Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε εμένα παραγγελία από Gearbest 13/11 στο Southall σήμερα έδειξε κίνηση...αργά ή γρήγορα θα φανεί. Άλλη παραγγελία, ίδια ημερομηνία μου παραδόθηκε πριν μια βδομάδα.

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγώ είμαι Τελωνιακός. Με κατάλαβες βρε μπαγάσα.

Γι αυτό θα σου κόψω ένα κουστούμι για το τάμπλετ που θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει.

Εμ είσαι απατεώνας, εμ φωνάζεις κιόλας!

Εγω "συναδελφε" προτεινω χειροτερη τιμωρια..το αφηνουμε κανενα μηνα εξω στην βροχουλα, και μετα το αφηνουμε (τελωνειακως) ελευθερο να το χαρει.. :-D 

  • Like 1
Δημοσ.

καλα εκανε το παλικαρι που τους εστειλε 20 ευρω τιμολογιο. Ειπαμε να πληρωνουμε κανα 20αρικο πανω απο την τιμη που αγοραζουμε κατι απο το εξωτερικο , αλλα αυτοι το εχουν παρα χ@σει το θεμα.

  • Moderators
Δημοσ.

καλα εκανε το παλικαρι που τους εστειλε 20 ευρω τιμολογιο. Ειπαμε να πληρωνουμε κανα 20αρικο πανω απο την τιμη που αγοραζουμε κατι απο το εξωτερικο , αλλα αυτοι το εχουν παρα χ@σει το θεμα.

Αυτά που πρέπει να πληρώσεις ειν το ΦΠΑ +15 τα τέλοι εκτελωνισμόυ των Ελτα, αν δεν σας αρέσουν μην αγοράζετε εκτός Ευρώπης

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτά που πρέπει να πληρώσεις ειν το ΦΠΑ +15 τα τέλοι εκτελωνισμόυ των Ελτα, αν δεν σας αρέσουν μην αγοράζετε εκτός Ευρώπης

 

Ποναει κεφαλι κοβεις κεφαλι, ωραια τακτικη.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Ποναει κεφαλι κοβεις κεφαλι, ωραια τακτικη.

Ρε παιδιά δεν σας αρέσουν οι χρεώσεις να περνετε από Ευρώπη

 

Επειδή καλό μάθαμε τόσα χρόνια δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας το Τζάμπα

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν σας αρέσουν οι χρεώσεις να περνετε από Ευρώπη

 

Επειδή καλό μάθαμε τόσα χρόνια δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας το Τζάμπα

 

Κανονας δεν πρεπει να ειναι και το παραλαμβανεις οποτε γουσταρω και με οποια χρεωση γουσταρω.

  • Like 2
Δημοσ.

Το πακέτο μου βρίσκεται στο τελωνείο εδώ και 9 ημέρες. Την ημέρα που μπήκε και ανανεώθηκε το Tracking με το μήνυμα περί απόδειξης Paypal, τους έστειλα όλα τα έγγραφα και μου απάντησαν ότι σε λίγες ημέρες θα το έχω στα χέρια καθώς ο εκτελωνισμός ολοκληρώθηκε. Χθες μου έστειλαν γράμμα να τους στείλω σε email, fax, γράμμα τα στοιχεία που τους έχω ήδη στείλει.

Να θεωρήσω ότι πρόκειται περί λάθος, οτι δε πρόλαβαν να ακυρώσουν το γράμμα;

Και σε πόσες ημέρες θα ανανεωθεί το tracking;

Δημοσ.

Καλησπέρα, έκανα στις 25 Οκτωβρίου παραγγελία από gearbest ένα ταμπλετ αξίας 120€ επέλεξα priority eu line και μετά από μεγάλη καθυστέρηση μου το έστειλαν με PostNL το tracking number δείχνει ότι έχει φτάσει Ελλάδα από 21 Νοεμβρίου και από εκεί και πέρα καμία άλλη ενημέρωση. Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία;

 

 

Και στα 2 email ως τρόπο αποστολής αναφέρει eu express

 

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

  • Moderators
Δημοσ.

Κανονας δεν πρεπει να ειναι και το παραλαμβανεις οποτε γουσταρω και με οποια χρεωση γουσταρω.

Δεν ειναι οποια χρεωση γουσταρουν αλλα ζητανε το αληθινο τιμολογιο/αποδειξη

 

Εφοσον υπαρχει τιμοκαταλογος αναρτημενος στην σελιδα τον ελτα , οπως ειπα αν δεν συνφωνεις δεν παραγγελνεις εκτος ΕΕ

 

αν νομιζεις απο την αλλη οτι εισαι πιο εξυπνος και σε αγορα 100-200-500 ευρω στελνεις ψευτικα τιμολογια επειδη τους θεωρεις χαζους τοτε μακαρι να ριχναν και προστιμα

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

δεν ειχες αλλη ενημερωση πριν ? σου επιστρεψαν την διαφορα για τα μεταφορικα? αν οχι ανοιξε dispute και εξηγησε και την αλλαγη στο τροπο αποστολη χωρεις ενημερωση , αλλα οτι και ενω πληρωσες ακριβοτερο τροπο αποστολης στο στειλαν με φτηνοτερο

  • Like 1
Δημοσ.

RS963374220NL

thanks για το sharing Οντως ειναι απλό post nl, παρόλο που πλήρωσες στο gearbest για eu express. Τα πράγματα θα ερθουν και με ταριφα τελωνειου. Δες το παρακατω link, συννενοήσου με το gearbest οτι θα κάνεις αρνηση να γυρίσει πίσω μια και σου εχει γινει refund. Επισης ρίξε τους ενα χεστηριο μηνυμα οτι ειναι αναξιοπιστοι και οτι ενω πλήρωσες eu express - dpd για αποφυγη τελωνειου, αυτοι το εστειλαν με post nl.

http://www.insomnia.gr/topic/471924-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%B5-%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CF%83/page-600?do=findComment&comment=56137154

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

Ο κινέζος έκανε τη μαλαγανια του και τώρα κάνει τον κινέζο. Σου λεει εμεις θα το κανουμε οπως μας συμφερει και αν μας βγει. Εδω εχεις δυο επιλογές. 

 

Η μια ειναι να παραλάβεις (όταν ερθει) και σε συννενόηση με το gearbest. Συνεχίσεις το ticket και να τους εξηγήσεις οτι κακός δεν σε ρωτήσανε πριν αλλαξουν τον τρόπο αποστολής ΚΑΙ οτι θες refund τη διαφορά απο eu exress -> απλό register ΣΥΝ τη γρατπή διαβεβαίωση τους οτι αν βγει ταρίφα τελωνείου θα σου στείλουν το ποσό που πλήρωσες. Ετσι απλά θα παραλάβεις το είδος σου (εστω με καθυστέρηση) και δε θα χάσεις χρήματα (απο κοροιδία του gearbest)

 

Η άλλη επιλογή ειναι να ζητήσεις απευθείας refund επειδή το εστειλαν με άλλο φθηνότερο τρόπο (ενω ακριβοπλήρωσες κάτι αλλο) και πέρα απο την καθυστερηση ειναι σχεδόν βεβαια η ταρίφα του τελωνειου.

 

Η επιλογή ειναι καθαρά δική σου. Με βαση τα δικά μου κριτίρια, θα διαλεγα το πρώτο αλλά μονο αν μου εξασφάλιζαν τους δυο όρους. 

*************************

 

Εν κατακλείδι μέσα στην περασμένη εβδομάδα είδαμε τρεις περιπτώσεις οπου το gearbest έκανε μαλαγανια σε πελάτες του, που (ακριβο) πλήρωσαν eu express για να ερθει το πακέτο γρήγορα και χωρίς τελωνείο και το gearbest το έστειλε με άλλο φθηνότερο τρόπο (χωρίς να ζητήσει έγκριση απο τον πελάτη) που το αποτελεσμα ειναι μεγαλη καθυστερηση ή/και τελωνείο. Είμαι σιγουρος οτι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις. Πιο συγκεκριμένα ειδαμε

 

Περιπτωση crashnburn που το έστειλαν με austria post και παρολο που ήρθε γρηγορα επεσε ταρίφα τελωνείου

 

Περιπτωση netzi που το στείλανε με post nl. Το παιδί απαιτησε και (ορθα για μενα πήρε) refund πριν παραλάβει

 

Περίπτωση sugarias που το εστειλαν με post nl και εκ των υστέρων που ζήτησε το λόγο, του απαντησανε (μέσες άκρες) "Δε γινονταν με dpd eu express, παρέλαβε το εσυ και εδώ ειμαστε"

Λοιπόν, έχω όντως θέμα με το Gearbest.

 

Κάλεσα σήμερα τη DPD Ελλάδας, τους έδωσα τα tracking numbers και μου είπαν ότι σε όλες τις περιπτώσεις (3) το Gearbest τους έχει δώσει μόνο τα στοιχεία μου αλλά όχι ακόμα τα αντικείμενα προς αποστολή!

 

Τους έστειλα μήνυμα πριν λίγο στο messenger, αναμένω την απάντηση τους.

 

 

Στην Gearbest πότε αρχίζει να ενημερώνεται το tracking number? Μου έστειλαν την παραγγελία μου το Σάββατο 2/12 (eu express) και όταν πατάω πάνω στο tracking number μου βγάζει το μήνυμα "Sorry, your shipping information has not updated yet!" .

 

Το περίεργο είναι ότι στο κινητό έχω ένα πρόγραμμα (το DELIVERIES για όσους ξέρουν) στο οποίο έβαλα το tracking και ότι είναι DPD.CO.UK και μου βγάζει ότι το πακέτο πήγε 30/11 στην Αγγλία από Αμερική.    :blink:  :wacko:    .......

Παιδιά λίγη υπομονή θα εμφανιστεί το δέμα σας. Ειτε το εχουν στειλει και απλως δεν εχει εμγανιστεί στο επομενο κεντρο για να γίνει update ή δεν το εχουν στειλει ακομα και απλώς δεσμευσαν αριθμο αποστολής. 

 

@ngelos τα tracking numbers ανακυκλωνονται. Μπορει το προγραμμα να εχει κάποιο λάθος. Βέβαια, μπορει να σου εχουν δώσει και λάθος tracking. Λίγο υπομονη, θα φανει τι θα γινει και σε καθε περιπτωση παρακολουθηση της παραγγελιας για update/αλλαγη του tracking number

 

Στο Track17 θα εμφανίζονται και τα επόμενα βήματα της παραγγελιάς  μου ή μπορώ να το παρακολουθησω από κάπου άλλου? (στο ΕΛΤΑ δεν το αναγνωρίζει καν ) 

 

 

Οταν ανοιχτει ο σάκος θα εμφανιστει στο track των ΕΛΤΑ και θα το παρακολουθεις απο εκει.

Καλησπερα. Θελω να παρω απο aliexpress ενα κοντερακι για το παπι μου με κοστος 28 ευρω. Με την αποστολη που εχω επιλεξει πως το κοβετε;

2 μήνες για παραλαβή

κόστος εκτελωνισμου τουλάχιστον 20 ευρω

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μην βγαίνετε από το θέμα και μην τσακώνεστε

 

Το θέμα είναι να βρούμε μια λύση όχι να ρίχνουμε ο ένας ευθύνες στον άλλο.

 

Έχουμε εξήγηση πλέον πως είναι η κατάσταση με τις αγορές από κινα κτλπ οπότε ξέρετε τι παίζει.

 

Από εκεί κ περα ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει.

Δημοσ.

δεν ειχες αλλη ενημερωση πριν ? σου επιστρεψαν την διαφορα για τα μεταφορικα? αν οχι ανοιξε dispute και εξηγησε και την αλλαγη στο τροπο αποστολη χωρεις ενημερωση , αλλα οτι και ενω πληρωσες ακριβοτερο τροπο αποστολης στο στειλαν με φτηνοτερο

 

Δεν είχα καμία ενημέρωση ξαφνιάστηκα όταν είδα tracking number NL Post αλλά είπα να μην αγχώθω και να περιμένω... στο τέλος χαλάστηκα γιατί το τάμπλετ προοριζόταν για δώρο και δεν είχα καμία επιστροφή για τα μεταφορικά.

 

Ο κινέζος έκανε τη μαλαγανια του και τώρα κάνει τον κινέζο. Σου λεει εμεις θα το κανουμε οπως μας συμφερει και αν μας βγει. Εδω εχεις δυο επιλογές. 

 

Η μια ειναι να παραλάβεις (όταν ερθει) και σε συννενόηση με το gearbest. Συνεχίσεις το ticket και να τους εξηγήσεις οτι κακός δεν σε ρωτήσανε πριν αλλαξουν τον τρόπο αποστολής ΚΑΙ οτι θες refund τη διαφορά απο eu exress -> απλό register ΣΥΝ τη γρατπή διαβεβαίωση τους οτι αν βγει ταρίφα τελωνείου θα σου στείλουν το ποσό που πλήρωσες. Ετσι απλά θα παραλάβεις το είδος σου (εστω με καθυστέρηση) και δε θα χάσεις χρήματα (απο κοροιδία του gearbest)

 

Η άλλη επιλογή ειναι να ζητήσεις απευθείας refund επειδή το εστειλαν με άλλο φθηνότερο τρόπο (ενω ακριβοπλήρωσες κάτι αλλο) και πέρα απο την καθυστερηση ειναι σχεδόν βεβαια η ταρίφα του τελωνειου.

 

Η επιλογή ειναι καθαρά δική σου. Με βαση τα δικά μου κριτίρια, θα διαλεγα το πρώτο αλλά μονο αν μου εξασφάλιζαν τους δυο όρους. 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

Δημοσ.

 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

Αν κάνεις dispute θα το κάνεις με αιτιολογία οτι πλήωσες ακτιβότερη αποστολή με dpd eu express και η εταιρεία στο εστειλε με post nl το οποιο σημαίνει καθυστερήσεις και τελωνείο (αυτό δυστυχώς δεν μπορεις να το αποδειξεις πριν συμβει, οποτε ειναι λιγο επιφοβο). Αν τώρα πάρεις τα λεφτά σου και φτάσει εχεις δυο επιλογές. Να μην ασχοληθείς καθόλου (εννοείται ΔΕΝ παραλαμβάνεις) και να πάει να κουρευτεί το gearbest που σε εβαλε σε μπελάδες ή σε συννεόηση με το gearbest να πας να δηλώσεις να επιστραφεί, να στειελεις φωτο στο gb και μετά μην ασχοληθεις καθολου.

 

Αν τώρα τα εχεις πάρει και δεν θες καθολου το ειδος, κάνε την εξης προταση στο paypal. Πες οτι ετσι κι αλλιως εισαι ενεκυρισμένος για τη συμπεριφορα τους, δε θες το αντικειμενιο και θα κάνεις dispute sto paypal. Αν θέλουν σου κάνουν αυτοι απευθείας το refund και εσύ θα ενημερώσεις το ταχυδρομείο για επιστροφή (οταν φτάσει βεβαια) και θα στειλεις και το αποδεικτικό στο gearbest 

 

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

 

 

Το γράφω πάλι για να το διαβάσουν κι αλλοι. Το gearbest ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ελληνικό site. Εχω στειλει δυο ερωτήματα με ticket στο επίσημο gearbest (το αυθεντικο) ρωτώντας αν ειναι επισημο branch και ο κινέζος κάνει τον κινεζο.

 

Αυτό που λες ειναι κάποιος ελληνας ιδιώτης που εχει οικιοποιηθεί το λογότυπο και το παίζει ελληνικό gearbest ενώ απλός ειναι πωλητης με referal. To κάνει για να εχει αυξημένες πωλήσεις απο προμήθειες. Αυτό ισοδυναμεί οτι αυτα που γράφονται δεν ειναι επισημα κείμενα απο το gearbest αλλά εμπειρίες χρηστών και εμπειριών (οπως αντιστοιχα βλέπεις εδω μέσα). Π.χ. η επισημη γραμμη του gb ειναι "τελωνεία ειναι στον πελάτη"  αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η εμπειρία εχειδειξει οτι εκανε refund το κοστος τελωνειου. Δεν ειναι ομως ο κανονας και δε θα το δεις πουθενα γραμμένο στο επισημο gb.

 

Πρακτικά ο άνθρωπος βοηθά με το να βγάζει τις προσφορές και κουπόνια που κυκλοφορουν (καλό κάνει, μην κρυβόμαστε) αλλά αν κάτι επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις (όπως η δική σου), πέφτει προσπάθεια αποκρυψης ή μείωσης. 

 

Edit :

Μπήκα στο εν λογω blog και χάζεψα τα τελευταία σχολια. Βλέπω και εκεί αρκετές περιπτώσεις με το ιδιο προβλημα, σηλαδη ενω ο πελάτης πλήρωσε gearbest eu express για να αποφυγει τελωνειο, αυτό εστάλει με αλλοςυ τροπους και το ειδος ηρθε με ελτα/τελωνειο. Οσοι βεβαια ρωτάνε λαμβάνουν απαντησεις τυπου γραψτε το premium supoort μας. 

 

Το γράφω πάλι. Ο ανρθωπος βοηθά με το να ενημερώνει γι προσφορες και τον ευχαριστουμε αλλά μη νομιζετε οτι αυτα που διαβαζετε εκει ειναι επισημες γραμμες του gb

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...