Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο θέμα μου. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα καθοτι εκνευρισμένος.

Στις 12/12/2007 αγόρασα ένα τροφοδοτικό Thermaltake ToughPower 750w έναντι 115 € . Το τροφοδοτικό ήταν προϊόν της Oktabit και μάλιστα στο κουτί του ήταν εμφανέστατο ότι συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση. Κάποια στιγμή περί τα τέλη του Οκτωβρίου το τροφοδοτικό μου παρουσίασε κάποια προβλήματα και όντας εντος εγγύησης αποφάσισα να το στείλω στην Oktabit. Αφού λοιπόν στις 2/11/2012 έγινε αίτηση για RMA αρχικά απορρίφθηκε με την δικαιολογία ΛΗΞΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Έπειτα από διαμαρτυρία μου σχετικά με αυτό και εξηγώντας ότι στο κουτί του προϊόντος γράφει 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ στις 5/11/2012 εσταλη με δελτίο αποστολής το παραπάνω τροφοδοτικό στην παραπάνω εταιρεία η οποία με πληροφόρησε πως θα το στείλει στην Thermaltake USA και πως θα πάρει περίπου ένα μήνα για την αντικατάσταση του. Περνώντας λοιπόν ο μήνας και πλησιάζοντας στην εκπνοή της εγγύησης κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Oktabit με ενημέρωσαν πως έχει σταλεί και πως θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα 3 ΜΗΝΕΣ!!! Έστειλα email λοιπόν στην Thermaltake USA για να μάθω τι έγινε με το τροφοδοτικό μου και μου απάντησαν πως όχι μόνο δεν έχουν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number αλλά μάλιστα δεν εξυπηρετούν Ευρωπαϊκές χώρες και πως θα πρέπει να απευθυνθώ στην Thermaltake Europe ή στην Thermaltake DE. Ύστερα λοιπόν ξανά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Oktabit με ενημέρωσαν πως ως δια μαγείας μόλις την προηγούμενη μέρα είχαν στείλει το τροφοδοτικό στην Γερμανία και πως το αργότερο μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα μου έχει πιστωθεί ολόκληρο το ποσό. Έστειλα λοιπόν και email στην Thermaltake DE καθώς και στην Thermaltake Europe μήπως και έκαναν λάθος από την Oktabit και το είχαν στείλει εκεί αφού την πρώτη φορά δεν εστάλη στην Αμερική.  Ενημερωτικά η εγγύηση του τροφοδοτικού έληξε κατά την διάρκεια αυτής της όλης ταλαιπωρίας. Προς απάντηση του email με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number. Φτάσαμε  31/1/2013 και πίστωση ή αντικατάσταση δεν είδα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ξανά μου πρότειναν να ΑΓΟΡΑΣΩ ένα Thermaltake smartpower 750w και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα μου εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.

Μήπως γράφει στο μετωπο μου ΒΛΑΚΑΣ? Ένα πράγμα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!! Ντρεπομαι για την συμπεριφορά τους καθως και για την Thermaltake την οποία έχω σε εκτίμηση και χαντακώνεται απο τέτοιους υποτίθεται αντιπροσώπους...Ας το κλείσουν καλύτερα το μαγαζί και ας το κάνουν video club...

 

Δημοσ.

Και γιατί ανέλαβες εσύ και όχι ο φίλος την επικοινωνία και αποστολή? Σίγουρα τον συνεργάτη τον αντιμετοπίζουν διαφορετικά από τον τελικό χρήστη. Αν και τα όσα ακούω τελευταία για την Οκταbit και τις εγγυήσεις είναι πολύ απογοητευτικά . Για εγγύηση στους δίσκους σε βάζουν (ως κατάστημα) πλέον υποχρεωτικά να πληρώνεις κάνα 10 , δηλαδή και τα δικά τους έξοδα για την αποστολή στην μητρική εταιρία , και αν θέλεις καινούρια εγγύηση από αυτούς για το καινούριο προιόν και όχι συνέχιση της παλιάς πρέπει να πληρώσεις κάνα 20άρικο...

Δημοσ.

Εσύ έχεις να κάνεις με το κατάστημα και το κατάστημα με την αντιπροσωπία.. σε αντίστοιχη ακριβώς περίπτωση είχα πιστωτικό απο το κατάστημα σε 5 εργάσιμες... το κατάστημα εμένα μου είπε ότι τα ελέγχει η ίδια η oktabit πάντως

Δημοσ.

φιλε μου τα πραγματα ειναι απλα...

χαρτι εχεις οτι παρεδωσες το τροφοδοτικο στην oktabit ?

αν περασαν 14 εργασιμες  ημερες και δεν σου το εδωσαν πισω(ειτε φτιαγμενο που λεει ο λογος ειτε αντικατασταση) οφειλουν να σου δωσουν καινουργιο .εχει γινει αρκετες φορες και με μητρικες και τροφοδοτικα...

απο κει και περα μαλλον εσυ δεν τους εχεις τριξει λιγο τα δοντια μου φαινεται ....

Δημοσ.

φιλε μου τα πραγματα ειναι απλα...

χαρτι εχεις οτι παρεδωσες το τροφοδοτικο στην oktabit ?

αν περασαν 14 εργασιμες  ημερες και δεν σου το εδωσαν πισω(ειτε φτιαγμενο που λεει ο λογος ειτε αντικατασταση) οφειλουν να σου δωσουν καινουργιο .εχει γινει αρκετες φορες και με μητρικες και τροφοδοτικα...

απο κει και περα μαλλον εσυ δεν τους εχεις τριξει λιγο τα δοντια μου φαινεται ....

Ναι. Και εγώ ως υπάλληλος σε κατάστημα που συνεργαζόταν με την oktabit και αναλάμβανα εγώ τα rma κτλ , χρειάστηκε ουκ ολίγες φορές να πάρω και να τους κράξω για να στείλουν αντικατάσταση. Ή να αναγνωρίσουν εγγύηση που λανθασμένα μου έλεγαν " αυτό δεν αγοράστηκε από εμάς"

Δημοσ.

Φυσικά και έχω όλα τα χαρτιά...Ηδη απευθυνθηκα και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.



Εσύ έχεις να κάνεις με το κατάστημα και το κατάστημα με την αντιπροσωπία.. σε αντίστοιχη ακριβώς περίπτωση είχα πιστωτικό απο το κατάστημα σε 5 εργάσιμες... το κατάστημα εμένα μου είπε ότι τα ελέγχει η ίδια η oktabit πάντως

Και τι να κάνω....Να κάνω καταγγελία εναντίον του φίλου μου...?

Δημοσ.

Έτσι και αλλιώς η Γενική Γραμματεία καταναλωτή αν δει καλά τα χαρτιά εκει θα απευθυνθεί..

Ας πάρει ο φίλος σου τηλέφωνο που έχει σχέση μαζί τους .. και να απαιτήσει την αντικατάσταση.

Δημοσ.

Έτσι και αλλιώς η Γενική Γραμματεία καταναλωτή αν δει καλά τα χαρτιά εκει θα απευθυνθεί..

Ας πάρει ο φίλος σου τηλέφωνο που έχει σχέση μαζί τους .. και να απαιτήσει την αντικατάσταση.

Αυτο έγινε ήδη...Και ως απάντηση του είπαν να του τιμολογήσουν ενα Thermaltake smartpower 750w το οποίο θα χρεωθεί κανονικά και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.

Δημοσ.

Άποψη μου είναι ότι αν ο φίλος ήταν σωστός θα έπρεπε να σου δώσει αυτός αντικατάσταση ή πιστωτικο και μετά να τα ξεδιαλύνει ο ίδιος με την oktabit . Όπως πρέπει να κάνουν όλα τα σωστά μαγαζιά . Τώρα επειδή είναι φίλος σου , λογικό είναι ναα τον υπερασπιστείς. Όχι ότι η oktabit δεν έχει το 99.9% του φταιξίματος , αλλά αν το αγόραζες από οποιοδήποτε κατάστημα που δεν ήταν φίλου σου , την ίδια απαίτηση θα είχες και εσύ. Και αφού του πρότειναν αυτή την λύση γιατί δεν την δέχτηκε? Για να μην κινδυνεύσει να χάσει λεφτά αν του πουν όχι τελικά?

Δημοσ.

Είσαι εγκλωβισμένος λόγω φιλίας .. φαντάζομαι αυτοί την δουλειά τους κάνουν με το κατάστημα κάπως έτσι,κόβουν επί πιστωση κ τα πατσίζουν στην πορεία ..

Δημοσ.

Δεν το δεχτηκα εγω...Οχι μονο για τον φιλο μου ο οποιος θα χρεωθει κατι χωρις να φταιει η για ρισκο του να μην τα παρει πισω τα λεφτα αλλα επισης γιατι μου προτειναν και αλλης σειρας τροφοδοτικο...SmartPower εναντι Toughpower...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...