Προς το περιεχόμενο

E-mail στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία


blazar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Έχω έναν λογαριασμό στο gmail και κάθε φορά που στέλνω ένα email σε κάποιον, δεν του το καταχωρεί στα εισερχόμενα, αλλά στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

 

Μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό και πώς διορθώνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γιατί συμβαίνει ειναι πιο περιπλοκο.

 

Η λύση ειναι πιο απλή. Πήγαινε στις ρυθμίσεις του gmail του παραλήπτη και στα φιλτρα, φτιάξε ενα στο οποιο κάθε email με αποστολέα εσενα να το βαζει παντα στο inbox.

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το gmail μπήκε εκ παραδρομής. Αφαιρέθηκε.

 

Προφανως δεν εννοούσα οτι το φιλτρο πρέπει να μπει στον αποστολέα αλλα στον λογαριασμό του παραλήπτη (τον κάποιον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά το θέμα είναι αν υπάρχει κάποιος τρόπος, να κάνω εγώ κάτι στον λογαριασμό μου (γιατί το πρόβλημα το έχω εγώ) και τα emails που στέλνω, να πηγαίνουν κανονικά στα εισερχόμενα του άλλου.

 

Το λέω αυτό, γιατί λόγο της δουλειάς μου, ανταλλάσσω emails με διάφορες εταιρείες. Δεν είναι λοιπόν δυνατό να πω στην κάθε εταιρεία, κάνε αυτό στις ρυθμίσεις για να σου έρχονται τα emails μου στα εισερχόμενά σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως ειναι θεμα ρυθμισων στον mail server του παραληπτη.

 

Στον dedicated server που εχω για να παρεχω hosting / emails , πολλες φορες εστελνα εμαιλς σε hotmails/gmail και πηγαιναν στα ανεπιθυμητα...εκανα καποιες ρυθμισεις...τωρα αλλες φορες πανε αλλες φορες οχι. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω. Αν στείλω σε δεύτερο λογαριασμό μου mail από το gmail μου, έρχεται ως spam. Άρα δεν είναι μόνο ο φίλος που το αναφέρει. Το ίδιο μου λένε και τα άτομα στα οποία στέλνω mail (οικογένεια, κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά το θέμα είναι αν υπάρχει κάποιος τρόπος, να κάνω εγώ κάτι στον λογαριασμό μου (γιατί το πρόβλημα το έχω εγώ) και τα emails που στέλνω, να πηγαίνουν κανονικά στα εισερχόμενα του άλλου.

 

Το λέω αυτό, γιατί λόγο της δουλειάς μου, ανταλλάσσω emails με διάφορες εταιρείες. Δεν είναι λοιπόν δυνατό να πω στην κάθε εταιρεία, κάνε αυτό στις ρυθμίσεις για να σου έρχονται τα emails μου στα εισερχόμενά σου...

Τωρα εθεσες τις σωστες διαστάσεις του προβλήματος. Το πρόβλημα δεν ειναι οταν στέλνεις σε κάποιον αλλά σχεδόν σε οποιοδήποτε. Σε αυτή την περίπτωση, ναι το προβλημα ξεκινά απο σένα. Το πρόβλημα που περιγράφεις οφείλεται κυρίως στους τρεις παρακάτω λόγους (με πιο σημαντικό το πρώτο) :

  • Το περιεχόμενο του email εμπεριέχει υλικό και στοιχεία που μοιάζει με διαφημιστικό/spam οπότε τα φίλτρα το πετάνε στο spam.
  • Στέλνεις πολλά μαζικά email και σε έχουν κάνει πολλές φορές report οπότε το email σου εχει μπει σε gray lists.
  • Η ip και ο smtp που στέλνεις τα μηνύματα έχουν χαρακτηριστεί ύποπτα.

Υπάρχουν και αλλοι πιθανοί λογοι, όπως πχ οτι πιθανόν δεν χρησιμοποιείς τον επισημο smtp server της gmail.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα εθεσες τις σωστες διαστάσεις του προβλήματος. Το πρόβλημα δεν ειναι οταν στέλνεις σε κάποιον αλλά σχεδόν σε οποιοδήποτε. Σε αυτή την περίπτωση, ναι το προβλημα ξεκινά απο σένα. Το πρόβλημα που περιγράφεις οφείλεται κυρίως στους τρεις παρακάτω λόγους (με πιο σημαντικό το πρώτο) :

  • Το περιεχόμενο του email εμπεριέχει υλικό και στοιχεία που μοιάζει με διαφημιστικό/spam οπότε τα φίλτρα το πετάνε στο spam.
  • Στέλνεις πολλά μαζικά email και σε έχουν κάνει πολλές φορές report οπότε το email σου εχει μπει σε gray lists.
  • Η ip και ο smtp που στέλνεις τα μηνύματα έχουν χαρακτηριστεί ύποπτα.

Υπάρχουν και αλλοι πιθανοί λογοι, όπως πχ οτι πιθανόν δεν χρησιμοποιείς τον επισημο smtp server της gmail.

 

:devil:

Όχι φίλε μου. Δεν είμαι διαφημιστής. Δεν πιστεύω πως έχει σχέση με κάτι από αυτά. Σε ναυτιλιακή εταιρεία εργάζομαι.

Το email είναι ο τρόπος επικοινωνίας που έχουμε με άλλες εταιρείες.

Οπότε ούτε μαζικά mails στέλνω, αλλά ούτε spam.

Τώρα για κάποιο λόγο να έχει χαρακτηριστεί ύποπτη η ip και ο smtp... Αυτό δεν το ξέρω, αλλά δεν βρίσκω και τον λόγο που να μπορεί να συμβεί αυτό.

 

Τώρα τι να πω.. Να επικοινωνήσω με την google δω τι θα μου πουν..;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν κι άλλες πιθανότητες που είναι σχετικά πέρα από τον έλεγχο σου.

 

Κάποιος παραλήπτης σου να έχει κολλήσει ιό-trojan κλπ. και να έχουν κλέψει την διεύθυνση σου και να την έχουν χρησιμοποιήσει για phising (να φαίνεσαι εσύ ως αποστολέας).

 

Κι έτσι να έχεις μπει σε gray list ως spammer και να σε πετάνε τα φίλτρα έξω σε κάποιους mail servers που χρησιμοποιούν αυτές τις μηχανές φιλτραρίσματος..

 

Επικοινώνησε πάντως με την google, κάτι μπορεί να σου πουν. Μπορεί να σου πουν να κάνεις το λογαριασμό σου business ή κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν κι άλλες πιθανότητες που είναι σχετικά πέρα από τον έλεγχο σου.

 

Κάποιος παραλήπτης σου να έχει κολλήσει ιό-trojan κλπ. και να έχουν κλέψει την διεύθυνση σου και να την έχουν χρησιμοποιήσει για phising (να φαίνεσαι εσύ ως αποστολέας).

 

Κι έτσι να έχεις μπει σε gray list ως spammer και να σε πετάνε τα φίλτρα έξω σε κάποιους mail servers που χρησιμοποιούν αυτές τις μηχανές φιλτραρίσματος..

 

Επικοινώνησε πάντως με την google, κάτι μπορεί να σου πουν. Μπορεί να σου πουν να κάνεις το λογαριασμό σου business ή κάτι άλλο.

 

Έτσι τελικά θα κάνω. Θα μιλήσω μαζί τους για να δω.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Γειά σας παιδια.

δουλευω σε μια βιοτεχνια και στέλνω email σε πελάτες μου και αυτά πηγαίνουν στα spam.Tι μπορώ να  κάνω ??το email της εταιρείας είναι info και λέγεται cp webmail.μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί είμαι άσχετη??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σας παιδια.

δουλευω σε μια βιοτεχνια και στέλνω email σε πελάτες μου και αυτά πηγαίνουν στα spam.Tι μπορώ να  κάνω ??το email της εταιρείας είναι info και λέγεται cp webmail.μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί είμαι άσχετη??

 

1. Άνοιξε νέο θέμα και μην ξεθάδεις νήμα που είναι 5 χρόνια παλιό.

 

2. Το email σου έχει χαρακτηριστεί ως spam. Μίλα με την εταιρεία που σας παρέχει τις υπηρεσίες email για να σε καθοδηγήσουν.

 

3. Για μαζικές αποστολές μηνυμάτων καλύτερα να χρησιμοποιήσεις μία υπηρεσία όπως το mailchimp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...