pOLoS Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 5 ευρώ τα 500 mb το είχε εδώ και κανα χρόνο. Αν είδες τώρα με 5 ευρώ σου δίνει 1 Gb αν το ενεργοποιήσεις από το myF2Go. καλό!!!! δεν το είχα πάρει χαμπάρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
platinum Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2012 Ε ναι είναι πολύ καλό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
humanoid Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2012 Ε ναι είναι πολύ καλό! Και το ακόμη καλύτερο είναι ότι σου στέλνουν το πακέτο f2g δωρεάν στο σπίτι σου, χωρίς να ταλαιπωρείσαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ariannaki85 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2012 Και το ακόμη καλύτερο είναι ότι σου στέλνουν το πακέτο f2g δωρεάν στο σπίτι σου, χωρίς να ταλαιπωρείσαι nice! οπότε καμία ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου και με 10 ευρώ στο κάτω κάτω, δοκιμάζεις αν σου κάνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Galaxia Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2012 Και το ακόμη καλύτερο είναι ότι σου στέλνουν το πακέτο f2g δωρεάν στο σπίτι σου, χωρίς να ταλαιπωρείσαι Αυτό με το delivery κατ' οίκον πρώτη φορά τ' ακούω.... Έχω μείνει άφωνη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
platinum Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 φαίνεται ότι στη wind πήραν το μήνυμα από τα παράπονα των καταναλωτών και προσπαθούν να κάνουν πράγματα -πχ. το delivery του πακέτου στο σπίτι-για να τους εξυπηρετήσουν...Και γενικώς έχουν φτίαξει πολυ στην εξυπηρέτηση πελατών... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geekas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2012 φαίνεται ότι στη wind πήραν το μήνυμα από τα παράπονα των καταναλωτών και προσπαθούν να κάνουν πράγματα -πχ. το delivery του πακέτου στο σπίτι-για να τους εξυπηρετήσουν...Και γενικώς έχουν φτίαξει πολυ στην εξυπηρέτηση πελατών... όντως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε όλους τους τομείς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
humanoid Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 φαίνεται ότι στη wind πήραν το μήνυμα από τα παράπονα των καταναλωτών και προσπαθούν να κάνουν πράγματα -πχ. το delivery του πακέτου στο σπίτι-για να τους εξυπηρετήσουν...Και γενικώς έχουν φτίαξει πολυ στην εξυπηρέτηση πελατών... Μα αυτό είναι που πρώτα από όλα μπορείς να επιβραβεύσεις! Οι καλές τιμές υπήρχαν, το θέμα ήταν να βελτιωθούν και οι υπηρεσίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisigia Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Μα γιατί δεν υπάρχει ένα ηλεκτρονικό συγκριτήρι καρτοκινητής να ξέρουμε κι εμείς ποια να διαλέξουμε με την ησυχία μας επιτέλους;;;;;; Αυτό το f2g πάντως φαίνεται ύποπτα καλό... Και δεν με πειράζει καθόλου που είναι για 3 λεπτά η κλήση. Ούτως ή άλλως δεν μιλάω παραπάνω. Έχω και σταθερό - προτιμώ να μην καίω το κεφάλι μου, ούτε καν με hands free. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα