Προς το περιεχόμενο

To topic του sportsdirect.com


nfeel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πέρα από αυτό που προτείνει η Μαγδαληνή, σε δεύτερη φάση μπορείς να μπεις στο account σου στο paypal και να δεις το ιστορικό των συναλλαγών σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να κοιτάξεις στο email με το οποίο έκανες την εγγραφή στο paypal αν σου ήρθε email επιβεβαίωσης αυτής της αγοράς. Το email θα είναι απο το paypal και θα γράφει ότι έδωσες στο sportsdirect το ποσό των 250 ευρώ.

Αν δεν έχεις πάρει τέτοιο email τότε δεν έχεις χρεωθεί, αλλά ούτε θα χρεωθείς, αν εσύ δεν δώσεις την εντολή πληρωμής.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου! Δε μου έχει έρθει κανένα mail επιβεβαίωσης. Τί μπορώ να κάνω τώρα? Να δοκιμάσω να ξαναπαραγγείλω με τον ίδιο τρόπο? Φαντάζομαι ότι πάλι το ίδιο θα συμβεί.. Να κάνω από το paypal "send money" στο sportsdirect? Θα προχωρήσει έτσι η παραγγελία? Ή να κοιτάξω να μου τα παραγγείλει καμμιά φίλη μου?

Πέρα από αυτό που προτείνει η Μαγδαληνή, σε δεύτερη φάση μπορείς να μπεις στο account σου στο paypal και να δεις το ιστορικό των συναλλαγών σου.

 

Εκεί είναι που μου γράφει , στο "payment status" ότι "order pending".. Αν υποθέσουμε ότι  καθυστερούσαν να δεσμεύσουν τα χρήματα μέχρι να τσεκάρουν αν είναι όλα τα προιόντα μου διαθέσιμα, δε θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη αυτό, δεδομένου ότι έχουν περάσει 24+ ώρες? Χρόνια ψωνίζω από διάφορα sites μέσω paypal και ποτέ δεν ξαναείχα αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Send money δεν θα κάνεις και επειδή δεν μπορώ να ξέρω που είναι το λάθος, κάνε εκ νέου την παραγγελία και αυτή τη φορά βάλε να το κάνει κάποιος που γνωρίζει.

 

edit: Κάνε κι αυτό που είπε πιο πάνω, ο Questioner

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου! Δε μου έχει έρθει κανένα mail επιβεβαίωσης. Τί μπορώ να κάνω τώρα? Να δοκιμάσω να ξαναπαραγγείλω με τον ίδιο τρόπο? Φαντάζομαι ότι πάλι το ίδιο θα συμβεί.. Να κάνω από το paypal "send money" στο sportsdirect? Θα προχωρήσει έτσι η παραγγελία? Ή να κοιτάξω να μου τα παραγγείλει καμμιά φίλη μου?

 

Εκεί είναι που μου γράφει , στο "payment status" ότι "order pending".. Αν υποθέσουμε ότι  καθυστερούσαν να δεσμεύσουν τα χρήματα μέχρι να τσεκάρουν αν είναι όλα τα προιόντα μου διαθέσιμα, δε θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη αυτό, δεδομένου ότι έχουν περάσει 24+ ώρες? Χρόνια ψωνίζω από διάφορα sites μέσω paypal και ποτέ δεν ξαναείχα αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα...

 

Αφού είναι pending τότε μάλλον θα πρέπει να περιμένεις, ή να επικοινωνήσεις με paypal ή sportsdirect για να δεις τι γίνεται πριν βάλεις νέο order.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σκέφτομαι κι εγώ παιδιά, μήπως αφού γράφει pending κι όχι cancelled  όπως έγραφε τις προηγούμενες φορές, μήπως πρέπει να περιμένω..Θα στείλω τώρα 1 mail στο sportsdirect , μήπως και μου απαντήσουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σκέφτομαι κι εγώ παιδιά, μήπως αφού γράφει pending κι όχι cancelled  όπως έγραφε τις προηγούμενες φορές, μήπως πρέπει να περιμένω..Θα στείλω τώρα 1 mail στο sportsdirect , μήπως και μου απαντήσουν..

 

Στειλ' τους και happy new year γιατί δεν βλέπω να σου απαντούν πριν το 2014. :P

 

Στειλ' τους καλύτερα μήνυμα στο facebook εάν έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε μία (μάλλον αυτοματοποιημένη) απάντηση στο mail μου η οποία είναι η εξής :

 

Thank you for your email.

We will endeavour to respond to your query at the earliest opportunity, normally within 1-5 working days.
During busy periods this may be longer, should you need to follow up on this case please quote the reference below:

Reference: CAS-549496-N1P8D7

Kind Regards,
Customer Services

 

Αυτός ο κωδικός ποθ μου έστειλαν, δε ξέρω πού χρησιμεύει..Θα τους ψάξω και στο Facebook τώρα - σε ευχαριστώ για τη συμβουλή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στειλ' τους και happy new year γιατί δεν βλέπω να σου απαντούν πριν το 2014. :P

 

Στειλ' τους καλύτερα μήνυμα στο facebook εάν έχεις.

:-D  Μάλλον θα τους ευχηθώ και για το 2015 γιατί δε βλέπω να απαντούν καθόλου..Τους έστειλα και στο Fb μήνυμα - εκεί τουλάχιστον βλέπω ότι έχουν συχνή δραστηριότητα..Ααααν έχω νέα,θα σας ενημερώσω..Ίσως το βράδυ βάλω τον ξαδερφό μου να μου κάνει την παραγγελία από το δικό του. Μήπως κι έχουμε τα πράγματα για την Πρωτοχρονιά.. Έτσι κι αλλιώς, η δική μου παραγγελία δεν πρέπει να προχώρησε τελικά ποτέ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κατάλαβα καλά θα πρέπει να αναφέρεις αυτον τον κωδικό κάθε φορά που θα χρειαστεί να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους για την συγκεκριμένη υπόθεση.

Με βάση αυτο θα ενημερώνεται ο υπάλληλος που θα σου απαντήσει για το ιστορικό της υπόθεσης σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:-D  Μάλλον θα τους ευχηθώ και για το 2015 γιατί δε βλέπω να απαντούν καθόλου..Τους έστειλα και στο Fb μήνυμα - εκεί τουλάχιστον βλέπω ότι έχουν συχνή δραστηριότητα..Ααααν έχω νέα,θα σας ενημερώσω..Ίσως το βράδυ βάλω τον ξαδερφό μου να μου κάνει την παραγγελία από το δικό του. Μήπως κι έχουμε τα πράγματα για την Πρωτοχρονιά.. Έτσι κι αλλιώς, η δική μου παραγγελία δεν πρέπει να προχώρησε τελικά ποτέ..

 

Αν κάνεις την παραγγελία μέχρι την παρασκευή, στα μέσα/τέλη της επόμενης εβδομάδας θα τα έχεις. Οπότε μη σε αγχώνει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κατάλαβα καλά θα πρέπει να αναφέρεις αυτον τον κωδικό κάθε φορά που θα χρειαστεί να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους για την συγκεκριμένη υπόθεση.

Με βάση αυτο θα ενημερώνεται ο υπάλληλος που θα σου απαντήσει για το ιστορικό της υπόθεσης σου.

 

Ωραία, οπότε θα τον σημειώσω να τον έχω. Περιμένω μήπως μου απαντήσουν στο Fb.. Τί μπέρδεμα κι αυτό..

Αν κάνεις την παραγγελία μέχρι την παρασκευή, στα μέσα/τέλη της επόμενης εβδομάδας θα τα έχεις. Οπότε μη σε αγχώνει αυτό.

 

Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί έχω υποσχεθεί δωράκια σε ανηψάκια και λοιπούς και δε θέλω να τους αφήσω έτσι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απάντησαν (στο Facebook) λέγοντας τα εξής :

 

Hi,

Unfortunately, the transaction relates to no order in our system. Therefore we have had no option but to void the payment.

If the goods are still required, please place the order again via our website.

I sincerely apologise for the disappointment caused by this matter.

Kind regards,

 

Ξαναπροσπάθησα, όπως μου είπαν αλλά μία από τα ίδια...Πάλι order pending γράφει... Δεν είναι γραφτό φαίνεται να παραγγείλω από αυτό το site...

 

Υ.Γ : άσχετα από το ότι μάλλον δε θα καταφέρω να παραγγείλω, διαπίστωσα ότι για τα ίδια πράγματα, ενώ χτες μου χρέωναν 25 ευρώ, απόψε μου χρεώνουν 15!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην κάρτα έχεις λεφτά; μήπως έχει λήξει; αν και νομίζω και στις δύο περιπτώσεις θα σου ακυρωνε τελείως την πληρωμή.

 

Όσο για τα έξοδα αποστολής μάλλον κάποιο προϊόν που είχες στο καλαθι βγήκε oos (out of stock) γι αυτό μειώθηκαν τα μεταφορικά. Κοίταξες καλά και όλα σωστά; το καθαρό πόσο χωρίς τα μεταφορικά είναι ίδιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια ακομα ερώτηση, στο χαρτι της επιστροφής δίνει αυτή τη διεύθυνση:

Customer Returns
Unit B
Brook Park East
Meadow Lane
Shirebrook
NG20 8RY

 

Δεν πρέπει να συμπληρώσω κατι αλλο; Π.Χ. United Kingdom?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...