Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Νομιζω οτι για να μη γινει παρερμηνεια πρεπει να γραψεις οτι επελεξαν eu express αλλα τα εστειλαν με αλλες μεθοδους

Το ερώτημα μου στο οποίο απαντησες ήταν ρητορικό. Το gearbest ΔΕΝ εχει κάποια ΣΙΓΟΥΡΗ μεθοδο αποφυγής τελωνείου εκτος αν γινει παραγγελια απο ευρωπαικη αποθηκη (που ειναι πιο ακριβά)

 

Μεχρι πριν λίγες εβδομάδες ήταν το eu express το οποιο είχε περιορισμους στο ελαχιστο ποσό αγορας αλλά δουλευε (οπου ήταν διαθεσιμο). Δυστυχώς τη τελευταία εβδομάδα έσκασαν αρκετές περιπτώσεις (διαβασε τις τελευταίες σελίδες του νήματος) όπου πολλοί που διάλεξαν eu express αργηασν να παραλάβουν και πλήρωσαν και τελωνείο.

 

Η άλλη μέθοδος η οποία δειχνει υποσχόμενη ειναι με belgium registered αλλά και αυτή δεν ειναι σιγουρος τρόπος. Ειχαμε σχετική συζήτηση σε αλλο νήμα

http://www.insomnia.gr/topic/480400-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-android-tv-box/page-191?do=findComment&comment=56131348

http://www.insomnia.gr/topic/480400-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-android-tv-box/page-193?do=findComment&comment=56132824

Δημοσ.

το belgium registered και unregistered ειναι πολυ γρηγορη και ασφαλης μεθοδος για σχετικα μικρα δεματα.σημερα παρελαβα παραγγελια που εκανα 18 νοεμβριου και γενικα αλλες παραγγελιες που ειχα κανει με την ιδια μεθοδο ερχοντουσαν γυρω στις 8-15 μερες.

εχεις δοκιμασει την συγκεκριμενη μεθοδο και το λες αυτο;

 

 

απλα δεβ εχεις δοκιμασει την συγκεκριμενη μεθοδο,εχω 15/15 unregistered και 4/4 registered,τα περισσοτερα 8-12 μερες

 

 

ενα δεμα σχετικα μεγαλο και βαρυ,εχει συμπληρωσει 1.5 μηνα και εχω αρχισει να ανησυχω.με bpost,το μονο που εχει καθυστερησει και μαλλον βλεπω να ερχεται με κιτρινο χαρτακι...

δεν ξερουμε κατα ποσο ειναι ασφαλες καθως δεν εχει δοκιμαστει με κινητα ή πιο ακριβα αντικειμενα αλλα δεν εχουμε και πολλες αναφορες

βλ παραπάνω. Ναι το belgium post δειχνει το πιο ελπιδοφορο αυτή τη στιγμή αλλά μην παρασύρεσαι οτι ειναι σιγουρη λύση. Θα πάρεις και αλλους στο λαιμό σου. Αλλωστε και εσυ λες οτι μπορει το καθυστερημενο να εχει κιτρινο χαρτακι (ταριφα απο τελωνειο)

εγω ακομα δεν εχω παρει απαντηση απο το gearbest σχετικα με το eu express k το τελωνειο που πληρωσα τελικα (εχω ανοιξει ticket απο το σαββατο)

 

κ καπου εδω αισθανομαι κ την αναγκη να ζητησω συγνωμη για την αναστατωση που προκαλεσα στους αγοραστες κ μη του gearbest 

Οπως σου ειπε ορθα ο elmago πλάκωσε τους στα tickets και να εισαι επιθετικός οτι αν δεν διορθώσουν τη δική τους μαλαγανια, δε θα διστάσει να κάνεις dispute στο paypal με επιστροφή του του κινητου με δικα τους εξοδα courier. Ο κινεζος κάνει τον κινεζο όσο μπορεί και δε νοιώθει πιεση. Αν σε φτάσουν στα όρια προχωρα σε dispute απο το paypal. 

 

Οσο για το αλλο, κακώς νοιωθεις ασχημα. Αντίθετα τα μελη αυτου του νήματος επρεπε να σου σε ευχαριστουμε που ανεδειξες ενα προβλημα (το οποίο τελικά φαίνεται οτι δεν ήταν μεμονωμένο), έμμεσα προστατεύεις τους υπολοιπους και τους δινεις πληροφορίες για να επιλεξουν τι ρισκο θα πάρουν. Αυτός που θα επρεπε να ζητά συγνώμη, θα επρεπε να ειναι το gearbest προς εσένα που πέρα απο την οικονομική επιβάρυνση, σε βάζει σε ταλαιπωρία να ανοιγεις tickets για το αυνοητο δικιο σου.

Νομιζω οτι για να μη γινει παρερμηνεια πρεπει να γραψεις οτι επελεξαν eu express αλλα τα εστειλαν με αλλες μεθοδους

elmago μην παιζουμε πάλι με τις λέξεις. Τα εχουμε πει και νωρίτερα. Απο τη στιγμή που πλήρωσω για eu express, το κάνω γιατί συνειδητά θέλω τον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής με dpd . Το αν το gearbest ΔΕΝ τιμά αυτα που λεει (και ακριβοπληρώνω) και μου το στέλνει με αλλο φθηνοτερο (για αυτόν) τρόπο, τοτε δεν υπάρχει λόγος να λεμε "ψωνίστε με eu express"

 

Με δυο λογια. Εδω δεν εξετάζουμε αν η αποστολή eu express-dpd περνα τελωνείο αλλά αν το gearbest τα στελνει με eu epxress (γιατι ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ) ή με κάτι αλλο που μου κανει καθυστερησεις και τελωνειο.

 

Αν τώρα θεωρείς οτι πρέπει να βγάλουμε απο την κουβέντα την dpd, τοτε το πράγμα ειναι ακομα χειρότερο για την gearbest γιατί το συμπέρασμα θα ειναι "παιδιά μην ασχολείστε να διαλεγετε τρόπο αποστολής, το gearbest οτι και να πληρώσετε/επιλεξετε μπορεί να το στείλει με τρόπο που θα πληρωσετε τελωνειο". 

 

Τι θεωρείς λοιπον πιο αποτελεσματικό; Να ασχολούμαστε αν η dpd μπαινει τελωνειο ή να σταματήσουμε να ψωνίζουμε απο gearbest μεχρι να αρχίσει πάλι να τιμά αυτά που πληρώνουμε; 

 

Εγω είμαι φανατικά υπερ του τελευταίου γιατί οσο υπάρχει σοβαρό priority mail απο gearbest θα υπάρχει και αντίστοιχο service απο banggood (που ειμαι τωρα φανατικός) και geegbuyn (που το ξεκίνησε τώρα). Αν το gearbest δε φτιάξει, να εισαι σιγουρος οτι το banggood (λογω ελλειψης ανταγωνισμου) θα αυξήσει κατακορυφα τις τιμές του δικου του priority line. Πως λοιπον μπορούμε να διατηρήσουμε τον ανταγωνισμο; Με πίεση, οχι χάιδεμα. ΕΜΑΣ συμφερει.

 

Ο @nagelos αγορασε πριν μια βδομάδα μια πολύ μεγαλη παραγγελια και πληρωσε eu expess για να ερθει γρηγορα και χωρίς τελωνειο. Αν του το στειλουν με ΕΛΤΑ και πληρώσει ενα τόνο λεφτα (που ειλικρινα δεν το ευχομαι) τι θα του απαντησουμε;

"Ξέρεις δε στο στειλανε με eu express-dpd γιατι eu express=μονο dpd"

ή

"@ngele το gearbest σε επιασε κοτσο και κάνε αυτο μπας και πάρεις πίσω τα λεφτά σου" ;

Εγω θα κανω το δευτερο.

 

(γενικα)

Ξέρω οτι με αυτα που γράφω εδώ μεσα, χαλάω τις "business" πολλών που εχουν στήσει μαγαζιά referral (διαφορα sites) και σπρώχνουν αβέρτα gearbest γιατί απλά αυτό τον καιρό εχει τα καλυτερα ποσοστά προμήθειας. Στο βωμό του κερδους "αποκρύπτουν" μερος της πραγματικότητας (τελωνειο, καθυστερήσεις, κλπ) που το θεωρώ ανεντιμο. Δε με απασχολεί καθόλου, γιατι ειμαι της φιλοσοφίας να ξέρω τις διαστάσεις μιας κατάστασης και να επιλεξω, οχι να εχω άγνοια και μετα να αντιμετωπίζω προβλήματα. Επειδη θελω να μου λενε τις διαστασεις εντος θεματος, οπου ξερω τις μοιραζομαι και εγω (και το αντιστροφο).

 

Αλλαξα παροχο και παρολο που η wind μου προσφερε πακέτο φθηνότερο απο όλους δεν την επελεξα επειδή ξέρω τι θα τραβουσα αν ειχα κάποιο (απο τα τακτικά) προβλημα. Επισης αρνηθηκα να παω στον παροχο με το καλυτερο support λογω κόστους. Ζυγισα τα δεδομενα και επελεξα. Δεν αποκλειεται αυριο να δοκιμάσω το belgium post του gearbest (γιατι πχ θέλω κάτι συγκεκριμένο που δεν το βρισκω στο banggood με priority mail) ΑΛΛΑ θα το κάνω εχοντας στο μυαλο οτι μπορει 40-60 να κατσει τελωνειο, οχι γιατί "με belgium post δεν μπαινει τελωνειο"

Η σημερινή απάντηση του gearbest

 

"Thank you very much for your reply.

 

We will compensate the tax feee according to the amount of it.

Please inform us if the customs contact you.

 

Thank you for your patience. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

Να ενα θετικό απο το gearbest. sugaria αλλά επειδή είμαι καχυποστος με τους κινεζους σε τετοια θέματα, εγω θα το τραβουσα λιγο πιο περα για να το εχω γραπτα. Ζήτησε τους διευκρινήσεις λέγοντας οτι τα customs δεν επικοινωνουν απο πριν αλλά πληρώνεις κατά την παραλαβή που αν ζητήσουν αποδεικτικά απο paypal θα ειναι κάπου στα 44 ευρω. Ζητα επιβεβαιωση να παραλάβεις και θα σου πληρώσουν τα χρήματα με βαση την αποδειξη που θα τους στειλεις ή να τους ενημερώσεις πριν την παραλαβη; 

 

Τέλος δε βλεπω καμια αναφορα για refund της διαφορας των ταχυδρομικών (eu express -> post nl). Ζήτα τα σαν μοχλο πιεσης ακομα κι αν δεν τα πάρεις. 

 

Εννοείται οτι ακομα κι αν παραλάβεις και σου κάνουν επιστροφή τους στέλνεις μπολικα tickets/email/facebook/κλπ και λες οτι λόγω της ταλαιπωρίας που σε βαλανε θα σκεφτείς πολύ πριν παραγγείλεις ξανα. Μονο με πιεση θα αρχίσουν να τιμάνε το λογο τους

  • Like 2
Δημοσ.

Kαποια βοηθεια για ενα δεμα που αναζητω με κωδικο μεταφορας A0000217101204B7 απο ebay

πως μπορω να το βρω .Να επερνα τηλ. στα ΕΛΤΑ ?

  • Moderators
Δημοσ.

Kαποια βοηθεια για ενα δεμα που αναζητω με κωδικο μεταφορας A0000217101204B7 απο ebay

πως μπορω να το βρω .Να επερνα τηλ. στα ΕΛΤΑ ?

 

Δεν είναι κωδικός που διαχειρίζονται τα ΕΛΤΑ αυτός.

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

Επειδή βλέπω το κατέχετε το άθλημα εδώ μέσα, παρακαλώ τα φώτα σας:

 

Εξάτμιση από Ιαπωνία 123€ + 67€ μεταφορικά EMS standard

 

 6/12/2017, 00:19:42 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

6/12/2017, 15:18:38 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

4/12/2017, 06:20:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

3/12/2017, 00:22:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

2/12/2017, 16:54:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

Ποιο είναι το χειρότερο σενάριο σε συνολικό κόστος εκτελωνισμού και σε χρόνο αναμονής μέχρι να το παραλάβω;

 

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Kαποια βοηθεια για ενα δεμα που αναζητω με κωδικο μεταφορας A0000217101204B7 απο ebay

πως μπορω να το βρω .Να επερνα τηλ. στα ΕΛΤΑ ?

Αυτός ο κωδικός δεν ειναι αριθμος αναζήτησης αποστολής είναι ο κωδικός που τυπώθηκε στο δέμα σου πανω στο στικερ που επικολλάται και ουσιαστικά το μόνο που προσφέρει ειναι να δίνει μια ταυτότητα στο δέμα αλλα δεν μπορείς να το εντοπίσεις καθως δε σκαναρεται. Στα ελτά θα σου πουν την αλήθεια οτι το δεμα σου ειναι unregistered οπότε δεν υπάρχει καμία δυνατότητα εντοπισμού αλλα απο μεριας μου θα σου πω ότι μπορει καποιος υπάλληλος με αυτό τον κωδικό να ψαξει ''χειροκίνητα'' δηλαδη με φακο και υπομονη καποια αποθηκη, προφανως την αποθήκη δεμάτων της περιοχης σου,  μηπως εχει καταπεσει καπου.

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

Επειδή βλέπω το κατέχετε το άθλημα εδώ μέσα, παρακαλώ τα φώτα σας:

 

Εξάτμιση από Ιαπωνία 123€ + 67€ μεταφορικά EMS standard

 

 6/12/2017, 00:19:42 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

6/12/2017, 15:18:38 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

4/12/2017, 06:20:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

3/12/2017, 00:22:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

2/12/2017, 16:54:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

Ποιο είναι το χειρότερο σενάριο σε συνολικό κόστος εκτελωνισμού και σε χρόνο αναμονής μέχρι να το παραλάβω;

 

Ευχαριστώ πολύ.

Για το χρόνο δεν ξέρω, για το ποσό υπολογισε περιπου 65 ευρω

Δημοσ.

Μα δεν παιζουμε με τις λεξεις.Παραφραζεις ρε isay.Το ιδιο ειναι αυτο που συμβαινει με αυτο που λες;

βλ παραπάνω. Ναι το belgium post δειχνει το πιο ελπιδοφορο αυτή τη στιγμή αλλά μην παρασύρεσαι οτι ειναι σιγουρη λύση. Θα πάρεις και αλλους στο λαιμό σου. Αλλωστε και εσυ λες οτι μπορει το καθυστερημενο να εχει κιτρινο χαρτακι (ταριφα απο τελωνειο)

 

Οπως σου ειπε ορθα ο elmago πλάκωσε τους στα tickets και να εισαι επιθετικός οτι αν δεν διορθώσουν τη δική τους μαλαγανια, δε θα διστάσει να κάνεις dispute στο paypal με επιστροφή του του κινητου με δικα τους εξοδα courier. Ο κινεζος κάνει τον κινεζο όσο μπορεί και δε νοιώθει πιεση. Αν σε φτάσουν στα όρια προχωρα σε dispute απο το paypal.

 

Οσο για το αλλο, κακώς νοιωθεις ασχημα. Αντίθετα τα μελη αυτου του νήματος επρεπε να σου σε ευχαριστουμε που ανεδειξες ενα προβλημα (το οποίο τελικά φαίνεται οτι δεν ήταν μεμονωμένο), έμμεσα προστατεύεις τους υπολοιπους και τους δινεις πληροφορίες για να επιλεξουν τι ρισκο θα πάρουν. Αυτός που θα επρεπε να ζητά συγνώμη, θα επρεπε να ειναι το gearbest προς εσένα που πέρα απο την οικονομική επιβάρυνση, σε βάζει σε ταλαιπωρία να ανοιγεις tickets για το αυνοητο δικιο σου.

 

elmago μην παιζουμε πάλι με τις λέξεις. Τα εχουμε πει και νωρίτερα. Απο τη στιγμή που πλήρωσω για eu express, το κάνω γιατί συνειδητά θέλω τον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής με dpd . Το αν το gearbest ΔΕΝ τιμά αυτα που λεει (και ακριβοπληρώνω) και μου το στέλνει με αλλο φθηνοτερο (για αυτόν) τρόπο, τοτε δεν υπάρχει λόγος να λεμε "ψωνίστε με eu express"

 

Με δυο λογια. Εδω δεν εξετάζουμε αν η αποστολή eu express-dpd περνα τελωνείο αλλά αν το gearbest τα στελνει με eu epxress (γιατι ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ) ή με κάτι αλλο που μου κανει καθυστερησεις και τελωνειο.

 

Αν τώρα θεωρείς οτι πρέπει να βγάλουμε απο την κουβέντα την dpd, τοτε το πράγμα ειναι ακομα χειρότερο για την gearbest γιατί το συμπέρασμα θα ειναι "παιδιά μην ασχολείστε να διαλεγετε τρόπο αποστολής, το gearbest οτι και να πληρώσετε/επιλεξετε μπορεί να το στείλει με τρόπο που θα πληρωσετε τελωνειο".

 

Τι θεωρείς λοιπον πιο αποτελεσματικό; Να ασχολούμαστε αν η dpd μπαινει τελωνειο ή να σταματήσουμε να ψωνίζουμε απο gearbest μεχρι να αρχίσει πάλι να τιμά αυτά που πληρώνουμε;

 

Εγω είμαι φανατικά υπερ του τελευταίου γιατί οσο υπάρχει σοβαρό priority mail απο gearbest θα υπάρχει και αντίστοιχο service απο banggood (που ειμαι τωρα φανατικός) και geegbuyn (που το ξεκίνησε τώρα). Αν το gearbest δε φτιάξει, να εισαι σιγουρος οτι το banggood (λογω ελλειψης ανταγωνισμου) θα αυξήσει κατακορυφα τις τιμές του δικου του priority line. Πως λοιπον μπορούμε να διατηρήσουμε τον ανταγωνισμο; Με πίεση, οχι χάιδεμα. ΕΜΑΣ συμφερει.

 

Ο @nagelos αγορασε πριν μια βδομάδα μια πολύ μεγαλη παραγγελια και πληρωσε eu expess για να ερθει γρηγορα και χωρίς τελωνειο. Αν του το στειλουν με ΕΛΤΑ και πληρώσει ενα τόνο λεφτα (που ειλικρινα δεν το ευχομαι) τι θα του απαντησουμε;

"Ξέρεις δε στο στειλανε με eu express-dpd γιατι eu express=μονο dpd"

ή

"@ngele το gearbest σε επιασε κοτσο και κάνε αυτο μπας και πάρεις πίσω τα λεφτά σου" ;

Εγω θα κανω το δευτερο.

 

(γενικα)

Ξέρω οτι με αυτα που γράφω εδώ μεσα, χαλάω τις "business" πολλών που εχουν στήσει μαγαζιά referral (διαφορα sites) και σπρώχνουν αβέρτα gearbest γιατί απλά αυτό τον καιρό εχει τα καλυτερα ποσοστά προμήθειας. Στο βωμό του κερδους "αποκρύπτουν" μερος της πραγματικότητας (τελωνειο, καθυστερήσεις, κλπ) που το θεωρώ ανεντιμο. Δε με απασχολεί καθόλου, γιατι ειμαι της φιλοσοφίας να ξέρω τις διαστάσεις μιας κατάστασης και να επιλεξω, οχι να εχω άγνοια και μετα να αντιμετωπίζω προβλήματα. Επειδη θελω να μου λενε τις διαστασεις εντος θεματος, οπου ξερω τις μοιραζομαι και εγω (και το αντιστροφο).

 

Αλλαξα παροχο και παρολο που η wind μου προσφερε πακέτο φθηνότερο απο όλους δεν την επελεξα επειδή ξέρω τι θα τραβουσα αν ειχα κάποιο (απο τα τακτικά) προβλημα. Επισης αρνηθηκα να παω στον παροχο με το καλυτερο support λογω κόστους. Ζυγισα τα δεδομενα και επελεξα. Δεν αποκλειεται αυριο να δοκιμάσω το belgium post του gearbest (γιατι πχ θέλω κάτι συγκεκριμένο που δεν το βρισκω στο banggood με priority mail) ΑΛΛΑ θα το κάνω εχοντας στο μυαλο οτι μπορει 40-60 να κατσει τελωνειο, οχι γιατί "με belgium post δεν μπαινει τελωνειο"

 

Να ενα θετικό απο το gearbest. sugaria αλλά επειδή είμαι καχυποστος με τους κινεζους σε τετοια θέματα, εγω θα το τραβουσα λιγο πιο περα για να το εχω γραπτα. Ζήτησε τους διευκρινήσεις λέγοντας οτι τα customs δεν επικοινωνουν απο πριν αλλά πληρώνεις κατά την παραλαβή που αν ζητήσουν αποδεικτικά απο paypal θα ειναι κάπου στα 44 ευρω. Ζητα επιβεβαιωση να παραλάβεις και θα σου πληρώσουν τα χρήματα με βαση την αποδειξη που θα τους στειλεις ή να τους ενημερώσεις πριν την παραλαβη;

 

Τέλος δε βλεπω καμια αναφορα για refund της διαφορας των ταχυδρομικών (eu express -> post nl). Ζήτα τα σαν μοχλο πιεσης ακομα κι αν δεν τα πάρεις.

 

Εννοείται οτι ακομα κι αν παραλάβεις και σου κάνουν επιστροφή τους στέλνεις μπολικα tickets/email/facebook/κλπ και λες οτι λόγω της ταλαιπωρίας που σε βαλανε θα σκεφτείς πολύ πριν παραγγείλεις ξανα. Μονο με πιεση θα αρχίσουν να τιμάνε το λογο τους

Μην εισαι τοσο ειρωνας!!

@isay ηταν ειρωνικο γιατι εκ του αποτελεσματος δικαιωθηκα σε οσα εγραφα ενω οπως θυμασαι διαφοροι επεσαν να με φανε

Δημοσ.

μια βδομάδα έχει κολλήσει δέμα μου και μένα στο Ελ βενιζέλος αλλα δε γράφει κατι για τελωνειο. Ειναι φθηνό 13 ευρώ. Μαλλον μπήκα και εγω στο club το ειχα αποφύγει ως τωρα, αλλα με προβληματίζει αν βγαλουν καμια λυπήτερη, που δεν εχει πληρωθει με PP αλλα απευθείας με την κάρτα. Τι θα τους δώσω αν χρειαστουν αποδεικτικά.

Δημοσ.

Προς ενημερωση

Διαβασα μια αναρτηση στο unboxing specialist οτι το Gearbest ξαναέκλεισε προσωρινά το Priority Line Eu Express για δέματα κάτω των 2 κιλών επειδή έχει μπουκώσει η αποθήκη της DPD για την ώρα δεν θα στέλνουν πράγματα με αυτή την μέθοδο αλλά θα γυρίσει αργότερα. Παραγγελίες που έγιναν ήδη θα σταλθούν κανονικά αλλά από εδώ και πέρα όχι.

 

Αυτό μπορεί να διαρκέσει ημέρες, οποτε λίγη υπομονη αν δεν το βγάζει σαν επιλογη ή ψωνιστε απο αλλου. Ισως και αυτό το μπουκωμα αιτιολογεί και τις καθυστερησεις με dpd (δική μου γνώμη)

Δημοσ.

Αυτός ο κωδικός δεν ειναι αριθμος αναζήτησης αποστολής είναι ο κωδικός που τυπώθηκε στο δέμα σου πανω στο στικερ που επικολλάται και ουσιαστικά το μόνο που προσφέρει ειναι να δίνει μια ταυτότητα στο δέμα αλλα δεν μπορείς να το εντοπίσεις καθως δε σκαναρεται. Στα ελτά θα σου πουν την αλήθεια οτι το δεμα σου ειναι unregistered οπότε δεν υπάρχει καμία δυνατότητα εντοπισμού αλλα απο μεριας μου θα σου πω ότι μπορει καποιος υπάλληλος με αυτό τον κωδικό να ψαξει ''χειροκίνητα'' δηλαδη με φακο και υπομονη καποια αποθηκη, προφανως την αποθήκη δεμάτων της περιοχης σου,  μηπως εχει καταπεσει καπου.

βαζωντας το all-in-one-package http://www.17track.net/en/track?nums=A0000217101204B7&fc=0

δεν καταλαβαινω που εχει κολλησει.( A0000217101204B7)

 

Δημοσ.

μια βδομάδα έχει κολλήσει δέμα μου και μένα στο Ελ βενιζέλος αλλα δε γράφει κατι για τελωνειο. Ειναι φθηνό 13 ευρώ. Μαλλον μπήκα και εγω στο club το ειχα αποφύγει ως τωρα, αλλα με προβληματίζει αν βγαλουν καμια λυπήτερη, που δεν εχει πληρωθει με PP αλλα απευθείας με την κάρτα. Τι θα τους δώσω αν χρειαστουν αποδεικτικά.

 

Αποδεικτικό από την κίνηση της κάρτας που χρησιμοποίησες δεν υπάρχει; πχ αντίγραφο απο e-banknig;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...