Προς το περιεχόμενο

SNR,Noise Margin,Profiles Παρόχων και Αλλαγές Profiles Για Σταθερότητα.


poulinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/8/2020 στις 2:55 ΜΜ, outnumb είπε

Επανέρχομαι μετά από το ποστ μου τον Αύγουστο.. Είναι λογικό μετά από αλλαγή ρούτερ σε TP-Link W9970 και προφίλ από τη nova να αυξάνεται το line attenuation;;

 

Untitle.png

 

Screenshot_2020-08-13-14-50-02.png

Επεξ/σία από outnumb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Kozanitis1 μολις εποικηνωνησα μεσω τσατ στην υποστηριξη τους και μου ειπαν οτι :

 Εϊδα πως πριν κάποιο διάστημα είχε βγει τεχνική αδυναμία για τον συγχρονισμό σας , ότι δηλαδή δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο Δυστυχώς εφόσον έχει βγει τεχνική αδυναμία δεν μπορεί να γίνει κάτι περισσότερο καθώς και σε νέο έλεγχο πάλι ο ΟΤΕ θα το βγάλει τεχνική αδυναμία

 

μαλλον εφαγα ταπα αχαχαχα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 @Kozanitis1 επεμεινα πολυ αλλα το ξεροκεφαλο του δεν .. θα ππεριμενω μεχρι το πρωι να πεσω σε αλλον τεχνικο να του το δηλωσω παλι ,δεν εχω κανει αποπειρα να δω σε τι τιμες πεζουν αλλα θα μαθω , δεν ξερω αν χρειαζεται να του πω να αλαξουν κατι στην συνδεση μηπως γινη λιγο καλυτερη  .

Επεξ/σία από pcexpert2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο συνομιλια απο 10 τεχνικους της νοβα ολοι μου λενε το ιδιο παραμιθακι : η εγω δεν ειμαι πιστικος η δεν θελουν να κανουν οτιδιποτε

 

Σε ό,τι αφορά τον συγχρονισμό σας [εννοώ την ταχύτητά του] υπάρχει σχετική αδυναμία επίλυσης για την οποία έχετε ενημερωθεί. Αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο ζήτημα;

 Όπως φυσικά θα είχατε ενημερωθεί κι εσείς εκείνοι μας είχαν δώσει την αδυναμία. Ωστόσο αν τεχνικά πλέον είναι εφικτό [μέχρι τώρα δεν είναι] γιατί βελτιώθηκε η ποιότητα του δικτύου καλό θα ήταν να γίνει εκ νέου έλεγχος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, pcexpert2 είπε

Μετα απο συνομιλια απο 10 τεχνικους της νοβα ολοι μου λενε το ιδιο παραμιθακι : η εγω δεν ειμαι πιστικος η δεν θελουν να κανουν οτιδιποτε

 

Σε ό,τι αφορά τον συγχρονισμό σας [εννοώ την ταχύτητά του] υπάρχει σχετική αδυναμία επίλυσης για την οποία έχετε ενημερωθεί. Αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο ζήτημα;

 Όπως φυσικά θα είχατε ενημερωθεί κι εσείς εκείνοι μας είχαν δώσει την αδυναμία. Ωστόσο αν τεχνικά πλέον είναι εφικτό [μέχρι τώρα δεν είναι] γιατί βελτιώθηκε η ποιότητα του δικτύου καλό θα ήταν να γίνει εκ νέου έλεγχος.

 

Πες τους να ξαναγίνει έλεγχος.., κάπου υπάρχει βλάβη πιστεύω.., ζόρισε τους πως θα γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και επειδή έχεις τέτοιες ταχύτητες θα απαντήσουν αδυναμία παροχής προϊόντος και θα τους φοβερίσεις πως θα φύγεις χωρίς τέλος διακοπής..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά.

Μια βοήθεια θα ήθελα γιατί από τον ΟΤΕ δεν μου τα λένε καλά ή όντως έπεσα στην περίπτωση.

Πριν από ένα μήνα έφυγα από τον προηγούμενο πάροχο λόγω πολλών προβλημάτων στη γραμμή (αποσυνδέσεις, δεν λειτουργούσε το τηλέφωνο και ελλιπής επικοινωνία) και παρότι κλείδωνα κοντά στα 14 Mbps ακόμα και ένα βίντεο να ήθελα να δω έστω σε 720p θα είχα στιγμιαίες διακοπές.

Καταρχάς να πως πως μένω σε ένα οικισμό λίγο πιο έξω από την Άρτα και ένας από τους λόγους που έφυγα ήταν γιατί πρόσφατα έβαλε καμπίνα VDSL ο ΟΤΕ οπότε τουλάχιστον 2 από τους γειτόνους που ξέρω πάνε μπάλα από ταχύτητα. Ο ένας έχει 50άρα και πρακτικά τερματίζει, ο άλλος που είναι και δυο σπίτια πιο δίπλα από εμένα έχει βάλει το πακέτο έως 24 και επίσης τερματίζει τη γραμμή, 27 down - 2.7 up, (θα βάλω στατιστικά του πιο κάτω) ενώ πριν από 2 μήνες και αυτός που ήταν στον ίδιο εναλλακτικό πάροχο με εμένα το πολύ να κατέβαζε με 9-10 Mbps. Έτσι πήρα την απόφαση να φύγω και εγώ για μεγαλύτερη σταθερότητα αλλά γιατί όχι να ξεκολλήσω από τα 14 και να πάω πιο κοντά στα 24 δεν θα με χάλαγε.

Το θέμα είναι πως με την αλλαγή δεν έχω δει ουσιαστική διαφορά, οκ πλέον κλειδώνω 17-18 και κατεβάζω καρφωτά με 17-18 αλλά έχει ανέβει και το attenuation από ότι βλέπω και αρκετές φορές χάνει το συγχρονισμό.

Έπειτα από επικοινωνία με τεχνικό του ΟΤΕ (μέσω τρίτου) μου είπε πως αν δεν δω τη γραμμή δεν μπορώ να σου πω κάτι αλλά μου λέει αφού πλέον είναι VOIP ή γραμμή σε γυρίσανε στην καμπίνα και θα έπρεπε να πιάνεις αυτό που δίνουμε 27-2,7. Μου λέει βέβαια πως άσχετα πόσο μακρυά είναι ο γείτονας μπορεί το καλώδιο του να πηγαίνει σε άλλη κολόνα άρα  να έχει μικρότερη απόσταση (κάτι που ισχύει βασικά γιατί παρατήρησα το καλώδιο του φεύγει στον κάτω δρόμο) ενώ εσένα μου λέει να είναι πιο μεγάλο.

Είχα δώσει από τις πρώτες ημέρες βλάβη αλλά δεν ήρθε τεχνικός απλά τη μια μέρα έδωσα βλάβη και την επόμενη 8 το πρωϊ έλαβα ένα μήνυμα πως το θέμα μου έχει διορθωθεί. Καμία αλλαγή βέβαια δεν είδα.

Επίσης το παράξενο είναι πως ο γείτονας που έχει το ίδιο πρόγραμμα με εμένα στην αναζήτηση του αριθμού του μέσω της σελίδας του ΟΤΕ για διαθεσιμότητα VDSL σε αυτόν βγάζει κανονικά διαθεσιμότητα έως 50 ενώ εμένα μόνο μέχρι 24. Τέλος 2ος γείτονας που είναι κολλητά τα σπίτια μας αν βάλω τον αριθμό του επίσης βγάζει διαθεσιμότητα μέχρι 50 και το καλώδιο του καταλήγει στην ίδια κολόνα με το δικό μου.  Σήμερα που ξαναέδωσα βλάβη και αυτή τη φορά ζήτησα τεχνικό η κοπέλα μου είπε πως ο γείτονας έχει vdsl ενώ εγώ adsl. Εκεί κάπου με μπέρδεψε αφού έχω ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα.

Η ερώτηση τώρα είναι η εξής. Υπάρχει περίπτωση να με έχουν ξεχασμένο σε κάποια άλλη μακρινή καμπίνα και για αυτό να είμαι στα ίδια από ταχύτητα; Αν ισχύει αυτό, καθώς η γραμμή μου είναι κάποιων δεκαετιών,  μπορούν να με συνδέσουν στη νεα καμπίνα ώστε να ανέβει η ταχύτητα; Να με ρίξουν σε άλλο ζεύγος ίσως; Ή ακόμα και να με συνδέσουν στη γραμμή του γείτονα;

Τα δικά μου στατιστικά.

spacer.png

 

Τα δικά μου στατιστικά πριν την αλλαγή σε ΟΤΕ.

spacer.png

Τα στατιστικά του γείτονα σε ΟΤΕ.

spacer.png

 

Επεξ/σία από shodan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αρχή δήλωσε βλάβη να έρθει ένας τεχνικός να μετρήσει πόσο πιάνεις στο κουτί του σπιτιού..(ή αν πιάνουν τα χέρια σου κάνε εσύ)

Κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να ελέγξεις την εσωτερική σου καλωδίωση, μήπως υπάρχουν παραλληλιες ή κάποια κακή ένωση που σου δημιουργεί υψηλή εξασθένηση στη γραμμή..

Επίσης πάρε στην τεχνική υποστήριξη και ζητά να κάνουν ένα reset στην πόρτα της καμπίνας (θα καταλάβουν) σε περίπτωση που υπάρχει κάποιος κόφτης..

Επεξ/σία από Kozanitis1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Έχω ήδη καλέσει και έχω ζητήσει τεχνικό. 
Επειδή η εγκατάσταση είναι πολύ παλιά από το κουτάκι του ΟΤΕ που είναι έξω από το σπίτι βγαίνουν 2 ζεύγη καλωδίων περίπου 30 εκατοστών και μετά συνδέονται σε ένα πιο χοντρό καλώδιο το οποίο έχει πάλι 2 ζεύγη και μπαίνει μέσα στο σπίτι όπου καταλήγει σε μια και μοναδική πρίζα. 
Από τα δυο ζεύγη μόνο το μαύρο-κόκκινο είναι συνδεδεμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα και Πάλι @Kozanitis1 θα ήθελα μια πληροφορία καθώς εισαι πολυ κατατοπιστικός , μετα απο ολη την φασαρια για να μετρησουν και δεν κατάφερα τιποτα, σκεπτικα και αλαξα το παλιο μου χωνευτο κουτι με αλλο μεγαλυτερο και στεγάνο και άυριο θα συνδεσω απο εκει κατευθείαν πανω στο κουτι προς την ταράτσα , (θα ξηλωσω το κουτι που εχουν βαλει κάτω ) που να φυγουν και τα πιο πολλα καλόδια που ειναι άσχημα θα πυαρχει προβλημα απο μερια του οτε ; αλλα δεν νομιζω διοτι το κουτι που ειναι στην ταρατσα θα ειναι ιδιοκτησιας τους μονο , θ΄ελω να μάθω στα scotchllok μηπως ειναι καλύτερα να ξεγυμνοσο λιγο τα καλώδια στην άκρη ; γιατι με δοκιμη που εκανα είδα οτι εχει καλύτερη ταχύτητα με λιγο ξεγυμνομενα απο οτι απευθειας , επεισης τα ζέυγη του utp εχουν καμια διαφορα μεταξύ τους ;; μου φενεται παραλογο , γιατι εχω ακουσει αρκετους που προτιμαναι να βαλουν το ασπρο μπλε ζευγος , 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Βρες το ζεύγος σου που έρχεται από τον ΟΤΕ, πριν καμία διακλάδωση, εκεί σύνδεσε με scotchlok χωρίς να γδυσεις τα καλώδια και μετά συνδέσου απευθείας στη πρίζα σου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά σας ευχαριστώ για τις προτάσεις σας. Έπειτα από αρκετές ημέρες ταλαιπωρίας και συνεχόμενα τηλέφωνα στην υποστήριξη ήρθε τεχνικός και μιλήσαμε από κοντά και είδε όλη την κατάσταση καθώς οι προηγούμενοι μου λέγανε πως από τη στιγμή που κλειδώνω στα 17-18 είμαι καλά και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. 
Το θέμα είναι πως βρίσκομαι στα όρια περιοχής (;) αν θυμάμαι καλά όπως μου είπε ο τεχνικός και ίσως λόγω του ότι η γραμμή όπως είπα είναι κάποιων δεκαετιών βρισκόμουν σε καμπίνα η οποία είναι όντως πολύ μακριά, στην ουσία εκτός οικισμού. Μου είπε πως ίσως έγινε λάθος και με συνδέσανε στη συγκεκριμένη καμπίνα κάποια στιγμή. 
Τέλος πάντων ο άνθρωπος ήταν πολύ εξυπηρετικός και έλεγξε τη χωνευτή, τα καλώδια και μετά από μετρήσεις και αφού άνοιξε 3 κουτιά σε αντίστοιχες κολόνες που έχουμε στη γειτονιά πλέον κλειδώνω 27031/2703 ενώ μπορώ να βάλω 50αρα αν θέλω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, αφού έβγαλες άκρη..

Ανέβασε στατιστικά αν θέλεις, είσαι σίγουρος πως θα αντέξει 50αρα η γραμμή σου ή θα είσαι χαμηλότερα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...