Προς το περιεχόμενο

Τραπεζικός Λογαριασμός για Web


jimzar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή χρονιά guys!

 

Σκέφτομαι να ανοίξω τραπεζικό λογαριασμό και ακούω από πόλλους πως το 123 της Alpha είναι η καλύτερη λύση. Για να μην πολυλογώ θα σας πω σε τι φάση είμαι και τι ψάχνω για να μου προτείνετε και εσείς.

 

Είμαι φοιτητής, 20 χρονών και ασχολούμαι με web development και σε λίγο καιρό θα αρχίσω να πουλάω themes μέσω web. Γενικά θέλω να έχω ένα τραπεζικό λογαριασμό για να έχω κάπου ότι χρήματα μαζεύω και επίσης θέλω να μου παρέχει debit card κλπ για ότι δουλειά-αγορά προκύψει μέσω web.

 

Τι προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή χρονιά guys!

 

Σκέφτομαι να ανοίξω τραπεζικό λογαριασμό και ακούω από πόλλους πως το 123 της Alpha είναι η καλύτερη λύση. Για να μην πολυλογώ θα σας πω σε τι φάση είμαι και τι ψάχνω για να μου προτείνετε και εσείς.

 

Είμαι φοιτητής, 20 χρονών και ασχολούμαι με web development και σε λίγο καιρό θα αρχίσω να πουλάω themes μέσω web. Γενικά θέλω να έχω ένα τραπεζικό λογαριασμό για να έχω κάπου ότι χρήματα μαζεύω και επίσης θέλω να μου παρέχει debit card κλπ για ότι δουλειά-αγορά προκύψει μέσω web.

 

Τι προτείνετε;

 

Αυτό που περιγράφεις είναι ΟΛΟΙ οι λογαριασμοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως σου είπε και ο φίλος, δεδομένου ότι δεν σε ενδιαφέρουν τα επιτόκια μακροπρόθεσμων αποταμιεύσεων και ότι όλοι οι λογαριασμοί σήμερα χορηγούν αυτόματα και χρεωστική κάρτα σε όποια τράπεζα και να πας το ίδιο θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι όλες οι debit cards συμβατές με online πληρωμές και κυρίως με το PayPal, που σίγουρα θα σε ενδιαφέρει. Πειραιώς, Alpha είναι σίγουρες. Με άλλες τράπεζες / κάρτες ρισκάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού