Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να βάλουν λουκέτο να πάμε παρακάτω . Δεν θα πληρώσουμε εμείς τις μ*λ@κιες. Αντί να βρούνε τα λάθη που τους φέρανε σε αυτή την κατάσταση κοιτάνε να βγάλουν από την μύγα ξύγκι , δεν θα τους κρατήσει για πολύ αυτό .

Βέβαια Αν βάλουν λουκέτο όπως εύχεσαι, τότε ολόκληρη η αλληλογραφία, μαζί με τις παραγγελίες σου από Κίνα μεριά θα μετακινηθεί προς κάποια ιδιωτική εταιρία Κούριερ, με ότι αυτό συνεπάγετε…

 

Δηλαδή ΔΕΝ θα περνά ούτε θηλυκιά μύγα χωρίς εκτελωνισμό που με την σειρά του σημαίνει, Δασμοί + Φόρος + Αμοιβή Εκτελωνιστή + Έξοδα Αποθήκης κλπ κλπ!!!!!!

 

Βούτα πρώτα τη γλώσσα στο μυαλό και ύστερα μίλα...

 

Πως είπες;;;; Δεν σε άκουσα;;;; Ορίστε;;;;

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 13,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

1. Για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εισάγεται από 3ες χώρες (χώρες δηλαδή εκτός ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ) περνάει από τελωνείο για να εισέλθει στη χώρα. Τα τελωνεία

λοιπον!   μολις το εκανα θεμα σε γνωστο δημοσιογραφο με ολες τις πληροφοριες και τι παιζει.   αν το δειτε στα δελτια ειδησεων στις επομενες μερες μου λετε    αντε μπας και βγαλουμε καμια ακρη.

Πλακα εχουν τα παιδια. "Ειμαστε μπ... κρατος" λεει η κοπελιτσα διοτι εφαγε δασμους. Οσο δεν επεφταν, ημασταν καλο κρατος. Oh wait, καπως αλλιως τα θυμαμαι εγω. Παλι μπ... το λεγαμε το κρατος. "Εν

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ρε παιδια ειναι απο τις 12/06 κολλημενη στο τελωνειο η παραγγελια μου...Στις 14/07 εδειξε επιτελους εξελιξη που λεει εισαγωγη στο Κ.Α.Τ (εκτελωνισμος). Τι ειναι αυτο παλι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια προσπαθούν με κάθε νόμιμο τρόπο, θεωρώ, να μας αναγκάσουν να ψωνίζουμε απο την τοπική αγορά για να μη διαφεύγει ουτε ευρω φόρος.Δεν ειναι η αξια του 3ευρου οσο το οτι θα μειώσουν σίγουρα το πλήθος παραγγελιών μικρής αξίας, μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες δέματα κάθε εβδομάδα, που και δεν προσφέρουν τίποτα σε αυτούς (στο κράτος καθως δεν φορολογονται οταν κοστιζουν κατω απο 20 ευρω) και απασχολούν τα ελτα με εργατοώρες μέχρι να τα φέρουν στην πόρτα μας είτε το δεμα είτε το χαρτάκι και εν κατακλείδι προσπαθουν να αβαντάρουν την λιανική τοπική αγορα. Αγορά βέβαια που παίρνει ενα κινέζικο ακουστικό με 2 ευρώ και το πουλάει 22, με εκτπωση 19 απο τα οποια το κράτος χανει 5 ευρω φόρο. Και αυτό ειναι που τους καίει.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια Αν βάλουν λουκέτο όπως εύχεσαι, τότε ολόκληρη η αλληλογραφία, μαζί με τις παραγγελίες σου από Κίνα μεριά θα μετακινηθεί προς κάποια ιδιωτική εταιρία Κούριερ, με ότι αυτό συνεπάγετε…

 

Δηλαδή ΔΕΝ θα περνά ούτε θηλυκιά μύγα χωρίς εκτελωνισμό που με την σειρά του σημαίνει, Δασμοί + Φόρος + Αμοιβή Εκτελωνιστή + Έξοδα Αποθήκης κλπ κλπ!!!!!!

 

Βούτα πρώτα τη γλώσσα στο μυαλό και ύστερα μίλα...

 

Πως είπες;;;; Δεν σε άκουσα;;;; Ορίστε;;;;

Χαλάρωσε λίγο δεν έθιξα εσένα ούτε ευχήθηκα κάτι τέτοιο από την στιγμή που γίνει αυτό θα μείνουν τόσοι άνθρωποι άνεργοι που είναι κρίμα , τα άλλα είναι περιττά. Μην ανησυχείς όμως τώρα είναι η αρχή και η συνέχεια είναι να γίνει όπως το ιδιωτικό όχι σε τιμές αλλά θα περνάνε τα πάντα από τελωνείο όχι βάση νόμου αλλά για να καλύψουν τα οικονομικά τους . Αυτό δεν είναι λύση όμως και δεν θα κρατήσει και πολύ οπότε αργά ή γρήγορα θα έρθει το λουκέτο.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάρουν οι ιδιώτες τα ΕΛΤΑ θα συμβούν όλα όσα αναφέρει παραπάνω ο bromiaris. Αυτο εξάλλου γίνεται και στις κούριερ. Το 99% των πακέτων απο τρίτες χώρες περνάει τελωνείο (όταν είναι πάνω από 22 ευρώ αξία Cif). Και μάλιστα σου ζητάνε πολύ περισσότερα κερατιάτικα από ότι αν έκαναν τον εκτελωνισμό τα ΕΛΤΑ (που ζητάνε πολύ λιγότερα). Παράδειγμα η διασάφηση(διατακτική) που τη χρεωνουν 30+ ευρω ενώ είναι ένα απλό χαρτί. Αντίθετα στα ΕΛΤΑ πολλά δέματα από τρίτες χώρες ακόμα και τώρα (που από ότι φαίνεται βάλανε ιδιώτες στο αεροδρόμιο γιατί δεν έχουν προσωπικό) ακόμα και πάνω από 22 ευρω έχουν καλές πιθανότητες να περάσουν ανέξοδα είτε με τα 3 ευρω τέλος μόνο. Πρόσφατα (αρχές ιουλίου) μου ήρθε πακέτο αξίας 65 ευρω περίπου εκτός ΕΕ με ΕΛΤΑ και δεν πλήρωσα τίποτα. Αν ερχόταν με κούριερ (πέρα από το επιπλέον κόστος) θα πλήρωνα και κάνα 80άρι ευρώ για εκτελωνισμό...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
μπορούμε να κάνουμε κάτι στα ΕΛΤΑ όταν πάμε να πάρουμε το πακέτο (των λιγων ευρώ) ώστε να μη πληρώσουμε και να το πάρουμε;

Καταλαβαίνουν αυτοί εκεί απο λόγια;

Όχι, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα στα ελτα, ή πληρώνεις ή δεν το παίρνεις.

 

Το "Καταλαβαίνουν αυτοί εκεί απο λόγια" πως το σκέφτεσαι ακριβώς; θεωρώ πως καταλαβαίνει-δεν καταλαβαίνει ο εκάστοτε υπάλληλος ή ο υπευθυνος του καταστήματος, παραμένει γεγονός πως είναι υπάλληλοι και ακολουθούν οδηγίες, δεν είναι απόφαση τους ή στο χέρι τους να σου πούνε "οκ δίκιο έχεις, πάρτο έτσι"... αφού τα δέματα 'σταμπάρονται' με την χρέωση πριν πάνε στο κατάστημα, αν κάτι το δίνανε free θα κατέληγε με λάθος στις εισπράξεις του ταμείου και φέσωμα του λάθους στον υπάλληλο...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα στα ελτα, ή πληρώνεις ή δεν το παίρνεις.

 

Το "Καταλαβαίνουν αυτοί εκεί απο λόγια" πως το σκέφτεσαι ακριβώς; θεωρώ πως καταλαβαίνει-δεν καταλαβαίνει ο εκάστοτε υπάλληλος ή ο υπευθυνος του καταστήματος, παραμένει γεγονός πως είναι υπάλληλοι και ακολουθούν οδηγίες, δεν είναι απόφαση τους ή στο χέρι τους να σου πούνε "οκ δίκιο έχεις, πάρτο έτσι"... αφού τα δέματα 'σταμπάρονται' με την χρέωση πριν πάνε στο κατάστημα, αν κάτι το δίνανε free θα κατέληγε με λάθος στις εισπράξεις του ταμείου και φέσωμα του λάθους στον υπάλληλο...

αν γινουν 100-200 καταγγελιες στην ΕΕΤΤ μπορει και κατι να γινει.ακομη κι αν δεν γινει κατι εστω θα το εχουμε παλεψει
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ λέω το εξής:

Σε δέματα αξίας κάτω των 22 ευρώ που κανονικά δεν θα έπρεπε να πληρώνουν το 3ευρο, θα έπρεπε ο κάθε υπάλληλος να δικαιολογεί την πράξη του με βάση κάποιο νόμο. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση χρεώσεων 3ευρου σε συστημένα από ΕΕ. Δηλαδή αν ο υπάλληλος ζητούσε 150 ευρώ γιατι αυτές τις εντολές έχει πάρει είναι νόμιμος;

Ενας υπάλληλος δεν έχει δικαίωμα να παρανομεί ακόμα και αν έχει δεχθεί εντολές να το κάνει. Πρεπει να αρνείται να ακολουθήσει εντολές που είναι ενάντια σε νόμους.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νομιμότητα ή μη των 3 ευρω κρίνεται από τα δικαστήρια (δυστυχώς) και όχι από εμάς. Αν ο υπαλληλος δεν πάρει τα 3 ευρω θα πρέπει να τα πληρωσει αυτός. Η απόφαση για την επιβολή του τέλους ανήκει στα ΕΛΤΑ και όχι στον υπάλληλο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας. Θα ηθελα μια μικρη βοηθεια απο οποιον γνωριζει πανω στο θεμα μου.

Παραγγελια απο Αμερικη μεσω USPS (Priority international mail).

Το πακετο εφυγε απο τις εγκαταστασεις της USPS (αεροδρομιο JFK) 1 Ιουλιου. Απο τοτε το track number εχει κολλησει σε αυτη την ημερομηνια σε ολες τις ιστοσελιδες(USPS ELTA TRACK17 κτλ) Να πρσθεσω ενα μεγαλο παραγοντα : το πακετο ειναι μικρο και ελαφρυ(400γρ μεγιστο) και  ερχεται σε " small flat rate box " με κωδικο LK.....US . Πηρα τηλεφωνο τελωνειο ελτα και μου λενε τη μια οτι ερχεται σαν απλη αλληλογραφια και δεν θα σκαναριστει την αλλη οτι δεν εχει σκαναριστει και δεν εχει ερθει ακομα.

 

Υπαρχει περιπτωση το δεμα να περασει απο τελωνειο και να μην σκαναριστει και να μην ξερει κανεις που ειναι? Ποσες μερες περιπου μου απομενουν να ξεκινησω να ανυσηχω? :shock:  (16 και σημερα) Ευχαριστω!

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια προσπαθούν με κάθε νόμιμο τρόπο, θεωρώ, να μας αναγκάσουν να ψωνίζουμε απο την τοπική αγορά για να μη διαφεύγει ουτε ευρω φόρος.Δεν ειναι η αξια του 3ευρου οσο το οτι θα μειώσουν σίγουρα το πλήθος παραγγελιών μικρής αξίας, μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες δέματα κάθε εβδομάδα, που και δεν προσφέρουν τίποτα σε αυτούς (στο κράτος καθως δεν φορολογονται οταν κοστιζουν κατω απο 20 ευρω) και απασχολούν τα ελτα με εργατοώρες μέχρι να τα φέρουν στην πόρτα μας είτε το δεμα είτε το χαρτάκι και εν κατακλείδι προσπαθουν να αβαντάρουν την λιανική τοπική αγορα. Αγορά βέβαια που παίρνει ενα κινέζικο ακουστικό με 2 ευρώ και το πουλάει 22, με εκτπωση 19 απο τα οποια το κράτος χανει 5 ευρω φόρο. Και αυτό ειναι που τους καίει.

Το γεγονός οτι υπάρχουν προϊόντα που απλα δεν τα βρίσκεις στην Ελλάδα δεν το σκέφτηκε κανείς προφανώς. Δηλαδή εγω να θελω να παραγγείλω κατι fpc connectors που κοστίζουν 2, 3 ευρω, ζυγιζουν λιγοτερο απο οτι ολόκληρος ο φακελος, μέγεθος καρφιτσας, και θα μου ζητήσουν 3 ευρώ για τελωνείο; Ειμαστε στα καλα μας τωρα; και ιδιωτικό κουριερ να διαλεξω δε θα πληρωσω τιποτα εν τελη.

 

Και οσοι σκεφτεστε τον υπάλληλο ναι χεστηκαμε, τους ειδαμε κι αυτους μεσα στα καταστηματα ολη μερα χαχαχα χιχιχι κουτσομπολιό καφεδακι, τσιγαρακι, ουρες να περιμενουν μεχρι το πεζοδρομιο και ταμία να μη δουλεύουν. Οχι δε θα τον λυπηθώ αν τα πληρωσει απο την τσεπη του ή αν θα βρει το μπελα του ο προϊστάμενος του καταστήματος. Ας τα βρουν μεταξυ τους οι συνάδελφοι, ας κάνουν οι ιδιοι παράπονα στους δικους τους να σταματήσουν να χρεώνουν μαλακίες. Ας μπαινανε ολοι μεσα να περναμε το πακετο τους και να φεύγανε χωρις να πληρώσουν να βλεπαμε μετα απο ποσες μερες θα σταματαγαν οι παράλογες χρεώσεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτεστε εν βρασμώ και κοιτάτε το δέντρο και όχι το δάσος.

Όπως είπαν και αρκετοί ποιο πριν, εάν αλλάξει το τρέχον καθεστώς τελείωσε για εμάς η αγορά της Κίνας όπως την ξέρουμε.

Μια χαρά λειτουργεί το πράγμα. Ναι με τις στρεβλώσεις του, ναι με τα πάνω του και τα κάτω αλλά λειτουργεί.

Κάπου λίγο χάνουμε, κάπου λίγο κερδίζουμε αλλά στο τέλος συνολικά κερδισμένοι βγαίνουμε.
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.