Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσφατα παρηγγειλα μια συσκευη απ το e-shop και μου ηρθε με ανοιχτη συσκευασια. Το κουτι της συσκευης δηλαδη δεν ηταν σφραγισμενο.

Εχει συμβει και στο παρελθον.

Απ το φαινεται δουλευει κανονικα βεβαια, αναρωτιεμαι ομως γιατι πουλανε με ανοιχτες συσκευασιες και αν ο χρηστης εχει δικαιωμα να τη δωσει πισω.

Δημοσ.

Προφανως ειναι απο προιον που πουληθηκε και επιστραφηκε γιατι ο πελατης δεν το ηθελε και οχι γιατι ηταν χαλασμενο. Αν δουλευει καλα μην το κανεις θεμα γιατι δεν θα βρεις ακρη.

Δημοσ.

H μανα μου το παρελαβε, εγω ημουν στη δουλεια.

 

Προφανως ειναι απο προιον που πουληθηκε και επιστραφηκε γιατι ο πελατης δεν το ηθελε και οχι γιατι ηταν χαλασμενο. Αν δουλευει καλα μην το κανεις θεμα γιατι δεν θα βρεις ακρη.

‘Η επεστραφη ως χαλασμενο και επιδιορθωθηκε. Αλλα ποιος προτιμαει να πληρωσει 150€ για κατι κατι επισκευασμενο αντι για ολοκαινουργιο?

To θεμα είναι τι γινεται σε αυτή τη περιπτωση γιατι σε ολους μας εχει τυχει. Δικαιουται η εταιρια να σου στελνει εξ αποστασεως ανοιγμενα?

Αν είναι με αντικαταβολη βεβαια, μπορεις να το ελεγξεις επιτοπου πριν πληρωσεις το μεταφορεα.

 

ΥΓ. Μπορει ο πελατης να επιστρεψει κατι στο e-shop «επειδη δεν το ηθελε», χωρις λογο δηλαδη, και αφοτου το ανοιξε?

Δημοσ.

καλά δεν τρέχει και τίποτα.

 

όταν ζητάμε δηλαδή συναρμολόγηση, δεν τα ανοίγουν όλα για να τα μοντάρουν και παίρνουμε το μονταρισμένο πράγμα σε άλλο κουτί και τις συσκευασίες των εξαρτημάτων ξέχωρα;

 

και σιγά μην κάτσει ο courier να περιμένει να ανοίξεις την κούτα και να κάνεις καταμέτρηση.

 

Αν φαίνεται καινούργιο και δεν έχει γρατζουνιές και σκόνες και δουλεύει, μια χαρά είσαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...