Προς το περιεχόμενο

παράξενος θόρυβος στο σκληρό


alexander1405

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Τη Παρασκευή, καθώς εργαζόμουν στον υπολογιστή που μόλις πριν ένα μήνα περίπου αγόρασα και συναρμολόγησα μόνος μου, το σύστημα άρχισε να κολλάει για περίπου 10 δεύτερα, ξεκόλλαγε μετά για 2-3 δεύτερα και πάλι το ίδιο ώσπου έκανα επανεκκίνηση από το κουμπί του υπολογιστή. Κάνοντας boot άκουσα κάτι περίεργους αρκετά δυνατούς θορύβους οι οποίοι προέρχονταν από το σκληρό και ήταν επαναλαμβανόμενοι. Έμοιαζαν σα να χτυπούσε κάτι μέσα του. Το σύστημα δεν άνοιξε και κόλλησε στην αρχική οθόνη. Έκανα πάλι επανεκκίνηση, το ίδιο και όλο το βράδυ της Παρασκευής. Το Σάββατο είπα να τον θέσω πάλι σε λειτουργία και τελικά άνοιξε όμως μετά από λίγο κόλλησε και έκανε πάλι θόρυβο ο σκληρός. Για να μη τα πολυλογώ, τελικά κατάφερα κι έκανα φορμάτ μετά από κάποιες επανεκκινήσεις αφού έστρωσε ο θόρυβος. Όταν όμως δούλεψα μέσα στο νέο λειτουργικό, (διαδίκτυο ήμουν) ξανακόλλησε. Και από χθες έχει κολλήσει κάπου στις 20 φορές, μπορεί και περισσότερες (κάποιες εξ αυτών blue screen) και κάθε φορά που κολλάει ακούγεται ένας ήχος σα να χτυπάει κάτι το σκληρό μια φορά. Εν το μεταξύ το hd sentinel μου βγάζει στο performance 100% και στο health 13% και μου λέει ότι πρέπει να κάνω κάτι σύντομα αλλιώς θα χάσω τα αρχεία μου. Έχει bad sectors κάπου στους 500 και σε μία καρτέλα αυτού του προγράμματος ενώ όλα είναι με πράσινη ένδειξη, 2 εξ αυτών είναι με κίτρινο και θαυμαστικό. (δε θυμάμαι σε ποιά καρτέλα και τι αφορούσε αυτό γιατί ήδη έχω ετοιμάσει το σκληρό να τον στείλω αύριο στο κατάστημα που τον αγόρασα με εγγύηση). Πάντως έκανα όλα τα τεστ του hd sentinel και δε βρέθηκαν σφάλματα.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος υποψιάζεται κάτι άλλο στο σύστημα που μπορεί να ευθύνεται για την αστάθεια αυτή. Προσωπικά μόνο το σκληρό υποψιάζομαι λόγω και του θορύβου.

το σύστημα είναι αυτό:

FX 8150

MB Gigabyte 970A - D3

8 GB RAM PATRIOT 1600

PSU DEER 600 WATT

GPU 7850 2 GB DIRECT U

HDD TOSHIBA 500 GB SATA 3 32MB Cashe 7200 RPM (Αγορασμένος από το ΠΛΑΙΣΙΟ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονος σου το ειπες.τρεξε τα diagnostics της μαμας εταιρειας.αν βγαλει παλι errors που θα βγαλει τον πας πισω αμα εχει εγγυηση.για να εχει τοσα bad sectors καποιο προβλημα εχει και λογικο να πεταει μπλε οθονη αφου δεν μπορει να διαβασει καποια data.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα! Ευχαριστώ! Έχει εγγύηση καθώς τον αγόρασα πριν 1 και κάτι μήνα. Δε θα κάνω όμως τα τεστς καθώς είναι αργά και επίσης αύριο θα τον πάω στο πλαίσιο κι εκεί θα μου πουν με σιγουριά. Απλά δεν ήμουν σίγουρος τί μπορούσε να φταίει για τις μπλε οθόνες. Νόμιζα ότι 500 bad sectors είναι αμελητέα... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στον αλλαξουν σιγουρα.β.δεν ειναι αμελητεα 500:p

ειναι μια καλη αρχη.

επισης αν σε ρωτησουν για διακοπες ρευματος και τετοια πες οτι εχεις το Pc πανω σε ups.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και και όλα δείχνουν στον σκληρό,μπορεί το πρόβλημα να είναι στο ότι υπάρχουν λάθος timings στο bios,ιδίως αν έκανες overcloking(ακόμα και χωρίς να το ξέρεις), πολλές φορές το o/c επηρεάζει τον controller του δίσκου με αποτέλεσμα διάφορα τρελά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες αυτές τις μέρες που αντιμετωπίζω προβλήματα με το σκληρό, πέρασα το τελευταίο bios για σιγουριά και επέστρεψα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, αν και το μόνο που είχα κάνει πριν μου εμφανιστεί το πρόβλημα ήταν να κλείσω το turbo core και τις μνήμες τις γύρισα σε 1333 ενώ τις είχα ρυθμίσει σε 1600 καθώς είναι 1600 έτσι κι αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα! Ευχαριστώ! Έχει εγγύηση καθώς τον αγόρασα πριν 1 και κάτι μήνα. Δε θα κάνω όμως τα τεστς καθώς είναι αργά και επίσης αύριο θα τον πάω στο πλαίσιο κι εκεί θα μου πουν με σιγουριά. Απλά δεν ήμουν σίγουρος τί μπορούσε να φταίει για τις μπλε οθόνες. Νόμιζα ότι 500 bad sectors είναι αμελητέα... :P

 

"Aπόλυτα θεωρητικά" να το πάρεις, ούτε ένας bad sector δεν είναι αμελητέος. Όχι σαν "ποσότητα εγγράψιμου χώρου" (σαν τέτοια, ούτε οι 500 δεν είναι, μιλάμε για τραγικά μικρή ποσότητα), αλλά α) ως σφάλμα που δημιουργεί πρόβλημα στην "ροή" του συστήματος (όπως είπε κι ο Πουλίνος) και (κυρίως) β) ότι "κάτι έχει αρχίσει να μην πάει καλά" με τον δίσκο. Στην πράξη βέβαια, μερικοί μόλις bad sectors, συνήθως δεν δημιουργούν πρόβλημα στο σύστημα, όχι τουλάχιστον στον βαθμό που περιγράφεις. 500 όμως, είναι ένδειξη ότι μάλλον (..."μάλλον", "αν", "ίσως", "ποιός ξέρει", είναι κουβέντες δυστυχώς όχι πολύ βοηθητικές, αλλά πάνε χέρι - χέρι με τους δίσκους, τη φύση και τη λειτουργία τους...) κάτι δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά (...στον αντίποδα, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι είναι χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες ίσως, κι όμως ο δίσκος συνεχίζει να ζει και να δουλεύει, σχετικά αξιόπιστα, για καιρό...Πιασ' τον σκληρό και κούρευτον δηλαδή........).

 

Τεσπα, επειδή πιθανώς στο Πλαίσιο θα σου είπαν ότι "ακόμη δεν είναι για αντικατάσταση", μας λες τί παίχτηκε και σου λέμε για παρακάτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανονικα αν εχουν γινει Reallocated ολα τα bad sectors και ειναι καιαλλα τοτε στο πλαισιο δεν μπορουν να πουν κατι.αλλιως υπαρχει και η λυση ως μου επεσε.τι ατυχια.αλλαξτε τον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και συγκεκριμένα, τύλιγμα σε πετσέτα (για αν μην πάθει εξωτερική ζημιά) και βουτιά από 2-3 τουλάχιστον μέτρα. Και δεν ξέρεις, δεν άκουσες τίποτα όταν θα τον πας εκ νέου για να τον αλλάξουν. Κι αν και δεν ρωτάνε κάτι κατά βάση (πρέπει αν είναι λίγο παπάρας ο άλλος να έχει το θράσος να ρωτήσει "αν σου έπεσε" κτλ), σε περίπτωση που συμβεί το ατόπημα, η στάνταρ σωστή αντίδραση είναι "σοβάρεμα ύφους (τύπου "πειράχτηκα")" και κουβέντα όπως "...καμμία σχέση. Στο γραφείο πάνω τον είχα, κανείς δεν έχει πρόσβαση - ο δίσκος απλά έπαψε να λειτουργεί σωστά από μόνος του και εννοείται θέλω αλλαγή".

 

^...υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο να σου πουν "να σας δώσουμε πιστωτικό, δηλαδή να πάρετε κάτι άλλο από το μαγαζί, δίσκο ή γουατέβερ, στα τάδε λεφτά" (...τα "τάδε λεφτά" συνήθως είτε είναι λιγότερα απ' όσα πλήρωσες, με τη δικιολογία ότι ΤΩΡΑ κοστίζει λιγότερο, πράγμα που εστί πίπα : αυτό που εκ του ΝΟΜΟΥ δικαιούσαι, είναι είτε "πιστωτικό" στα λεφτά που είχες, ακόμη κι αν τον είχες πάρει Προ Χριστού κι έκανε 7 δισεκατομμύρια δραχμές, είτε να στον αλλάξουν ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ με κάποιον "ίδιο ή και ΚΑΛΥΤΕΡΟ -όχι "χειρότερο" πάντως- όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του, πχ περισσότερη χωρητικότητα - ...πράγμα που γενικά προσπαθούν ν' αποφύγουν, για λόγους ευννόητους), είτε τέλος να σου δώσουν στο ΧΕΡΙ ρευστό (χαχαχαχ), όσα είχες πληρώσει μάλιστα όταν τον πήρες.

Γενικά προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, να πιάσουν κορόιδα τον κόσμο που δεν ξέρει/βαριέται/φοβάται/πιστεύει ότι δεν θα δικαιωθεί με αντίπαλο μια μεγαλοεταιρία κτλκτλ, και να σου πασάρουν ένα πιστωτικό ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ αξίας από την αγορά, ενώ αυτοί όταν θα έχεις παραιτηθεί από την διαδικασία, αυτοί θα τον στείλουν στην παραγωγό εταιρία και θα τους έρθει για πούλημα ο "ίδιος ή ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ"...Δεν είναι σενάριο συνομωσίας, είναι η ελληνική πρακτική που οι περισσότεροι εφαρμόζουν - κι ας σου φαίνεται εσένα "γυφτιά που αν είναι δυνατόν μια μεγάλη επιχείριση να κάνει"... (...για όλα λοιπόν τα παραπάνω και είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αστείο να λέει κανείς "μα δεν είναι σωστό να τον πεθάνω εγώ τον δίσκο πριν της ώρας του". Για πόλεμο πρόκειται, και ο..."εξυπνότερος" κερδίζει για πάρτη του και οι "ηθικές" δεν έχουν καμμία θέση....Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με μεγαλοκαταστήματα.)

 

Τί κάνεις; Αν δεν σε παίρνει να κάνεις υπομονή, δέχεσαι το "πιστωτικό". ΑΛλιώς είτε προσπαθείς να τους "πείσεις" ότι ξέρεις τα δικαιώματά σου και βάσει αυτών θες άλλο δίσκο illico presto ή τα λεφτά που είχες πληρώσει, ή έστω πιστωτικό μεν, αλλά στα προαναφερθέντα λεφτά ("πετάς" και ατάκες για καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτη και δυσαρεστημένο πελάτη κτλκτλ αν δεις ότι κάνουν τα κορόιδα) - ΕΙΤΕ ζητάς να στον κάνουν "RMA", δηλαδή να τον επιστρέψουν για λογαριασμό ΣΟΥ (όπως είναι υποχρέωσή τους, αν το ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ) στην κατασκευάστρια εταιρία, και να περιμένεις να σε ειδοποιήσουν για όποτε έρθει ο "ίδιος ή καλύτερος" αντικαταστάτης. Εξαρτάται σε ποιά χρονική περίοδο θα πέσεις, διότι δεν στέλνουν προϊόντα πίσω όλη την ώρα (αλλά μια και καλή μια στο τόσο που θα έχουν μαζευτεί), κι ενδέχεται να περιμένεις από βδομάδες (2-3 μέσο όρο) έως όμως και μήνες (1-2).

 

Επιλέγεις κι αποφασίζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...