Προς το περιεχόμενο

Κράτηση σε Ξενοδοχείο


G10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση και αν γνωρίζετε να μου απαντήσετε....

Είχα κάνει μια κράτηση για ένα δωμάτιο και τελικά τελευταία στιγμή δεν μπόρεσα να πάω.. Η ακύρωση έγινε γύρω στ 12.00 καθώς τότε το έμαθα ότι τελικά δεν θα μπορέσω να πάω.Προκαταβολή δεν μου ζήτησε τ ξενοδοχείο όταν έγινε η κράτηση και με ξαναπήρε τηλέφωνο και μου ζητάει τα χρήματα βάση νόμου όπως ισχυρίζεται... Έχει δίκιο ? τι μπορώ να κάνω

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κράτηση είχε γίνει τηλεφωνικά ή μέσω internet;

 

Ο διεθνής κανονισμός λέει ότι το κάθε ξενοδοχείο ορίζει την πολιτική ακύρωσής του ανά δωμάτιο ανά τιμή. Εάν η ακύρωση έγινε την ημέρα του Check in, τότε το ξενοδοχείο σίγουρα θα έχει ορίσει ένα ποσό ως ακυρωτικά. Σύμφωνα, ξανά, με το διεθνή κανονισμό, η πολιτική ακύρωσης θα πρέπει να γνωστοποιείται στον πελάτη πριν την ολοκλήρωση της κράτησης. Εάν η κράτηση έγινε μέσω internet, τότε σίγουρα σου είχε γνωστοποιηθεί (άσχετα από το εάν εσύ την διάβασες ή όχι) και πρέπει να πληρώσεις. Εάν η κράτηση είχε γίνει τηλεφωνικά και δεν σου γνωστοποίησε την πολιτική ακύρωσης, τότε δεν έχω ιδέα τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κράτηση έγινε τηλεφωνικά και φυσικά δεν μου γνωστοποιηθηκε τιποτα

Παντα υπαρχει τετοιος κανονισμος, δεν χρειαζεται να σου γνωστοποιησουν κατι, απλα ειναι αναλογως το μεχρι ποτε το συγκεκριμενο ξενοδοχειο χρεωνει την μερα και σε σχεση με αυτην την ωρα, ποση ωρα πριν το ακυρωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη περιμενουν απο εσενα να καταθεσεις με καποιο τροπο χρηματα σε αυτους?

Δεν εχουν αριθμο καρτας σου ετσι δεν ειναι?

Και αν δεν πληρωσεις τι θα γινει,θα σε πανε δικαστικα για τετοιο ποσο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει, κοιτα, ετσι λειτουργούσαμε τοσα χρονια και φτασαμε εδω.

και ποιός ο λόγος να χαλάσουμε παραδόσεις ετών;

δε βλέπω το λόγο.

 

καλά, έγινε η κράτηση τηλεφωνικώς, δεν έχουν ούτε στοιχεία πιστωτικής για να σου κρατήσουν τα λεφτά και περιμένουν να τους τα δώσεις; υπογράψατε κανένα συμβόλαιο; θα γελάω για ώρα ακόμα....

 

όπως είπε ο ποιο πάνω... ξέρεις τι να δώσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ποιός ο λόγος να χαλάσουμε παραδόσεις ετών;

δε βλέπω το λόγο.

 

καλά, έγινε η κράτηση τηλεφωνικώς, δεν έχουν ούτε στοιχεία πιστωτικής για να σου κρατήσουν τα λεφτά και περιμένουν να τους τα δώσεις; υπογράψατε κανένα συμβόλαιο; θα γελάω για ώρα ακόμα....

 

όπως είπε ο ποιο πάνω... ξέρεις τι να δώσεις

Σαφως και δεν ειπα οτι πρεπει να τα πληρωσει τωρα το παιδι, απλα οταν γνωριζεις οτι υπαρχει τετοιο "πρόστιμο" (το οποιο το παιδι δεν ηξερε αρα δικαιολογειται) που πρπει να πληρωσεις και δεν το πληρωνεις ειναι γυφτια. Αλλα οπως ειπα και πριν το ξενοδοχειο επρεπε να τον ειχε ενημερώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δε κάνω λάθος δεν έχουν όλα τα ξενοδοχεία αυτή την ποινή. τα περισσότερα την έχουν οκ. έπρεπε να ενημερωθεί πάντως.

 

πέρα από την πλάκα γυφτιά ή όχι εγώ δε θα έδινα φράγκο.

τώρα τι θα κάνει ο TS είναι δικό του θέμα.

νομίζω εξάλλου ότι ο ξενοδόχος δε μπορεί να τον αναγκάσει να πληρώσει ούτε μπορεί να τον πάει δικαστικά. (κάνω λάθος ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω εξάλλου ότι ο ξενοδόχος δε μπορεί να τον αναγκάσει να πληρώσει ούτε μπορεί να τον πάει δικαστικά. (κάνω λάθος ;)

Εαν θυμάμαι καλα νομος υπαρχει απλα δεν υποχρεώνονται ολα τα ξενοδοχεία να ακολουθούν αυτην την πολιτική της ποινής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δουλεύω στον κλάδο,πιστεύω οτι ο OP δέν είναι υποχρεωμένος* να πληρώσει τίποτα.Αφενός δέν του γνωστοποιήθηκε το cancellation policy αφετέρου αν οι κρατήσεις/ιδιοκτήτης είχαν άγχος μήν τους μείνουν κενά δωμάτια,θα μπορούσαν κάλλιστα να ζητήσουν προκαταβολή για να είναι καλυμμένοι.

Ακόμα και σε κρατήσεις τύπου booking.com/expedia,όπου το cancellation policy αναφέρεται ρητά,είναι πολλές οι φορές που το ξενοδοχείο θα αποφασίσει να μήν προβεί σε χρέωση (γιατί μπορεί να βγεί ζημιωμένο μακροπρόθεσμα**).

 

*Ο πελάτης μπορεί να αναφέρει 1001 βάσιμους λόγους για τους οποίους δέν μπόρεσε να παρουσιαστεί,απο ακύρωση πτήσης μέχρι θάνατο συγγενή ή μπορεί και να αρνηθεί τελείως την πραγματοποίηση της κράτησης.

 

**Επειδή δέν ζούμε στα 70's και με το internet κάνεις παπάδες,με κανα-δυο αρνητικά σχόλια είναι δεδομένο οτι το ξενοδοχείο θα χάσει παραπάνω απο τα 50-60-100 ευρώ που θα προσπαθήσει να πάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...