apostolisR Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Ξέρει κανείς σας αν θα ισχύσει η βάση του 10 απο φέτος ή του χρόνου; εχει βγει κάτι επίσημο;
brickoman Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δεν νομίζω να ξαναμπεί η βάση του 10 μετά από αυτά που έγιναν την προηγούμενη φορά, αλλά ρε γαμώτο μου, πόσο δύσκολο είναι να γράψεις 10; Δεν λέω να γράψεις κάτι τρομερό, αλλά ούτε ένα γαμημένο δεκάρι; 2
gatokoritso Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 μωρε να γραψεις πανω απο 10 δεν ειναι θεμα.το προβλημα ειναι οταν ενα σωρο φιντανια γραφουν το 10 και με μεταγραφη πανε στη σχολη του 15 μη πω και παραπανω.. btw υποτίθεται οτι ο 13 δεν θα αλλαζαν το συστημα εισαγωγης?γενικα παιζει ποτε να το αλλαξουν?
apostolisR Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δεν νομίζω να ξαναμπεί η βάση του 10 μετά από αυτά που έγιναν την προηγούμενη φορά, αλλά ρε γαμώτο μου, πόσο δύσκολο είναι να γράψεις 10; Δεν λέω να γράψεις κάτι τρομερό, αλλά ούτε ένα γαμημένο δεκάρι; τι είχε γίνει; btw υποτίθεται οτι ο 13 δεν θα αλλαζαν το συστημα εισαγωγης?γενικα παιζει ποτε να το αλλαξουν? ούτε οι ίδιοι δεν παίζει να ξέρουν.. εγώ πάντως δεν το προλαβαίνω αλλά ούτε και αυτοί του 96 που έλεγαν ότι θα ήταν οι πρώτοι
Muchacho Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Λενε πως θα την επαναφερουν..Τωρα το τι θα κανουν κανεις δεν ξερει.
brickoman Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 τι είχε γίνει; Χαμός. Καταλήψεις, διαδηλώσεις, απεργίες κτλ μωρε να γραψεις πανω απο 10 δεν ειναι θεμα.το προβλημα ειναι οταν ενα σωρο φιντανια γραφουν το 10 και με μεταγραφη πανε στη σχολη του 15 μη πω και παραπανω.. btw υποτίθεται οτι ο 13 δεν θα αλλαζαν το συστημα εισαγωγης?γενικα παιζει ποτε να το αλλαξουν? Ναι, μόνο που εμείς μιλάμε για την βάση του 10 και όχι για τις μεταγραφές.....
Ntinaras Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δεν νομίζω να ξαναμπεί η βάση του 10 μετά από αυτά που έγιναν την προηγούμενη φορά, αλλά ρε γαμώτο μου, πόσο δύσκολο είναι να γράψεις 10; Δεν λέω να γράψεις κάτι τρομερό, αλλά ούτε ένα γαμημένο δεκάρι; για μενα η βαση του 10 θα επρεπε να υπαρχει σε συγκεκριμενα μαθηματα και σε μερικα να εχει ακομα μεγαλυτερη πχ για ολα τα τει στεφ να εχεις βαση του 10 στα μαθηματικα κατευθυνσης...
arxaggelos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Δεν βλέπω κανένα, μα κανένα "συν" στο να περνάει κάποιος σε ανώτατη σχολή με βαθμό <10. Όπως επίσης δεν βλέπω κανένα λόγο να εξακολουθούν να υπάρχουν σχολές με τόσο τραγική ζήτηση από υποψηφίους ώστε να περνάς με <10. Αν κάτι χάνω διαφωτίστε με. Επιστρέφω σε 3' με τα ποπκορν. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2013 από arxaggelos 6
bablyk Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Πολύ πιθανό να επανέρθει η βάση και μάλιστα να χρησιμοποιηθεί για το "ξεσκαρτάρισμα" των σχολών με χαμηλή ζήτηση. Οι ανακοινώσεις αναμένονται μέχρι το Μάρτιο.
panosem Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Εγω διαφωνω με τη βαση του 10, για εναν λογο. Εχω δωσει πανελληνιες και στα θεωρητικα μαθηματα δε σκαμπαζω ρε παιδι μου.. Ιστορια πατος,εκθεση κατω βαση, και γενικα οτι ειχε παπαγαλια ημουν κατω του 7. Στα θετικα και οικονομικα μαθηματα, ειχα σε ολα ανω της βασης, και στα γενικης παιδεια, μαθηματικα, οικονομια,και κατευθυνσης προγραμματισμο ανω του 15. Εγω απ το υπαρχον συστημα με 10μαθηματα, μηπως δε βοηθηθηκα, και με εριξαν εκει που δεν το ειχα.. Θελω να πω οτι ορισμενοι εχουν καποια τετοια προβληματα, και ειναι μετριοι μαθητες.. Αν καπου εχουν αδυναμιες, αυτες ειναι τοσο μεγαλες ως συνηθως, που τον μετριο τον κανουν να φαινεται κακο.. Ετσι κατ'εμε πλεον στα 27μου θεωρω το υπαρχον συστημα λαθος προς καποια μεριδα μαθητων. Για μενα οι δεσμες θα αποτελουσαν ισως καλυτερη λυση.για αλλους οχι. Και τελος.. Να πω το εξης για τη βαση του 10, ας μην υπαρχει.. Ενας μαθητης του 3-4-5 ειναι δυσκολο να βγαλει μια σχολη, αν δεν εχει τις βασεις.. Υπαρχει ομως μια πιθανοτητα, πως εκει που θα μπει να δει κατι διαφορετικο και να του δωσει το εναυσμα ωστε να καταφερει να την βγαλει τη σχολη,ειδαλλως ειναι αρκετα δυσκολο.. Ως συνηθως οι βασεις τον σχολων αντικατοπτριζουν το επιπεδο δυσκολιας που θα βρεις μετα μπροστα σου.......αλλα και την επαγγελματικη αποκατασταση.. Επισης νομιζω λογικο να μην στερουμε απο κανεναν το δικαιωμα στη γνωση, ειναι οτι χειροτερο..... 1
Basilhs23___ Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Ειχε πεί ο υφυπουργός παιδείας οτι θα την επαναφέρει από τις επόμενες πανελλήνιες για τα ΤΕΙ. Για μένα κακώς καταργήθηκε και θα πρέπει να την επαναφέρουν, δεν είναι δυνατόν να περνάει σε ανώτατες σχολές (και καλά) κάθε καρυδιάς καρύδι και να ρίχνει το επίπεδο στον πάτο. Όσες δεν μπορούν να συγκεντρώσουν εισακτέους λόγω αντικειμένου που δεν έχει ζήτηση κυρίως σε επαρχιακά ΤΕΙ ας τις καταργήσουν.
Timonkaipumpa Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Εγω διαφωνω με τη βαση του 10, για εναν λογο. Εχω δωσει πανελληνιες και στα θεωρητικα μαθηματα δε σκαμπαζω ρε παιδι μου.. Ιστορια πατος,εκθεση κατω βαση, και γενικα οτι ειχε παπαγαλια ημουν κατω του 7. Στα θετικα και οικονομικα μαθηματα, ειχα σε ολα ανω της βασης, και στα γενικης παιδεια, μαθηματικα, οικονομια,και κατευθυνσης προγραμματισμο ανω του 15. Εγω απ το υπαρχον συστημα με 10μαθηματα, μηπως δε βοηθηθηκα, και με εριξαν εκει που δεν το ειχα.. Θελω να πω οτι ορισμενοι εχουν καποια τετοια προβληματα, και ειναι μετριοι μαθητες.. Αν καπου εχουν αδυναμιες, αυτες ειναι τοσο μεγαλες ως συνηθως, που τον μετριο τον κανουν να φαινεται κακο.. Ετσι κατ'εμε πλεον στα 27μου θεωρω το υπαρχον συστημα λαθος προς καποια μεριδα μαθητων. Για μενα οι δεσμες θα αποτελουσαν ισως καλυτερη λυση.για αλλους οχι. Και τελος.. Να πω το εξης για τη βαση του 10, ας μην υπαρχει.. Ενας μαθητης του 3-4-5 ειναι δυσκολο να βγαλει μια σχολη, αν δεν εχει τις βασεις.. Υπαρχει ομως μια πιθανοτητα, πως εκει που θα μπει να δει κατι διαφορετικο και να του δωσει το εναυσμα ωστε να καταφερει να την βγαλει τη σχολη,ειδαλλως ειναι αρκετα δυσκολο.. Ως συνηθως οι βασεις τον σχολων αντικατοπτριζουν το επιπεδο δυσκολιας που θα βρεις μετα μπροστα σου.......αλλα και την επαγγελματικη αποκατασταση.. Επισης νομιζω λογικο να μην στερουμε απο κανεναν το δικαιωμα στη γνωση, ειναι οτι χειροτερο..... Από πότε η έκθεση είναι μάθημα "παπαγαλίας"; Νομίζω ότι αυτή η δήλωση είναι ένας πολύ καλός λόγος του γιατί πρέπει να υπάρχει η βάση του 10. Δεν είναι δυνατό να υποβαθμίζεται το επίπεδο των σχολών επειδή θα στεναχωρηθεί η μάνα κάποιου που δεν θα πει στην κυρά Νίτσα την γειτόνισσα ότι ο κανακάρης της "πέρασε σε σχολή". Επίσης, δεν είναι δυνατό οι ίδιοι οι φοιτητές να θέλουν να ρίχνουν το επίπεδο των σπουδών τους και να υπερασπίζονται την μη θέσπιση της βάσης του 10 επειδή θα "είναι πιο εύκολα".
vk13 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δεν νομίζω να ξαναμπεί η βάση του 10 μετά από αυτά που έγιναν την προηγούμενη φορά, αλλά ρε γαμώτο μου, πόσο δύσκολο είναι να γράψεις 10; Δεν λέω να γράψεις κάτι τρομερό, αλλά ούτε ένα γαμημένο δεκάρι; Παλιότερα για να μπεις σε ένα καλό ΤΕΙ πχ ηλεκτρολογία ήθελες ένα 11 και γενικά έπρεπε να διαβάσεις. Σήμερα μπαίνεις με 7 στην Κωλοπετινίτσα, γράφοντας απλά το όνομα σου τις πανελλαδικές. Να μη μιλήσω επίσης για σχολές που ξεκινάνε από 4...
REDODIN7 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δεν νομίζω να ξαναμπεί η βάση του 10 μετά από αυτά που έγιναν την προηγούμενη φορά, αλλά ρε γαμώτο μου, πόσο δύσκολο είναι να γράψεις 10; Δεν λέω να γράψεις κάτι τρομερό, αλλά ούτε ένα γαμημένο δεκάρι; Σε εμάς πάντως το 2001-2002 ήταν αρκετά δύσκολο γιατί έδινες 9 μαθήματα (10 με ΑΟΘ) και επίσης φυσική και μαθηματικά κατεύθυνσης είχαν μεγάλο συντελεστή οπότε άμα πάτωνες εκεί έπεφτε αισθητά ο ΜΟ. Να μην σχολιάσω το τραγικό που δώσαμε και πανελλήνιες στη Β λυκείου σε 12-13 μαθήματα τραυματική εμπειρία πραγματικά! 2
panosem Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Από πότε η έκθεση είναι μάθημα "παπαγαλίας"; Νομίζω ότι αυτή η δήλωση είναι ένας πολύ καλός λόγος του γιατί πρέπει να υπάρχει η βάση του 10. Δεν είναι δυνατό να υποβαθμίζεται το επίπεδο των σχολών επειδή θα στεναχωρηθεί η μάνα κάποιου που δεν θα πει στην κυρά Νίτσα την γειτόνισσα ότι ο κανακάρης της "πέρασε σε σχολή". Επίσης, δεν είναι δυνατό οι ίδιοι οι φοιτητές να θέλουν να ρίχνουν το επίπεδο των σπουδών τους και να υπερασπίζονται την μη θέσπιση της βάσης του 10 επειδή θα "είναι πιο εύκολα". Αγαπητε σωστα, πες πως εγραψα πατατα με την εκθεση, αλλα εγω με το μπλα μπλα πες πως δεν το χω, για πες μου εναν που θελει να περασει, Μαθηματικο,Φυσικο,Οικονομικα,Πληροφορικη. Ποια μαθηματα επρεπε να δωσει?και γιατι να εξαρτατε απο αλλα 3ασχετα μαθηματα γι αυτον. Δηλαδη η εκθεση που καθε χρονο βαζουν εκεινον τον παπανουτσο τι σημαινει αμα δε γραψω καλα, οτι δεν ξερω ελληνικα, δεν ξερω ορθογραφια, δεν ξερω συντακτικο, δε μπορω να αναπτυξω καποιο θεμα, για απαντησε μου. Και οι βαθμολογητες να χουν ως συνηθως αποκλιση μεταξυ τους ωστε να πηγαινει παντα σε 3ο βαθμολογητη. Ετσι θελω να πω η εκθεση ειναι ενα μαθημα υποκειμενικο προς την διορθωση του, και παντα θα υπαρχουν αντιρρησεις.. Βεβαια υπαρχουν ατομα που ειναι σε ολα καλοι και τα κατεφερνουν.. Και σου ξαναλεω ομως, και με μηδεν να περασει καποιος σε μια σχολη, μπορει να τη βγαλει??? Οπως και καποιος που περναει με 17 αν δε στρωθει να διαβασει,μπορει να αποφοιτησει??? Το να εισαχθεις σε μια σχολη δεν ειναι το κυριο μελημα κατ εμε, αλλα το να εξαχθεις απο αυτην...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα