Προς το περιεχόμενο

Έλεγχος εγγύησης μηχανημάτων HP-IBM LENOVO-DELL-FUJITSU


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας παραθέτω από κάτω τα πιο γνωστά link των εταιρειών για να βλέπετε αν είναι ακόμα σε εργοστασιακή εγγύηση τα μηχανήματα σας.

Φυσικά καλύπτεστε και από το τιμολόγιο η την απόδειξη αγοράς αν υπάρχει διαφοροποίηση.

Απλά με αυτόν τρόπο βλέπετε και το τι καλύπτει η εγγύηση.

 

HP , είναι για όλα pc –notebook-workstation-printer-monitor κλπ κλπ

Απλά δεξιά στην χώρα αγοράς βάζετε Greece και αριστερά το serial number.

 

https://h20566.www2..../public/wc/home

 

 

IBM LENOVO

Είναι για pc –notebook-workstation , που εχουν ΤΜ & SERIAL, όχι για IDEA PAD

 

http://support.lenov...us/default.page

 

 

 

Dell βαζετε το service tag

 

http://www.dell.com/...ProductSelector

 

 

 

Fujitsu Βαζετε το serial

 

http://support.ts.fujitsu.com/warranty/index.asp?lng=EN

 

 

Αν έχετε και από άλλες εταιρείες λέτε και τα βάζουμε

Αυτά από μένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συγχαρητήρια για την ιδέα και περιμένω να εμπλουτιστεί γιατί δεν έχω προίόν από καμία εταιρεία από τις παραπάνω.

 

Θα προσθέσω, όμως, το site της Western Digital αφού πιστεύω ότι η πλειοψηφία των μελών έχει τουλάχιστον ένα δίσκο δικό της.

Φυσικά, μπορεί να κατεβάσει κάποιος firmware αλλά και πολλά άλλα από το site αυτό.

 

http://support.wdc.com/?wdc_lang=en

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
Επισκέπτης

Δεν εχει απο οτι ξερω.

 

Πας στο link απο κατω βαζεις το μοντελο και σου βγαζει ενα τηλεφωνο να καλεσεις

 

http://support.lenovo.com/en_US/product-service/iws.page

 

Greece 0080044149702 (Toll Free)
+30 210 94 90 591 (Standard Charges Apply)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...

Στην Asus δεν βρήκα κάτι ανάλογο αλλά όσοι έχουν Asus Λαπτοπ αγορασμένο από κατάστημα που τους έχει δώσει 1 χρόνο εγγύηση να ξέρουν ότι η Asus αναγνωρίζει κανονικά τα 2 χρόνια και μπορούν να κάνουν μια αίτηση RMA εδώ > http://notebook.asus.it/gr/ticket/index.asp

η γενικότερα να διαβάσουν το παρακάτω mail που μου στάλθηκε δίνοντας μου οδηγίες.

Εγώ έκανα χρήση,ήρθε το παρέλαβε DHL και είναι στο επισκευαστικό κέντρο της Asus στην Τσεχία.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ RMA

post-227308-0-24664300-1409910574_thumb.png

 

ΟΔΗΓΙΕΣ για το πως θα το συσκευάσετε.

post-227308-0-23142200-1409910630_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα. Γνωρίζουμε email επικοινωνίας της Lenovo για ερώτηση σχετικά με εγγύηση; Δεν βρήκα κάτι παρά μόνο τηλέφωνα, αλλά θέλω να έχω γραπτά την απάντησή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Γνωρίζουμε email επικοινωνίας της Lenovo για ερώτηση σχετικά με εγγύηση; Δεν βρήκα κάτι παρά μόνο τηλέφωνα, αλλά θέλω να έχω γραπτά την απάντησή τους.

Είναι κουκουρούκου η συνεννόηση με Λενοβο (ειδικά αν έχεις thinkPad). Στα ideapad βγάζεις άκρη πιο εύκολα.

 

Κάλεσε τους στο τηλ. κέντρο και ρώτησε τους σχετικά για το μειλ που θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

ρε παιδιά, είναι δυνατόν να γράφουν σε site καταστήματος Ευρωπαικής Ένωσης 1 ΕΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗ?

 

Παιδια αντιγραφω (και συμπληρωνω) αλλο thread (www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8443 (http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8443)), για να μπορουν να ενημερωνονται ολοι.

Ο καταναλλωτης στην Ελλαδα προστατευεται ουσιαστικα απο 3 νομους:

1) Ν. 2251/1994 (Φ.Ε.Κ. Α' 191/16.11.1994)

2) Ν. 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 192/21.08.2002), που τροποποιει τον Ν. 2251/1994 και ενσωματωνει στο ελλ. δικαιο την 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια (αυτη λεει για τα 2 χρονια minimum στις εγγυησεις)

3) Π.Δ. 301/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 267/4.11.2002), Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/27/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Μαίου 1998 "περί των αγωγών παραλείψεως στον τομέα της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών" (ΕΕ αριθ. L 166 της 11/06/1998, σ. 51-55) και τροποποίηση του Ν. 2251/1994.

Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:

"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική
νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με
ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

Αυτο το αρθρο 4 ειναι που μας προστατευει απο το 2002 και μετα, και επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...

Επισης, σε καποιο αρθρο αυτων των νομων (νομιζω στο Π.Δ. 301/2002, δεν θυμαμαι ακριβως), λεει οτι τα ελλ. δικαστηρια ειναι υποχρεωμενα να κρινουν τετοιες διαφορες, συμφωνα με κοινοτικες οδηγιες που ειναι προς οφελος των καταναλλωτων, ακομα και αν αυτες δεν εχουν ενσωματωθει σε καποιο νομο.

ΕΠΙΣΗΣ:

1) Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας νέου δικτυακού κόμβου για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή , όπου οι καταναλωτές θα μπορούν αν υποβάλλουν on-line καταγγελίες που αφορούν προβλήματα σε διασυνοριακές συναλλαγές. Στην ιστοσελίδα www.eccefpolis.gr (http://www.eccefpolis.gr/) , οι καταναλωτές μπορούν να βρουν πληροφορίες για τα δικαιώματά τους όσον αφορά τις συναλλαγές που πραγματοποιούν στην Ε.Ε., καθώς και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που μπορεί να τους παρέχει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.

2) Τα άρθρα 540, 541, 548, 554, 555, 556, 557 και 558 του Αστικου Κωδικα, όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων», ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος.

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:



Άρθρο 540



Δικαιώματα του αγοραστή


Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 541


Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 548



Καταστροφή ή χειροτέρευση του πράγματος


Ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να μειώσει το τίμημα και αν ακόμη το πράγμα καταστράφηκε ή χειροτέρεψε εξαιτίας του ελαττώματος.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 554



Παραγραφή


Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 555


Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 556


Αν συμφωνήθηκε προθεσμία ευθύνης του πωλητή για ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αυτό σε περίπτωση αμφιβολίας σημαίνει ότι η παραγραφή για τα ελαττώματα ή τις ελλείψεις που εκδηλώθηκαν μέσα στην προθεσμία αρχίζει από τότε που εκδηλώθηκαν.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)



Άρθρο 557


Ο πωλητής δεν μπορεί να επικαλεστεί την παραγραφή των προηγούμενων άρθρων, αν απέκρυψε ή αποσιώπησε με δόλο το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)




Άρθρο 558


Ο αγοραστής μπορεί και μετά τη συμπλήρωση του χρόνου της παραγραφής να ασκήσει με ένσταση τα δικαιώματά του από το ελάττωμα ή από την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας, εφόσον ειδοποίησε γι' αυτά τον πωλητή μέσα στο χρόνο της παραγραφής.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...