privateer Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 Ar8ro tou Maximum PC sxetika me to HL2 Prosoxh omws stous 56k :wink: http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl21.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl22.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl23.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl24.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl25.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl26.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl27.jpg http://unrealbattlegrounds.net/HL2/maxhl28.jpg
pseira Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 kala poios eksypnos ta skanare ayta? Milame gia 0,65 - 1,78Mb jpeg eikones! Hmartwn! optimizing gia web den exoun akousei pote?
Jastonas Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2003 pseira... ti pc einai auto re file... fantazesai na to xes? ... btw, allakse to dvd-rw giati bghke 8x! exeis meinei pisw! k o sklhros psiloargos einai mwre, bale kati stis 10k:P loipon parte tis photos se 200 kb k oxi 2 mb:P 1photo 2photo 3photo 4photo 5photo 6photo 7photo 8photo
epote Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 ligaaaaaaaki asxeto alla sth photo 7 leei oti to doom 3 xrhshmopoiei asembly kai oxi thn c like glossa ton shaders tou direct x 9 alithia aytoi oi efyestatoi vlakes pou egrapsan to arthro analogisthikan poso pio grigorh einai h asemblh apo thn c? analogisthikan oti stencil shadowing me direct x thelei cray to ligotero? kretinoi...
pseira Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Loipooooon.........opws isws DEN diabases to Doom 3 DE 8a einai se DX9 alla se openGL. de kserw an oi shaders se opengl mporoun na graftoun me assembly i me c kai oute pou me endiaferei na sou pw. Aplws na paizoun kai ta dyo games sto pc mou.
epote Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 pseira: nai re ayto leo kai ego oti to doom einai opengl, kai leei oti to opengl den exei tou c like shaders pou exei to direct x ara tha exei ligoterous shaders ktl, alla leo oti h assembly einai TRAGIKA pio grigorh apo thn c eidika se routines grafikon
ilos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Η assemply προφανώς είναι πολύ πιο γρήγορη απο την C (όπως και κάθε low level programming language). Το μαρτύριο των προγραμματιστών το σκέφτεστε όμως για κάθε fucking piece of hardware? Τι όρεξη να έχουν έπειτα αυτοί οι άνθρωποί να εξελίξουν και να φτιάξουν αυτούς τους shaders σε επίπεδα πολυπλοκότητας DX9 (που ναι, είναι αργοί) και έπειτα τι χρόνο να αφιερώσουν για να τους προγραμματίσουν για να μασήσετε με το eye candy που σας υπόσχονται. Ενώ αν τα έχεις όλα έτοιμα σε βιβλιοθήκες μάλλον θα έχεις πιο πολύ όρεξη για πειραματισμούς. Εγω πιστεύω οτι οι shaders στο Doom III θα είναι κάτι το διαφορετικό στην αγορά (γιατί τα υπόλοιπα είναι DX9), ίσως πιο ευέλικτοι και όμορφοι αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι αλληλεπιδραστικοί και ευκολοπρογραματίσιμοι σε σχέση με το HL2. Π.χ. ναι τα shadows είναι πιο ρεαλιστικά από το HL2 αλλά οι φωτισμοί σε σχέση με το περιβάλλον μπορεί να φαίνονται ψεύτικοι σε σχέση με το HL2 που είχαν πιο πολύ χρόνο και το δούλεψαν. Πάντως εγώ περιμένω το DoomIII σε γενικές γραμμές πολύ πιο απαιτητικό από το HL2 γιατί δεν θα παρέχει αυτή την scalability σε διάφορα machines που θα παρέχει το HL2. Βέβαιά άλλο παιχνίδι είναι το HL2 με gf4mx και άλλο με 9700...
epote Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2003 ilos: aaaaaaaxxx oi kales epoxes pou oi programatistes ebgazan to ladi apo ta pc-ia kai eftiaxnan mixanes diamantia kai den vasizontan sta EURO mas gia na exoume pio oraia grafika e?
ilos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2003 epote επειδή και εγώ προγραμματιστής είμαι, μετά από καποια χρόνια κατάλαβα έστω και αργά οτί το αποτέλεσμα μετράει και όχι η πρωτοτυπία ή η φαντασία. Τι να το κάνω το Doom III αν προσφέρει τα ίδια περίπου με το HL2 ? Τι και αν πάει νερό ο κώδικας και το debugging είναι σχεδόν αχρείαστο ? Ο σωστός προγραμματιστής (και οι εταιρίες) θα χρησιμοποιήσουν την οδό που θα βγάλει το ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερο κόπο και κυρίως ΧΡΟΝΟ. Για αυτό και πλέον το 99.9999999999% παίρνουν έτοιμες τις μηχανές γραφικών από τα μεγάλα κεφάλια... Η ιστορία έχει δείξει πολλές φορές οτί games με νέες μηχανές γραφικών να ψιλοθάβονται ενώ κάποια άλλα που τις πήραν έτοιμες και καθίσαν να τις βελτιστοποιήσουν (να τις κωλοπειράξουν κοινώς) να γράφουν ιστορία. Παράδειγμα Quake 2 (Καμία σχέση η μηχανή με το προηγούμενο της σειράς το πρώτο built-in 3d)- Το single player επιεικώς ελεεινό. Half-Life (Η μηχανή του Quake2 αγνώριστη βέβαια) ότι και να πω είναι λίγο... Ζούμε σε εποχή έντονου αθέμητου ανταγωνισμού οπού το μεγάλο ψάρι (EA) τρώει όλα τα μικρά. Για να σταθεί μια εταιρία μακροχρόνια δεν μπορεί να σπαταλά ανθρωποώρες συνέχεια για πολυτέλειες τύπου "καινούρια μηχανή γραφικών" όταν ο αχόρταγος κολλοσός "EA όπως Αμερική" βγάζει σωρηδόν στο ίδιο διάστημα αμέτρητους (απλώς καλούς,μέτριους ή και κακούς) τίτλους και τρώει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Καλό όσοι δεν το έχουν παραδεχτεί αυτό ακόμη μέσα τους (γιατί όλοι το γνωρίζουν) να το παραδεχτούν και να μην τρέφουν φρούδες ελπίδες όπως στο παρελθόν γιατί τιμωρούν αδίκως τον εαυτό τους. Εμένα το φαινόμενο της αλαξοκωλιάς των μηχανών γραφικών δεν με ενοχλεί τόσο πολύ... Αυτό που με φοβίζει είναι η εξάπλωση του φαινομένου των ports από κονσόλες οπού οι τεμπέληδες φτιάχνουν ουσιαστικά έναν emulator και βλέπεις το ίδιο ακριβώς παιχνίδι σε pc. Ρε φίλε αν ήθελα το συγκεκριμένο παιχνίδι θα το έπαιρνα για ps2 ή αν ήθελα emulator θα τον κατέβαζα όταν θα έβγαινε, γιατί όμως ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ? θα ήθελα επίσης όποιος μοιράζεται τις ίδιες απόψεις για το φαινόμενο των ports να τις δημοσιεύσει σε κανένα reply... :roll:
Jastonas Δημοσ. 14 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2003 egw aspazomai tis apopseis sou peri ports. ok. oxi ontws thn aspazomai k exw dei games pou me xoun apogohteusei k einai megalh malakia! mas koroideuoun
epote Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 epote επειδή και εγώ προγραμματιστής είμαι, μετά από καποια χρόνια κατάλαβα έστω και αργά οτί το αποτέλεσμα μετράει και όχι η πρωτοτυπία ή η φαντασία. afenos h prototipia kai h fantasia epireazoun to apotelesma (pou kata ta alla simfono apolita oti metraei) afeterou ti sxesh exei to eisai programatisths? ennoeis h fantasia kai h prototipia sto grapsimo tou kodika? an nai teino na simfoniso mazi sou, an kai pistevo oti enas eksipna gramenos kodikas dinei allh eleytheria sto teliko programa erxomenos pali sto half life to na kaneis stencil shadows me direct x 9 exei min apeitiseis ena cray:P me open gl kai th distroph assembly 9700:) a kai kati akoma, to open gl DEN einai asembly, oute grafoun to doom se assembly (isos kapoia komatia tou mono) to open gl einai vivliothikes kai protipa klaseon kai sinartiseon (elpizo na ta leo sosta:P) Τι να το κάνω το Doom III αν προσφέρει τα ίδια περίπου με το HL2 ? Τι και αν πάει νερό ο κώδικας και το debugging είναι σχεδόν αχρείαστο ? Ο σωστός προγραμματιστής (και οι εταιρίες) θα χρησιμοποιήσουν την οδό που θα βγάλει το ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερο κόπο και κυρίως ΧΡΟΝΟ. Για αυτό και πλέον το 99.9999999999% παίρνουν έτοιμες τις μηχανές γραφικών από τα μεγάλα κεφάλια... fantazomai os programatisths tha ksereis kalitera oti enas trouble free kodikas einai pio grigoros kai eukolos sth sintirish h mhxanh tou doom 3 pire xrono kai doulia poly kai aytos einai o logos pou OLOI oi alloi developers tha plirosoun POLLA sthn id gia na ton paroun kai na ftiaksoun dika tous apo thn allh pisteveis oti sto kodika tou HL2 den epese antistixh douleia? ta panta einai thema ypoxoriseon, to doom den exei th fysikh tou HL2 logo xronou kai budget kai antistixa to HL2 den exei th poiotita kai thn taxitita ton textures kai fotismon tou doom Η ιστορία έχει δείξει πολλές φορές οτί games με νέες μηχανές γραφικών να ψιλοθάβονται ενώ κάποια άλλα που τις πήραν έτοιμες και καθίσαν να τις βελτιστοποιήσουν (να τις κωλοπειράξουν κοινώς) να γράφουν ιστορία. Παράδειγμα Quake 2 (Καμία σχέση η μηχανή με το προηγούμενο της σειράς το πρώτο built-in 3d)- Το single player επιεικώς ελεεινό. Half-Life (Η μηχανή του Quake2 αγνώριστη βέβαια) ότι και να πω είναι λίγο... ta paixnidia me kainouries mixanes patonoun epeidh logo xronou den dothike prepousa shmasia sto paixnidi Ζούμε σε εποχή έντονου αθέμητου ανταγωνισμού οπού το μεγάλο ψάρι (EA) τρώει όλα τα μικρά. Για να σταθεί μια εταιρία μακροχρόνια δεν μπορεί να σπαταλά ανθρωποώρες συνέχεια για πολυτέλειες τύπου "καινούρια μηχανή γραφικών" όταν ο αχόρταγος κολλοσός "EA όπως Αμερική" βγάζει σωρηδόν στο ίδιο διάστημα αμέτρητους (απλώς καλούς,μέτριους ή και κακούς) τίτλους και τρώει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Καλό όσοι δεν το έχουν παραδεχτεί αυτό ακόμη μέσα τους (γιατί όλοι το γνωρίζουν) να το παραδεχτούν και να μην τρέφουν φρούδες ελπίδες όπως στο παρελθόν γιατί τιμωρούν αδίκως τον εαυτό τους. nomizo pos ithikologeis xoris logo:) h id mia hara ta katafernei kai h EA vgazei sinexos aidies oxi paixnidia, kai h blizzard kala paei kai outo katheksis. h ousia einai an einai kalo to paixnidi (kai to marketing) tha poulisei,an oxi den tha poulisei h mhxani grafikon einai ena komati tou paixnidiou kai kat eme oxi idietera simantiko. ego mia fora paizo paliotera paixnidia kirios, kai oxi ta kainouria pou to mono pou exoun na deiksoun einai anaklaseis se nero....ti na tis kaneis an h istoria kai to gameplay einai athlia? paradeigmata? apeira! to baldurs gate einai akseperasto eno to never winter nights den phge pouthena, to idio kai to starcraft protimo to marathon (me ta 2d sprites tou) apo to quake kai to unreal, kai protimo to mario 64 apo opoiodipote action-platform paixnidi torino, to tomb raider 2 htan thrilos eth fotos kalitero apo to angel of darkness kai to bubble bobble einai to paixnidi pou exo paiksei tis perisoteres ores apo pano tou. OXI to unreal me tha "theika" grafika tou Αυτό που με φοβίζει είναι η εξάπλωση του φαινομένου των ports από κονσόλες οπού οι τεμπέληδες φτιάχνουν ουσιαστικά έναν emulator και βλέπεις το ίδιο ακριβώς παιχνίδι σε pc. Ρε φίλε αν ήθελα το συγκεκριμένο παιχνίδι θα το έπαιρνα για ps2 ή αν ήθελα emulator θα τον κατέβαζα όταν θα έβγαινε, γιατί όμως ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ? θα ήθελα επίσης όποιος μοιράζεται τις ίδιες απόψεις για το φαινόμενο των ports να τις δημοσιεύσει σε κανένα reply... kala emulator akrivos den einai:p alla arketa konta. pantos einai krima to resident evil kai to silent hill 3 na mhn bgoun se pc apo thn allh to medal gear solid htan poly kako port:( asxeto alla to silent hill 3 gia paixnidi ps2 exei ta kalitera grafika pou exo dei, simperilamvanomenon kai ton pc
ilos Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 epote ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ !!!! Η assemply είναι όσο αναφορά τους shaders οι οποίοι σε opengl είναι πολύ πιο δύσκολο να προγραμματιστούν από ότι σε DX9 καθώς δεν είναι ανεξάρτητοι της πλατφόρμας. Το οτί σκέφτεσαι έτσι σε τιμά, δυστυχώς όμω αποτελείς το 0.000000000001% της αγοράς και έτσι οι εταιρίες γράφουν το target group σου στα π@π@ρια τους. Για αυτές μετράει πιο πολύ ο αριθμός απο τα πολύγωνα, η ποιότητα στο stencil buffer, οι shaders και το υπόλοιπο eye candy από το τυχόν gameplay και σενάριο. ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΡΑΦΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙ ΟΥΤΕ GAMEPLAY ΟΥΤΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ. Δεν θα ψάξει καν για reviews γιατί θα έχει μασήσει ήδη. Φυσικό στο τέλος να του φταίνε μετά οι εταιρίες γιατί με την χρονιάρα κάρτα του άλλο είδε και άλλο πήρε! Όπως βλέπεις δεν ηθικολογώ χωρίς λόγο, γιατί οι εταιρίες την δουλειά τους κάνουν, αυτό που φταίει είναι η μ@λ@κία που μας δέρνει όλους μας να αλλάζουμε κάρτες βάσει synthetic benchmarks χωρίς καν να έχουν βγει αντίστοιχα παιχνίδια. Για μένα όποιος έχει κρατήσει σήμερα GF3,GF4,8500 είναι μέγιστος μάγκας γιατί οι υπόλοιπές δεν έχουν προσφέρει τίποτα ακόμα εκτός απο μερικά frames παραπάνω (και αυτά κυρίως στα 3DMark). ΟΡΘΟΣ?
epote Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 orthotatos! exoume kataliksei na agorazoume kartes gia na bgazoume arithmous sto 3d mark! eleos!
Nomedor Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Otan akouo kati tetia xerome pou pira tin 8500 prin apo kana 8mino! Elpizo na poro mono na paikso to HL2 Alla apo oti diabasa sto review den tha exo problima!! :)
ilos Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2003 Χαλαρά Nemedor Ίσως χρειαστεί να κλείσεις μερικά καλούδια (AA,AF,PS) σε συνδυασμό με μεγάλες αναλύσεις αλλά σε γενικές γραμμές το IQ θα σου είναι άκρως ικανοποιητικό. Μην αλλάξεις κάρτα μέχρι να βγει ο Loki (και πάλι βλέπουμε).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.