Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως σε δύο άτομα ίδιου ύψους δεν είναι σίγουρο ότι ταιριάζει το ίδιο ποδήλατο, ως προς το μέγεθος του δισκοβραχίονα.

Όχι, θα μετρήσεις και καβάλο εκτός από ύψος.

Μπορεί να είσαι ο τιραμόλας και να έχεις μεγάλα πόδια με κοντό κορμό πχ.

Δημοσ.

Παιδιά, σχετικά με τους δισκοβραχίονες, υπάρχουν 2 μεγέθη που τους χαρακτηρίζουν:

 

1) Το γρανάζωμα, π.χ. 53-42, το οποίο σημαίνει "πόσα δόντια έχουν τα φύλα".

2) Το μήκος, π.χ. 175mm, το οποίο σημαίνει "πόσο μακρύς είναι ο βραχίονας".

 

Το μήκος συνήθως είναι "set" με το μέγεθος του ποδηλάτου, αφού εξαρτώνται και τα δύο απ'το μέγεθος του ποδηλάτη. Το γρανάζωμα όμως, δεν έχει σχέση με αυτά! Ίδιος ποδηλάτης, μπορεί να χρησιμοποιήσει διαφορετικό γρανάζωμα, ανάλογα με το πόσο γυμνασμένος είναι και τι διαδρομές κάνει.

 

Ότι και από τα δύο να είναι λάθος, μια χαρά θα σε πιάσει πόνος στα γόνατα... πιο εύκολα όμως θα σε πιάσει από λάθος γρανάζωμα.

Δημοσ.

Oπότε λογικά από αυτά που κατάλαβα φταίει το ότι ο συγκεκριμένος δισκοβραχίωνας δεν ειναι και τόσο για ανηφόρες μεγάλης κλίσης (52-42)Γιατι είμαι σε καλό επίπεδο μυικά.Αν είναι κάποιος από Αθήνα μιλάω για αναβάσεις όπως ο Κρεμαστός Λαγός στην περιοχή της Βούλας.

Η κασέτα πίσω που έχω επειδή την τσέκαρα πριν είναι  7αρα , 28-14.



Για όνομα του θεού, 52-48; Τόσο βαρύ δεν έχουν ούτε επαγγελματίες κουρσάδες! Αλλάζεις δισκοβραχίονα άμεσα σε 53-39 ή τέλος πάντων κάτι λιγότερο βάρβαρο. Τι κασέτα έχεις; Μην ακούσω κάνα 11-21 και φρίξω, θα σε στείλω ν' αλλάξεις κι αυτήν!

:P

Επίσης, ελέγχεις ύψος σέλας (κυρίως) και γενικά κάνεις ένα "fitting" στο ποδήλατο. Πρέπει το ύψος της σέλας να είναι τέτοιο ώστε όταν το πόδι σου είναι στο κάτω νεκρό σημείο να είναι "σχεδόν" τεντωμένο, με μια πολύ μικρή κλίση, π.χ. φαντάσου τους δείκτες ενός ρολογιού όταν δείχνουν 1.30!

Σχεδόν πάντα φταίει το ύψος της σέλας για τους πόνους στα γόνατα, αλλά όταν μου λες ότι έχεις 52-48 δισκοβραχίονα (!!!) δε θέλει πολύ σκέψη. Τον αλλάζεις ΧΤΕΣ, κυριολεκτώ, είναι επικίνδυνος για τα γόνατά σου!

52-42 :δισκοβραχίωνας

28-14 : κασέτα πίσω

Δημοσ.

Η κασέτα σου είναι πολύ ελαφριά... να φανταστείς ότι από 30-32 δόντια ξεκινάνε οι "γρήγορες" κασέτες στα MTB. Εγώ π.χ. κάνω αναβάσεις με 11-23. Δεν έχεις θέμα εκεί. Κι ο δισκοβραχίονας, ενώ θα μπορούσε να ήταν ένα κλικ ελαφρύτερος, ανέχεται (τον φέρνει στα ίσα η 28άρα κασέτα). Οπότε δε φταίνε τα περιφερειακά σου... εκτός κι αν ανεβαίνεις σε τοίχους!

 

:P

 

Προχωράμε σε bike fitting. Σιγουρέψου 101% ότι είναι σωστά ρυθμισμένα όλα. Όλα όμως. Εάν δυσκολεύεσαι, πήγαινε σε ένα σοβαρό ποδηλατικό μαγαζί να στο κάνουν (εάν δε ξέρεις, στείλε μου ΠΜ, μη κάνουμε διαφήμιση εδώ).

 

Εάν και πάλι έχεις προβλήματα, ίσως θα πρέπει να δεις κάποιον ειδικό.

Δημοσ.

ίσως η συγκεκριμένη κλίση που έχει η συγκεκριμένη ανάβαση σε συνδυασμό με το 42 αρι μπροστά να με ζορίζει.Περιμένω πως και πώς να βάλω πάνω τα spd ελπίζω τότε να είναι διαφορετικά.

Δημοσ.

Ότι το 42άρι είναι μεγάλο, είναι. Αλλά όχι τόσο μεγάλο για να σου προκαλεί πόνο στα γόνατα, πόσο μάλλον όταν έχεις 28άρι γρανάζι πίσω. Αλλού είναι το θέμα στάνταρ. ;)

 

Τα SPD πρόσεξέ τα. Βοηθάνε μεν άπειρα στο πεταλάρισμα (αν τα δουλεύεις σωστά) αλλά τα γόνατα τα επιβαρύνουν.

Δημοσ.

Tα δουλεύω περίπου ένα χρόνο σε ένα trecking που έχω όποτε μαζί και με οδηγίες άλλων έχω μαθει τα πατήματα και τα τραβήγματα επι της ουσίας.

Σκεφτομαι και το άλλο τώρα , μηπως επειδη οι τροχοί είναι σιδερένιοι επηρέαζουν πολύ την κίνηση κατά την ανάβαση;Γιατί όντως όταν τους είχα βγαλει για να τους ζυγίσω πηγαιναν και οι 2 στα 3,5 κιλα...

Οπως ξέρουμε το βάρος στην κύλιση είναι το must.

Τι λέτε;

Δημοσ.

Δεν είναι πολύ 3,5 κιλά (1,750 ο καθένας). Οι κορυφαίοι τροχοί απ' ότι θυμάμαι είναι κοντά στο 1 κιλό ο καθένας.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Πρόσεξε το πολύ παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ στο τρέξιμο μου πήρε κανένα 3μηνο με φυσικοθεραπειες κτλ . Πάντως το καλυτερο να παρεις ενα βαρακι για το ποδι και να τα δυναμωσεις καθως ολοι τα παραμελουμε τα κάτω άκρα και γι αυο βγαζουνε ολο προβληματα

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...