Προς το περιεχόμενο

ασχετη ερωτηση ενα soc


lak10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια μια ερωτηση εχω την nvidia 560 ti (GF114) σε load 96% εχω 73 βαθμους θερμοκρασια και το fan ειναι στο 50% επαιζα devil ma cry ειμαι καλα απο θερμοκρασιες?



μια ασχετη ερωτηση ενα soc μπορει να εχει και chip γραφικων η αυτο παει ξεχωριστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια ασχετη ερωτηση ενα soc μπορει να εχει και chip γραφικων η αυτο παει ξεχωριστα?

το soc εχει τα παντα πανω , επεξεργαστη+ραμ+gpu

 

 Φυσικά διόλου συγκρίσιμα μεγέθη μεταξύ των δύο ειδών παιχνιδιών αλλά ο κύριος λόγος που είναι περιορισμένα τα ευκαιριακά mobile παιχνιδάκια είναι ότι storage & download bandwidth θα ήταν τεράστιοι πονοκέφαλοι για την ώρα.

εδω δε καταλαβαινω τι εννοεις (αν και δε θελω να βγουμε εκτος θεματος)

περιορισμενα ως προς τι? το μεγεθος ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια μια ερωτηση εχω την nvidia 560 ti (GF114) σε load 96% εχω 73 βαθμους θερμοκρασια και το fan ειναι στο 50% επαιζα devil ma cry ειμαι καλα απο θερμοκρασιες?

 

μια ασχετη ερωτηση ενα soc μπορει να εχει και chip γραφικων η αυτο παει ξεχωριστα?

Δύσκολο να βρεις SoC για PC/notebook/tablet σήμερα που να μην έχει μονάδα γραφικών. Τώρα αν σε ένα PC που η μητρική έχει SoC θέλεις εσύ να απενεργοποιήσεις την μονάδα γραφικών και να προσθέσεις μια standalone GPU είναι δικό σου θέμα.

 

εδω δε καταλαβαινω τι εννοεις (αν και δε θελω να βγουμε εκτος θεματος)

περιορισμενα ως προς τι? το μεγεθος ? 

 

Το παιχνίδι για PC ή κονσόλα που θα σου στοιχίσει μέχρι και 50 ευρώ σε σύγκριση με το tablet/smartphone παιχνίδι μέχρι και 9/10 ευρώ προφανώς έχει τεράστια διαφορά μεγέθους download αλλά και τεράστια διαφορά διάρκειας. Αν μπορούσες να κατεβάσεις παιχνίδια μεγέθους =/>4 GB θα δημιουργούσε πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις για τους servers στα εκάστοτε mobile application stores, άλλες δυνατότητες αποθήκευσης δεδομένων σε ένα tablet π.χ. και άλλο εύρος διαμεταγωγής. ΄Ολα γίνονται φυσικά απλά θα ανέβει αυτόματα η τιμή ανά παιχνίδι λόγω αυξημένου κόστους και φυσικά ένα tablet δεν θα μπορεί να το παλέψεις με μόνο 16GB μνήμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το φανταστηκα οτι εννοεις αυτο , προσφατα ομως ειχα κατεβασει στο tablet μου το bard's tale το οποιο ειχε μεγεθος ρεκορ σε σχεση με οτι ειχα δει μεχρι τωρα 

 

βεβαια μιλαμε για παιχνιδι που εγινε πορτ απο pc , αλλα τα hd αρχεια του παιχνιδου αν θυμαμαι καλα ηταν 3.6 GB ,τεραστιο σε σχεση με οτι ειχα συναντησει εως τωρα 

 

και γενικα πλεον βλεπεις αρκετα παιχνιδια ανω του 1 ή 2 GB και οχι μονο ports (οπως gta ) , αλλα και παιχνιδια που φτιαχτηκαν αποκλειστικα για φορητες συσκευες οπως nova , modern combat και αλλα.. 

 

το μονο κακο με τα παιχνιδια των φορητων οπως εχουμε ξαναπει ειναι οτι δεν εχουν στο συνολο τους τη ποιοτητα που εχει συνηθισει ενας μεσος gamer ειτε pc ειτε κονσολας και αυτο το κοινο παντα θα θελει αυτα τα οποια ξερει 

 

απλα στις φορητες το κερδος ειναι πολυ πιο ευκολο για ολους οσους εμπλεκονται για αυτο και εχουμε τα τωρινα φαινομενα και θεωριες για το μελλον  , θα επιμεινω ομως οτι ειναι διαφορετικο το κοινο στη μια και την αλλη περιπτωση και σοβαρες δουλειες στις φορητες θα αργησουμε να δουμε (ισως δε θα δουμε και ποτε) 

οι ευκαιριακοι παικτες του ipad ειναι διαφορετικο κοινο απο τους χρηστες ps3 και xbox (αφηνω τα pc εξω, γιατι αυτα νομιζω οτι εχουν ακομα πιο σκληροπυρηνικο κοινο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το φανταστηκα οτι εννοεις αυτο , προσφατα ομως ειχα κατεβασει στο tablet μου το bard's tale το οποιο ειχε μεγεθος ρεκορ σε σχεση με οτι ειχα δει μεχρι τωρα 

 

βεβαια μιλαμε για παιχνιδι που εγινε πορτ απο pc , αλλα τα hd αρχεια του παιχνιδου αν θυμαμαι καλα ηταν 3.6 GB ,τεραστιο σε σχεση με οτι ειχα συναντησει εως τωρα 

 

και γενικα πλεον βλεπεις αρκετα παιχνιδια ανω του 1 ή 2 GB και οχι μονο ports (οπως gta ) , αλλα και παιχνιδια που φτιαχτηκαν αποκλειστικα για φορητες συσκευες οπως nova , modern combat και αλλα..

 

Αυτό που χρειάζονται οι δημιουργοί είναι πρωτόκολλα συμπίεσης υφών 4bpp/2bpp όπως το PowerVR TC που να μην είναι propietary αλλά open source. H ARM ήδη έχει καταθέσει ένα ανάλογο πρωτόκολλο και σε μερικά χρόνια μάλλον θα το υποστηρίξουν όλοι.

 

το μονο κακο με τα παιχνιδια των φορητων οπως εχουμε ξαναπει ειναι οτι δεν εχουν στο συνολο τους τη ποιοτητα που εχει συνηθισει ενας μεσος gamer ειτε pc ειτε κονσολας και αυτο το κοινο παντα θα θελει αυτα τα οποια ξερει

 

Σαφώς. Πλέον όλων των άλλων παραγόντων ξεχνάς ότι το ευκαιριακό gaming σε tablets/smartphones είναι ακόμα στα γεννοφάσκια του.

 

απλα στις φορητες το κερδος ειναι πολυ πιο ευκολο για ολους οσους εμπλεκονται για αυτο και εχουμε τα τωρινα φαινομενα και θεωριες για το μελλον  , θα επιμεινω ομως οτι ειναι διαφορετικο το κοινο στη μια και την αλλη περιπτωση και σοβαρες δουλειες στις φορητες θα αργησουμε να δουμε (ισως δε θα δουμε και ποτε) 

οι ευκαιριακοι παικτες του ipad ειναι διαφορετικο κοινο απο τους χρηστες ps3 και xbox (αφηνω τα pc εξω, γιατι αυτα νομιζω οτι εχουν ακομα πιο σκληροπυρηνικο κοινο)

 

Περίπου το 2014 τα tablets θα έχουν εφάμιλλη ισχύ γραφικών με αυτό ενός XBox360. Σαφώς ωστόσο οι επερχόμενες κονσόλες θα είναι κατά πολύ ισχυρότερες, αλλά πάντα κάτω από τον περιορισμό ενός μεγάλου σχετικά SoC. Κατά την κυκλοφορία του επόμενου XBox/Playstation σε σχέση με το τι θα υπάρχει τότε στο PC η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη παρά ποτέ ως τώρα. Το κακό με τις επερχόμενες κονσόλες είναι ότι οποιαδήποτε ισχύ έχουν θα παραμείνει στάσιμη για όλη την διάρκεια ζωής τους. Σε προβλεπόμενο χρόνο (=/>πενταετία) τα tablet του μέλλοντος θα έχουν τουλάχιστον ισοπαλία. Διόλου περίεργο θα μου πεις με την πρώτη ματιά μιας και η τεχνολογία ανέκαθεν βελτιώνεται με γοργούς ρυθμούς.

 

΄Οπως όμως έμμεσα τα tablets/smartphones δυσκόλεψαν την ζωή στις handheld κονσόλες κάτι ανάλογο θα συμβεί πάλι έμμεσα μέσω smartTVs ή set top boxes του μέλλοντος για ευκαιριακό home entertainment.

 

Πουθενά και κανείς δεν μιλάει για εξαφάνιση ούτε PC ούτε κονσόλας απλά αμφότερες αγορές δεν έχουν και δεν θα έχουν πλέον στο μέλλον προβλέψεις για θεαματικές αυξήσεις πωλήσεων.

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-11-20-playstation-mobile-sdk-goes-public

 

Απλή σύμπτωση ή μήπως οι πωλήσεις του PS Vita είναι αποκαρδιωτικές για κάποιο λόγο;

 

Πέραν τούτου το λάθος που κάνετε πολλοί όταν ακούτε tablet είναι αυτόματα το μυαλό να πηγαίνει στην Apple ή το iPad. Δικαιολογημένα μεν, αλλά από την στιγμή όπου device concepts όπως netbooks δεν οδήγησαν πουθενά & άλλες απόπειρες όπως τα ultrabooks ίσως έχουν αμφίβολο μέλλον και εταιρείες όπως Microsoft, Intel, AMD και πολλοί άλλοι σκοπεύουν να επενδύσουν δυναμικά στον τομέα tablet o χάρτης θα αλλάξει και ναι φυσικά θα πάρει αρκετό χρόνο.

 

Αν όμως σε μια πενταετία (ή και παραπάνω) μια εταιρεία όπως η NVIDIA φτάσει στο σημείο το μισό του τζίρου της να προέρχεται από το τμήμα Tegra ας μην κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Ούτε είναι άλλωστε τυχαίο ότι η Intel βλέπει την Qualcomm (μεταξύ πολλών άλλων εταιρειών) σαν τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της:

 

http://www.xbitlabs.com/news/other/display/20130125153212_Qualcomm_Set_to_Develop_Server_ARM_Based_System_on_Chips.html

 

To PC και η κονσόλα θα μείνουν για αρκετά χρόνια αυτό που είναι σήμερα χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις ή εκρήξεις. Τουναντίον επειδή τα πρωτόκολλά κατασκευής πυρήνων γίνονται ολοένα και πιο προβληματικά θα μεγαλώσουν οι αποστάσεις μεταξύ τεχνολογικών γενιών GPUs και πιθανότατα και βραχυχρόνια στην συχνότητα ανανέωσης DX APIs. Aν υπάρχει κάποιος εκεί έξω που να έχει μια ιδέα έστω και για βασικές κατευθυντήριες γραμμές του DX12 έχω PM box να με ενημερώσει εμπιστευτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι οι φορητες εχουν θεμα, το 2014 (να εχουν φτασει σε γραφικα τις σημερινες κονσολες) παντως χωρις να μου ακουγεται και τελειως απιθανο , μου φανταζει καπως δυσκολο 

 

αυτη τη στιγμη μιλαμε σιγουρα για καλυτερα γραφικα απο ps2 , αλλα το να φτασουν τοσο γρηγορα τις τωρινες (που δεν ειναι τωρινες ειναι του '06, ενταξει  ) μου φαινεται πολυ αισιοδοξο 

 

θα δουμε βεβαια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι οι φορητες εχουν θεμα, το 2014 (να εχουν φτασει σε γραφικα τις σημερινες κονσολες) παντως χωρις να μου ακουγεται και τελειως απιθανο , μου φανταζει καπως δυσκολο 

 

αυτη τη στιγμη μιλαμε σιγουρα για καλυτερα γραφικα απο ps2 , αλλα το να φτασουν τοσο γρηγορα τις τωρινες (που δεν ειναι τωρινες ειναι του '06, ενταξει  ) μου φαινεται πολυ αισιοδοξο 

 

θα δουμε βεβαια 

Aυτή τη στιγμή έχεις από την μονάδα γραφικών του iPad4 (οn paper) γύρω στα 80+ GFLOPs / 2.2 GTexels. To 2014 ένα PowerVR Rogue G6630 (6 clusters) θα ξεπερνάει τα 300 GFLOPs & 7 GTexels/s. Mια mobile GPU IP γενιά κρατάει περίπου 4-5 χρόνια και το Rogue κυμαίνεται ανάλογα το μοντέλο και την αγορά που στοχεύει μεταξύ DX10 & DX11.1, o δε αριθμός των clusters μπορεί άνετα να ξεπεράσει και τα 32 και να καταφέρει αρκετά Teraflops αν η κατανάλωση ρεύματος δεν έχει πρωταρχική σημασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...