Προς το περιεχόμενο

Le monde ή bar academy?


lepaine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παίδες,

 

Βρίσκομαι στο εξής δίλημμα .Σκέφτομαι να γραφτώ σε μία εκ των δύο σχολών bartending για να βρω δουλειά το καλοκαίρι σε bar,beach bar, cafε κτλ.Ποιά εκ των δύο θα μου προτείνατε?

Σημειωτέον ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με δημιουργία cocktails απλά πάντα ήθελα να απασχοληθώ έστω και προσωρινά στον τομέα αυτό,αφού τέτοιου είδους δουλειές είναι ο,τι πρέπει για τα καλοκαίρια.(Είμαι φοιτητής οπότε με απασχολεί η εργασία μόνο για Ιούνιο και Αυγουστο)

 

Ιδιαίτερα αν έχετε κάποια προσωπική εμπειρία  θα με βοηθούσε πολύ αν την αναφέρατε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ιδεα ποια σχολη ειναι καλη αλλα δεν καταλαβαινω με ποια λογικη λες "παντα ηθελα να ασχοληθω" και "δεν εχω ασχοληθει" στην ιδια προταση. Αν σου αρεσε και ηθελες να ασχοληθεις θα το ειχες κανει απο μονος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αληθεια νομιζεις πως ειναι τοσο απλο απο το πουθενα να γινεις μπαρμανι και να κανεις τον Τομ Κρουζ επειδη πηγες σε μια σχολη. Εχεις καποια εμπειρια απο τον χωρο αυτο δηλαδη καφετεριες μπαρ και τα λοιπα. Δεν ειναι τοσο ευκολο να ανταπεξελθεις σε αυτη την δουλεια οταν δεν εχεις εμπειρια. Ναι μεν στην σχολη θα σου μαθουν να φτιαχνεις κοκτειλ κτλ. Αλλα αν δεν εχεις ξεκινησει μεσα απο τον λαντζα μετα να πας βοηθος βοηθου σερβιτορου κι επειτα σιγα σιγα με την εμπειρια που θα αποκτας θα ανεβαινεις.

 

Σκεψου μονο σκηνικο να ναι κατα τις 11 το βραδυ το μαγαζι αρχιζει να γεμιζει και σκανε οι παραγγελιες ανα δεκαδες, οι βοηθοι και "πασαδοροι" περιμενουν να παρουν τις παραγγελιες και χτυπανε βιαστικα τα χερια πανω στην μπαρα,ενω στο πισω μερος του μυαλο σου πρεπει να εχεις συγκρατησει αυτο που σου ειπε ο σερβιτορος πριν 3 λεπτα οτι στην παραγγελια με τα 3 μοχιτο στο ενα βαλε περισσοτερη ζαχαρη, ενω εντελως τυχαια εκεινη την στιγμη εχει τελειωσει ο παγος. Τοτε να δεις που δεν θα ξερεις προς τα που να πας..