Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, kosutasu22 είπε

Επισης αν το στειλουν για παραδοση στη logistics υπαρχει πιθανοτητα να εχεις χρεωσεις.

Ολα εξαρτωνται απο το ποσο που πληρωσες και φυσικα το ποσο που αναγραφεται στο πακετο

Στην logistics ποτέ πάει; Η αλήθεια είναι ότι είχα στείλει μήνυμα στον πωλητή να βάλει τιμή 20 ευρώ αλλά με αυτά που διαβάζω λέω σίγουρα θα το δουν και θα περάσει τελωνείο! Για την logistics πρώτη φορά διαβάζω! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 9,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επικαιροποιημένο κείμενο του παρόντος μπορείτε να βρείτε εδώ.     Έχει παρατηρηθεί ότι όλο και περισσότερος κόσμος προτιμά να κάνει τις αγορές του από το εξωτερικό, κυρίως, λόγω των καλύτερων τιμών

Καταγράφω και εδώ τα αποτελέσματα της έρευνας που έκανα σε ένα νήμα (Τελωνείο και εκτελωνισμοί) άλλου forum, σχετικά με την εισαγωγή στο τελωνείο δεμάτων από τα μέσα ΝΟΕ 2016 μέχρι τις αρχές ΑΠΡ 2017.

Καλημέρα.     Εχω ξαναγράψει πιο πίσω για να ενημερώσω τους πελάτες της Eurobank για την εξωφρενική προμήθεια μετατροπής συναλλάγματος που παρακρατούν όταν χρησιμοποιούμε για online πληρωμές με Pay

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, Dalaboum είπε

Στην logistics ποτέ πάει; Η αλήθεια είναι ότι είχα στείλει μήνυμα στον πωλητή να βάλει τιμή 20 ευρώ αλλά με αυτά που διαβάζω λέω σίγουρα θα το δουν και θα περάσει τελωνείο! Για την logistics πρώτη φορά διαβάζω! 

Τελευταια οταν εχει χρεωσεις τελωνειου στελνουν και μεσω μιας logistics των ελτα που παραδιδει και πληρωνεται.

Φαινεται στο στατους, αν παει θα το καταλαβεις αλλα μαλλον δεν ισχυει στην δικη σου περιπτωση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, makfil είπε

Το μαγαζί είναι αρκετά αξιόπιστο αλλά έχει και κάποιες ιδιαιτερότητες.

Βλέπω ότι έχει διαθεσιμότητα το συγκεκριμένο drone, αλλά από άλλη (δευτερεύουσα) αποθήκη στην Κίνα (GWTR) και το στέλνει μόνο με EMS.

Ίσως να υπήρχε και στις 13/3/19 κάτι παρόμοιο .

Πάντως, η άμεση απάντηση για refund και όχι για οτιδήποτε άλλο, δείχνει την αξιοπιστία τους. Είναι απίθανο να ισχύει αυτό που έχεις γράψει στην τελευταία πρόταση. Είναι κουτορνίθια οι πελάτες για να προσελκύονται; Άλλο κινέζικο (μεγάλο) μαγαζί θα στο έστελνε με άλλη μέθοδο, χωρίς να σε ρωτήσει, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν.

το ρεζουμέ είναι πως δεν θα πάρω το προιόν στην προσφορά που το αγόρασα, επαναλαμβάνω πως ήταν σε στοκ όταν πλήρωσα, και πως θα πάρω τα χρήματα μου πίσω μετά από 1, 5 μήνα.

σας φαίνεται έντιμο αυτό;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, kosutasu22 είπε

Τελευταια οταν εχει χρεωσεις τελωνειου στελνουν και μεσω μιας logistics των ελτα που παραδιδει και πληρωνεται.

Φαινεται στο στατους, αν παει θα το καταλαβεις αλλα μαλλον δεν ισχυει στην δικη σου περιπτωση

Γιανα μην μπερδευόμαστε και να μπερδεύουμε και άλλους, αυτό που γράφεις είναι λάθος.

Υπάρχει Δ/νση Δεμάτων και Logistics στα ΕΛΤΑ και είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό διαδικασιών και την παρακολούθηση της λειτουργίας της διαλογής, διαβίβασης και διανομής των δεμάτων. Για το λόγο αυτό υπάγεται σ' αυτήν το Κέντρο Διαλογής Δεμάτων Ρουφ.

Η υπηρεσία αυτή δεν  στέλνει δέματα με "Logistics",  όπως αφήνεις να εννοηθεί, αλλά ξεχωρίζει τα δέματα και τα στέλνει στους προορισμούς τους. Εάν το δέμα ταξιδεύει με ELTA Courier θα πληρωθεί (και εχει ήδη πληρωθεί) για την ταχύτερη παράδοσή του, σε σχέση με την κανονική, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα δέματα που χρεώνονται με έξοδα εκτελωνισμού προωθούνται με κάποια υπηρεσία "Logistics" των ΕΛΤΑ.

5 λεπτά πριν, didimas είπε

το ρεζουμέ είναι πως δεν θα πάρω το προιόν στην προσφορά που το αγόρασα, επαναλαμβάνω πως ήταν σε στοκ όταν πλήρωσα, και πως θα πάρω τα χρήματα μου πίσω μετά από 1, 5 μήνα.

σας φαίνεται έντιμο αυτό;

Έντιμη είναι η απάντησή τους για την άμεση επιστροφή των χρημάτων σου, αφού δεν υπάρχει πλέον η ίδια επιλογή αποστολής.

Και ξαναδιάβασε για το άλλο μαγαζί που σου έγραψα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, makfil είπε

Έντιμη είναι η απάντησή τους για την άμεση επιστροφή των χρημάτων σου, αφού δεν υπάρχει πλέον η ίδια επιλογή αποστολής.

Και ξαναδιάβασε για το άλλο μαγαζί που σου έγραψα. 

να δεχτώ λοιπόν πως είναι έντιμο λοιπόν, πάντα σε σύγκριση με τον χειρότερο.

δεν ξέρω βέβαια πόσο άμεση μπορεί να είναι μια επιστροφή ενάμιση μήνα μετά.

να καταλήξουμε πως είναι αναξιόπιστοι στις προσφορές και στα κουπόνια;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, makfil είπε

Γιανα μην μπερδευόμαστε και να μπερδεύουμε και άλλους, αυτό που γράφεις είναι λάθος.

Υπάρχει Δ/νση Δεμάτων και Logistics στα ΕΛΤΑ και είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό διαδικασιών και την παρακολούθηση της λειτουργίας της διαλογής, διαβίβασης και διανομής των δεμάτων. Για το λόγο αυτό υπάγεται σ' αυτήν το Κέντρο Διαλογής Δεμάτων Ρουφ.

Η υπηρεσία αυτή δεν  στέλνει δέματα με "Logistics",  όπως αφήνεις να εννοηθεί, αλλά ξεχωρίζει τα δέματα και τα στέλνει στους προορισμούς τους. Εάν το δέμα ταξιδεύει με ELTA Courier θα πληρωθεί (και εχει ήδη πληρωθεί) για την ταχύτερη παράδοσή του, σε σχέση με την κανονική, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα δέματα που χρεώνονται με έξοδα εκτελωνισμού προωθούνται με κάποια υπηρεσία "Logistics" των ΕΛΤΑ.

Ο διανομεας που ρωτησα μου ειπε οτι ειναι Logistics των ελτα.

Το δεμα ηρθε με βανακι, πληρωσα και μου εκοψαν αποδειξη. Καμια σχεση με courier.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, didimas είπε

να δεχτώ λοιπόν πως είναι έντιμο λοιπόν, πάντα σε σύγκριση με τον χειρότερο.

δεν ξέρω βέβαια πόσο άμεση μπορεί να είναι μια επιστροφή ενάμιση μήνα μετά.

να καταλήξουμε πως είναι αναξιόπιστοι στις προσφορές και στα κουπόνια;

Δεν νομίζω ότι υπήρχε καθυστέρηση 1.5 μήνα, αφού εσύ δέχτηκες να περιμένεις μέχρι να έρθει νέο στοκ.

Μάλλον, ξεχνάς ότι σου πρότειναν refund αμέσως μετά την παραγγελία, όπως έγραψες.

Όπως είναι προφανές, δεν έχω μετοχές στο μαγαζί, αλλά νομίζω ότι είναι το πιο αξιόπιστο από τα μεγάλα κινέζικα.

Καθένας, βέβαια, έχει τις απόψεις του, γιαυτό και άλλα κινέζικα μαγαζιά ή πλατφόρμες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν

2 λεπτά πριν, makfil είπε

 

Μάλλον, ξεχνάς ότι σου πρότειναν refund αμέσως μετά την παραγγελία, όπως έγραψες.

 

δεν έχω γράψει πως μου πρότειναν refund αμέσως μετά την παραγγελία.

πως το γνωρίζεις αυτό.

σίγουρα δεν έχεις μετοχές;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, kosutasu22 είπε

Ο διανομεας που ρωτησα μου ειπε οτι ειναι Logistics των ελτα.

Το δεμα ηρθε με βανακι, πληρωσα και μου εκοψαν αποδειξη. Καμια σχεση με courier.

Μπορείς να δώσεις πλήρη περιγραφή της παραγγελίας που έδωσες (μαγαζί αγοράς, χώρα και μέθοδο αποστολής, διάρκεια  ταξιδιού  κλπ), ώστε να καταλάβουμε περισσότερα γι' αυτό το πρωτόγνωρο περιστατικό;

Επίσης, αν το βανάκι που σου έφερε το δέμα είχε διακριτικά στοιχεία (πχ ΕΛΤΑ ή "Logistics"κλπ) από τα οποία να προκύπτει σε ποια εταιρεία ανήκε;

4 λεπτά πριν, didimas είπε

δεν

δεν έχω γράψει πως μου πρότειναν refund αμέσως μετά την παραγγελία.

πως το γνωρίζεις αυτό.

σίγουρα δεν έχεις μετοχές;

Έγραψες στο 1ο post "Στις 21/3/19 με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει σε στοκ το ντρόουν και πως θα έπρεπε να περιμένω μέχρι τις 13/4 που θα το είχαν σε στοκ ξανά, στο οποίο συμφώνησα".

Στην ουσία, μπορούσες να ζητήσεις refund, αφού δεν υπήρχε σε στοκ, αλλά προτίμησες να περιμένεις ένα μήνα.

Αφού, λοιπόν, επέλεξες να περιμένεις, δεν μπορείς να μιλάς για καθυστέρηση 1,5 μήνα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, didimas είπε

να δεχτώ λοιπόν πως είναι έντιμο λοιπόν, πάντα σε σύγκριση με τον χειρότερο.

δεν ξέρω βέβαια πόσο άμεση μπορεί να είναι μια επιστροφή ενάμιση μήνα μετά.

να καταλήξουμε πως είναι αναξιόπιστοι στις προσφορές και στα κουπόνια;

Μια χαρά αναξιόπιστο και ανέντιμο είναι, αν ήταν αυτά τα δύο δεν θα περίμεναν να τους ενοχλήσεις εσύ για να σου πουν αυτά που σου είπαν, θα σε ενημέρωναν αν όχι πριν την ημερομηνία που σου είπαν, τουλάχιστον με την λήξη της και όχι κατόπιν της δικής σου ενόχλησης.

Οσο για το refund, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο αν τους το ζητούσες εσύ;;; απλά σε πρόλαβαν, για να έχει να λέει πως είναι αξιόπιστο και έντιμο.

Δεν ξέρω τι σου λέει ο φίλος @makfil και γιατί το υποστηρίζει με τόση θέρμη το συγκεκριμένο κατάστημα.

Εμένα πριν κάποιους μήνες μια χαρά μου την έφερε, μου έστειλε δέμα με άλλη μέθοδο από αυτή που είχα επιλέξει (PDM) και μετά δεν μου επέστρεφε το τέλος εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ, το ίδιο ακριβώς κρούσμα έχω δει να συμβαίνει και άλλες φορές.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεμα καραβισιο απο Ιαπωνια, ο πιο φθηνος τροπος αποστολης αλλα με τιμη που ηταν σιγουρο το τελωνειο.

Δε θυμαμαι τι εγραφε το βανακι. Μιας και το εψαχνα λιγο παραπανω, παιζει να μην ειναι των ελτα αλλα να στελνουν για λογαριασμο των ελτα.

Συμφωνα με το παρακατω

» ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ 6717 - ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΕΜΑΤΩΝ & LOGISTICS
https://www.elta.gr/Portals/0/ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ/IN_6717.pdf

φαινεται πως εδωσαν κομματι της διαχειρησης σε καποια εταιρια στις αρχες του 2018.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, makfil είπε

Στην ουσία, μπορούσες να ζητήσεις refund, αφού δεν υπήρχε σε στοκ, αλλά προτίμησες να περιμένεις ένα μήνα.

Αφού, λοιπόν, επέλεξες να περιμένεις, δεν μπορείς να μιλάς για καθυστέρηση 1,5 μήνα.

αρχικά μου λες για κάτι που έγραψα χωρίς να το έχω κάνει απλά το συμπέρανες μόνος σου , τώρα μου λες πως δεν μπορώ να μιλάω;

μπορώ να μιλάω, καθώς η ουσία είναι πως δεν μου είπαν πως ένα μήνα μετά δεν θα είχαν τρόπο να μου το στείλουν.

επαναλαμβάνω, να καταλήξουμε πως είναι αναξιόπιστοι στις προσφορές και στα κουπόνια;

22 λεπτά πριν, terkos2 είπε

Εμένα πριν κάποιους μήνες μια χαρά μου την έφερε, μου έστειλε δέμα με άλλη μέθοδο από αυτή που είχα επιλέξει (PDM) και μετά δεν μου επέστρεφε το τέλος εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ, το ίδιο ακριβώς κρούσμα έχω δει να συμβαίνει και άλλες φορές.

Δεν είναι λοιπόν αναξιόπιστοι μόνο στις προσφορές και στα κουπόνια αλλά και στους τρόπους αποστολής.

και μόλις είδα πως μια χαρά EU priority αποστολή προσφέρουν για το ίδιο ακριβώς προιόν.

banggood_2.jpg

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Logistics" λένε οι κινέζοι όλες τις ταχυδρομικές, μη σας μπερδεύει, τα αγγλικά τους είναι περίεργα.

Το banggood είναι καλούτσικο αλλά είναι σχετικά ακριβό, μάλλον γιατί εκτελωνίζει κιόλας.

Όταν κάποιος παίρνει μέσω ολλανδίας, πιθανόν να έχουν βάλει απ΄τη τσέπη τους κάτι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/4/2019 στις 8:29 ΠΜ, tobindax είπε

Ανοησίες [και αμφιβάλλω ότι τα ελτά έχουν καν ιδιαίτερη επικοινωνία με το τελωνείο]. Συμπτώσεις (ή "Συμπτώσεις") τέτοιες είναι το πιο συνηθισμένο και τις ακούμε κάθε μέρα. Περιμένεις κάτι να έρθει, καθυστερεί όντως πάνω από αυτό που έγινε άλλες φορές και νομίζεις ότι θα τους προκαλέσεις να πάνε πιο γρήγορα αλλά συνήθως απλά έτυχε τότε να έρθει γιατί απλά τότε ήταν η τεράστια πιθανότητα να έρθει (εξάλλου όντως καθυστέρησε παραπάνω).

Σε κάθε περίπτωση η επιστήμη της Στατιστικής απορρίπτει τέτοιες εικασίες. Αν δεν έχεις τουλάχιστον 40 ή 80 περιπτώσεις δεν επιβεβαιώνεις κατάσταση έτσι αλλά μιλάς μόνο για 1 δείγμα.

Το ότι τα ΕΛΤΑ δεν αργούν πάνω από 2-3 μέρες είναι καταφανές. Μόνο "απλό ταχυδρομείο" έχουν να κάνουν. Ειδικά αν έχεις tracking και οι ταχυδρόμος να αργήσει πας και το παίρνεις.

Κανείς δεν έχει προσέξει ότι το 90%+ της καθυστέρησης είναι "πριν από το τελωνείο" + "αφού περιμένει τελωνείο"; 

Για το τελωνείο συγκεκριμένα έλεγε ότι δεν αργεί [και ότι έφταιγε ο ελτά για τη συνολική καθυστέρηση]. Δεν ισχύει.

Το αν ένα ελτά εντός ελλάδας αργεί, δεν πρόκειται να κάνει μήνες και εξάλλου αν έχεις tracking και ο ταχυδρόμος να αργήσει, πας και το παίρνεις μόνος σου χάνοντας μόνο τη συνηθισμένη καθυστέρηση που κάνουν πάνω από courier (το πολύ 2-3 μέρες εντός ελλάδας).

[tl;dr:  Το τελωνείο αργεί. Εκτός και αν μπήκατε σε παράλληλο σύμπαν και βλέπετε τα απλά σας Ελλάδας->Ελλάδας να κάνουν 2 μήνες τώρα.]

Θα σε στενοχωρήσω, αλλά μιλάμε για αγορές εντός Ε.Ε.
Η ίδια η ταχυδρόμος είπε πως τα βρήκε κάπου εκεί πίσω.
Εδώ μιλάμε και για εσωτερική αλληλογραφία, ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ που ήταν παραδοτέο στα ΕΛΤΑ 25 ημέρες πριν.

Μην θίγεσαι, δεν λειτουργεί το σύστημα, αν είσαι και εσύ σε αυτό, κάντε το καλύτερο για να μην "ακούτε" σχόλια.
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, Highlander είπε

Θα σε στενοχωρήσω, αλλά μιλάμε για αγορές εντός Ε.Ε.
Η ίδια η ταχυδρόμος είπε πως τα βρήκε κάπου εκεί πίσω.
Εδώ μιλάμε και για εσωτερική αλληλογραφία, ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ που ήταν παραδοτέο στα ΕΛΤΑ 25 ημέρες πριν.

Μην θίγεσαι, δεν λειτουργεί το σύστημα, αν είσαι και εσύ σε αυτό, κάντε το καλύτερο για να μην "ακούτε" σχόλια.
 

Επιμένω, ανοησίες. Όταν έχεις συστημένο, μπαίνεις στο σάιτ τους και βλέπεις σε 4 δευτερόλεπτα ότι είναι στο ταχυδρομείο.

Πας και το παίρνεις την ίδια μέρα. Δεν υπάρχει πολιτική να αρνηθούν (επίσης, έπεσες και σε περίπτωση).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.