Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, Aias είπε

για μια καμερα των 25 ευρω απο Gearbest μου ζητανε να πληρωσω απο το τελωνειο 6.12 ευρω ΦΠΑ και 15 ευρω τελη εκτελωνισμου συνολο 21.12 ευρω.Το προιον ειναι στα ΕΛΤΑ.

Επειδη δεν εχω σκοπο να πληρωσω 2 φορες την καμερα επειδη εδω τρελαθηκαν (τελη εκτελωνισμου ειχα ακουσει για 3 ευρω) αν δεν παω να την παραλαβω θα γυρισει πισω?

ηδη η παραγγελια ειχε γινει τον Οκτωμβριο οποτε δεν με καιει πλεον να την παρω.

Αρχικα, αν δε τη θες πρεπει να πεις να τη στειλουνε πισω, ειδαλλως παει στα αζητητα και δε θα μπορεις να παρεις και τα λεφτα σου πισω. Απο την αλλη αν ηταν tracked η αποστολη, το Gearbest σου δινει πισω τα τελωνειακα εξοδα αφου τα πληρωσεις και τους στειλεις την αποδειξη.

1 ώρα πριν, nmamag είπε

Στο priority Line /EU Express του Gearbest βαζουμε Shipping Insurance αν πληρωσουμε με paypal ?

Δεν ειναι απαραιτητο, εχεις τη καλυψη του PayPal για 6 μηνες απο την αγορα σε περιπτωση που παει κατι στραβα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Μου απάντησαν. Αυτοί νόμιζαν ότι έχω ήδη πληρώσει τελωνείο. Η απάντηση περιληπτικά είναι "δε σου εγγυόμαστε τίποτα, αλλά σε ένδειξη καλής θέλησης στείλε μας τα αποδεικτικά και να δούμε"

Τους έστειλα κι ένα διευκρινιστικό μπας και στροφάρουν γιατί τα πιάνουν με τη 2η ή την 3η πολλές φορές, αλλά δεν πιστεύω να δεσμευτούν γραπτώς για κάτι.

Επομένως μόνο με trial and error μπορεί να δοκιμαστεί το σύστημα.

Thanks για το feedback.

Οταν τους ρωτούσα για το (ανεπίσημο) promotion πληρωμής τελωνείου με registered mail (βλ παλιοτερα posts μου), ειχα αναλογες απαντήσεις. Θεωρώ οτι κάθε άλλο πάρα λάθος κάνουν. Πιστευω οτι εχουν guideline να απαντάνε έτσι, ώστε να μη δίνουν απευθείας σαφή απαντηση για κάλυψη (ή μή κάλυψη) τελωνειου.  Ετσι το gearbest εχει μονα-ζυγα δικά του

  • ΔΕΝ απαντά σαφέστατα οτι εχει ασφαλή tax-free μεθοδο, αρα ουτε το ιδιο το gearbest δεν εχει δοκιμάσει εκτενώς τη νεα μέθοδο priority line pdm και δεν ξερει αν ειναι tax free.
  • Λεει "στείλε μας τα χαρτιά και βλέπουμε" και απο οτι διαβαζω αλλού συνήθως επιστρέφει μέρος του τελωνειου και πάντα "σαν ένδειξη καλής θέλησης". Για να το πάρεις κάποιο όλο θελει πολύ πιεση. Τη δευτερη φορά ίσως ρίξει άκυρο.
  • Ανα πάσα στιγμή μπορουν να σταματήσουν οποιαδήποτε κάλυψη τελωνειου (επισημη ή ανεπισημη) και ειδικά αν χαλάσει η δουλεια και αρχίσουν να σκάνε μαζικά τα τελωνεια. Ετσι ακομα και κάποιος αν εχει παραγγείλει με κάποια "tax free" και στο ενδιάμεσο αλλάξει και αρχίσουν τα τελωνεια, το gearbest θα βγαλει εκτος την ουρίτσα του.

Σε κάθε περιπτωση και απο την απαντηση που σου στειλανε φαίνεται οτι η νεα μεθοδος αποστολής του gearbest θελει ακομα δοκιμή για να δουμε αν ειναι trouble και tax free. Δεν ξέρω για άλλους, αλλά χαλάρα θα περιμενω δίμηνο πριν το προτεινω σε άλλους. Το gearbest κλείνει πλέον τετράμηνο με μαλαγανιές στους τρόπους αποστολής. Το τι κάνουν οι άλλοι δε με πολυκαίει, αλλά εγώ πειραματόζωο δε μου αρέσει να ειμαι και ειδικά με τα δικά μου λεφτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. (Ελπίζω να μην είναι κάτι προφανές κι εγώ δεν το βρίσκω απ'τα νεύρα μου)

Προσπαθώ να ανοίξω ticket γιατί ένα πακέτο δεν ήρθε μετά από 52 ημέρες  (τελευταίο Status: Parcel is handled)

Δεν βρίσκω πουθενά την επιλογή "Packet is lost" ή "Packet has not arrived" ή κάτι τέτοιο. Δεν έχουν πουθενά τέτοια επιλογή ή εγώ δεν το βρίσκω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, phandom_a είπε

Καλημέρα. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. (Ελπίζω να μην είναι κάτι προφανές κι εγώ δεν το βρίσκω απ'τα νεύρα μου)

Προσπαθώ να ανοίξω ticket γιατί ένα πακέτο δεν ήρθε μετά από 52 ημέρες  (τελευταίο Status: Parcel is handled)

Δεν βρίσκω πουθενά την επιλογή "Packet is lost" ή "Packet has not arrived" ή κάτι τέτοιο. Δεν έχουν πουθενά τέτοια επιλογή ή εγώ δεν το βρίσκω;

ΠΟΥ;

Στο gearbest; Στο ebay; Στο paypal; κλπ

Επισης το Status: Parcel is handled που το βλέπεις;

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gearbest. (είδες τι κάνουν τα νεύρα) RG966132580BE είναι το tracking. To 17track γράφει επιπλέον ότι είναι καθ'οδόν για Χιλή :o

Το gb έχει στην κατηγορία "track a package" μία επιλογή "I have not received my package and it has passed the delivery time" αλλά εγώ δεν θέλω να μου το βρουν, refund θέλω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδώ περιγράφεται πολύ γλαφυρά το χαλί μας, με τους άχρηστους τελωνειακούς. Οι άνθρωποι στείλανε 10/01/18 το άλμπουμ, χτες τους έκανα ερώτηση και σήμερα πρωί πρωί μου δώσανε την παρακάτω απάντηση:

"Thanks for getting in touch.

 
I am sorry to hear that you haven't yet received this...
 
Sadly, we have no tracking number available, as it was sent via standard delivery. 
 
I'm afraid we have seen a number of severe delays in Greece recently and although orders take on average 2 weeks to arrive we generally find orders can take up to 1-2 months to arrive and even longer if they are stopped by customs.
 
Unfortunately we're at the mercy of the Greek Postal service with this. 
 
Unless you haven't done so already I'd recommend to check with your local post office/sorting station, to see if it isn't by any chance being held for collection (as happened in the past a number of times)
 
Should that not be the case we'd like to ask you to please allow a little while longer for the receipt. as we're confident that it will arrive soon.
 
Our sincere apologies are offered for any inconvenience this may cause.
 
Best regards
 
Matt
Huggler"
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα τηλεφωνο πριν λιγο στο τελωνειο στο 2103842122 και μου ειπαν οτι δεν τα εκτελωνιζουν εκεινοι αλλα τα ελτα και μου εδωσε τα τηλ εξυπηρετησης πελατων (2103353100-2103353777) που εκει μου λενε εδω και μερες οτι ειναι σε αναμονη για εκτελωνισμο..απο 11.01 παρακαλω..εχω απελπιστει..ποσες μερες ακομα λετε να κανει;frown.gif απο ιαπωνια

Επισης πηρα και το 2103538103 και μου ειπαν δεν ξερουν ποτε θα μπει τελωνειο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, nmamag said:

Στο priority Line /EU Express του Gearbest βαζουμε Shipping Insurance αν πληρωσουμε με paypal ?

Ναι βάζουμε διαφορετικά στο dispute το paypal θα δεχθεί ότι το δέμα δεν ήταν ασφαλισμένο και αρα δεν δικαιουσε full refund

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, phandom_a είπε

Gearbest. (είδες τι κάνουν τα νεύρα) RG966132580BE είναι το tracking. To 17track γράφει επιπλέον ότι είναι καθ'οδόν για Χιλή :o

Το gb έχει στην κατηγορία "track a package" μία επιλογή "I have not received my package and it has passed the delivery time" αλλά εγώ δεν θέλω να μου το βρουν, refund θέλω

Απο οτι βλέπω στο track https://t.17track.net/el#nums=RG966132580BE

  • To gearbest αργησε να στο στειλει (κλασσικά δεν ειχε στοκ, αλλά δήλωνε available φανταζομαι). Βλέπω announced δηλαδη πήρε tracking number 8/12 δηλαδη πριν περιπου 40 ημέρες
  • Το δέμα σου ταξιδευει για Χιλή (ω ναι), οποτε ειτε σου εδωαν λαθος tracking ή το εβαλαν σε λάθος σάκο. Τώρα το δέμα σου θα παει Χιλή, θα γυρίσει και θα ερθει σε σενα (αυτό που λέμε μέσω Λαμίας)

Απο εκει και πέρα

Αυτό που ψάχνεις ειναι

Track A Package --> I have not received my package and it has already passed the estimated delivery time

Όπου εκεί θα ζητήσει refund. ΔΕΝ περιμένω να στο δώσουν ευκολα, δεδομένου οτι το ειδος ταξιδευει (το που παει ειναι αλλο θέμα) αλλά αν πιέσεις ίσως βγάλεις άκρη.

26 λεπτά πριν, TAKE5 είπε

Ναι βάζουμε διαφορετικά στο dispute το paypal θα δεχθεί ότι το δέμα δεν ήταν ασφαλισμένο και αρα δεν δικαιουσε full refund

Καμία σχεση.

Την ασφάλεια την βάζουμε ΜΟΝΟ αν πληρώσουμε απευθειας με κάρτα γιατί το gearbest οταν βλέπει κάρτα θα κάνει το παν να μην κάνει ποτε refund.

Οταν αγοράζουμε με paypal εχουμε ήδη τετοια ασφάλεια για 6 μήνες, οποτε αν δε φτάσει (ή φτάσει σπασμένο - πάντα unboxing video), ανοιγουμε ενα ticket στο gearbest και στην πρώτη κουβέντα του gearbest "συγνώμη δεν ειχατε ππληρώσει insurance, δεν σας δίνουμε λεφτα" ανοιγουμε απευθειας dispute στο paypal και παιρνουμε όλο το ποσο πίσω με συνοπτικές διαδικασίες. Με δυο λογια οταν πληρώνουμε με paypal, το gearbest insurance ειναι πεταμενα λεφτα.

17 ώρες πριν, nmamag είπε

Στο priority Line /EU Express του Gearbest βαζουμε Shipping Insurance αν πληρωσουμε με paypal ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες το τοπικ του gearbest για το τι κάνει το paypal με πραγματικά παραδείγματα μελών τους τελευταίους 2 μήνεςκαι όχι υποθετικά . Εφόσον υπάρχει η επιλογή ασφάλισης με έξτρα κόστος για απώλεια-καταστροφή για να είσαι καλυμένος 100% πρέπει να την διαλέξεις διαφορετικά το paypal δέχεται τον ισχυρισμό του καταστήματος και θεωρεί ότι για την απώλεια δεν ευθύνεται μόνο αυτό αλλά και εσύ που δεν επέλεξες ασφάλεια

Επεξ/σία από TAKE5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, TAKE5 είπε

Δες το τοπικ του gearbest για το τι κάνει το paypal με πραγματικά παραδείγματα μελών τους τελευταίους 2 μήνεςκαι όχι υποθετικά . Εφόσον υπάρχει η επιλογή ασφάλισης με έξτρα κόστος για απώλεια-καταστροφή για να είσαι καλυμένος 100% πρέπει να την διαλέξεις διαφορετικά το paypal δέχεται τον ισχυρισμό του καταστήματος και θεωρεί ότι για την απώλεια δεν ευθύνεται μόνο αυτό αλλά και εσύ που δεν επέλεξες ασφάλεια

Ξέρω ποιο λες.

Για την περιπτωση του konstantinou εχω την αίσθηση οτι κάτι έκανε λάθος στην διαδικασία του paypal (ειδικά απο την πλευρά του paypal). Για τον Billator δεν ξέρω.

Σε κάθε περιπτωση το insurance του gearbest ειναι για να καλύψει το δικό της πισινό ΑΛΛΑ βαζοντας τον πελάτη να πληρώσει. Ακόμα και σε περιπτωση απευθείας κάρτας (που σιγα μην την εδινα στο gearbest) ΔΕΝ ειναι αναγκαιο το insurance αλλά σε περιπτωση κασκαρικας του gearbest ειναι πιο ευκολο το insurance παρα η αμφισβήτηση συναλλαγης απο την τραπεζα μου.  Το paypal εχει byuer protection και άπειρος κόσμος εχει πάρει και παιρνει πισω τα λεφτά του. Απλά έμμεσα απαιτεί να εχει γίνει πρωτα επικοινωνία με τον πωλητή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-Drone-WIFI-FPV-With-4K-30fps-1080P-Camera-3-Axis-Gimbal-RC-Quadcopter-p-1057057.html?rmmds=cart_middle_products&ID=519187&cur_warehouse=CN

με κωδικο παει 335 και 10 ευρω μεταφορικα στην τιμη με κουπονι valen10% , αξιζει; και European Direct Mail ειναι χωρις τελωνειο;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Jason13 είπε

 

με κωδικο παει 335 και 10 ευρω μεταφορικα στην τιμη με κουπονι valen10% , αξιζει; και European Direct Mail ειναι χωρις τελωνειο;;;;

Τσου. Το δοκιμάζουν ακομα. Αν έμενες στη Γαλλία, εκει δεν θα υπηρχε προβλημα, αλλα για την υπολοιπη ευρωπη ακομα το δοκιμαζουν. Δείχνει οτι θα ειναι το αντιστοιχο banggood priority mail για μεγαλα δέματα, αλλα το banggood λεει οτι ακομα κανουν δοκιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, isay είπε

Τσου. Το δοκιμάζουν ακομα. Αν έμενες στη Γαλλία, εκει δεν θα υπηρχε προβλημα, αλλα για την υπολοιπη ευρωπη ακομα το δοκιμαζουν. Δείχνει οτι θα ειναι το αντιστοιχο banggood priority mail για μεγαλα δέματα, αλλα το banggood λεει οτι ακομα κανουν δοκιμές

γνωριζεις για πολωνια ; :Ρ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...