ms_lia Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Καλημέρα, αγόρασα ένα alcatel πριν 3 μήνες και στον 2ο μήνα χάλασε το touch. Μου απάντησαν οτι βρήκαν οξείδωση στην πλακέτα. Η συσκευή δεν ήρθε σε επαφή με νερό και δούλευε κανονικά χωρίς κανενα προβλημα. Ζήτησα να μου το φτιαξουν με δική μου ευθύνη αλλα επειδή δεν δεχτήκα το κόστος επισκευής μου το στέλνουν πίσω. Τι μπορώ να κάνω???
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δεν εχει σήμασια να πέσει νερό αλλά και υδρατμοι καμία φορά κάνουν ζημιά.. Πχ όταν το έχεις στο μπάνιο,κουζίνα κτλ.. Σπάνιο αλλά όχι απίθανο μιας και εχει συμβεί. Τώρα αν είσαι για παράδειγμα σαν κι εμένα που είμαι πολύ προσεκτικός με τα gadget μου και ξέρεις οτι δεν υπάρχει περίπτωση να εχει οξειδωθει για τους παραπάνω λόγους πίεσε τους λιγο παραπάνω. Σου έχουν βγάλει φωτογραφία με το σημείο που εχει οξειδωθει; Επίσης ένα email στη Alcatel στο εξωτερικό εξηγώντας την κατάσταση θα μπορούσε να βοηθήσει αρκετά.
ms_lia Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Σ'ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, θα ζητήσω φωτογραφίες σιγουρα. Κολλησα λιγο με το θεμα γιατι είχα στείλει στο παρελθόν 2 συσκευές για επισκευή (η μια για το πορτάκι της και την άλλη για ένα πλήκρο) και ειχε πάλι προβλημα η πλακέτα(!!!). τα άλλαξα και τα 2 μόνη μου και δουλεύουν ακομα...οπότε θα επιμείνω σίγουρα και αν δεν θα το καθαρίσω μόνη μου.
Prof_Chaos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2013 Σ'ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, θα ζητήσω φωτογραφίες σιγουρα. Κολλησα λιγο με το θεμα γιατι είχα στείλει στο παρελθόν 2 συσκευές για επισκευή (η μια για το πορτάκι της και την άλλη για ένα πλήκρο) και ειχε πάλι προβλημα η πλακέτα(!!!). τα άλλαξα και τα 2 μόνη μου και δουλεύουν ακομα...οπότε θα επιμείνω σίγουρα και αν δεν θα το καθαρίσω μόνη μου. Στο λέω εκ πείρας θέλει λίγο πίεση γιατί τα service έχουν την πιπιλα της οξειδωσης και του update. Απαίτησε φωτογραφίες που να αποδεικνύουν το πρόβλημα .Αν αρνηθούν ενημέρωσε τους ευγενικά ότι θα απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή και θα ενημερωθούν όλα τα τεχνολογικά forum για το πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση δεν το δέχεσαι πίσω ανεπισκευαστο. Θα πρότεινα να το κανείς από κοντά να σου ανοίξουν το κινητό μπροστά σου.
dimos47ki7 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Μήπως το πηγές για σέρβις στην arvato? Έχω δει πολλούς που πάνε εντός εγγύησης και η κλασσική απάντηση σε όλους από τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι "υγρασία στο εσωτερικό" για να μην σε καλύψουν εντός εγγύησης...ψαξτο Αποστολή από το HTC Sensation XE with Beats Audio με τη χρήση Insomnia App
ms_lia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 ναι στην arvato το έστειλα. Ζητησα φωτογραφίες και ειπαν θα τις στείλουν....αντε να δούμε!
basilis5 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Εχει παραγινει το κακο με την arvato. Και ειμο σιγουρος πως καποιοι μπαινουν στα φορουμ και γελανε μαζι μας.. Sent from my iPhone using Insomnia .. γιατι μπορω!
ms_lia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ . μου έστειλαν φωτογραφίες με άλλη ημερομηνία λήψης. αντι για Ιανουάριο μου έστειλαν Σεπτεμβρίου.
Prof_Chaos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ . μου έστειλαν φωτογραφίες με άλλη ημερομηνία λήψης. αντι για Ιανουάριο μου έστειλαν Σεπτεμβρίου. Γι αυτό σου είπα να το ανοίξουν μπροστά σου .Δεν με άκουσες ..κάνε οτι σου είπα απο πάνω.. Αρβάτο τους ξέρω είναι τραγικοί κάνουν τσαπατσοδουλειές... Στην δουλειά είχαμε κάποιου είδους συνεργασία και λυπάμαι μιας και μόλις αγόρασα sony κινητό. αν πάθει κάτι ελπίζω να μπορώ να το στείλω σε άλλο εξουσιοδοτημένο service. Ρώτησε το στην γραμμή υποστήριξης sony αν μπορείς να το στείλεις αλλου αφου παραπονεθεις και τους εξηγήσεις τι συνέβει.
ms_lia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Το θέμα είναι οτι δεν μένω Αθήνα για να πάω να το ανοίξουν μπροστά μου. οπότε θα κάνω οτι μπορώ απο απόσταση. Thank's πάντως.
kage Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 μην ξοδευεις τον χρονο σου με το πηγαινε ελα ή με τηλ.σε αρβατο... κανε επιτοπου καταγγελια σε ινκα,συνηγορο,γραμματεια καταναλωτη.
Galaxia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 μην ξοδευεις τον χρονο σου με το πηγαινε ελα ή με τηλ.σε αρβατο... κανε επιτοπου καταγγελια σε ινκα,συνηγορο,γραμματεια καταναλωτη. Συμφωνώ με kage. Είναι κλασικό αυτό που σου κάνουν και ποντάρουν στο ότι θα σου σπάσουν τα νεύρα προτού καταφέρεις οτιδήποτε και βεβαίως, στο γεγονός ότι δεν μένεις Αθήνα και άρα δεν μπορείς να τους ασκήσεις φυσική πίεση. Μπορείς όμως μέσω φορέων.
ms_lia Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Απευθύνθηκα στην alcatel, τους εξήγησα και θα το δουν και αυτοι ειπε. Αν δεν πάρω φωτογραφίες του κινητού μου που να φαίνεται ο σειριακός αριθμός δεν σταματάω.....φοβάμαι να κάνω καταγγελία μήπως όντος έχει οξειδωθεί το κινητό γι'αυτό θέλω να δω φωτογραφίες.
dimos47ki7 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Κάποια άλλη κοπέλα εδώ μέσα, έκανε καταγγελία στην γ.γ. καταναλωτή και σε 2 μέρες την κάλεσαν από την εταιρεία και της είπαν ότι θα την καλύψουν κανονικα...φοβέρα θέλουν και στρώνουν χαρακτήρα. Αποστολή από το HTC Sensation XE with Beats Audio με τη χρήση Insomnia App 1
Chrisigia Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2013 Απευθύνθηκα στην alcatel, τους εξήγησα και θα το δουν και αυτοι ειπε. Αν δεν πάρω φωτογραφίες του κινητού μου που να φαίνεται ο σειριακός αριθμός δεν σταματάω.....φοβάμαι να κάνω καταγγελία μήπως όντος έχει οξειδωθεί το κινητό γι'αυτό θέλω να δω φωτογραφίες. Τί έγινε τελικά; Σου έστειλαν φωτογραφίες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα