Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και μεγαλυτερη θερμοκρασια να εχει,πως ακριβως θα καει το γυαλι;Δεν θυμαμαι ποσα watt ειναι οι extreme vision,αλλα μετα απο τοσο καιρο που τις εχω,δεν εχει παθει κατι το φαναρι.

δε καιγεται το γυαλι,αλλα το υπολοιπο μεσα.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Οι δυνατότερες νόμιμες λάμπες H4 είναι όντως οι OSRAM Night Breaker Plus και οι Philips X-tremeVision. Στη μικρή σκάλα έχουν και οι δύο θερμοκρασία λευκού γύρω στους 3000-3200K, ενώ στη μεγάλη σκάλα οι NB+ λόγω της ελαφριάς γαλάζιας επίστρωσης αγγίζουν τους 3600K. Στην πράξη η διαφορά είναι πολύ μικρή, αλλά στα δικά μου μάτια το ελάχιστα πιο μπλε φως των NB+ δημιουργεί καλύτερη αντίθεση και οι πινακίδες φαίνεται να φωσφορίζουν πιο έντονα. Σε ομίχλη ή καταρρακτώδη βροχή, οι XV έχουν το προβάδισμα. Φήμες λένε ότι οι XV κρατάνε περισσότερο, αλλά στα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν τον ίδιο χρόνο ζωής με τις NB+. Οι XV πωλούνται πιο ακριβά από τις NB+.

 

Ένας άλλος παίκτης που τις ανταγωνίζεται, ειδικά στο εξωτερικό, είναι οι Ring XenonUltima. Δεν τις έχω δει από κοντά για να έχω άποψη αλλά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα περίμενε κανείς ίδια συμπεριφορά με τις XV.

 

Γιαυτούς που το στυλ μετράει περισσότερο από τις επιδόσεις, οι OSRAM Cool Blue Intense και οι Philips BlueVision ultra εκπέμπουν φως θερμοκρασίας 4000-4200K και είναι ό,τι πιο μπλε μπορεί να μπει νόμιμα σε φανάρι αλογόνου. Η έντασή τους είναι εμφανώς μικρότερη από τις NB+ και XV, διότι το μπλε φίλτρο που τοποθετείται απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της ορατής ακτινοβολίας.

 

Για χρήση εκτός δρόμου ή εκθεσιακή, υπάρχουν λάμπες που φτάνουν τα 100W και τα διπλάσια lumen καθώς και λάμπες θερμοκρασίας 5000Κ (OSRAM Cool Blue Hyper, Philips DiamondVision). Μην τα δοκιμάσετε στο αυτοκίνητό σας γιατί στην πρώτη περίπτωση κινδυνεύετε να λιώσετε τα καλώδια και τα πλαστικά και στη δεύτερη να μη βλέπετε τη μύτη σας :)
Για KTEO και ελέγχους Τροχαίας δε μιλάω, εννοείται πως δεν αξίζει να ρισκάρετε τα λεφτά σας και τα χαρτιά σας.

 

Αν εξακολουθείτε να θέλετε πιο δυνατό ή πιο μπλε φως για χρήση στο δρόμο, τότε η αλλαγή των προβολέων αλογόνου με αντίστοιχους HID είναι μονόδρομος. Τα καινούρια φανάρια θα πρέπει να έχουν σύστημα αυτόματης κλίσης καθώς και πιτσιλιστίρια για τον καθαρισμό τους, εφόσον η λάμπα βγάζει περισσότερα από 2000 lumen. Το τελευταίο ισχύει και για τα φανάρια αλογόνου, αλλά μόνο οι καινούριες H9 ξεπερνάνε τα 2000 lumen.

 

Ακόμη, είναι παράνομο να αντικατασταθούν οι ψείρες (φώτα στάθμευσης, θέσης, W5W) πυρακτώσεως από LED στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό (πλαφονιέρα και πορτ-μπαγκάζ) αντικαταστήστε ελεύθερα. Υπάρχουν ψείρες πυρακτώσεως στα 4000Κ για να συνοδέψετε τις αντίστοιχες αλογόνου πάντως.

 

Νόμιμα είναι τα κιτ LED DRL (Daytime Running Light) που μπορούν να εγκατασταθούν στους μπροστινούς προφυλακτήρες. LEDάκια στα πιτσιλιστήρια και οπουδήποτε αλλού, ξεχάστε τα - ακόμα κι αν είστε γύφτοι.

 

Τέλος, υπάρχουν μοντέλα για μηχανές ανθεκτικά στους κραδασμούς και από τις δύο μεγάλες εταιρείες.

 

Αυτά τα ολίγα μέχρι να αποκτήσουμε όλοι οχήματα με φανάρια LED και να τελειώσουν τα βάσανά μας! :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...