλλα κριτηρια, προφανως η φοροδιαφυγη επρεπε να αντιμετωπιζεται, ΑΛΛΑ... Μπαζει, οπως και να χει, δεν αντιλεγω.

Γενικα, δεν διαφωνω σε αυτα που γραφεις σε κανενα σημειο.

 

Tenshi, δεν νομιζω οτι ειναι πολυς ο κοσμος που θα παει σε τζιπ υψηλου κυβισμου για τον λογο αυτο...Ειναι λιγο προχω σαν σκεπτικο, εκτος αν εχω μεινει πισω (μιλω παντα για τζιπαρες μεγαλου κυβισμου, καθως αυτο που λες μπορει καποιος να το εξυπηρετησει και με ενα niva/pajero/vitara ας πουμε, αν οντως ο αυτοσκοπος του ειναι ν φοβιζει με το προφιλ και το υψος τους σφηνακηδες και λοιπους αλητες του δρομου. ΓΙα να μην μιλησω για τιποτα toyota hilux και λοιπα :P ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα νυσαφι, δεν μπορει να χρησιμοποιουμε τους συγκεκριμενους ως ασπιδα για την χαμηλη φορολογηση αυτοκινητων που θελουν μια περιουσια τοσο να τα αποκτησεις οσο και να τα συντηρησεις, ειδικα οταν στη χωρα κανει παρτυ η φοροδιαφυγη απο τα ιδια προσωπα που απροκαλυπτα ζουν μεσα στην πολυτελεια χωρις να ανησυχουν αν θα τους ρωτησει ποτε καποιος "μα καλα ρε με 10.000 εισοδημα που τα βρηκες ολα αυτα?".

 

 

Για να έχει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, πλήρωσε εκτός από την αξία του ένα σκασμό λεφτά σε τέλη ταξινόμησης, φόρο πολυτελείας, εισαγωγικό δασμό(αν ήρθε εκτός ΕΕ) και ΦΠΑ. Και φυσικά το συνολικό ποσό που ξόδεψε είναι ΗΔΗ κουτσουρεμένο από την πολύ βαριά φορολογία εισοδήματος.

Επίσης θα πληρώνει φόρους για τη χρήση του με τη μορφή τελών κυκλοφορίας, βενζίνης(στο 1,70 το 1€ είναι φόροι) κτλ. Και εκτός από όλα αυτά το αυτοκίνητο αυτό θα τον φορτώνει κάθε χρόνο με υπέρμετρα μεγάλο τεκμήριο διαβίωσης που ούτε κατά διάνοια δεν ανταποκρίνεται στο πραγματικό κόστος χρήσης και συντήρησης.

Συνυπολογίζοντας όλα αυτά, πιστεύεις ότι πρέπει να σκίσουν ακόμα περισσότερο τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού?

 

Όσο για το να ζει κάποιος "μεσα στην πολυτελεια" όπως αναφέρεις και να δηλώνει 10.000 εισόδημα δεν παίζει με τίποτα. Φέτος ένα αυτοκίνητο 3-4.000cc έχει τεκμήριο διαβίωσης 17.800-29.800€, οπότε καμία διαφορά δεν θα έχει αν δηλώσει 10 ή 20.000€ εισόδημα. Ο φόρος εισοδήματος που θα πληρώσει θα βγει βάση τεκμηρίων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φοβιζει με το προφιλ και το υψος τους σφηνακηδες και λοιπους αλητες του δρομου.

 

Αν το ζήτημα είναι να «φοβίσεις», τουλάχιστον καν' το σωστά:

 

 

post-201720-0-04819800-1352838316_thumb.jpg

 

 

 

...niva, vitara, hilux και τρίχες περμανάντ! Εδώ τόνε θέλω τον παρκαδόρο της κολωνακιώτικιας μασαμπουκλερί...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκινητο ειναι μεσο μεταφορας για καποιους αλλα και τρελλα για καποιους αλλους

Με τον να βαζεις τρελλα τελη κυκλοφοριας και τρελλες φορολογιες τι καταφερνεις ?

Καταθεση πινακιδων, μειωση αγορων, μειωση ασφαλειων κλπ

Απο ολα αυτα δε χανει το κρατος αντι να κερδιζει ?

Ειναι λογικο να πηγαινουν τα τελη σε διπλασιασμο απο τα 1800 στα 2000 κυβικα ?

Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ

Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρω

Τα 2λιτρα πλεον πωλουνται σε τιμες ξεφτυλα και δε τα παιρνει κανεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκινητο ειναι μεσο μεταφορας για καποιους αλλα και τρελλα για καποιους αλλους

Με τον να βαζεις τρελλα τελη κυκλοφοριας και τρελλες φορολογιες τι καταφερνεις ?

Καταθεση πινακιδων, μειωση αγορων, μειωση ασφαλειων κλπ

Απο ολα αυτα δε χανει το κρατος αντι να κερδιζει ?

Ειναι λογικο να πηγαινουν τα τελη σε διπλασιασμο απο τα 1800 στα 200 κυβικα ?

Από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε. 300 ευρώ

Από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε. 660 ευρω

Τα 2λιτρα πλεον πωλουνται σε τιμες ξεφτυλα και δε τα παιρνει κανεις

 

Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά στην ...έκθεση δεν πρέπει να είχες καλό βαθμό!

Ο όρος «(ελληνικό) κράτος», δε χωράει στο ίδιο post με τον όρο «λογικό»...ψάξε για άλλες λέξεις!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το σκηνικο με το διλητρο και εμενα μου καθεται στο λαιμο λεμε. Σιγα τα πολλα κυβικα για να αυξησουν σε τετοιο βαθμο τη φορολογια. Ευτυχως με νεα αυτοκινητα πληρωνεις με βαση τους ρυπους και οχι τα κυβικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tenshi, δεν νομιζω οτι ειναι πολυς ο κοσμος που θα παει σε τζιπ υψηλου κυβισμου για τον λογο αυτο...Ειναι λιγο προχω σαν σκεπτικο, εκτος αν εχω μεινει πισω (μιλω παντα για τζιπαρες μεγαλου κυβισμου, καθως αυτο που λες μπορει καποιος να το εξυπηρετησει και με ενα niva/pajero/vitara ας πουμε, αν οντως ο αυτοσκοπος του ειναι ν φοβιζει με το προφιλ και το υψος τους σφηνακηδες και λοιπους αλητες του δρομου. ΓΙα να μην μιλησω για τιποτα toyota hilux και λοιπα :P ).

 

Δέν λέω, υπάρχουν και άλλα θηρία των sub-2000cc στον δρόμο, απλά ήθελα να δώσω παράδειγμα πάνω στο επιχείρημά μου.Την εποχή που κάποιος ήθελε να αγοράσει "τζίπ",με τα ίδια χρήματα (25K) μπορούσε να πάρει καινούριο το RAV4 των 2000cc ή το Cherokee των 2700cc.Ε μέτρα πόσοι την πάτησαν και τι επέλεξαν: (α) μή γνωρίζοντας τι έρχεται και (β) όταν το πούλ-μούρ και η "ανάγκη" του δείχνεσθαι βαράει overdrive (ακόμα και σε "γειωμένους" ανθρώπους).Σε τελευταία ανάλυση το ίδιο price tag είχαν,μόνο ένας "ηλίθιος" δέν θα επέλεγε το "καλύτερο".Και η πλάκα ήταν οτι αν αισθανόσουν τολμηρός (τοτε) πήγαινες ακόμα πιο πάνω, στα 3700cc,αφού η διαφορά τιμής ήταν σχετικά μικρή!

Τώρα για το αίσθημα ανωτερώτητας/ασφάλειας (ή ψευδαίσθηση αυτής) που σου δείνει ένα σεβαστού μεγέθους όχημα, μπορεί απο μόνο του να μήν σε ωθήσει στην αγορά ή απορριψη ενός οχήματος,σίγουρα είναι ένα plus στο οποίο πάντα κάνουν λόγο οι οδηγοί.

 

 

Αυτο το σκηνικο με το διλητρο και εμενα μου καθεται στο λαιμο λεμε. Σιγα τα πολλα κυβικα για να αυξησουν σε τετοιο βαθμο τη φορολογια. Ευτυχως με νεα αυτοκινητα πληρωνεις με βαση τους ρυπους και οχι τα κυβικα.

 

Βασικά τα κενά στον τρόπο φορολόγησης είναι αχόνευτα.

Δέν είναι η διαφορά των 200cc που τσακίζει νεύρα.Για το ίδιο αμάξι,με τον ίδιο κινητήρα και διαφορά ταξινόμησης μερικούς μήνες (anno 2010-2011),οι κάτοχοι καλούνται να πληρώσουν δυο διαφορετικά ποσά και με τον νεότερο να βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ενα land cruiser θα θελα παντως....θηριο.

 

Αλλα προς ρο παρων βολευομαι με clio :P το γαματο θα ταν να χα πολλα λεφτα και να χα ενα αμαξι για καθε περισταση... Και το διθεσιο σπορ για τη τρελα, και το smartακι για τη πολη, και το τζιπ για εκδρομες...

Πωπω θυμαμαι μαι συμμαθητεια μου με πατεα πολυ φραγκατο που ειχαν απο elise μεχρι αμαξια αντικιες που αυτος επαιρνε. Ενα γκαραζ δε ξερω κι εγω ποσα τετραγωνικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν λέω, υπάρχουν και άλλα θηρία των sub-2000cc στον δρόμο, απλά ήθελα να δώσω παράδειγμα πάνω στο επιχείρημά μου.Την εποχή που κάποιος ήθελε να αγοράσει "τζίπ",με τα ίδια χρήματα (25K) μπορούσε να πάρει καινούριο το RAV4 των 2000cc ή το Cherokee των 2700cc.Ε μέτρα πόσοι την πάτησαν και τι επέλεξαν: (α) μή γνωρίζοντας τι έρχεται και (β) όταν το πούλ-μούρ και η "ανάγκη" του δείχνεσθαι βαράει overdrive (ακόμα και σε "γειωμένους" ανθρώπους).Σε τελευταία ανάλυση το ίδιο price tag είχαν,μόνο ένας "ηλίθιος" δέν θα επέλεγε το "καλύτερο".Και η πλάκα ήταν οτι αν αισθανόσουν τολμηρός (τοτε) πήγαινες ακόμα πιο πάνω, στα 3700cc,αφού η διαφορά τιμής ήταν σχετικά μικρή!

Τώρα για το αίσθημα ανωτερώτητας/ασφάλειας (ή ψευδαίσθηση αυτής) που σου δείνει ένα σεβαστού μεγέθους όχημα, μπορεί απο μόνο του να μήν σε ωθήσει στην αγορά ή απορριψη ενός οχήματος,σίγουρα είναι ένα plus στο οποίο πάντα κάνουν λόγο οι οδηγοί.

 

 

 

Καλύτερο παντού ήταν το RAV4 εκτός από τις εκτός δρόμου επιδόσεις.

Όχι βέβαια πως εκεί ήταν άσχημο απλά το Jeep ήταν μπροστά.

Επίσης με μια ματιά στις πωλήσεις θα δεις πως οι πολλοί επέλεξαν το RAV4 το οποίο εκείνη την περίοδο σάρωνε τα πάντα στην κατηγορία.

 

(Το μικρό Cherokee ήταν 2400cc και στην ίδια φορολογική κλίμακα με τα υπόλοιπα δίλιτρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ενα land cruiser θα θελα παντως....θηριο.

 

...και το τζιπ για εκδρομες...

 

Θηρίο είναι όντως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με «τζιπ για εκδρομές». Το συγκεκριμένο, μαζί με μόλις ένα δυο ακόμα, είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading. Για όλες τις άλλες συνθήκες, υπάρχουν αμέτρητα αυτοκίνητα, που κάνουν τα πάντα καλύτερα απ' αυτό. Αν δεν του «πίνεις το αίμα» στα βουνά, στις κοτρόνες και στις λάσπες, το μόνο που καταφέρνεις είναι να καις τζάμπα - και πολύ - καύσιμο. Περί ορέξεως, βέβαια... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...