Προς το περιεχόμενο
Hal9000

Ιταλία: Η Apple συμμορφώνεται με την διετή πολιτική δωρεάν εγγύησης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απ' ό,τι κατάλαβα, στην Ιταλία υπάρχει νόμος που προβλέπει τα δυο χρόνια. Δεν έχει να κάνει με την ευρωπαϊκή οδηγία δηλαδή.

 

Όχι, υποτίθεται ότι όποια ηλεκτρονική συσκευή διακινείται στην ΕΕ καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύησης. Πολλές εταιρείες το καλύπτουν αυτό ούτως ή άλλως (μερικές ακόμη περισσότερο) αλλά η Apple ακολουθεί και στην Ευρώπη την ίδια πρακτική με την Αμερική, όπου δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί.

 

Μακάρι να ξυπνήσει κανείς στην Ελλάδα έτσι ώστε να αναγκαστεί η Apple να ανεβάσει την εγγύηση και εδώ. Αν και με τα "σαΐνια" που έχουν αναλάβει την εγγύηση των προϊόντων της στην χώρα μας (ως επίσημο "service"), δεν βγάζεις άκρη είτε 1 είτε 100 χρόνια εγγύηση να έχεις (άλλο θέμα αυτό).

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμάς(Ελλαδα) εαν τους πεις οτι το προιον που σου πουλανε με 1 χρονο εγγυηση εχει 2 συμφωνα με τον κανονισμο της Ε.Ε και την απαιτησεις παιζει να στη δωσουν ποτε ή θα τσακωνεσαι τσαμπα ;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα κάνεις καταγγελία ίσως κάτι να γίνει ....Αλλα εδώ χαλάνε και οι δικοί μας ...Βλέπω πως το πλαισιο έχει βάλει τα laptop turbo x με εγγυηση 1 έτους ......

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για πλαισιο λεω κι εγω...Μου εχει βγαλει ενα προβλημα το λαπτοπ και θελω να το γυρισω αλλα εχει περασει 1 χρονος...Και ελεγα να τους πω αυτο για τα 2 χρονια...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποια συσκευή εντός ευρωπαικής ένωσης διατίθεται και δεν έχει δύο χρόνια εγγύηση είναι παράνομη και μπορεί να διεκδικήσει τον επιπλέον χρόνο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοητο,το θεμα ειναι εαν θα βρεις ποτε το δικιο σου αμα τους το πεις. Διοτι αμα αρχισουν οι υπαλληλοι οτι εγω δεν ξερω τιποτα και ιστοριες οσο παρανομη κι αν ειναι τον επιπλεον χρονο δεν τον παιρνεις :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες ότι έχει για παράδειγμα η Επιτροπή το διαβάζω και όντως το γράφει, απλώς δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από το νόμο ή την οδηγία ρε γαμώτο. Θεωρώ ότι είναι μεν ερμηνεία της ΕΕ αλλά δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιά νομοθετική διάταξη στηρίζεται.

 

Η διαφορά είναι λεπτή, λεπτότατη.

Το να μου χαλάσει κάτι και να καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή σημαίνει ότι δούλευε πριν και χάλασε τώρα. Πηγαίνεις, κάνεις το RMA σου και καθάρισες.

Το να είναι ελαττωματικό το προϊόν σημαίνει ότι δεν δούλευε εξ αρχής -απλώς εγώ μπορεί να άργησα να το διαπιστώσω. Γι'αυτό ο νόμος και η Οδηγία δίνουν 2 χρόνια περιθώριο.

 

Να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα: Την 1/1/2011 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ. smile.gif

 

Αν σήμερα 26/04/2011 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA.

 

Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (26/04/2012) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και... τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ'αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει.

Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό.

 

Το ξέρω ότι η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά υφίσταται. Γι'αυτό και η Οδηγία διαφοροποιείται, με το άρθρο 5 (με διετή ευθύνη του πωλητή) και το άρθρο 6 (με αόριστη διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή).

 

http://www.insomnia....90#entry3991689

 

Σε τι συμμορφώνεται ακριβώς;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού είναι Ευρωπαική η μονοθεσία, γιατί να εφαρμοστεί μόνο στην Ιταλία; Εντάξει η apple κάνει αυτό που τη συμφέρει και αρμέγει όσο καλύτερα μπορεί τους πελάτες της (που της λένε και ευχαριστώ), αλλά η ΕΕ γιατί την αφήνει να το κάνει;

Δεν είναι καμιά μικρή εταιρία που περνάει απαρατήρητη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα όπως είπαμε και παραπάνω τα δύο χρόνια έχουν να κάνουν για ελαττωματικά προϊόντα, όχι για προϊόντα τα οποία χάλασαν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα όπως είπαμε και παραπάνω τα δύο χρόνια έχουν να κάνουν για ελαττωματικά προϊόντα, όχι για προϊόντα τα οποία χάλασαν.

Με αλλα λογια,ενα προιον της apple,μπορει να χαλασει στον εναμιση χρονο(χωρις κακη χρηση απο τον κατοχο),χωρις να ηταν ελαττοματικο,απ'την αρχη?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επιλυφθεί του θέματος η ελληνική δικαιοσύνη, που με 1 ώρα εργασία την ημέρα προβλέπεται η υπόθεσή σας να εκδικαστεί του γνωστού αγίου ανήμερα!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο αφορα τα mac που διακινουνται εντός Ιταλίας;;

Δηλαδή αγοραζω ένα mac εκεί και μετα από 1.5 χρονο

μου παθαίνει κάτι μπορω να το παω στην Ελλάδα για service η μονο στην Ιταλία;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όχι' date=' υποτίθεται ότι όποια ηλεκτρονική συσκευή διακινείται στην ΕΕ καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύησης. Πολλές εταιρείες το καλύπτουν αυτό ούτως ή άλλως (μερικές ακόμη περισσότερο) αλλά η Apple ακολουθεί και στην Ευρώπη την ίδια πρακτική με την Αμερική, όπου δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί.

 

Μακάρι να ξυπνήσει κανείς στην Ελλάδα έτσι ώστε να αναγκαστεί η Apple να ανεβάσει την εγγύηση και εδώ. Αν και με τα "σαΐνια" που έχουν αναλάβει την εγγύηση των προϊόντων της στην χώρα μας (ως επίσημο "service"), δεν βγάζεις άκρη είτε 1 είτε 100 χρόνια εγγύηση να έχεις (άλλο θέμα αυτό).[/quote']

 

Έχει αναλυθεί πολλές φορές στο φόρουμ και απ' ό,τι θυμάμαι δεν είναι νόμος, είναι οδηγία. Στην Ιταλία, αν αυτό που λέει το άρθρο είναι ορθό, η νομοθεσία απαιτεί δύο χρόνια εγγύηση και γι αυτό έγινε το όλο θέμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.